| | |
29.08.2011 17:02 -
Re: Jak a proc jste zvolili C5? :-)
|
2410310
|
|
comford
|
Město: Hořovice, Auto: Citroën C5 III (X7) 3.0i V6 215k | Počet příspěvků: 1 |
|
|
Proti pohodlí C5 ostatní nemají.
Proti pohodlí C5 ostatní nemají.
|
|
29.08.2011 19:40 -
Re: Jak a proc jste zvolili C5? :-)
|
2410329
|
|
Klokan
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 3.0i V6 215k | Počet příspěvků: 213 |
|
|
1. Citrusy sou srdcová záleitost ... Kdy je miluje, není co řeit.
2. Jednou citroen, navdy citroen.
3. Pohodlí, pohodlí a jetě jednou pohodlí .... do moc aut masání sedačku pro řidiče nedávaj (a kdy k tomu člověk zapne AFIL .... )
4. Výbava - uitná hodnota - cena ...
1. Citrusy sou srdcová záleitost ... Kdy je miluje, není co řeit.
2. Jednou citroen, navdy citroen.
3. Pohodlí, pohodlí a jetě jednou pohodlí .... do moc aut masání sedačku pro řidiče nedávaj :-p (a kdy k tomu člověk zapne AFIL .... )
4. Výbava - uitná hodnota - cena ...
;-)
|
|
29.08.2011 19:47 -
Re: Jak a proc jste zvolili C5? :-)
|
2410332
|
|
bravoGT
|
Město: Zlín, Auto: Citroën C5 I 1.8 16v Break | Počet příspěvků: 12 |
|
|
cauky zaregistroval jsem se tady abych se poradil s lidma co z temahle autama maji zkusenosti. Rad bych vyjasnil mou situaci. V teto chvily mam fiat bravo JTD(HDI) spokojenost je co se tyce spotreby a obrovske sily po chiptuningu,ale vzhledem k tomu,ze jsem se natrapil z mnoha oprava jak podvozku tak karoserie a motoru jsem nucen koupit asi nove auto. i dkyz jsme behem 10 ujetych tis km do auta dal za material 35 tis kc a prace byla zadarmo,protoze udelam vse s kamosem a jen veci jako rozvody davam do servisu.
Soucasna zavada je asi odchazejici vysokotlake cerpadlo,protoze blbne DRV a vypina motor a sitko bylo ucpane coz moc dobre vseci znate z bratricka HDI.
Abych se dostal k veci.Proc sme si vybral C5tku? duvodu je spousta jednim je,ze kamarad je citroenak a neda na hydrauliku dopustit a ja sam bych ocenil moznost zvednout auto nahoru pri vyjezdu na chalupu.
Dalsi je porizovaci cena verzus vybava vozu a taky pomerne dost levne ND na tom ja si dost baziruju, protoze v autodilech se pohybuju docela dost(objednavam je s velkou slevou pro klubaky ze zahranici) a muzu to opravdu posoudit. Co vlastne potrebuju? Protoze najezdim max 12 tis km rocne diesel i pres dobre zkusenosti s velkym kroutakem a spotrebe okolo 7 litru na trasy do 10 km neprichazi v uvahu.
Kroutak je pro me dulezity,protoze jezdim porad velke kopce a to aj s vozikem a nejakych 140 nm co maji 1,6 ve vsech autech mi nestaci ani nahodou pro informaci soucasne mam asi 290 Nm 96 Kw nezmerenych na brzde.V C5tce je bohuzel malo benzinu a 3l bych opravdu vynechal,protoze na nej slysim jen negativa. plus by byl jen zvuk V6stky,ale to me opravdu nepresvedci. 1,8cka je hoodne slaba na tu vahu vozu,ale zase bych se vlezl do dobre sazby povinneho a spotreba by snad na 12l na kratke trate nesla.o 12l mluvim hlavne, protoze opravdu vim kolik si umi kazdy benzinak vzit na courackach po meste a tyk uz prepocitavam spotrebu s LPG , ktere urcite chci pokud mi schvalite,ze jsou pro ne tyhle motory vhodne.2litr by byl idelani myslim,ze by se clovek aj malicko svezl 190 Nm by bylo docela OK a spotreba by se dala s LPG snest.
