| | |
11.04.2010 18:15 -
Re: Jak a proc jste zvolili C5? :-)
|
2341520
|
|
Barbar
|
Město: atec, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi Exlusive | Počet příspěvků: 20 |
|
|
Ahojte vichni,od 22.3.tohoto roku jsem astným majitelem C5ky a dostal jsem se k ní vlastně náhodou
Zhruba před 3 měsíci se mi začala rozpadat moje 18 let "mladá" Mazda 323F a tak jsem začal shánět co bych si tak mohl pořídit jiného v mnou přijatelné cenové kategorii.Chtěl jsem auto střední třídy,5dvéř,klima,5 - 7 let stáří,nafta a cena kolem 150 tis.kč.Mno,viděl jsem těch aut dost,ale co se mi líbilo bylo buď moc drahé,anebo podezřelé.Prostě a dobře nakonec mi zůstaly ve výběru Laguna a C5.Dva mí kolegové mají Laguny a nedají na ně dopustit,take zcela logicky mě přesvědčovali o tom e právě to by měla být má volba,která byla umocněna prvním seznámením s C5kou.Sedl jsem si toti do jedné,abych vyzkouel jaké to je a byl jsem straně zklamán.Sedačky prosezené a uvolněné,navíc po silném kuřákovi brr.
20.3. jsem přiel do styku s druhou C5kou byla sice 4 roky stará,ale zcela evidentně bylo vidět e má nalítáno hodně moc,ačkoliv měla na tachometru 140 000km.U jsem byl pomalu přesvědčen o tom e tohle auto rozhodně nechci,ale na zpáteční cestě jsme se stavili v Praze kde jsem si sedl do třetí C5 a zcela jsem změnil názor.Cena vak byla bohuel (nebo bohudík)někde jinde
V pondělí jsme vyrazili znovu do Prahy kde jsem byl domluven na prohlídce dalí v pořadí čtvrté C5 tentokrát 2.0 HDi Exlusiv r.v.2004 a na stará kolena jsem zahořel láskou na první pohled a posez
Zatím jsem sice najezdil jen necelou tisícovku km,ale jsem zatím maximálně spokojen.Doufám e mi to nadení vydrí co nejdýl,bo se těím na kadé svezení jak malej kluk a nemůu se dočkat pátku kdy vyráím na víkend na Slovensko.
Ahojte vichni,od 22.3.tohoto roku jsem astným majitelem C5ky a dostal jsem se k ní vlastně náhodou :-))
Zhruba před 3 měsíci se mi začala rozpadat moje 18 let "mladá" Mazda 323F a tak jsem začal shánět co bych si tak mohl pořídit jiného v mnou přijatelné cenové kategorii.Chtěl jsem auto střední třídy,5dvéř,klima,5 - 7 let stáří,nafta a cena kolem 150 tis.kč.Mno,viděl jsem těch aut dost,ale co se mi líbilo bylo buď moc drahé,anebo podezřelé.Prostě a dobře nakonec mi zůstaly ve výběru Laguna a C5.Dva mí kolegové mají Laguny a nedají na ně dopustit,take zcela logicky mě přesvědčovali o tom e právě to by měla být má volba,která byla umocněna prvním seznámením s C5kou.Sedl jsem si toti do jedné,abych vyzkouel jaké to je a byl jsem straně zklamán.Sedačky prosezené a uvolněné,navíc po silném kuřákovi brr.
20.3. jsem přiel do styku s druhou C5kou byla sice 4 roky stará,ale zcela evidentně bylo vidět e má nalítáno hodně moc,ačkoliv měla na tachometru 140 000km.U jsem byl pomalu přesvědčen o tom e tohle auto rozhodně nechci,ale na zpáteční cestě jsme se stavili v Praze kde jsem si sedl do třetí C5 a zcela jsem změnil názor.Cena vak byla bohuel (nebo bohudík)někde jinde :-((((
V pondělí jsme vyrazili znovu do Prahy kde jsem byl domluven na prohlídce dalí v pořadí čtvrté C5 tentokrát 2.0 HDi Exlusiv r.v.2004 a na stará kolena jsem zahořel láskou na první pohled a posez :-))
Zatím jsem sice najezdil jen necelou tisícovku km,ale jsem zatím maximálně spokojen.Doufám e mi to nadení vydrí co nejdýl,bo se těím na kadé svezení jak malej kluk a nemůu se dočkat pátku kdy vyráím na víkend na Slovensko.
|
|
16.04.2010 22:17 -
Re: Jak a proc jste zvolili C5? :-)
|
2342513
|
|
M.P
|
Město: Třebíč, Auto: Peugeot 807 2.0 HDi / 100 kW | Počet příspěvků: 432 |
|
|
..caw.
