| | |
11.08.2016 18:43 -
Re: Jak a proc jste zvolili C5? :-)
|
2981452
|
|
vilous
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1256 |
|
|
S tou ručkou jsem to zkouel jako čelda, ale ty zvukové výstrahy mi pily krev a nechal jsem to na automat. U se to dělá 8 let a zatím tu nejsou masové problémy, tak snad ta ručka něco vydrí. Jen se bojím, jestli někdy budu řídit auto bez toho, tak mi ujede do rybníka.
Sedačky bez diskuse úasné. Manelka má chorobu páteře a ve fabii po 100 km grogy. Před týdnem jsme jeli 2x v kuse 1200 km a v klídku spí. Člověk přejede půl Evropy s pocitem, e jel za roh pro rohlíky.
S tou ručkou jsem to zkouel jako čelda, ale ty zvukové výstrahy mi pily krev a nechal jsem to na automat. U se to dělá 8 let a zatím tu nejsou masové problémy, tak snad ta ručka něco vydrí. Jen se bojím, jestli někdy budu řídit auto bez toho, tak mi ujede do rybníka.
Sedačky bez diskuse úasné. Manelka má chorobu páteře a ve fabii po 100 km grogy. Před týdnem jsme jeli 2x v kuse 1200 km a v klídku spí. Člověk přejede půl Evropy s pocitem, e jel za roh pro rohlíky.
|
|
04.01.2017 11:31 -
Re: Jak a proc jste zvolili C5? :-)
|
3025572
|
|
Plachim
|
Město: Slaný/Líský, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 37 |
|
|
Proč jsem si pořídil C5?
Původně jsem chtěl napsat o tom román, zabrousit do témat jiných vláken, ale bylo by to OT a tak tedy stručně. Je to jediné auto, které mezi roky 2000 - 2010 se mi líbí interiérově, je to jediný výrobce, kterého z FR jetě nemám doma (mám jak Peugeota tak i Renaulta), je to cenově dostupné, ale HLAVNĚ!!! při rozhodování hrálo roli i toto forum, tento klub, lidé co tu odborně poradí a nechci jmenovat, abych někoho nevynechal. Hlavně díky nim, jsem u několik měsíců před koupí věděl, e se dají problémy co C5 má řeit. Co to tu tak pročítám (a e to jsou stovky hodin strávených zde) tak musím konstatovat, e tu jsou jak bění majitelé se svými C5 problémy, tak srdcaři z kterých to přímo vyzařuje a taky ti co si dělají PR, ale to je v pořádku, protoe vichni co tu jsou tímto klubem prostě ijí a tím ije u tento klub. Take vem DÍKY ZA TO!
Proč jsem si pořídil C5?
Původně jsem chtěl napsat o tom román, zabrousit do témat jiných vláken, ale bylo by to OT a tak tedy stručně. Je to jediné auto, které mezi roky 2000 - 2010 se mi líbí interiérově, je to jediný výrobce, kterého z FR jetě nemám doma (mám jak Peugeota tak i Renaulta), je to cenově dostupné, ale HLAVNĚ!!! při rozhodování hrálo roli i toto forum, tento klub, lidé co tu odborně poradí a nechci jmenovat, abych někoho nevynechal. Hlavně díky nim, jsem u několik měsíců před koupí věděl, e se dají problémy co C5 má řeit. Co to tu tak pročítám (a e to jsou stovky hodin strávených zde) tak musím konstatovat, e tu jsou jak bění majitelé se svými C5 problémy, tak srdcaři z kterých to přímo vyzařuje a taky ti co si dělají PR, ale to je v pořádku, protoe vichni co tu jsou tímto klubem prostě ijí a tím ije u tento klub. Take vem DÍKY ZA TO!
