| | |
08.04.2016 16:24 -
Re: Jak a proc jste zvolili C5? :-)
|
2937881
|
|
DeFuckTo
|
Město: Kladno, Auto: Citroën C5 II 3.0i V6 24v 211k AM6 Exclusive Break | Počet příspěvků: 780 |
|
|
A s C5 II 3.0i V6 155kw? (za chvíli nás asi setřou V6 hdíčkáři.. )
A s C5 II 3.0i V6 155kw? :-)) :-d (za chvíli nás asi setřou V6 hdíčkáři.. :-) )
|
|
08.04.2016 16:36 -
Re: Jak a proc jste zvolili C5? :-)
|
2937885
|
|
Matijaz
|
Město: Praha 5, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 76 |
|
|
:palec
|
|
08.04.2016 18:10 -
Re: Jak a proc jste zvolili C5? :-)
|
2937909
|
|
Honza80kw
|
Město: Petřvald, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi Exlusive Break | Počet příspěvků: 120 |
|
|
Lidi, čekám rodinu, tudí zatím nepotřebuji stíhačku, stačí rodinný vůz
Lidi, čekám rodinu, tudí zatím nepotřebuji stíhačku, stačí rodinný vůz:-d:-d
|
|
09.04.2016 22:50 -
Re: Jak a proc jste zvolili C5? :-)
|
2939093
|
|
Hanz 397
|
|
|
Honza80kw napsal(a): C5 jsem pořídil s přítelkyní jako první auto, protoe čekáme rodinu. Tak na co kupovat mení a pak větí, kdy není moc peněz, ale opravdu si tu káru nemohu vynachválit. Moje ho jetě neřídila, prý je moc velké, ale vím, e si zvykne bude muset
Jak jí do toho nehodí po hlavě,tak se jí bude zdát pořád velká...
A dopadne,jako já a bude jí muset koupit "něco meního" Ta moje má Xsaru Picasso
Jak jí do toho nehodí po hlavě,tak se jí bude zdát pořád velká...
A dopadne,jako já a bude jí muset koupit "něco meního" :-d Ta moje má Xsaru Picasso ;-)
|
|
09.04.2016 23:08 -
Re: Jak a proc jste zvolili C5? :-)
|
2939119
|
|
Honza80kw
|
Město: Petřvald, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi Exlusive Break | Počet příspěvků: 120 |
|
|
To neee, já ji řekl, a budu opilý a přijede, si to rozmyslí. U se chce učit s dlouhým autem
To neee, já ji řekl, a budu opilý a přijede, si to rozmyslí. U se chce učit s dlouhým autem :-D
|
|
09.04.2016 23:23 -
Re: Jak a proc jste zvolili C5? :-)
|
2939122
|
|
jruze
|
|
|
Já se přiznám e jsem el do citroenů kvůli tomu e ho měl kolega,stálo málo,bylo pohodlné,velké,rychlé a bylo jich v republice max 20.(CX) , později jsem vystřídal xx značek a opět jsem se vrátil k citroenům a to hlavně kvůli zádům protoe je to jedno z aut které má záda snesou a nebolí a dalí důvod je e jezdím jak hovado (a má dráhá polovička také nejezdí rekreačku) a myslím e je to hodně bezpečné auto a narozdíl od jiných i v dobré výbavě.
Já se přiznám e jsem el do citroenů kvůli tomu e ho měl kolega,stálo málo,bylo pohodlné,velké,rychlé a bylo jich v republice max 20.(CX) , později jsem vystřídal xx značek a opět jsem se vrátil k citroenům a to hlavně kvůli zádům protoe je to jedno z aut které má záda snesou a nebolí;-) a dalí důvod je e jezdím jak hovado (a má dráhá polovička také nejezdí rekreačku) a myslím e je to hodně bezpečné auto a narozdíl od jiných i v dobré výbavě.