Proč zrovna C5 ? Protoe kdo se jednou sveze v Citroënu , nechce nikdy jinak . Citroëny jsem obdivoval u dávno . Prvně mě dostala 2CV , pak BX ... pak jsem se zakoukal do Xantie . Přesto můj první Citroën byla Xsara . Pět let jsem jezdil s Xsarou 1.9 TD . Na ní jsem nedal dopustit , za těch 130 000 km co jsme spolu strávili jsem s ní neměl problém , a loučil jsem se s ní se slzou v oku . Pak jsem se koukal po novějí Xsarce , v hledáčku jsem měl i C4 ... skončil jsem u C5 v kombíku . Přítelkyni se to zdá pro nás dva zbytečně velký , ale svezení si uívá . Po prvních dnech a prvních několika stovkách kilometrů jsem maximálně spokojen . Splňuje přesně to co jsem očekával . Doufám e nadení vydrí , a za pár let na ní budu vzpomínat s takovou láskou jako na Xsarku .
Forever Citroën
..caw.
Proč zrovna C5 ? Protoe kdo se jednou sveze v Citroënu , nechce nikdy jinak . Citroëny jsem obdivoval u dávno . Prvně mě dostala 2CV , pak BX ... pak jsem se zakoukal do Xantie . Přesto můj první Citroën byla Xsara . Pět let jsem jezdil s Xsarou 1.9 TD . Na ní jsem nedal dopustit , za těch 130 000 km co jsme spolu strávili jsem s ní neměl problém , a loučil jsem se s ní se slzou v oku . Pak jsem se koukal po novějí Xsarce , v hledáčku jsem měl i C4 ... skončil jsem u C5 v kombíku . Přítelkyni se to zdá pro nás dva zbytečně velký , ale svezení si uívá . Po prvních dnech a prvních několika stovkách kilometrů jsem maximálně spokojen . Splňuje přesně to co jsem očekával . Doufám e nadení vydrí , a za pár let na ní budu vzpomínat s takovou láskou jako na Xsarku .
Forever Citroën:palec
|
|
21.04.2010 20:16 -
Re: Jak a proc jste zvolili C5? :-)
|
2343216
|
|
cit
|
|
|
První auto byl Wartburg pak koda 100,koda 120,opel corsa,ford escort,polo.Nejhorí byly kodovky.Němci taky ádná sláva,ford prorezlej a corsa samá oprava.Svezl jsem se i Mercedesem,audinou a dokonce i jaguárem a nic moc mě to nenadchlo.A na autoveletrhu jsem prolezl různé značky a nejlépe mi sedla C5-ka a za dva roky jsem ji koupil a mám dodnes.Prostě Citroen je nejlepí.
První auto byl Wartburg pak koda 100,koda 120,opel corsa,ford escort,polo.Nejhorí byly kodovky.Němci taky ádná sláva,ford prorezlej a corsa samá oprava.Svezl jsem se i Mercedesem,audinou a dokonce i jaguárem a nic moc mě to nenadchlo.A na autoveletrhu jsem prolezl různé značky a nejlépe mi sedla C5-ka a za dva roky jsem ji koupil a mám dodnes.Prostě Citroen je nejlepí.
|
|
21.04.2010 22:21 -
Re: Jak a proc jste zvolili C5? :-)
|
2343223
|
|
Krtek
|
Město: Seč Blovice, Auto: Citroen GSA 1984, Citroen C6 2008, SAAB 9-3 Cabrio 2.0t 2005 | Počet příspěvků: 125 |
|
|
cit napsal(a): První auto byl Wartburg pak koda 100,koda 120,opel corsa,ford escort,polo.Nejhorí byly kodovky.Němci taky ádná sláva,ford prorezlej a corsa samá oprava.Svezl jsem se i Mercedesem,audinou a dokonce i jaguárem a nic moc mě to nenadchlo.A na autoveletrhu jsem prolezl různé značky a nejlépe mi sedla C5-ka a za dva roky jsem ji koupil a mám dodnes.Prostě Citroen je nejlepí.
