| | |
21.11.2012 10:59 -
Re: Jak a proc jste zvolili C5? :-)
|
2523934
|
|
Tortugas
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 40 |
|
|
Tak ja mam bez dvou cm dva metry a C5 patri mezi to lepsi z tohoto ohledu. Bezkonkurencni pro me bylo Picasso. Pravidelne jezdim 407, nebo sluzebni Octavii, Volvo V40 a C5 (I & II) je na tom nejlepe, o jizdnim pohodli ani nemluvim. Jen jsem trosku doufal, ze bude vice mista na zadnim sedadle, protoze za sebou vozim detskou sedacku, ale kdyz sedim pro me pohodlne, tak me synacek hezky masiruje zada
Tak ja mam bez dvou cm dva metry a C5 patri mezi to lepsi z tohoto ohledu. Bezkonkurencni pro me bylo Picasso. Pravidelne jezdim 407, nebo sluzebni Octavii, Volvo V40 a C5 (I & II) je na tom nejlepe, o jizdnim pohodli ani nemluvim. Jen jsem trosku doufal, ze bude vice mista na zadnim sedadle, protoze za sebou vozim detskou sedacku, ale kdyz sedim pro me pohodlne, tak me synacek hezky masiruje zada:-)
|
|
21.11.2012 13:19 -
Re: Jak a proc jste zvolili C5? :-)
|
2523955
|
|
TomasT
|
Město: Praha 15, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 1470 |
|
|
To jsem byl tuhle jako spolujezdec příjemně překvapený, kolik místa vzadu má pro nohy i hlavu Ford S-Max. Vzadu tři lidi s 190cm ádný problém.
Ale zase je to na hrbolech koza skákavá.
To jsem byl tuhle jako spolujezdec příjemně překvapený, kolik místa vzadu má pro nohy i hlavu Ford S-Max. Vzadu tři lidi s 190cm ádný problém.
Ale zase je to na hrbolech koza skákavá.
|
|
15.12.2012 09:26 -
Re: Jak a proc jste zvolili C5? :-)
|
2530844
|
|
mravcek1
|
|
|
ja som mal ako zaciatocnik skodu rapid, potom BX(nic moc hrozne ale spotrebou super),peugeot 306,renault 5, ford taunus,fiat marea,audi a4 no ani jedno mi nejak nesedelo tak som chcel vyskusat C5 ktora sa mi moc pacila a dlho som rozmyslal ci ano alebo nie.no rozhodol som sa dobre(pohodlie super,bezpecnost,)no aj ked motor 1.6 hdi.je to tazke auto ale som bol prekvapeny ako to ten motor tu vahu taha,velke prekvapenie kladne .
ja som mal ako zaciatocnik skodu rapid, potom BX(nic moc hrozne ale spotrebou super),peugeot 306,renault 5, ford taunus,fiat marea,audi a4 no ani jedno mi nejak nesedelo tak som chcel vyskusat C5 ktora sa mi moc pacila a dlho som rozmyslal ci ano alebo nie.no rozhodol som sa dobre(pohodlie super,bezpecnost,)no aj ked motor 1.6 hdi.je to tazke auto ale som bol prekvapeny ako to ten motor tu vahu taha,velke prekvapenie kladne .
|
|
15.12.2012 10:14 -
Re: Jak a proc jste zvolili C5? :-)
|
2530845
|
|
bivek
|
Město: Hořovice, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX | Počet příspěvků: 2 |
|
|
K C5 jsem se dostal úplnou náhodou , auto bylo nepojízdné, údajně motor K.O. C5 jsem s tím koupil v únoru motor se sám opravil za 10 minut v dílně, celý problém byl v zamrzlé naftě . Bohuel předchozí majitélé na ve s**li. První akce byla turbo ven a do opravy, pořád jetě je co dělat a dlouho jetě bude, ale auto je to výborné prostorové a hlavně co se týče jízdy!!! S potřebu mám okolo 6l/100km jsem rád e tuhle velkou potvoru mám a postupně z ní zase udělám auto k světu
K C5 jsem se dostal úplnou náhodou :-), auto bylo nepojízdné, údajně motor K.O. C5 jsem s tím koupil v únoru motor se sám opravil za 10 minut v dílně, celý problém byl v zamrzlé naftě :-). Bohuel předchozí majitélé na ve s**li. První akce byla turbo ven a do opravy, pořád jetě je co dělat a dlouho jetě bude, ale auto je to výborné prostorové a hlavně co se týče jízdy!!! S potřebu mám okolo 6l/100km jsem rád e tuhle velkou potvoru mám a postupně z ní zase udělám auto k světu :-)
|
|
07.05.2013 14:40 -
Re: Jak a proc jste zvolili C5? :-)
|
2576714
|
|
pruzan
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 I 1.8 16v Break | Počet příspěvků: 2 |
|
|
Hledal jsem něco spolehlivého, pěkného, rodinného, velkého abych se v tom vyspal (185 cm), se servisem v dosahu a taky zajímavého. No a volba padla na C5 k mé plné spokojenosti.