|
|
19.05.2016 12:05 -
Re: Jak a proc jste zvolili C5? :-)
|
2952550
|
|
Andras
|
Město: Galanta, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 16 |
|
|
Ja som si predtým nikdy nevímal C5 (niesom na autá). A som raz uvidel video-reklamu v teréne. Auto v pohode zvláda lahký terén a v kufri sa dvaja pohodlne vyspia. Take som ho kupoval na ryby
A ako to funguje v skutočnosti? Zvolil som čiernu metalízu, ktorá medzi kríky vôbec nepatrí, ale cena ma presvedčila a kúpil som si aj obytný príves. C5-ka je taká elegantná, e na ryby chodíme s naim starím Picassom a karavanom
Ja som si predtým nikdy nevímal C5 (niesom na autá). A som raz uvidel video-reklamu v teréne. Auto v pohode zvláda lahký terén a v kufri sa dvaja pohodlne vyspia. Take som ho kupoval na ryby :-))))
A ako to funguje v skutočnosti? Zvolil som čiernu metalízu, ktorá medzi kríky vôbec nepatrí, ale cena ma presvedčila a kúpil som si aj obytný príves. C5-ka je taká elegantná, e na ryby chodíme s naim starím Picassom a karavanom :-))))
|
|
19.05.2016 17:34 -
Re: Jak a proc jste zvolili C5? :-)
|
2952560
|
|
autocross
|
Město: Bystřice , Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Break | Počet příspěvků: 82 |
|
|
Já si C5 koupil jenom proto, e nereznou a dávají se skoro zadarmo, jinak se mi to auto vzhledově vůbec nelíbí.
Já si C5 koupil jenom proto, e nereznou a dávají se skoro zadarmo, jinak se mi to auto vzhledově vůbec nelíbí.
|
|
10.08.2016 09:19 -
Re: Jak a proc jste zvolili C5? :-)
|
2980951
|
|
c5vyskov
|
Město: Vykov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 612 |
|
|
Já jsem koupil III, protoe po houpání ve II bych těko zvládal něco jiného Bral jsem to teď jako jednu z posledních moností koupit jetě celkem novou C5 (hledal jsem staré 2-3 roky), kde se dá dohledat historie, km atd. Nové se skoro neprodávají, take pak nebudou ani v bazarech, za 2 roky u bych asi 2 letou C5 původem z ČR sháněl těko.
Dojmy oproti II: Zpětně mě u II překvapilo, jak dobře si s ní ta 1,6 poradí. U nové III se 120kW jsem čekal lepí zrychlení. Lepí je, ale ne o 50%... Něco asi dělá hmotnost auta, něco převody, ta 1,6 točí na dálnici kolem 3000otáček, take nemá zase o tolik míň výkonu jako 2,0 která má 2200 otáček. Jasně e u té 2,0 jde podřadit a pak jede podstatně líp, ale v takovém tom běném dálničním reimu trvale na nejvyí převod je to do 140km/h hodně podobné.
Spotřeba: U 2,0 zatím brzo hodnotit, ale vypadá to, e bude stejná nebo maximálně o 0,5l vyí ne u 1,6. Beru průměr, ve městě bude 2,0 brát o hodně víc (1,5-2l?).
Houpání: III (asi) je měkčí. Tvrdí rozhodně ne. Ono taky na II mám koule 10 let staré. III jde vzadu o nárazník rozhoupat dvěma prsty. Ale jak u se řeilo v jiném vlákně, III má H3+ a II jenom H3.
Elektrická ruční brzda: A zjistím jak, přijde deaktivovat Úplný nesmysl. Nevím jak dlouho ten mechanismus můe vydret, určitě tam budou plastové kolečka... Klasickou ručku jsem pouil jednou týdně, ta elektrická se zatahuje 10x denně.
Prostornost: zatím jen z místa řidiče, úplně v pohodě. Nejdřív jsem měl klaustrofobický pocit, ale bylo to nastavením sedadla a volantu. Ve III se prostě sedí jinak, ní, jakoby se víc leí.
Odkládací prostory: ve III je jich víc, ale vechny malé. Do ádné přihrádky třeba nedám navigaci (nemám vestavěnou), jedině před spolujezdce, tam je to zase dost z ruky.
Shrnu to tak, e kdybych měl na výběr mezi dvouletou II a dvouletou III, tak budu hodně váhat, jestli jít do III (za to abych teď el ke zpovědi. Ta II mi připadá pořád dobrá. O jiných autech nemluvě, jít z C5 II do nějakého Mondea nebo Octávie by byl krok zpět III jsem získal ne-horí auto, s lepím motorem, podstatně novějí.
Já jsem koupil III, protoe po houpání ve II bych těko zvládal něco jiného:) Bral jsem to teď jako jednu z posledních moností koupit jetě celkem novou C5 (hledal jsem staré 2-3 roky), kde se dá dohledat historie, km atd. Nové se skoro neprodávají, take pak nebudou ani v bazarech, za 2 roky u bych asi 2 letou C5 původem z ČR sháněl těko.