Otazka je. zerou ty motory opravdu moc olej? na co jsou choulostive? poruchy elektra cidla pak hlavne jak jsou cenove narocne zapalovaci civky a jak odchazeji. kolik realne ten motor najede a v jakems tavu byvaji ty auta dotahle zvenku? samozrejme v kazdme bazaru je 120-170 tis a absolutne vsechny i kdyz se serviskou maji o 150 tis vic. Jsem clovek co chce sve poradne zvazit a musim pocitat i s pripadnou GO motoru.kdyz jsme u GO motoru vybiral jsem aj mezi RENAULTEM LAGUNA,ale tam jsou neskutecne drahe motorove dily a vseobecne vsechny speciality jako lozisko v brzdovem kotouci je opravdu draha zalezitost nebo cena zdvihatka ventilu za 800 kc kus plus jeste vahadla za dalsich 900 kus.
kdyz uz mluvim o konkurentech,tak moc se mi libi PEUGEOT 407,ale tam je slozitejsi zadni naprava a spousta dilu krom motoru jsou drazsi,ale zase je to peknejsi auto bez urazky.
Byl bych rad kdyby jste napsaly nejake zakladni veci s cim byvaji problemy a co by me mohlo treba vadit a odradit. Pro info co bych chtel za vybavu,protoze sme uvazoval o AUDI 14,A6 hlavne kvuli 4X4 tak mi lezi na srdci hodne navigace. ne ze bych prave ji potreboval mam extreni,ale ten interier je hodne oziven i kdyz zrovna v C5tce je je hodne schovana. urcite chci 8 pytlu, ESP a pak uz veci jako je vyhrev sedel a takove blbinky to mi moc na srdci nelezi. slysel sem ,ze na stare C5 ce jsou spatne xenony a ty bych urcite na aute nechtel vubec na zadnem nemam k tomu dobry vztah. jinak chci investovat za auto co uz bude mit LPG 130-150 tis rok min 2004 a za auto bez LPG do 130 tis.
za kazdne info predem dekuji
cauky zaregistroval jsem se tady abych se poradil s lidma co z temahle autama maji zkusenosti. Rad bych vyjasnil mou situaci. V teto chvily mam fiat bravo JTD(HDI) spokojenost je co se tyce spotreby a obrovske sily po chiptuningu,ale vzhledem k tomu,ze jsem se natrapil z mnoha oprava jak podvozku tak karoserie a motoru jsem nucen koupit asi nove auto. i dkyz jsme behem 10 ujetych tis km do auta dal za material 35 tis kc a prace byla zadarmo,protoze udelam vse s kamosem a jen veci jako rozvody davam do servisu.
Soucasna zavada je asi odchazejici vysokotlake cerpadlo,protoze blbne DRV a vypina motor a sitko bylo ucpane coz moc dobre vseci znate z bratricka HDI.
Abych se dostal k veci.Proc sme si vybral C5tku? duvodu je spousta jednim je,ze kamarad je citroenak a neda na hydrauliku dopustit a ja sam bych ocenil moznost zvednout auto nahoru pri vyjezdu na chalupu.
Dalsi je porizovaci cena verzus vybava vozu a taky pomerne dost levne ND na tom ja si dost baziruju, protoze v autodilech se pohybuju docela dost(objednavam je s velkou slevou pro klubaky ze zahranici) a muzu to opravdu posoudit. Co vlastne potrebuju? Protoze najezdim max 12 tis km rocne diesel i pres dobre zkusenosti s velkym kroutakem a spotrebe okolo 7 litru na trasy do 10 km neprichazi v uvahu.