Má na profilu e vlastní auto od roku 2001 to si ji prolejzal u v roce 99 ? Nechci rejpat ale nadává to rozum.
První auto byl Wartburg pak koda 100,koda 120,opel corsa,ford escort,polo.Nejhorí byly kodovky.Němci taky ádná sláva,ford prorezlej a corsa samá oprava.Svezl jsem se i Mercedesem,audinou a dokonce i jaguárem a nic moc mě to nenadchlo.A na autoveletrhu jsem prolezl různé značky a nejlépe mi sedla C5-ka a za dva roky jsem ji koupil a mám dodnes.Prostě Citroen je nejlepí.
Má na profilu e vlastní auto od roku 2001 to si ji prolejzal u v roce 99 ? Nechci rejpat ale nadává to rozum.
|
|
21.04.2010 23:07 -
Re: Jak a proc jste zvolili C5? :-)
|
2343225
|
|
jardda
|
Město: Trhove sviny, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 109 |
|
|
Ahoj ja měl koda 100 pak Renault 19D pak mení úlet z benzinovou primerou 16v /straná spotřeba/ Subaru libero /na hraní/ manelka Twingo . Pak se nám narodil punt tak jsme si koupily Renault Scenik měli jsme ho 4 roky a kdyby nám nezačal hnít pod pozadím asi by byl jetě s námi. C5 jsme si vybrali protoe vagr je citroen a za hrob tak pro klid vrodině. Ale hlavně proto e hraju teplákovou ligu v hokeji a jezdíme 4 s plnou polní. Kadopádně přítě bude zase francouz
Ahoj ja měl koda 100 pak Renault 19D pak mení úlet z benzinovou primerou 16v /straná spotřeba/ Subaru libero /na hraní/ manelka Twingo . Pak se nám narodil punt tak jsme si koupily Renault Scenik měli jsme ho 4 roky a kdyby nám nezačal hnít pod pozadím asi by byl jetě s námi. C5 jsme si vybrali protoe vagr je citroen a za hrob tak pro klid vrodině:-d:-d. Ale hlavně proto e hraju teplákovou ligu v hokeji a jezdíme 4 s plnou polní. Kadopádně přítě bude zase francouz:palec
|
|
21.04.2010 23:08 -
Re: Jak a proc jste zvolili C5? :-)
|
2343226
|
|
jardda
|
Město: Trhove sviny, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 109 |
|
|
Ahoj ja měl koda 100 pak Renault 19D pak mení úlet z benzinovou primerou 16v /straná spotřeba/ Subaru libero /na hraní/ manelka Twingo . Pak se nám narodil punt tak jsme si koupily Renault Scenik měli jsme ho 4 roky a kdyby nám nezačal hnít pod pozadím asi by byl jetě s námi. C5 jsme si vybrali protoe vagr je citroen a za hrob tak pro klid vrodině. Ale hlavně proto e hraju teplákovou ligu v hokeji a jezdíme 4 s plnou polní. Kadopádně přítě bude zase francouz
Ahoj ja měl koda 100 pak Renault 19D pak mení úlet z benzinovou primerou 16v /straná spotřeba/ Subaru libero /na hraní/ manelka Twingo . Pak se nám narodil punt tak jsme si koupily Renault Scenik měli jsme ho 4 roky a kdyby nám nezačal hnít pod pozadím asi by byl jetě s námi. C5 jsme si vybrali protoe vagr je citroen a za hrob tak pro klid vrodině:-d:-d. Ale hlavně proto e hraju teplákovou ligu v hokeji a jezdíme 4 s plnou polní. Kadopádně přítě bude zase francouz:palec
|
|
04.05.2010 21:35 -
Re: Jak a proc jste zvolili C5? :-)
|
2344050
|
|
KostaKE
|
Město: Koice, Auto: Citroën C5 II 3.0i 24v Exclusive | Počet příspěvků: 94 |
|
|
Po troch peknych rokoch vozenia sa mi BX Break 1,9D zacal doslova rozpadavat, kazdy tyzden sa nieco pokazilo... servis je sice uzasne lacny, ale uz som chcel zas jazdit aj mimo mesto a priatelkine auto (golf IV TDI) je taky skackavy somarik, dlha cesta je v nom utrpenie. Tiez po kazdodenoom jazdeni na firemnom i-CTDi uz som mal diesla dost a chcel som tiche auto.