|
|
25.01.2017 10:37 -
Re: Jak a proc jste zvolili C5? :-)
|
3031862
|
|
tankista
|
Město: Hlubočky 3, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 88 |
|
|
Nae letitá felicie pro nai čtyřčlenou rodinku u byla málá tak jsem se poohlíel po rodinném autě.Chtěl jsm původně oktavii,ale rozpočet 200 000kč mě srazil nohama na zem.Dva kolegové z práce mají starí C5 a nedají na ně dopusit,tak jsem koukal po X7 a zamiloval jsem se do ní.Podařilo se mi koupit zachovalou po prvním a pečlivém majiteli.Mám ji cca půl roku a jsem s ní velice spokojen.Je prostorná,kufr velký,spotřeba kolem 6,5 a údrba snadná.Kadému se straně líbí a kdo se v ní svezl tak si velmi pochvaloval jak interiér tak sedačky.Dvoulitrový motor je pro tak těké auto ideální.Doufám e s ní najezdím hodně km bez nehod
Nae letitá felicie pro nai čtyřčlenou rodinku u byla málá tak jsem se poohlíel po rodinném autě.Chtěl jsm původně oktavii,ale rozpočet 200 000kč mě srazil nohama na zem.Dva kolegové z práce mají starí C5 a nedají na ně dopusit,tak jsem koukal po X7 a zamiloval jsem se do ní.Podařilo se mi koupit zachovalou po prvním a pečlivém majiteli.Mám ji cca půl roku a jsem s ní velice spokojen.Je prostorná,kufr velký,spotřeba kolem 6,5 a údrba snadná.Kadému se straně líbí a kdo se v ní svezl tak si velmi pochvaloval jak interiér tak sedačky.Dvoulitrový motor je pro tak těké auto ideální.Doufám e s ní najezdím hodně km bez nehod :-)
|
|
25.05.2017 12:22 -
Re: Jak a proc jste zvolili C5? :-)
|
3068989
|
|
Maktoko
|
Město: Koice, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) | Počet příspěvků: 12 |
|
|
Ahojte
Prvá kára, koda 105, potom vw golf4 1.4 16v a tearz konečne C5 III x7 sedan 2.0 163K exclusive .
Prečo práve c5? Mojej manelky otec / svokor / ma starú c5. Stačilo páru jázd a u bolo jasné. Trebalo počka pár rokov ale podarilo sa. Za mna proste TOP vožba, čo sa jazdných vlastnosti týka, komfortu a ceny s manelkou Deniskou je to pre nás ako eS Mercedes s logom Citroen Tá rados keď ide k autu a vie e sa zvezie. Tak to má by.
Ahojte :)
Prvá kára, koda 105, potom vw golf4 1.4 16v :D a tearz konečne C5 III x7 sedan 2.0 163K exclusive . :)
Prečo práve c5? Mojej manelky otec / svokor / ma starú c5. Stačilo páru jázd a u bolo jasné. Trebalo počka pár rokov ale podarilo sa. Za mna proste TOP vožba, čo sa jazdných vlastnosti týka, komfortu a ceny :) s manelkou Deniskou je to pre nás ako eS Mercedes :) s logom Citroen :) Tá rados keď ide k autu a vie e sa zvezie. Tak to má by.
|
|
25.05.2017 12:36 -
Re: Jak a proc jste zvolili C5? :-)
|
3068994
|
|
bachman
|
Město: Němčice, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive | Počet příspěvků: 40 |
|
|
Svitavy - Pula v Chorvatsku, zpět na Slovinské hranice a zase Pula. Cca 1500 km v tahu a nebyl jsem ani příli unavený. V jiném autu si to neumím představit. Nádhera, pohoda a kochání se jízdou. Kdy Citroen nezlobí, neznám lepí auto. Natěstí mne moc fakt nezlobí
Svitavy - Pula v Chorvatsku, zpět na Slovinské hranice a zase Pula. Cca 1500 km v tahu a nebyl jsem ani příli unavený. V jiném autu si to neumím představit. Nádhera, pohoda a kochání se jízdou. Kdy Citroen nezlobí, neznám lepí auto. Natěstí mne moc fakt nezlobí :-)
|
|
08.09.2017 00:38 -
Re: Jak a proc jste zvolili C5? :-)
|
3094000
|
|
pejo
|
Město: Kolín 2, Auto: Citroën Xantia Break 2.0 HDi Kat. (80kW) | Počet příspěvků: 3 |
|
|
Zaregistroval jsem se tu před pár dny abych se zorientoval, co mne případně čeká, kdy vyměním svou starou Xantii za C5. U mne byl vývoj tento - 1. tátův Fiat 850 Speciál 2. tátova 120 3. Favorit 50/50 s tátou 4. Citroen BX1,4 u můj vlastní 5. Xantia Break HDi do teď.