Kroutak je pro me dulezity,protoze jezdim porad velke kopce a to aj s vozikem a nejakych 140 nm co maji 1,6 ve vsech autech mi nestaci ani nahodou pro informaci soucasne mam asi 290 Nm 96 Kw nezmerenych na brzde.V C5tce je bohuzel malo benzinu a 3l bych opravdu vynechal,protoze na nej slysim jen negativa. plus by byl jen zvuk V6stky,ale to me opravdu nepresvedci. 1,8cka je hoodne slaba na tu vahu vozu,ale zase bych se vlezl do dobre sazby povinneho a spotreba by snad na 12l na kratke trate nesla.o 12l mluvim hlavne, protoze opravdu vim kolik si umi kazdy benzinak vzit na courackach po meste a tyk uz prepocitavam spotrebu s LPG , ktere urcite chci pokud mi schvalite,ze jsou pro ne tyhle motory vhodne.2litr by byl idelani myslim,ze by se clovek aj malicko svezl 190 Nm by bylo docela OK a spotreba by se dala s LPG snest.
Otazka je. zerou ty motory opravdu moc olej? na co jsou choulostive? poruchy elektra cidla pak hlavne jak jsou cenove narocne zapalovaci civky a jak odchazeji. kolik realne ten motor najede a v jakems tavu byvaji ty auta dotahle zvenku? samozrejme v kazdme bazaru je 120-170 tis a absolutne vsechny i kdyz se serviskou maji o 150 tis vic. Jsem clovek co chce sve poradne zvazit a musim pocitat i s pripadnou GO motoru.kdyz jsme u GO motoru vybiral jsem aj mezi RENAULTEM LAGUNA,ale tam jsou neskutecne drahe motorove dily a vseobecne vsechny speciality jako lozisko v brzdovem kotouci je opravdu draha zalezitost nebo cena zdvihatka ventilu za 800 kc kus plus jeste vahadla za dalsich 900 kus.
kdyz uz mluvim o konkurentech,tak moc se mi libi PEUGEOT 407,ale tam je slozitejsi zadni naprava a spousta dilu krom motoru jsou drazsi,ale zase je to peknejsi auto bez urazky.
Byl bych rad kdyby jste napsaly nejake zakladni veci s cim byvaji problemy a co by me mohlo treba vadit a odradit. Pro info co bych chtel za vybavu,protoze sme uvazoval o AUDI 14,A6 hlavne kvuli 4X4 tak mi lezi na srdci hodne navigace. ne ze bych prave ji potreboval mam extreni,ale ten interier je hodne oziven i kdyz zrovna v C5tce je je hodne schovana. urcite chci 8 pytlu, ESP a pak uz veci jako je vyhrev sedel a takove blbinky to mi moc na srdci nelezi. slysel sem ,ze na stare C5 ce jsou spatne xenony a ty bych urcite na aute nechtel vubec na zadnem nemam k tomu dobry vztah. jinak chci investovat za auto co uz bude mit LPG 130-150 tis rok min 2004 a za auto bez LPG do 130 tis.:palec
za kazdne info predem dekuji
|
|
29.08.2011 20:18 -
Re: Jak a proc jste zvolili C5? :-)
|
2410337
|
|
TheOne
|
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X | Počet příspěvků: 373 |
|
|
no muu jen říct e 1.8 16V je fakt na to teke auto malo, pokud nechce 3.0 tak 2.0 je ideal na ktartke trasy, poruchovost je stejna jako vude jinde, o tom se nedá bavit, záleí jak a kdo stím jezdil před Tebou, jestli se o to staral nebo na to sr.al...!! Poohlíej se po vezri Pack nebo Exclusive nebo SX myslím. Jinak taky nečekej kladnou odezvu na chiptuning, tady spíe ostatní natve je prasí auto!!! Vybava není problém vybere si, 8 pytlu je skoro vdy pokud někdo nedotahl supersocial verzi ktera ma vzadu vihadla, ceny dílu jsou poměrné důleitosti, ale tady je dost kontaktů a bezva lidí kteří ti pomůou sehnat levneji nebo ti doporučí prodejnu kde bude spokojen jak s