PS Spát se dá pohodlně i ve dvou, no a dnes nouzově i ve třech.
Hledal jsem něco spolehlivého, pěkného, rodinného, velkého abych se v tom vyspal (185 cm), se servisem v dosahu a taky zajímavého. No a volba padla na C5 k mé plné spokojenosti. :-)
PS Spát se dá pohodlně i ve dvou, no a dnes nouzově i ve třech.
|
|
10.05.2013 11:30 -
Re: Jak a proc jste zvolili C5? :-)
|
2577937
|
|
Maxx
|
Město: Jince, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive Break | Počet příspěvků: 1 |
|
|
Zdravím vechny majitele C5, o víkendu jsem se stal také astným majitelem a i já se k tomuto modelu dostal - tak jako větina tady - po předchozí zkuenosti s jiným modelem této značky. Mým prvním Citroenem byla Xantia X1, kupoval jsem ji tehdy kvůli pohonu na LPG protoe jsem kvůli práci jezdil dlouhé vzdálenosti. Technika a pohodlí Citroenu mě uchvátily, proto jsem si po prodeji Xantie pořídil XM, co u byla troku jiná liga a navíc se mi odjakiva velmi líbilo vzhledově. No a kdy jsme letos řeili jeho nástupce, volba u byla jasná Take je doma kombík C5 2,2 HDi Exclusive, čeká ho ponákupní servis (rozvody, oleje, filtry...) a já jsem z něj čím dál víc naden V mém případě není Citroen jen auto, ale tak trochu i ivotní postoj
Zdravím vechny majitele C5, o víkendu jsem se stal také astným majitelem a i já se k tomuto modelu dostal - tak jako větina tady - po předchozí zkuenosti s jiným modelem této značky. Mým prvním Citroenem byla Xantia X1, kupoval jsem ji tehdy kvůli pohonu na LPG protoe jsem kvůli práci jezdil dlouhé vzdálenosti. Technika a pohodlí Citroenu mě uchvátily, proto jsem si po prodeji Xantie pořídil XM, co u byla troku jiná liga a navíc se mi odjakiva velmi líbilo vzhledově. No a kdy jsme letos řeili jeho nástupce, volba u byla jasná :palec Take je doma kombík C5 2,2 HDi Exclusive, čeká ho ponákupní servis (rozvody, oleje, filtry...) a já jsem z něj čím dál víc naden :-p V mém případě není Citroen jen auto, ale tak trochu i ivotní postoj :-)
|
|
10.05.2013 11:44 -
Re: Jak a proc jste zvolili C5? :-)
|
2577938
|
|
Viky
|
Město: Karlovy Vary, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0i 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 20 |
|
|
Proč? No prostě se mi moc líbí. Jednou jsem takhle jel kolem autobazaru a tam mě zaujalo krásné bílé auto. el jsem se mrknout a od té doby byla volba jasná.
K tomu prostoru a výce. Mám taky 190cm a místa v mojí C5 je dost málo. Asi je to tím jak se vnitřní prostor neustále zmenuje. To je jedna výtka a pak ukládací prostory. Nemonost dát kamkoli pití je ubíjející. Největí prostor v autě má koda Superb II. Mám ho jako sluební a to je prostě koráb
Proč? No prostě se mi moc líbí. Jednou jsem takhle jel kolem autobazaru a tam mě zaujalo krásné bílé auto. el jsem se mrknout a od té doby byla volba jasná.