BXko r.v.1989, koupeno v.r.1999, jezdí do dnes nyní jako záloní tátovo auto (má starí Peugeot 307 1,6HDi a ten se nějak nepovedl, občas zlobí)
Xantia r.v.2000 koupená 2003 (87k na tacho - stočeno o 100k byla jako taxi ve F) - po celou dobu naprosto bez problémů, jen pár dětských nemocí (kabelá v průchodkách do dveří a běná údrba, brzdy, silentbloky atd). O motoru nevím, e tam je po celou dobu provozu, jen 1x ročně (cca 15k km výměna oleje). Jednou za cca 2roky zajedu do Brna (PaM)na kontrolu koulí. Nyní skutečných cca 350k km, ale je u znát, e poločas rozpadu nastává Loni spojka, hned na to dalí kotouče, destičky, přední náprava silentbloky atd + manety poloos, pak hydraulika ovládání spojky, občas praskne nějaký přepad, stahovačka okna atd. u na ní není takový spoleh.
Nyní jsme ve fázi, kdy ena pořizuje nové auto do své firmy a Xantie půjde na protiúčet
Chtěl jsem ji zviklat, abychom vzali novou C5, ale nepodařilo se - rozhodla se pro Tiguana Mne čeká tedy někdy během přítího roku koupit ojetou C5 pro sebe (na druhé nové auto nemáme) - teď tu hltám zkuenosti, jestli jít do starí, nebo do té úplně poslední verze.
V té úplně nové jsem seděl C5 Break 120kW Tourer Exclusive, ale nebyl prostor se projed (personál autosalonu nejevil moc ochoty). Musím konstatovat, e se mi to auto moc líbí, hlavně z venku. Uvnitř u je to horí - hůř se tam nastupuje, volant je dost nízko nad sedačkou, a ten středový panel mi dizajnem nějak nesedí ke zbytku interiéru - působí zastarale. Ale to jsou detaily, pro mne je důleitý komfort jízdy, prostorný kufr (kombi), a netrvám na automatu.
Jinak jsem při procházení autosalonů zabrousil i na Hyundai Tucson a musím říct, e mne to auto bylo sympatické jak vzhledem, tak i komfortem jízdy. Problém je ale motor. Na projetí byl k dispozici 1,7 CRDi 85kW diesel s manuálem (manelka trvá na automatu) - po městě super, ivé auto, ale mimo město u horí nad 80km/h je to straně líný - to moje 80kW Xantie je proti tomu dravec.
Pokud mohu porovnat přístup prodejců k zákazníkovi, tak u Citroenu i Hyundaie to bylo podobné - zájem jen vlaný. Naproti tomu u VW se opravdu snaí na 120% prodat. Nakonec u manelky zvítězil ten Tiguan hlavně díky výhodnějí monosti financování, nabídnutým slevám a jejich kombinací a přístupem k zákazníkovi.
Zaregistroval jsem se tu před pár dny abych se zorientoval, co mne případně čeká, kdy vyměním svou starou Xantii za C5. U mne byl vývoj tento - 1. tátův Fiat 850 Speciál 2. tátova 120 3. Favorit 50/50 s tátou 4. Citroen BX1,4 u můj vlastní 5. Xantia Break HDi do teď.
BXko r.v.1989, koupeno v.r.1999, jezdí do dnes nyní jako záloní tátovo auto (má starí Peugeot 307 1,6HDi a ten se nějak nepovedl, občas zlobí)
Xantia r.v.2000 koupená 2003 (87k na tacho - stočeno o 100k byla jako taxi ve F) - po celou dobu naprosto bez problémů, jen pár dětských nemocí (kabelá v průchodkách do dveří a běná údrba, brzdy, silentbloky atd). O motoru nevím, e tam je po celou dobu provozu, jen 1x ročně (cca 15k km výměna oleje). Jednou za cca 2roky zajedu do Brna (PaM)na kontrolu koulí. Nyní skutečných cca 350k km, ale je u znát, e poločas rozpadu nastává :-( Loni spojka, hned na to dalí kotouče, destičky, přední náprava silentbloky atd + manety poloos, pak hydraulika ovládání spojky, občas praskne nějaký přepad, stahovačka okna atd. u na ní není takový spoleh.
Nyní jsme ve fázi, kdy ena pořizuje nové auto do své firmy a Xantie půjde na protiúčet :-(
Chtěl jsem ji zviklat, abychom vzali novou C5, ale nepodařilo se - rozhodla se pro Tiguana :-( Mne čeká tedy někdy během přítího roku koupit ojetou C5 pro sebe (na druhé nové auto nemáme) - teď tu hltám zkuenosti, jestli jít do starí, nebo do té úplně poslední verze.