kvalitou tak cenou. Od roku 04 jsou modely C5 II tak koukej po nich(je to facelift) Kadému se líbi něco jiného a nenutíme co by jsis měl koupit, tady dostane odpovědi na klady a zápory, takové jaké jsou, ádne obelhávání, trochu pohledej, najde tu ve nač se ptá, rampy, zapalovací lity, loiska ,nápravy, info o Hydře atd... ve tu je, jo jestli erou moc olej tak snima není něco v pořádku, patně těsnění pod hlavou atd...ostatně jako kadý jiný bezinový agregát, stačí jen hledat ( nahoře vpravo )
Vítám Tě moná předem mezi členy a majitele C5
no muu jen říct e 1.8 16V je fakt na to teke auto malo, pokud nechce 3.0 tak 2.0 je ideal na ktartke trasy, poruchovost je stejna jako vude jinde, o tom se nedá bavit, záleí jak a kdo stím jezdil před Tebou, jestli se o to staral nebo na to sr.al...!! Poohlíej se po vezri Pack nebo Exclusive nebo SX myslím. Jinak taky nečekej kladnou odezvu na chiptuning, tady spíe ostatní natve je prasí auto!!! Vybava není problém vybere si, 8 pytlu je skoro vdy pokud někdo nedotahl supersocial verzi ktera ma vzadu vihadla, ceny dílu jsou poměrné důleitosti, ale tady je dost kontaktů a bezva lidí kteří ti pomůou sehnat levneji nebo ti doporučí prodejnu kde bude spokojen jak s kvalitou tak cenou. Od roku 04 jsou modely C5 II tak koukej po nich(je to facelift) Kadému se líbi něco jiného a nenutíme co by jsis měl koupit, tady dostane odpovědi na klady a zápory, takové jaké jsou, ádne obelhávání, trochu pohledej, najde tu ve nač se ptá, rampy, zapalovací lity, loiska ,nápravy, info o Hydře atd... ve tu je, jo jestli erou moc olej tak snima není něco v pořádku, patně těsnění pod hlavou atd...ostatně jako kadý jiný bezinový agregát, stačí jen hledat ( nahoře vpravo ):palec
Vítám Tě moná předem mezi členy a majitele C5 :palec;-)
|
|
29.08.2011 20:54 -
Re: Jak a proc jste zvolili C5? :-)
|
2410343
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
1.8 erou olej snad vechny. Podle odborníků nepodařený motor. 2.0 je pro plyn asi v pohodě, ale jsou tu i 3.0 s plynem a libujou si. Pokud chce od roku 2004, tak to nejspí bude C5II. Dostatečná výbava je ve verzi Exclusive, i kdy ta má natáčecí BiXenony a ty je nechce. Mimochodem, to je to nejlepí, co můe dostat . S výbavou Exclusive dostane víc.
Jinak nechápu, proč si vichni myslíte, e pro diesel je nejdůleitějí velký nájezd km a dlouhé trasy? Vdy to na krátkých trasách, takřka za studena, jezdí za stejně nafty, jako na dlouhých s ohřátým motorem. U mě to byl jeden z důvodů, proč pořídit naftu. Jezdím denně do práce asi 13km a nikdy jsem nepozoroval, e by něco bylo v nepořádku. S předelým benzinovým ZX jsem v zimě jezdil prakticky skoro celou cestu na sytič a dostat se přes zimu pod 12l s 1.6i bylo nemoný. Ne bych cpal peníze do plynu, to si raději nechám silnej bezproblémovej diesel. A naopak, plyn se ti zaplatí a při nájezdu nějakých přiblině 20 a 30 tisíc km, podle toho, jak drahou verzi plynu si pořídí. Tak kdy chce jezdit málo, tak neře spotřebu, ale spolehlivost a ve tvým případě právě výkon a krouák. A ten ti nabídne diesel nesrovnatelně vyí. Navíc motory HDi vydrí větí nájezd km ne benzíňáky. Za svůj ivot toti natočí přiblině polovinu otáček a tak nemusí být vylágrovaný ani motor s 400 tisíci km. U benzínu bych tak vysoký číslo asi neobhajoval.