Tak som obehal vsetky bazare a posedel vo vsetkom co malo kolesa... karoseria mohla byt akakolvek, hlavne nech sa v tom dobre sedi a ma to 4 dvere. V uzsom vybere mi bol najsympatickejsi P406 2002 3,0 V6 LPG (az na ten kufor) ale majitel mi ZATAJIL leasing... takze dalsie vyberove kolo... C5 sice bola stale vo vybere, ale C5 I sa mi nepacila dizajnovo a C5 II bola tak na hrane rozpoctu... nakoniec ale rozpocet trochu vzrastol a vo finale sa stretli:
C8 3,0 V6 2003 AT4 Exclusive LPG vs.
C5 II 3,0 V6 2005 AT6 Exclusive ... z menej km a v lepsom stave
uz som bol proste nakazeny V6 chorobou z toho P406 + po 3000km za tyzden v golfe som uz chcel automat...
a zvitazilo krajsie auto v ktorom sa lepsie sedelo
takze zvitazilo auto ktoreho fotky pripajam...
Momentalne nas C5 velmi tesi, mam s nim zatial tieto 2 problemy:
1. spotreba - ale to po doserviservisovani budem riesit instalaciou LPG
2. priatelka chce stale soferovat!
Po troch peknych rokoch vozenia sa mi BX Break 1,9D zacal doslova rozpadavat, kazdy tyzden sa nieco pokazilo... servis je sice uzasne lacny, ale uz som chcel zas jazdit aj mimo mesto a priatelkine auto (golf IV TDI) je taky skackavy somarik, dlha cesta je v nom utrpenie. Tiez po kazdodenoom jazdeni na firemnom i-CTDi uz som mal diesla dost a chcel som tiche auto.
Tak som obehal vsetky bazare a posedel vo vsetkom co malo kolesa... karoseria mohla byt akakolvek, hlavne nech sa v tom dobre sedi a ma to 4 dvere. V uzsom vybere mi bol najsympatickejsi P406 2002 3,0 V6 LPG (az na ten kufor) ale majitel mi ZATAJIL leasing... takze dalsie vyberove kolo... C5 sice bola stale vo vybere, ale C5 I sa mi nepacila dizajnovo a C5 II bola tak na hrane rozpoctu... nakoniec ale rozpocet trochu vzrastol a vo finale sa stretli:
C8 3,0 V6 2003 AT4 Exclusive LPG vs.
C5 II 3,0 V6 2005 AT6 Exclusive ... z menej km a v lepsom stave
uz som bol proste nakazeny V6 chorobou z toho P406 + po 3000km za tyzden v golfe som uz chcel automat...
a zvitazilo krajsie auto v ktorom sa lepsie sedelo :palec
takze zvitazilo auto ktoreho fotky pripajam...