V té úplně nové jsem seděl C5 Break 120kW Tourer Exclusive, ale nebyl prostor se projed (personál autosalonu nejevil moc ochoty). Musím konstatovat, e se mi to auto moc líbí, hlavně z venku. Uvnitř u je to horí - hůř se tam nastupuje, volant je dost nízko nad sedačkou, a ten středový panel mi dizajnem nějak nesedí ke zbytku interiéru - působí zastarale. Ale to jsou detaily, pro mne je důleitý komfort jízdy, prostorný kufr (kombi), a netrvám na automatu.
Jinak jsem při procházení autosalonů zabrousil i na Hyundai Tucson a musím říct, e mne to auto bylo sympatické jak vzhledem, tak i komfortem jízdy. Problém je ale motor. Na projetí byl k dispozici 1,7 CRDi 85kW diesel s manuálem (manelka trvá na automatu) - po městě super, ivé auto, ale mimo město u horí nad 80km/h je to straně líný - to moje 80kW Xantie je proti tomu dravec.
Pokud mohu porovnat přístup prodejců k zákazníkovi, tak u Citroenu i Hyundaie to bylo podobné - zájem jen vlaný. Naproti tomu u VW se opravdu snaí na 120% prodat. Nakonec u manelky zvítězil ten Tiguan hlavně díky výhodnějí monosti financování, nabídnutým slevám a jejich kombinací a přístupem k zákazníkovi.
|
|
08.09.2017 07:55 -
Re: Jak a proc jste zvolili C5? :-)
|
3094006
|
|
vilous
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1256 |
|
|
Dělám ve francouzské firmě 12 let a představenstvo vdy mělo C5.
No a nyní přesedlalo na superb a kodiaq. Kdy frantíci jdou do německých aut, tak je to silný důkaz celkového úpadku francouzských automobilek, které nyní nenabízejí vůbec nic v lepí střední třídě a výe.
Dělám ve francouzské firmě 12 let a představenstvo vdy mělo C5.
No a nyní přesedlalo na superb a kodiaq. Kdy frantíci jdou do německých aut, tak je to silný důkaz celkového úpadku francouzských automobilek, které nyní nenabízejí vůbec nic v lepí střední třídě a výe.
|
|
09.09.2017 22:04 -
Re: Jak a proc jste zvolili C5? :-)
|
3094171
|
|
xantia.hd
|
Město: české Budějovice, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 94 |
|
|
Protoe Citroen nikdy nebyl tuctový a nudný a měl hydrauliku !!!! Já několik BX (kadé jako ojetina, nicméně i 10-ti leté jako nové, bez problémů), CX. Xantia I, dcera Xantia II, dalí Xantia II v rodině, ve ke konci najeto přes 300 tkm, bez zásadních problémů, jen běný spotřební materiál (moná i proto, e jsem náročný, umím si auto vybrat, nejdu do kdejakého pelechu ) Nyní já C5 II Hdi Exlusive break, dcera C5 X7 Hdi Exclusive break. C5 mám jako druhé auto, moc nejezděné, dálky, dovolená, na běné jízdy do města, do práce mám malé auto P208 Hdi, s C5 je dost problém zaparkovat. Má C5 zatím bez jediného problému, měnil jsem jen uhnilý park. snímač, auto je dnes 12 let staré. Pro mne to bude asi poslední Citroen, určitě jetě nějaká léta vydrí (má necelých 100tkm) a pak u nevidím světlo na konci tunelu..... Pokud porovnám C5 fáze II a X7, X7 je určitě v interieru mení a méně prostorná. Samozřejmě jízdně je na tom lepí, víceprvková zadní náprava je znát, předchozí C5 si tak jede svojí vlastní cestou a řidič jí musí nechávat více prostoru, zkrátka nejede tak po kolejích jako X7. Ale je uvnitř větí, sedačky jsou spí křesla (u X7 sice na pohled pěkné, ale rozloitějím postavám buřty na okrajích vadí a i pro dlouhány je to horí ne C5II) Stále vak C5 X7 je robustně stavěné auto a podle mého názoru nijak mechanicky neoizené a samozřejmě má dalí novějí systémy a technologie. Pokud bych byl mladý a chtěl si pořídit dalího nástupce C5, opravdu nevidím co ... Nejsem zvědavý na jiná tvrdá, uskákaná auta (stačilo, jak Citroen od ery DS/BX/CX/XM postupně přitvrzoval) a prostě mě pohodlí hydrauliky vyhovuje.. Ale proti gustu ádný diputát PS : Vdycky se mi líbilo XM, zvlátě break, ale vzhledem k jeho pověsti jsem nenael odvahu jej vyzkouet ...