Kadopádně, a se rozhodne jak chce, bude to tvá volba a potom se nám s výsledkem určitě pochlubí. Přeju astnou ruku při výběru.
1.8 erou olej snad vechny. Podle odborníků nepodařený motor. 2.0 je pro plyn asi v pohodě, ale jsou tu i 3.0 s plynem a libujou si. Pokud chce od roku 2004, tak to nejspí bude C5II. Dostatečná výbava je ve verzi Exclusive, i kdy ta má natáčecí BiXenony a ty je nechce. Mimochodem, to je to nejlepí, co můe dostat :-). S výbavou Exclusive dostane víc.
Jinak nechápu, proč si vichni myslíte, e pro diesel je nejdůleitějí velký nájezd km a dlouhé trasy? Vdy to na krátkých trasách, takřka za studena, jezdí za stejně nafty, jako na dlouhých s ohřátým motorem. U mě to byl jeden z důvodů, proč pořídit naftu. Jezdím denně do práce asi 13km a nikdy jsem nepozoroval, e by něco bylo v nepořádku. S předelým benzinovým ZX jsem v zimě jezdil prakticky skoro celou cestu na sytič a dostat se přes zimu pod 12l s 1.6i bylo nemoný. Ne bych cpal peníze do plynu, to si raději nechám silnej bezproblémovej diesel. A naopak, plyn se ti zaplatí a při nájezdu nějakých přiblině 20 a 30 tisíc km, podle toho, jak drahou verzi plynu si pořídí. Tak kdy chce jezdit málo, tak neře spotřebu, ale spolehlivost a ve tvým případě právě výkon a krouák. A ten ti nabídne diesel nesrovnatelně vyí. Navíc motory HDi vydrí větí nájezd km ne benzíňáky. Za svůj ivot toti natočí přiblině polovinu otáček a tak nemusí být vylágrovaný ani motor s 400 tisíci km. U benzínu bych tak vysoký číslo asi neobhajoval.
Kadopádně, a se rozhodne jak chce, bude to tvá volba a potom se nám s výsledkem určitě pochlubí. Přeju astnou ruku při výběru. :palec
|
|
29.08.2011 20:56 -
Re: Jak a proc jste zvolili C5? :-)
|
2410344
|
|
bravoGT
|
Město: Zlín, Auto: Citroën C5 I 1.8 16v Break | Počet příspěvků: 12 |
|
|
super diky. Je pravda,ze ja uz nechci moc auto na zavodeni,ale spis spolehlivejsi auto na pohodlne pojezdeni po strasnych Zlinskych silnicich. Mozna,ze 1,8 92 kw by aj stacilo. C5 II se mi libi jen v kombiku a ten bych asi raci,protoze na chalupu se bude hodit.kousek s NAVI asi nesezeno jak se divam je casto jako u AUDIN v dieselech a 3litrech.
super diky. Je pravda,ze ja uz nechci moc auto na zavodeni,ale spis spolehlivejsi auto na pohodlne pojezdeni po strasnych Zlinskych silnicich. Mozna,ze 1,8 92 kw by aj stacilo. C5 II se mi libi jen v kombiku a ten bych asi raci,protoze na chalupu se bude hodit.kousek s NAVI asi nesezeno jak se divam je casto jako u AUDIN v dieselech a 3litrech.
|
|
29.08.2011 20:59 -
Re: Jak a proc jste zvolili C5? :-)
|
2410345
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Navi byla vdycky za příplatek, nebyla nikdy součástí ádné verze. A sehnat se dá snadno, je jich po bazarech hodně. Jen nespěchat a do bazaru, nebo k prodejci jet s nějakým odborníkem s diagnostikou, jinak koupí past. A na tu 1.8 raději zapomeň.