Dojmy oproti II: Zpětně mě u II překvapilo, jak dobře si s ní ta 1,6 poradí. U nové III se 120kW jsem čekal lepí zrychlení. Lepí je, ale ne o 50%... Něco asi dělá hmotnost auta, něco převody, ta 1,6 točí na dálnici kolem 3000otáček, take nemá zase o tolik míň výkonu jako 2,0 která má 2200 otáček. Jasně e u té 2,0 jde podřadit a pak jede podstatně líp, ale v takovém tom běném dálničním reimu trvale na nejvyí převod je to do 140km/h hodně podobné.
Spotřeba: U 2,0 zatím brzo hodnotit, ale vypadá to, e bude stejná nebo maximálně o 0,5l vyí ne u 1,6. Beru průměr, ve městě bude 2,0 brát o hodně víc (1,5-2l?).
Houpání: III (asi) je měkčí. Tvrdí rozhodně ne. Ono taky na II mám koule 10 let staré. III jde vzadu o nárazník rozhoupat dvěma prsty. Ale jak u se řeilo v jiném vlákně, III má H3+ a II jenom H3.
Elektrická ruční brzda: A zjistím jak, přijde deaktivovat:) Úplný nesmysl. Nevím jak dlouho ten mechanismus můe vydret, určitě tam budou plastové kolečka... Klasickou ručku jsem pouil jednou týdně, ta elektrická se zatahuje 10x denně.
Prostornost: zatím jen z místa řidiče, úplně v pohodě. Nejdřív jsem měl klaustrofobický pocit, ale bylo to nastavením sedadla a volantu. Ve III se prostě sedí jinak, ní, jakoby se víc leí.
Odkládací prostory: ve III je jich víc, ale vechny malé. Do ádné přihrádky třeba nedám navigaci (nemám vestavěnou), jedině před spolujezdce, tam je to zase dost z ruky.
Shrnu to tak, e kdybych měl na výběr mezi dvouletou II a dvouletou III, tak budu hodně váhat, jestli jít do III (za to abych teď el ke zpovědi:)). Ta II mi připadá pořád dobrá. O jiných autech nemluvě, jít z C5 II do nějakého Mondea nebo Octávie by byl krok zpět:-d III jsem získal ne-horí auto, s lepím motorem, podstatně novějí.
|
|
10.08.2016 10:01 -
Re: Jak a proc jste zvolili C5? :-)
|
2980975
|
|
jhonzatko
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) | Počet příspěvků: 108 |
|
|
Moje dojmy z III jsou podobne. Kdybych mel moznost se dnes rozhodovat znovu, sel bych urcite do II ...
Prijde mi, ze tech veci, ktere jsou u III k lepsimu je mene nez tech, ktere jsou k horsimu. Bohuzel ...
Moje dojmy z III jsou podobne. Kdybych mel moznost se dnes rozhodovat znovu, sel bych urcite do II ...
Prijde mi, ze tech veci, ktere jsou u III k lepsimu je mene nez tech, ktere jsou k horsimu. Bohuzel ...
|
|
10.08.2016 11:24 -
Re: Jak a proc jste zvolili C5? :-)
|
2981009
|
|
jhonzatko
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) | Počet příspěvků: 108 |
|
|
Nehodnotim ted X7 pod vlivem problemu, ktere s ni resim ja. Verim, ze je to kus od kusu a ze jinde muze byt bezproblemova.
Beru to ted opravdu obecne ... napr. na to, jak je velika, je v ni oproti II velmi malo mista. Napr. sedadla mi prijdou uplne nesmyslne siroka a ubiraji tak vzadu misto na nohy pro cestujici (a to jsem pomerne maly).
Uplne uz nechapu rozlozeni a velikost odkladacich prostor, to je hotova tragedie. V tom aute neni ani kam dat kafe (prostor v loketni operce neberu v potaz, to je vylozeny nesmysl). Ovladani palubniho systemu z volantu taky asi vymyslel nekdo, kdo uz ho neminil v zivote pouzivat (mozne, ze je to v novejsich verzich lepsi) ... a tak bych mohl pokracovat
Proste mi prijde, ze dvojkova verze byla takova dotazenejsi, no ... a navic to osobnosti byl vic "francouz" nez zkorporatnela trojka.
Nehodnotim ted X7 pod vlivem problemu, ktere s ni resim ja. Verim, ze je to kus od kusu a ze jinde muze byt bezproblemova.
Beru to ted opravdu obecne ... napr. na to, jak je velika, je v ni oproti II velmi malo mista. Napr. sedadla mi prijdou uplne nesmyslne siroka a ubiraji tak vzadu misto na nohy pro cestujici (a to jsem pomerne maly).