K tomu prostoru a výce. Mám taky 190cm a místa v mojí C5 je dost málo. Asi je to tím jak se vnitřní prostor neustále zmenuje. To je jedna výtka a pak ukládací prostory. Nemonost dát kamkoli pití je ubíjející. Největí prostor v autě má koda Superb II. Mám ho jako sluební a to je prostě koráb :-)
|
|
10.05.2013 12:46 -
Re: Jak a proc jste zvolili C5? :-)
|
2577946
|
|
RimmerCZ
|
Město: Hlučín, Auto: Mercedes E 400d | Počet příspěvků: 611 |
|
|
Viky zcela souhlasim (taktez mam 190cm). O prechodu z C5 I (II) na C5 III bych mohl napsat zcela a naprosto to same. Hure se do toho leze, hure se leze ven, ale lepe se sedi pri jizde. Bocni vedeni sedacek u stehen je totalne prehnane. Naprosto nechapu, jak v tom muze nekdo sedet s vetsim zadkem. Mam 80kg a na prdeli a stehnech citim tlak toho bocniho vedeni. Kufr je znatelne mensi. Odkladaci prostory prakticky nejsou - na piti vepredu vlastne vubec - tohle fakt totalne posrali. Mohli tam dat neco. Vadi mi predni vydechy - nenastavis je jak na stare, aby to foukalo na okna, fouka to bud na ruce nebo do xichtu - s klimou nepouzitelne nebo pouzitelne se zdravotnim rizikem. Mobil neni kam polozit nez ku saltpace. Ono ten vnitrni prostor az na ten kufr nevadi. Sedacky jsou stejne delane tak, ze jak si sednes, nemuzes se moc pohybovat, a na nohy je mista tak akorat podobne jak ve stare (ale ne, ze by byl prebytek). Trosku mi chybi pouze "4" rychlostni automat - ve meste to porad radi jak vztekle, ze motor nevi co s tim. Ve spojeni s mym motorem, kde udrzuje otacky bezne kolem 1200-1600 to radi pri pohybu po meste 1-5 (petku kolem 60). Predtim 1-2 a kdyz jsem prekrocil cca 55, tak za 3 Jinak samozrejme auto je luxusni, o tom zadna. Aby to nevypadalo, zminil jsem pouze negativa.
Viky zcela souhlasim (taktez mam 190cm). O prechodu z C5 I (II) na C5 III bych mohl napsat zcela a naprosto to same. Hure se do toho leze, hure se leze ven, ale lepe se sedi pri jizde. Bocni vedeni sedacek u stehen je totalne prehnane. Naprosto nechapu, jak v tom muze nekdo sedet s vetsim zadkem. Mam 80kg a na prdeli a stehnech citim tlak toho bocniho vedeni. Kufr je znatelne mensi. Odkladaci prostory prakticky nejsou - na piti vepredu vlastne vubec - tohle fakt totalne posrali. Mohli tam dat neco. Vadi mi predni vydechy - nenastavis je jak na stare, aby to foukalo na okna, fouka to bud na ruce nebo do xichtu - s klimou nepouzitelne nebo pouzitelne se zdravotnim rizikem. Mobil neni kam polozit nez ku saltpace. Ono ten vnitrni prostor az na ten kufr nevadi. Sedacky jsou stejne delane tak, ze jak si sednes, nemuzes se moc pohybovat, a na nohy je mista tak akorat podobne jak ve stare (ale ne, ze by byl prebytek). Trosku mi chybi pouze "4" rychlostni automat - ve meste to porad radi jak vztekle, ze motor nevi co s tim. Ve spojeni s mym motorem, kde udrzuje otacky bezne kolem 1200-1600 to radi pri pohybu po meste 1-5 (petku kolem 60). Predtim 1-2 a kdyz jsem prekrocil cca 55, tak za 3 :) Jinak samozrejme auto je luxusni, o tom zadna. Aby to nevypadalo, zminil jsem pouze negativa.
|
|
25.05.2013 19:08 -
Re: Jak a proc jste zvolili C5? :-)
|
2582683
|
|
vilous
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1256 |
|
|
Dnes jsem v TV sledoval popis nové oktávie kombi. Je proti C5 III kombi kratí o asi 20 cm a má o 14 cm mení rozvor. Ale má kufr 610 l (C5 III tuím 520) a dostatek podélného vnitřního prostoru (nezaměňovat se starí generací, kde nebyl vzadu prostor na kolena). Tak mne napadá, kde u poslední generace C5 (starí jsou OK) soudruzi konstruktéři promrhali ten prostor. Současná konkurence piluje dráky na paraple, na mobil...toto soudruzi vyřeili tím, e úloné prostory prostě zruili. No a středovým panelům ji dávno kralují stále větí univerzální barevné displeje. C5 III má jen u navigační verze, a těch je podle inzerce totální minimum.