Navi byla vdycky za příplatek, nebyla nikdy součástí ádné verze. A sehnat se dá snadno, je jich po bazarech hodně. Jen nespěchat a do bazaru, nebo k prodejci jet s nějakým odborníkem s diagnostikou, jinak koupí past. A na tu 1.8 raději zapomeň. ;-)
|
|
29.08.2011 21:13 -
Re: Jak a proc jste zvolili C5? :-)
|
2410347
|
|
bravoGT
|
Město: Zlín, Auto: Citroën C5 I 1.8 16v Break | Počet příspěvků: 12 |
|
|
Mikra napsal(a): 1.8 erou olej snad vechny. Podle odborníků nepodařený motor. 2.0 je pro plyn asi v pohodě, ale jsou tu i 3.0 s plynem a libujou si. Pokud chce od roku 2004, tak to nejspí bude C5II. Dostatečná výbava je ve verzi Exclusive, i kdy ta má natáčecí BiXenony a ty je nechce. Mimochodem, to je to nejlepí, co můe dostat . S výbavou Exclusive dostane víc.
Jinak nechápu, proč si vichni myslíte, e pro diesel je nejdůleitějí velký nájezd km a dlouhé trasy? Vdy to na krátkých trasách, takřka za studena, jezdí za stejně nafty, jako na dlouhých s ohřátým motorem. U mě to byl jeden z důvodů, proč pořídit naftu. Jezdím denně do práce asi 13km a nikdy jsem nepozoroval, e by něco bylo v nepořádku. S předelým benzinovým ZX jsem v zimě jezdil prakticky skoro celou cestu na sytič a dostat se přes zimu pod 12l s 1.6i bylo nemoný. Ne bych cpal peníze do plynu, to si raději nechám silnej bezproblémovej diesel. A naopak, plyn se ti zaplatí a při nájezdu nějakých přiblině 20 a 30 tisíc km, podle toho, jak drahou verzi plynu si pořídí. Tak kdy chce jezdit málo, tak neře spotřebu, ale spolehlivost a ve tvým případě právě výkon a krouák. A ten ti nabídne diesel nesrovnatelně vyí. Navíc motory HDi vydrí větí nájezd km ne benzíňáky. Za svůj ivot toti natočí přiblině polovinu otáček a tak nemusí být vylágrovaný ani motor s 400 tisíci km. U benzínu bych tak vysoký číslo asi neobhajoval.
Kadopádně, a se rozhodne jak chce, bude to tvá volba a potom se nám s výsledkem určitě pochlubí. Přeju astnou ruku při výběru.
mas pravdu jen castecne. ano ja ted jezdim na brigadu 5 km s 1,9 JTD motor se zahreje po 4 km a spotreba je asi podle tabulkovych 7,5 kdyz pak jeud z kopce nezere to a kombinovane jsme mozna okolo 6,ale jen protoze netocim vic jak 2100. spotreba uzasna,ale az te podkaji problemy s cerpadlem jako me bude smit po srande. celou dobu co mam auto sem resil extremni vibrace a doted si nejsu jisty jestli to dela dvouhmota,kterou doufam nema citroen na benzinovych motorech jako treba VW koncern.
nastesti mi neodeslo turbo,ale po 183 tis uz ma urcite taky dost.
Je tam strasne moc dilu co i dkyz se zrepasuji maji celkovou hodnotu nad 80 tis. a to se mi u benzinaku nestane. nejdrazsi veci jsou zapalovaci civky a mozna nejaky regulatory volnobehu nestudoval sem system citroenu takze nevim co tam je vse za cidla a kolik stoji,ale i kydbych menil vsechny tak nikdy nezaplatim tolik co za vymenu podavaciho ,vysokotlakeho cerpadla nebo vstriku.