Uplne uz nechapu rozlozeni a velikost odkladacich prostor, to je hotova tragedie. V tom aute neni ani kam dat kafe (prostor v loketni operce neberu v potaz, to je vylozeny nesmysl). Ovladani palubniho systemu z volantu taky asi vymyslel nekdo, kdo uz ho neminil v zivote pouzivat (mozne, ze je to v novejsich verzich lepsi) ... a tak bych mohl pokracovat :)
Proste mi prijde, ze dvojkova verze byla takova dotazenejsi, no ... a navic to osobnosti byl vic "francouz" nez zkorporatnela trojka.
|
|
10.08.2016 11:33 -
Re: Jak a proc jste zvolili C5? :-)
|
2981011
|
|
jruze
|
|
|
jhonzatko napsal(a): Nehodnotim ted X7 pod vlivem problemu, ktere s ni resim ja. Verim, ze je to kus od kusu a ze jinde muze byt bezproblemova.
Beru to ted opravdu obecne ... napr. na to, jak je velika, je v ni oproti II velmi malo mista. Napr. sedadla mi prijdou uplne nesmyslne siroka a ubiraji tak vzadu misto na nohy pro cestujici (a to jsem pomerne maly).
Uplne uz nechapu rozlozeni a velikost odkladacich prostor, to je hotova tragedie. V tom aute neni ani kam dat kafe (prostor v loketni operce neberu v potaz, to je vylozeny nesmysl). Ovladani palubniho systemu z volantu taky asi vymyslel nekdo, kdo uz ho neminil v zivote pouzivat (mozne, ze je to v novejsich verzich lepsi) ... a tak bych mohl pokracovat
Proste mi prijde, ze dvojkova verze byla takova dotazenejsi, no ... a navic to osobnosti byl vic "francouz" nez zkorporatnela trojka.
A proč myslí mám raději dvě biturba C5II? kdyby byla X7 s vnitřem a podvozkem C5II mám jí.
A proč myslí mám raději dvě biturba C5II? kdyby byla X7 s vnitřem a podvozkem C5II mám jí.;-)
|
|
10.08.2016 12:14 -
Re: Jak a proc jste zvolili C5? :-)
|
2981015
|
|
c5vyskov
|
Město: Vykov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 612 |
|
|
Ty auta jsou o dost jinak zaměřené. II nemá sedadla, ale křesla jak z 80. let. X7 má moderní sedadla. II je taková a jakoby mini MPV X7 je klasický kombík. Ovládání je (doufám) o zvyku. Páčky pod volantem u II byly super, z volantu u X7 mám zatím celkem zmatek, ne něco najdu, přeladím...
Podvozkově se mi zdá X7 lepí. Líp zvládá takové ty krátké nerovnosti, kostky, moná je to jenom pocit, ale minimálně odhlučněné je to u X7 líp. Na údrbu to bude asi naopak, ale s tím počítám. Kromě X7 byla jetě varianta koupit nového Megana (teď je ten výběhový model za skvělé ceny) a k němu CX
Ty auta jsou o dost jinak zaměřené. II nemá sedadla, ale křesla jak z 80. let. X7 má moderní sedadla. II je taková a jakoby mini MPV:) X7 je klasický kombík. Ovládání je (doufám) o zvyku. Páčky pod volantem u II byly super, z volantu u X7 mám zatím celkem zmatek, ne něco najdu, přeladím...
Podvozkově se mi zdá X7 lepí. Líp zvládá takové ty krátké nerovnosti, kostky, moná je to jenom pocit, ale minimálně odhlučněné je to u X7 líp. Na údrbu to bude asi naopak, ale s tím počítám. Kromě X7 byla jetě varianta koupit nového Megana (teď je ten výběhový model za skvělé ceny) a k němu CX:)
|
|
10.08.2016 22:54 -
Re: Jak a proc jste zvolili C5? :-)
|
2981228
|
|
c5vyskov
|
Město: Vykov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 612 |
|
|
Tak beru zpět, e X7 je podvozkově asi lepí. Po dalím dni musím říct, e X7 je rozhodně lepí. Měkčí, houpavějí, tií, lepí řízení, to auto je skutečně o generaci dál.