Kdy vezmu, e některé současné vozy střední generace i lépe tlumí rozbitou silnici, tak mne moc výhod proč volit C5 nenapadá. U mne nepřítomnost středního tunelu u zadních sedadel (vozím vzadu staré lidi) a stálá výka bez ohledu na zátě.
Dnes jsem v TV sledoval popis nové oktávie kombi. Je proti C5 III kombi kratí o asi 20 cm a má o 14 cm mení rozvor. Ale má kufr 610 l (C5 III tuím 520) a dostatek podélného vnitřního prostoru (nezaměňovat se starí generací, kde nebyl vzadu prostor na kolena). Tak mne napadá, kde u poslední generace C5 (starí jsou OK) soudruzi konstruktéři promrhali ten prostor. Současná konkurence piluje dráky na paraple, na mobil...toto soudruzi vyřeili tím, e úloné prostory prostě zruili. No a středovým panelům ji dávno kralují stále větí univerzální barevné displeje. C5 III má jen u navigační verze, a těch je podle inzerce totální minimum.
Kdy vezmu, e některé současné vozy střední generace i lépe tlumí rozbitou silnici, tak mne moc výhod proč volit C5 nenapadá. U mne nepřítomnost středního tunelu u zadních sedadel (vozím vzadu staré lidi) a stálá výka bez ohledu na zátě.
|
|
25.05.2013 20:01 -
Re: Jak a proc jste zvolili C5? :-)
|
2582704
|
|
toskey
|
Město: Odolena Voda, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 147 |
|
|
vilous: já celkem koukám po sestřičce 508 má vnitřní prostor mnohem líp vyřeen. Ten prostor u c5II je celkem na střední třídu bída a u C5III u tragedie.
vilous: já celkem koukám po sestřičce 508 má vnitřní prostor mnohem líp vyřeen. Ten prostor u c5II je celkem na střední třídu bída a u C5III u tragedie.
|
|
26.05.2013 14:21 -
Re: Jak a proc jste zvolili C5? :-)
|
2582913
|
|
máca
|
|
|
toskey napsal(a): vilous: já celkem koukám po sestřičce 508 má vnitřní prostor mnohem líp vyřeen. Ten prostor u c5II je celkem na střední třídu bída a u C5III u tragedie.
to tvá volba. Já jsem s X7 velmi spokojená a stále nadená.V autě jezdíme s manelem sami, take prostoru pro nás dost a kdy jsem volila mezi kombi a sedanem, vyhrál kombajn, páč se dá v něm krásně spát.Ve čtyřech s plnou batoinou do chorvatska s dost vyvinutýma dámama vzadu a na místo si nestěovaly.Výka okolo 180cm a váha okolo 90kg.Co bych jedině vytkla, ale také jsem se s tím u naučila je, el. otevírání 5. dveří, kdy si to hlídá econom mode a nelze otevírat- v econom modu jedině nastartovat a pak otevřít.Ale u jsme se zily, take pohoda.
to tvá volba. Já jsem s X7 velmi spokojená a stále nadená.V autě jezdíme s manelem sami, take prostoru pro nás dost a kdy jsem volila mezi kombi a sedanem, vyhrál kombajn, páč se dá v něm krásně spát.Ve čtyřech s plnou batoinou do chorvatska s dost vyvinutýma dámama vzadu a na místo si nestěovaly.Výka okolo 180cm a váha okolo 90kg.Co bych jedině vytkla, ale také jsem se s tím u naučila je, el. otevírání 5. dveří, kdy si to hlídá econom mode a nelze otevírat- v econom modu jedině nastartovat a pak otevřít.Ale u jsme se zily, take pohoda.;-)
|
|
26.05.2013 16:06 -
Re: Jak a proc jste zvolili C5? :-)
|
2582935
|
|
RimmerCZ
|
Město: Hlučín, Auto: Mercedes E 400d | Počet příspěvků: 611 |
|
|
To je fakt, ten eco rezim me taky docela HODNE stve a je to opruz. Ted jsem myl auto a clovek si ani nepusti radio, pac to za 5 minut uz spadne do eko teroristickeho rezimu. Porovnat s 508 to budu moct velmi brzy, svagr si nyni kupuje 508 GT 2.2Hdi. Pneu bude mit uplne stejne jako ja 245/45/18, takze muzeme porovnat pohodli na mistnich vymlacenych okrskach. Pro C5 bude plus pohodli a hladsi jizda, u 508 to bude lepe reseny vnitrni prostor. Za me jeste vede C5 vzhled, hlavne maska.