S tou zimni teplotou to mas pravdu kdyz sme jezdil s benzinama nikdy sem nemel spotrebu mensi nez 9 protoze sytic je sytic. to jen kamos s AUDI 3,0 mi tvrdi,ze i kdyz jezdi 5 km zere mu to 9,5
taky vim,ze LPG se nezaplati a neni vhodne na kratke trasy,protoze by me,o podle systemu prepinat az po zahrati motoru,ale benzin je tak drahy,ze ten bych opravdu neuzivil jedine nejakou C3 1,1
A taky HDI pod 150 tis ma vzdy najeto nad 200 tis a u benzinaku mam aspon nejakou sanci,ze snad nejaky kousek z cech bude mit pod 150 tis.Opravdu mam spatne zkusenosti a diesel bych se uz bal koupit
mas pravdu jen castecne. ano ja ted jezdim na brigadu 5 km s 1,9 JTD motor se zahreje po 4 km a spotreba je asi podle tabulkovych 7,5 kdyz pak jeud z kopce nezere to a kombinovane jsme mozna okolo 6,ale jen protoze netocim vic jak 2100. spotreba uzasna,ale az te podkaji problemy s cerpadlem jako me bude smit po srande. celou dobu co mam auto sem resil extremni vibrace a doted si nejsu jisty jestli to dela dvouhmota,kterou doufam nema citroen na benzinovych motorech jako treba VW koncern.
nastesti mi neodeslo turbo,ale po 183 tis uz ma urcite taky dost.
Je tam strasne moc dilu co i dkyz se zrepasuji maji celkovou hodnotu nad 80 tis. a to se mi u benzinaku nestane. nejdrazsi veci jsou zapalovaci civky a mozna nejaky regulatory volnobehu nestudoval sem system citroenu takze nevim co tam je vse za cidla a kolik stoji,ale i kydbych menil vsechny tak nikdy nezaplatim tolik co za vymenu podavaciho ,vysokotlakeho cerpadla nebo vstriku.
S tou zimni teplotou to mas pravdu kdyz sme jezdil s benzinama nikdy sem nemel spotrebu mensi nez 9 protoze sytic je sytic. to jen kamos s AUDI 3,0 mi tvrdi,ze i kdyz jezdi 5 km zere mu to 9,5:D
taky vim,ze LPG se nezaplati a neni vhodne na kratke trasy,protoze by me,o podle systemu prepinat az po zahrati motoru,ale benzin je tak drahy,ze ten bych opravdu neuzivil jedine nejakou C3 1,1:D
A taky HDI pod 150 tis ma vzdy najeto nad 200 tis a u benzinaku mam aspon nejakou sanci,ze snad nejaky kousek z cech bude mit pod 150 tis.Opravdu mam spatne zkusenosti a diesel bych se uz bal koupit
|
|
29.08.2011 21:16 -
Re: Jak a proc jste zvolili C5? :-)
|
2410348
|
|
bravoGT
|
Město: Zlín, Auto: Citroën C5 I 1.8 16v Break | Počet příspěvků: 12 |
|
|
Mikra napsal(a): Navi byla vdycky za příplatek, nebyla nikdy součástí ádné verze. A sehnat se dá snadno, je jich po bazarech hodně. Jen nespěchat a do bazaru, nebo k prodejci jet s nějakým odborníkem s diagnostikou, jinak koupí past. A na tu 1.8 raději zapomeň.
jasny ta navigace je asi to posledni co bych resil. do bazaru bych nesel. chci auto ne se serviskou,ale fakturama a na zvedak. za ty 2 roky trapeni s auty sme se tak vyucil automechanikem,ze vim na co sahnout. akorat nemam diagnostiku na francouze,ale jen na koncern a italske auta . spechat nebudu ted musim zkusit udelat STK,ale behem roku to auto resit budu i kdybych mel mit 2 to moje proste zhnije a cerpadlo se uplne oddela.