Momentalne nas C5 velmi tesi, mam s nim zatial tieto 2 problemy:
1. spotreba - ale to po doserviservisovani budem riesit instalaciou LPG
2. priatelka chce stale soferovat! :)
Přílohy: fred1.jpg ( 247057b ) - fred2.jpg ( 157990b ) - fred3.jpg ( 222616b ) - fred4.jpg ( 168460b ) - |
|
16.05.2010 22:28 -
Re: Jak a proc jste zvolili C5? :-)
|
2345097
|
|
petko
|
Město: Kosice, Auto: Citroën C5 I 1.8 16v X | Počet příspěvků: 44 |
|
|
Ahojte. Som tu novy a C5 mam nieco vyse mesiaca. Je to moje uplne prve auticko a hned som sa donho zalubil. Je to super auto za primerany peniaz. Kupil som na inzerat od celkom seriozneho cloveka tak dufam ze vydrzi. Spotreba na take velke auto celkom OK a olej ktory ma spotrebou trochu prekvapil zatial neriesim, vraj je to normalne, to som sa docital tu na fore Tak dufam ze moj citronik vydrzi co najdlhsie a ze ho neopriem dakde o strom )
Ahojte. Som tu novy a C5 mam nieco vyse mesiaca. Je to moje uplne prve auticko a hned som sa donho zalubil. Je to super auto za primerany peniaz. Kupil som na inzerat od celkom seriozneho cloveka tak dufam ze vydrzi. Spotreba na take velke auto celkom OK a olej ktory ma spotrebou trochu prekvapil zatial neriesim, vraj je to normalne, to som sa docital tu na fore :) Tak dufam ze moj citronik vydrzi co najdlhsie a ze ho neopriem dakde o strom :)))
|
|
17.05.2010 09:24 -
Re: Jak a proc jste zvolili C5? :-)
|
2345132
|
|
timik2001
|
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 I 1.8 16v X | Počet příspěvků: 93 |
|
|
Rena napsal(a): Barlow napsal(a): jo jo olej ty 1.8 16V zerou jak najaty a moc resit to proste nejde. Jinak gratuluju at slouzi
ere to olej jak nezavřený a o čipernosti není ani řeči. Jezdila jsem s tím pár měsíců denně přes Chřiby a po půl roce la z domu, fakt se to nedalo....
Ahoj, mám tuto motorizaci taky, ale oleje mi to ere tak 1,5 l / 20 000 km, coz mi neprijde nijak moc
Ahoj, mám tuto motorizaci taky, ale oleje mi to ere tak 1,5 l / 20 000 km, coz mi neprijde nijak moc :-p ;-) :palec
|
|
17.05.2010 10:24 -
Re: Jak a proc jste zvolili C5? :-)
|
2345147
|
|
kachtikova
|
Město: Ronov p.R., Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X Break | Počet příspěvků: 15 |
|
|
Proč jsem zvolila C5? Protoe té kačeně se nic nevyrovná , prostor, pohodlí a navíc letí jako pták a ty zadní světla, ty nemá ádná kára!
Proč jsem zvolila C5? Protoe té kačeně se nic nevyrovná , prostor, pohodlí a navíc letí jako pták a ty zadní světla, ty nemá ádná kára!
|
|
17.05.2010 19:25 -
Re: Jak a proc jste zvolili C5? :-)
|
2345231
|
|
petko
|
Město: Kosice, Auto: Citroën C5 I 1.8 16v X | Počet příspěvků: 44 |
|
|
1,5 L na 20 000km ? Tak to je super. Ja som vypocital moju spotrebu tak 0,5 L na 1000 km....
Tak neviem ci je to este v norme, co vy nato?
1,5 L na 20 000km ? Tak to je super. Ja som vypocital moju spotrebu tak 0,5 L na 1000 km....
Tak neviem ci je to este v norme, co vy nato?
|
|
17.05.2010 19:27 -
Re: Jak a proc jste zvolili C5? :-)
|
2345232
|
|
jumep
|
|
|
je to v norme ... podla normy ktoru teda dali ...
je to v norme ... podla normy ktoru teda dali ...
|
|
17.05.2010 19:48 -
Re: Jak a proc jste zvolili C5? :-)
|
2345234
|
|
petko
|
Město: Kosice, Auto: Citroën C5 I 1.8 16v X | Počet příspěvků: 44 |
|
|
Asi to tak bude... Najazdil som prvych 1000 km a ten 0,5 litrik co som tam na zaciatku nalial je podla rucneho merania fuc..... dufal som ze to este trochu natiahnem ale auticko bolo velmi hladne....