To je fakt, ten eco rezim me taky docela HODNE stve a je to opruz. Ted jsem myl auto a clovek si ani nepusti radio, pac to za 5 minut uz spadne do eko teroristickeho rezimu. Porovnat s 508 to budu moct velmi brzy, svagr si nyni kupuje 508 GT 2.2Hdi. Pneu bude mit uplne stejne jako ja 245/45/18, takze muzeme porovnat pohodli na mistnich vymlacenych okrskach. Pro C5 bude plus pohodli a hladsi jizda, u 508 to bude lepe reseny vnitrni prostor. Za me jeste vede C5 vzhled, hlavne maska.
|
|
26.05.2013 18:24 -
Re: Jak a proc jste zvolili C5? :-)
|
2582971
|
|
máca
|
|
|
design c5 je stopro hezčí a pocit z jízdy bude oproti paoutu taky lepí.Mně se tento typ paouta nelíbí.
design c5 je stopro hezčí a pocit z jízdy bude oproti paoutu taky lepí.Mně se tento typ paouta nelíbí.
|
|
26.05.2013 18:33 -
Re: Jak a proc jste zvolili C5? :-)
|
2582973
|
|
jumep
|
|
|
nemylte si economy a ecology ....
nemylte si economy a ecology .... :)
|
|
02.06.2013 23:30 -
Re: Jak a proc jste zvolili C5? :-)
|
2586169
|
|
stewie
|
Město: Strakonice, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive Break | Počet příspěvků: 5 |
|
|
Pro me je C5 jedno z nejpohodlnejsich aut ve kterem jsem kdy sedel / jel / ridil / spal ... strasne se mi libi ten pocit ze sedim v obyvaku na gauci, kazdou vterinku za volantem si strasne uzivam + kdyz otevru strechu a stahnu okynka tak je to skoro jako cabrio, ale jen skoro !! Nechapu proc vsichni nadavaji na frantiky!!! Pokazde kdyz nekoho svezu tak se divi jak je to pohodlny auto !!! Miluju C5! Nechci menit ...
Pro me je C5 jedno z nejpohodlnejsich aut ve kterem jsem kdy sedel / jel / ridil / spal ... strasne se mi libi ten pocit ze sedim v obyvaku na gauci, kazdou vterinku za volantem si strasne uzivam + kdyz otevru strechu a stahnu okynka tak je to skoro jako cabrio, ale jen skoro :) !! Nechapu proc vsichni nadavaji na frantiky!!! Pokazde kdyz nekoho svezu tak se divi jak je to pohodlny auto !!! Miluju C5! Nechci menit :)...