Tak beru zpět, e X7 je podvozkově asi lepí. Po dalím dni musím říct, e X7 je rozhodně lepí. Měkčí, houpavějí, tií, lepí řízení, to auto je skutečně o generaci dál.
|
|
11.08.2016 15:00 -
Re: Jak a proc jste zvolili C5? :-)
|
2981369
|
|
čelda
|
Město: Plzeň, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 20 |
|
|
Ruční brzda jde deaktivovat v nastavení na volantu.Po koupi jsem ji měl taky chvíli vypnutou,ale po kadém chcípnutí motoru a otevření dveří to dělá kravál.A navíc tu asi hrozí,e kdyby se dýl nepouívala,hrozí zatuhnutí v bowdewnech.Tak věřim,e má výrobce spočítanou ivotnost brzdy aspoň na deset let.Na ovládání na volantu jde zvyknout rychle,po pár dnech u jsem to dával podle hmatových bodů na tlačítkách.Navigaci taky nemám vestavěnou,na provoz ji ale umisuji do přihrádky pod panelem rádia,aby nepřekáela na okně(foto).Po vypnutí ji jen hodím pod loketní opěrku.Za co ale musím aborouty pochválit jsou sedadla.Jezdím sluebně dlouhé trasy s BMW 5 a Superb II,ale za pohodlnost sedaček v těchto autech bych výrobci nechal vykubat obočí.S C5 jsem ji poněkolikáté v Chorvatsku,ale po víc jak tisícikilometrové cestě a dojezdu do cíle je mi líto,e u jsme v cíli.ádná bolest zad jako ve výe jmenovaných vozech.O pérování nemluvě.
Ruční brzda jde deaktivovat v nastavení na volantu.Po koupi jsem ji měl taky chvíli vypnutou,ale po kadém chcípnutí motoru a otevření dveří to dělá kravál.A navíc tu asi hrozí,e kdyby se dýl nepouívala,hrozí zatuhnutí v bowdewnech.Tak věřim,e má výrobce spočítanou ivotnost brzdy aspoň na deset let.Na ovládání na volantu jde zvyknout rychle,po pár dnech u jsem to dával podle hmatových bodů na tlačítkách.Navigaci taky nemám vestavěnou,na provoz ji ale umisuji do přihrádky pod panelem rádia,aby nepřekáela na okně(foto).Po vypnutí ji jen hodím pod loketní opěrku.Za co ale musím aborouty pochválit jsou sedadla.Jezdím sluebně dlouhé trasy s BMW 5 a Superb II,ale za pohodlnost sedaček v těchto autech bych výrobci nechal vykubat obočí.S C5 jsem ji poněkolikáté v Chorvatsku,ale po víc jak tisícikilometrové cestě a dojezdu do cíle je mi líto,e u jsme v cíli.ádná bolest zad jako ve výe jmenovaných vozech.O pérování nemluvě.
Přílohy: umístění navi 1.jpg ( 2425580b ) - umístění navi 2.jpg ( 3167083b ) - umístění telefon.jpg ( 1696550b ) - |
|
11.08.2016 18:09 -
Re: Jak a proc jste zvolili C5? :-)
|
2981430
|
|
robo
|
Město: Piestany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 1083 |
|
|
a tebe to ide s tou ruckou, lebo mne sa to z volantu neda, jednoducho mozem volit jazyk, natacanie svetlometov vypnut, ale to brzdu menu tam nemam, ale pisu to aj v navode. nechapem. ale viac veci je inak, ja mam emyway rt6 a cinche v kastliku nie su
a tebe to ide s tou ruckou, lebo mne sa to z volantu neda, jednoducho mozem volit jazyk, natacanie svetlometov vypnut, ale to brzdu menu tam nemam, ale pisu to aj v navode. nechapem. ale viac veci je inak, ja mam emyway rt6 a cinche v kastliku nie su
|
|
11.08.2016 18:35 -
Re: Jak a proc jste zvolili C5? :-)
|
2981443
|
|
jumep
|
|
|
v diagnostike sa da zapat aby sa to dalo ovladat
v diagnostike sa da zapat aby sa to dalo ovladat
|
|
11.08.2016 18:38 -
Re: Jak a proc jste zvolili C5? :-)
|
2981449
|
|
robo
|
Město: Piestany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 1083 |
|
|
jumep napsal(a): v diagnostike sa da zapat aby sa to dalo ovladat
no a preco to nebolo zapate z fabriky, to ma byt funckia ktora je v uzivatelskej prirucke? co ine sa da takto aktivovat?
vobec to musel programovat nejaky trotl, vid denne svetla co svietili ako parkovacky......
no a preco to nebolo zapate z fabriky, to ma byt funckia ktora je v uzivatelskej prirucke? co ine sa da takto aktivovat?
vobec to musel programovat nejaky trotl, vid denne svetla co svietili ako parkovacky......
|
|
| |
|
|