Asi to tak bude... Najazdil som prvych 1000 km a ten 0,5 litrik co som tam na zaciatku nalial je podla rucneho merania fuc..... dufal som ze to este trochu natiahnem ale auticko bolo velmi hladne.... :nevim
|
|
17.05.2010 19:49 -
Re: Jak a proc jste zvolili C5? :-)
|
2345235
|
|
jumep
|
|
|
1.8i - o tom sa tu uz popisalo dost - pohladaj a uvidis ... uz to tu nie je k teme
1.8i - o tom sa tu uz popisalo dost - pohladaj a uvidis ... uz to tu nie je k teme
|
|
20.07.2010 09:58 -
Re: Jak a proc jste zvolili C5? :-)
|
2350489
|
|
draceq
|
Město: Havířov, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX | Počet příspěvků: 44 |
|
|
Tak jsem u také rozířil řady majitelů tohoto meního soukromého letadla Zatím po třech dnech a 400km naprostá spokojenost, tak doufám, e to tak bude i na dále. C5 jsem si pořídil poté, co jsem po mnou nezaviněné lehké bouračce (která ovem i tak znamenala dle pojiovny totálku) u dosavadního vozítka začal uvaovat, zda dát peníze do opravy, a nebo raději peníze od pojiovny dát do nového auta (tabulková cena toho dosavadního auta byla dle pojiovny 26.000, trní odhaduji tak na 35.000).
Začal jsem koukat po netu a po referencích od známých a pomalu to začínalo vypadat na pořízení C4... nakonec jsem původní vozítko opravil (za zlomek ceny vypočítané pojiovnou), ale mylenka na nové stále tak nějak hlodala. Asi za 14 dní jsem se náhodou potkal s kamarádem automechanikem z Čech, jeho známý vozí auta ze panělska. Zmínil jsem se o úmyslu pořídit C4, no a byla mi nabídnuta C5, která zrovna byla dovezena před 2 měsíci ze paněl. 14 dní jsem se rozmýlel, hledal, studoval tohle fórum, kontroloval VIN v Citroenu a nakonec jsem sedl do auta, jel 200 km a udělal to, před čím mě onen kamarád varoval, a nedělám, pokud to auto nechci koupit - sedl jsem si do něj a projel se Co mělo za následek, e pětečka skončila u mě na dvorku
Je to kousek z roku 2005 (tedy C II), jezdí od 12 měsíce 2005 (take cca 4,5 roku) a na tachometru má, světe div se asi poctivých (po kontrolách VIN a pátrání po autě) 82tkm (je to kolem a kolem vlastně reálné, já jezdím denodenně do práce 15 km tam, 15 zpět, bez auta se skoro nehnu z baráku a najezdím 17tkm ročně - dlouhé trasy nad 1000km max. 1 - 2x za rok) no a díky jinímu původu v ivotě nevidělo sůl - take motor i podvozek po stránce vzhledu a vnějí koroze jako nové. Spotřeba nádhera, 200 km se zapnutou klimou za 4,9l/100km Kdy budeme hodní na turbo (tzn. mimo jiné dochlazovat po rychlé jízdě, snad to dělal i původní majitel, zatím jede a zní v pohodě) a nebudu ho moc často honit 190 po tankodromu (rozuměj: D1), tak snad jetě motor chvíli poslouí bez nutnosti větí investice.
Výbava byla poskládána troku "panělsky" - klima 2 zóna automat, ale přitom není tempomat (v září bude dodán ), nejsou vyhřívaná sedadla (do naich podmínek bohuel), a je bez FAP filtru (při cenách nového bohudík). Sklápění zrcátek taky oelím (jak říkal kamarád, led a námraza v zimě je první věc (přimrzlé sklopené zrcátko je fajn ), no a kdy ti někdo ukopne v dobrém rozmaru sklopné zrcátko je věc druhá - rozdíl v ceně oproti běnému je značný). Jinak světelné a deové senzory jsou, okna komplet elektrika samozřejmě taky. Připadalo mi to, e si tu výbavu původní majitel odkříkoval tak, aby vyhovovala jinímu podnebí.
Jinak jsem zatím naden a doufám, e mě to hned tak nepřejde.
Tak jsem u také rozířil řady majitelů tohoto meního soukromého letadla :) Zatím po třech dnech a 400km naprostá spokojenost, tak doufám, e to tak bude i na dále. C5 jsem si pořídil poté, co jsem po mnou nezaviněné lehké bouračce (která ovem i tak znamenala dle pojiovny totálku) u dosavadního vozítka začal uvaovat, zda dát peníze do opravy, a nebo raději peníze od pojiovny dát do nového auta (tabulková cena toho dosavadního auta byla dle pojiovny 26.000, trní odhaduji tak na 35.000).