|
|
03.06.2013 15:48 -
Re: Jak a proc jste zvolili C5? :-)
|
2586396
|
|
TycoonX
|
Město: , Auto: Daihatsu Sirion 1.3 4x4 | Počet příspěvků: 155 |
|
|
Tak aj ja sa pridám,, po prvom bielom BX 19D som si hydrauliku pre jej pohodlie a praktickos oblúbil. Tie jednoduchý servis a dlhá výdr oproti konvenčným systémom, súčiastky na nápravách vydria nepomerne dlhie , na C5 je 250 000km a kosti,čapy stále dria.. robil som istý čas v servisoch a tam nebolo auto ktorému vydrali tieto veci cez 150 000,
BX k BXu.. a vymenili sme celý vozový park za hydro autá, celková bilancia k roku 2013 je BX 19D, BX GTi, XM 2.1TD, BX 16V, BX16V , BX16V, BX TRD na ND, BX Turbo (pracant), C5 2.2 HDi Excl., Xantia X2 HDi (460 000km aktualne) a C5 2.2HDi Bi-turbo 2006,, k dnenému dňu u nás funguje len BX,Xantia,C5,C5 II. ,BX 16V zrekontruovaný čaká na lak.. bude to veterán závoďák (1.9 16V benzin bez turba z roku 1987 , 0-100 za 7,5s)
V pláne je ete posledný hydro citrón C6 a potom iná značka, bud korea, japanci alebo jaguar úspech v rodine zoal zánovný Hyundai Starex HSV 4WD
Popri hydro citrónoch sa v rodine premleli kodofky, meďák, fiaty ,peugeot 406 a p406 II. s nie bohvieakým úspechom
Je mi len lúto e citron u autá pre nás nerobí... niekedy od čias C5 II.. Posledná C5 X7 nemá u mňa budúcnos aj napriek tomu e je hydro.. u tomu chýba ergonómia , priestor a iné vlastnosti bývalého citroenu, menie modely sú prdkáče a vačie modely čo boli v pláne (Jumper) vyrábajú taliani aj s ich chaosáckou kvalitou
Tak aj ja sa pridám,, po prvom bielom BX 19D som si hydrauliku pre jej pohodlie a praktickos oblúbil. Tie jednoduchý servis a dlhá výdr oproti konvenčným systémom, súčiastky na nápravách vydria nepomerne dlhie , na C5 je 250 000km a kosti,čapy stále dria.. robil som istý čas v servisoch a tam nebolo auto ktorému vydrali tieto veci cez 150 000,
BX k BXu.. a vymenili sme celý vozový park za hydro autá, celková bilancia k roku 2013 je BX 19D, BX GTi, XM 2.1TD, BX 16V, BX16V , BX16V, BX TRD na ND, BX Turbo (pracant), C5 2.2 HDi Excl., Xantia X2 HDi (460 000km aktualne) a C5 2.2HDi Bi-turbo 2006,, k dnenému dňu u nás funguje len BX,Xantia,C5,C5 II. ,BX 16V zrekontruovaný čaká na lak.. bude to veterán závoďák (1.9 16V benzin bez turba z roku 1987 , 0-100 za 7,5s)
V pláne je ete posledný hydro citrón C6 a potom iná značka, bud korea, japanci alebo jaguar :) úspech v rodine zoal zánovný Hyundai Starex HSV 4WD
Popri hydro citrónoch sa v rodine premleli kodofky, meďák, fiaty ,peugeot 406 a p406 II. s nie bohvieakým úspechom
Je mi len lúto e citron u autá pre nás nerobí... niekedy od čias C5 II.. Posledná C5 X7 nemá u mňa budúcnos aj napriek tomu e je hydro.. u tomu chýba ergonómia , priestor a iné vlastnosti bývalého citroenu, menie modely sú prdkáče a vačie modely čo boli v pláne (Jumper) vyrábajú taliani aj s ich chaosáckou kvalitou
|
|
24.08.2013 22:05 -
Re: Jak a proc jste zvolili C5? :-)
|
2612540
|
|
HELLMUT
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1814 |
|
|
Tak jsem se vrátil z Chorvatska, nebylo to patné ale pro mě byl největí záitek sólo jízda v C5! - ena s dcerou jeli s kamarádkou a dalími dvěma dětmi Fordem.Já se natěstí neveel.No kdyby jsme vzali rakev tak bych se asi veel, ale já bych tím Fordem nejel...
Já si to tak uil, e jsem chvílemi úplně vřetěl radostí .Hlavně serpentiny ve Slovinsku byli super.Muzika na plné kule,chlazené pití v kastlíku -prostě bomba! Cesta tam 14 hodin ,zpět 12 .Stál jsem jen v kolonách a při čůrání, jinak sem pořád jel.Tam i tady jsem v cíli vystoupil smutný, e u je konec.Byl jsem tak v pohodě e bych z fleku mohl jet zase zpátky. Proto miluji Citroen !
V Chorvatsku jsme popojíděli na výlety ve Fordu Galaxy poslední generace a po 100 km jsem měl zadek jak po výprasku! Sakra proč v těch nových autech je sedačka tvrdá jak v tramvaji? (a to mě v mém autě vadí, e mám kůi která mi přijde o dost tvrdí ne ply.Ale proti Fordu je to prachová peřina! )
Take za mě platí staré heslo Citroen cesta je cíl
Mít C6 tak jedu nonstop a do Vladivostoku...