Protoe Citroen nikdy nebyl tuctový a nudný a měl hydrauliku !!!! Já několik BX (kadé jako ojetina, nicméně i 10-ti leté jako nové, bez problémů), CX. Xantia I, dcera Xantia II, dalí Xantia II v rodině, ve ke konci najeto přes 300 tkm, bez zásadních problémů, jen běný spotřební materiál (moná i proto, e jsem náročný, umím si auto vybrat, nejdu do kdejakého pelechu :-) ) Nyní já C5 II Hdi Exlusive break, dcera C5 X7 Hdi Exclusive break. C5 mám jako druhé auto, moc nejezděné, dálky, dovolená, na běné jízdy do města, do práce mám malé auto P208 Hdi, s C5 je dost problém zaparkovat. Má C5 zatím bez jediného problému, měnil jsem jen uhnilý park. snímač, auto je dnes 12 let staré. Pro mne to bude asi poslední Citroen, určitě jetě nějaká léta vydrí (má necelých 100tkm) a pak u nevidím světlo na konci tunelu..... Pokud porovnám C5 fáze II a X7, X7 je určitě v interieru mení a méně prostorná. Samozřejmě jízdně je na tom lepí, víceprvková zadní náprava je znát, předchozí C5 si tak jede svojí vlastní cestou a řidič jí musí nechávat více prostoru, zkrátka nejede tak po kolejích jako X7. Ale je uvnitř větí, sedačky jsou spí křesla (u X7 sice na pohled pěkné, ale rozloitějím postavám buřty na okrajích vadí a i pro dlouhány je to horí ne C5II) Stále vak C5 X7 je robustně stavěné auto a podle mého názoru nijak mechanicky neoizené a samozřejmě má dalí novějí systémy a technologie. Pokud bych byl mladý a chtěl si pořídit dalího nástupce C5, opravdu nevidím co ... Nejsem zvědavý na jiná tvrdá, uskákaná auta (stačilo, jak Citroen od ery DS/BX/CX/XM postupně přitvrzoval) a prostě mě pohodlí hydrauliky vyhovuje.. Ale proti gustu ádný diputát :-) PS : Vdycky se mi líbilo XM, zvlátě break, ale vzhledem k jeho pověsti jsem nenael odvahu jej vyzkouet ...
|
|
10.07.2020 20:58 -
Re: Jak a proc jste zvolili C5? :-)
|
3276719
|
|
vilda82
|
Město: Dubí, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 12 |
|
|
Zdravím.
Včera jsem si koupil Citroena C5 Break 2.0 HDI r.v. 2007 v s 6-ti stupňovým automatem. Proč? Bude to vypadat úchylně, ale přestalo mě bavit stávající vozidlo Kia CEED 1.6 CRDi r.v. 2011. Ano. Měním novějí auto za starí....
Jene kdy jsem se s citrouem svezl, tak to nebylo co řeit. Navíc doloená servisní historie a solidní stav. Je mi sice "teprve" 38, ale zjistil jsem, e mám na cestách raději pohodlí a pohodu, ale zároveň potřebuji prostor pro rodinu. Toto auto to plně splňuje. Je mi jasný, a jsem na to připravený, e do toho teď musím investovat. Doufám, e kdy se tomu budu věnovat, tak mi to nějaký čas jetě vydrí. Mám i nějaký pochybnosti a dotazy, ale to hodím do přísluných míst fóra.
Zdravím.
Včera jsem si koupil Citroena C5 Break 2.0 HDI r.v. 2007 v s 6-ti stupňovým automatem. Proč? Bude to vypadat úchylně, ale přestalo mě bavit stávající vozidlo Kia CEED 1.6 CRDi r.v. 2011. Ano. Měním novějí auto za starí....
Jene kdy jsem se s citrouem svezl, tak to nebylo co řeit. Navíc doloená servisní historie a solidní stav. Je mi sice "teprve" 38, ale zjistil jsem, e mám na cestách raději pohodlí a pohodu, ale zároveň potřebuji prostor pro rodinu. Toto auto to plně splňuje. Je mi jasný, a jsem na to připravený, e do toho teď musím investovat. Doufám, e kdy se tomu budu věnovat, tak mi to nějaký čas jetě vydrí. Mám i nějaký pochybnosti a dotazy, ale to hodím do přísluných míst fóra.
|
|
| |
|
|