Začal jsem koukat po netu a po referencích od známých a pomalu to začínalo vypadat na pořízení C4... nakonec jsem původní vozítko opravil (za zlomek ceny vypočítané pojiovnou), ale mylenka na nové stále tak nějak hlodala. Asi za 14 dní jsem se náhodou potkal s kamarádem automechanikem z Čech, jeho známý vozí auta ze panělska. Zmínil jsem se o úmyslu pořídit C4, no a byla mi nabídnuta C5, která zrovna byla dovezena před 2 měsíci ze paněl. 14 dní jsem se rozmýlel, hledal, studoval tohle fórum, kontroloval VIN v Citroenu a nakonec jsem sedl do auta, jel 200 km a udělal to, před čím mě onen kamarád varoval, a nedělám, pokud to auto nechci koupit - sedl jsem si do něj a projel se :-d:-d Co mělo za následek, e pětečka skončila u mě na dvorku :palec
Je to kousek z roku 2005 (tedy C II), jezdí od 12 měsíce 2005 (take cca 4,5 roku) a na tachometru má, světe div se asi poctivých (po kontrolách VIN a pátrání po autě) 82tkm (je to kolem a kolem vlastně reálné, já jezdím denodenně do práce 15 km tam, 15 zpět, bez auta se skoro nehnu z baráku a najezdím 17tkm ročně - dlouhé trasy nad 1000km max. 1 - 2x za rok) no a díky jinímu původu v ivotě nevidělo sůl - take motor i podvozek po stránce vzhledu a vnějí koroze jako nové. Spotřeba nádhera, 200 km se zapnutou klimou za 4,9l/100km :-d Kdy budeme hodní na turbo (tzn. mimo jiné dochlazovat po rychlé jízdě, snad to dělal i původní majitel, zatím jede a zní v pohodě) a nebudu ho moc často honit 190 po tankodromu (rozuměj: D1), tak snad jetě motor chvíli poslouí bez nutnosti větí investice.
Výbava byla poskládána troku "panělsky" - klima 2 zóna automat, ale přitom není tempomat :nevim (v září bude dodán ;-)), nejsou vyhřívaná sedadla (do naich podmínek bohuel), a je bez FAP filtru (při cenách nového bohudík). Sklápění zrcátek taky oelím (jak říkal kamarád, led a námraza v zimě je první věc (přimrzlé sklopené zrcátko je fajn :-d), no a kdy ti někdo ukopne v dobrém rozmaru sklopné zrcátko je věc druhá - rozdíl v ceně oproti běnému je značný). Jinak světelné a deové senzory jsou, okna komplet elektrika samozřejmě taky. Připadalo mi to, e si tu výbavu původní majitel odkříkoval tak, aby vyhovovala jinímu podnebí.
Jinak jsem zatím naden a doufám, e mě to hned tak nepřejde.
|
|
20.07.2010 10:06 -
Re: Jak a proc jste zvolili C5? :-)
|
2350491
|
|
najk
|
Město: Děčín, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 1537 |
|
|
tak teda vitej mezi námi, uij si ho a buď na něj hodný, dopřej mu vdy pouze to co vyaduje
tak teda vitej mezi námi, uij si ho a buď na něj hodný, dopřej mu vdy pouze to co vyaduje :-D
|
|
20.07.2010 14:25 -
Re: Jak a proc jste zvolili C5? :-)
|
2350522
|
|
Petr72
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 850 |
|
|
draceq. Tak a se práí za kočárem . Hodně pohodlných kilometrů a málo chybových hláení...................
draceq. Tak a se práí za kočárem . Hodně pohodlných kilometrů a málo chybových hláení...................:palec
|
|
20.07.2010 14:47 -
Re: Jak a proc jste zvolili C5? :-)
|
2350523
|
|
draceq
|
Město: Havířov, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX | Počet příspěvků: 44 |
|
|
Díky, snad to tak bude Zatím jediné nepříznivé hláení bylo "Fuel level too low" No nic, čas navtívit benzinku
Díky, snad to tak bude :-d Zatím jediné nepříznivé hláení bylo "Fuel level too low" :-)):-d No nic, čas navtívit benzinku:-d
|
|
| |
|
|