Tak jsem se vrátil z Chorvatska, nebylo to patné ale pro mě byl největí záitek sólo jízda v C5! - ena s dcerou jeli s kamarádkou a dalími dvěma dětmi Fordem.Já se natěstí neveel.No kdyby jsme vzali rakev tak bych se asi veel, ale já bych tím Fordem nejel...:-))
Já si to tak uil, e jsem chvílemi úplně vřetěl radostí :-d .Hlavně serpentiny ve Slovinsku byli super.Muzika na plné kule,chlazené pití v kastlíku -prostě bomba! Cesta tam 14 hodin ,zpět 12 .Stál jsem jen v kolonách a při čůrání, jinak sem pořád jel.Tam i tady jsem v cíli vystoupil smutný, e u je konec.Byl jsem tak v pohodě e bych z fleku mohl jet zase zpátky. Proto miluji Citroen !
V Chorvatsku jsme popojíděli na výlety ve Fordu Galaxy poslední generace a po 100 km jsem měl zadek jak po výprasku! Sakra proč v těch nových autech je sedačka tvrdá jak v tramvaji? (a to mě v mém autě vadí, e mám kůi která mi přijde o dost tvrdí ne ply.Ale proti Fordu je to prachová peřina! :-) )
Take za mě platí staré heslo Citroen cesta je cíl :palec
Mít C6 tak jedu nonstop a do Vladivostoku...
|
|
24.08.2013 23:50 -
Re: Jak a proc jste zvolili C5? :-)
|
2612546
|
|
miraltm
|
Město: Opočno u Loun, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V Exclusive | Počet příspěvků: 61 |
|
|
já vyráím k Chorvatům za 14 dní. a bude to s C5 taky generálka. jedeme dvě cépětky, jetě e mám stejně "postiené" kamarády. dneska jsem byl u jednoho na kávičce, vesnice nebo spíe obydlená zatáčka - a na padesáti metrech naskládané tři C5, jedna Xantia a jedno AX. paří hadr
já vyráím k Chorvatům za 14 dní. a bude to s C5 taky generálka. jedeme dvě cépětky, jetě e mám stejně "postiené" kamarády. dneska jsem byl u jednoho na kávičce, vesnice nebo spíe obydlená zatáčka - a na padesáti metrech naskládané tři C5, jedna Xantia a jedno AX. paří hadr
|
|
25.08.2013 22:56 -
Re: Jak a proc jste zvolili C5? :-)
|
2613184
|
|
jruze
|
|
|
HELLMUT napsal(a): Tak jsem se vrátil z Chorvatska, nebylo to patné ale pro mě byl největí záitek sólo jízda v C5! - ena s dcerou jeli s kamarádkou a dalími dvěma dětmi Fordem.Já se natěstí neveel.No kdyby jsme vzali rakev tak bych se asi veel, ale já bych tím Fordem nejel...
Já si to tak uil, e jsem chvílemi úplně vřetěl radostí .Hlavně serpentiny ve Slovinsku byli super.Muzika na plné kule,chlazené pití v kastlíku -prostě bomba! Cesta tam 14 hodin ,zpět 12 .Stál jsem jen v kolonách a při čůrání, jinak sem pořád jel.Tam i tady jsem v cíli vystoupil smutný, e u je konec.Byl jsem tak v pohodě e bych z fleku mohl jet zase zpátky. Proto miluji Citroen !
V Chorvatsku jsme popojíděli na výlety ve Fordu Galaxy poslední generace a po 100 km jsem měl zadek jak po výprasku! Sakra proč v těch nových autech je sedačka tvrdá jak v tramvaji? (a to mě v mém autě vadí, e mám kůi která mi přijde o dost tvrdí ne ply.Ale proti Fordu je to prachová peřina! )
Take za mě platí staré heslo Citroen cesta je cíl
Mít C6 tak jedu nonstop a do Vladivostoku...
To je bezpečnostní prvek - abys neusnul páč po hodině jízdy u neví jak si sednout,vechno tě bolí a přitom se usnout nedá a kdy u tak tě vzbudí rána do zad od projeté díry-hupu na silnici a při tom se spát nedá
To je bezpečnostní prvek - abys neusnul páč po hodině jízdy u neví jak si sednout,vechno tě bolí a přitom se usnout nedá a kdy u tak tě vzbudí rána do zad od projeté díry-hupu na silnici a při tom se spát nedá :-))))
|
|
| |
|
|