jasny ta navigace je asi to posledni co bych resil. do bazaru bych nesel. chci auto ne se serviskou,ale fakturama a na zvedak. za ty 2 roky trapeni s auty sme se tak vyucil automechanikem,ze vim na co sahnout. akorat nemam diagnostiku na francouze,ale jen na koncern a italske auta :(. spechat nebudu ted musim zkusit udelat STK,ale behem roku to auto resit budu i kdybych mel mit 2 to moje proste zhnije a cerpadlo se uplne oddela.
|
|
29.08.2011 21:22 -
Re: Jak a proc jste zvolili C5? :-)
|
2410349
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Jak jsem psal, je to tvoje volba. Tvoje obhajoba benzínů mi ale trochu připadá jako obhajoba kodovek - jsou na to laciný náhradní díly. Já k tomu vdycky dodávám - jo, jsou a hodně dílů, pořád nějaký potřebuje. Já jsem si kupoval auto na jedění a ne na opravování, proto píu, a vybírá s odborníkem a nekoupí pojízdnou díru na prachy. Tady na fóru si počti a spočítej lidi, kterým odely ty součástky, který popisuje.
A nakonec, proč myslí, e benzíňáka seene nestočenýho spí ne diesela? A u diesela ty km tolik nevadí. Spí jde o způsob, jakým bylo o auto pečováno.
Jak jsem psal, je to tvoje volba. Tvoje obhajoba benzínů mi ale trochu připadá jako obhajoba kodovek - jsou na to laciný náhradní díly. :-d Já k tomu vdycky dodávám - jo, jsou a hodně dílů, pořád nějaký potřebuje. Já jsem si kupoval auto na jedění a ne na opravování, proto píu, a vybírá s odborníkem a nekoupí pojízdnou díru na prachy. Tady na fóru si počti a spočítej lidi, kterým odely ty součástky, který popisuje.
A nakonec, proč myslí, e benzíňáka seene nestočenýho spí ne diesela? A u diesela ty km tolik nevadí. Spí jde o způsob, jakým bylo o auto pečováno. ;-)
|
|
29.08.2011 21:33 -
Re: Jak a proc jste zvolili C5? :-)
|
2410350
|
|
bravoGT
|
Město: Zlín, Auto: Citroën C5 I 1.8 16v Break | Počet příspěvků: 12 |
|
|
mas pravdu,ale ani 10 odborniku ti nerekne jestli je nacate cerpadlo nebo jestli odchazi podavaci ci vstriky.
ani kdyz budes jezdit hodinu a delat live data tak ti garantuju,ze nemas ani 50% sanci,ze nekoupis auto co po 10 tis nezadre cerpadlo. zvlast s nasi kvalitni naftou. JTD resim pres 2 roky mam ruzne zkusenosti ty nejhorsi jsou,ze se zadrelo cerpaldo a potkal motor. pak treba,ze kamos vymenil pro dobro veci kladky a remen altiku a klimy pak jeste remenici a tim jak to utahl okamzite oddelal setrvacnik to mi nidko neveri,ale am to logiku. veci jako snimac oltacek kliky nebo vacky jsou prkotiny,ale takovy DRV co cidlo tlaku RAILU uz nejsou prdel. kdyz je nekdo podnikatel a najede 40 tis rocne vubec ho to netrapi. Muzete rict,ze ja koupil vranu,ale 10 dalsich mely mensi vranu ale behem roku vymenily tolik veci,ze nasledny prepocet na kilometr je ne 1,8 kc,ale tak 5. Kdybyb to bylo,takze sednes a jezdis a treba za 3 roky odejde jenda vec klidne si koupim zase diesel a verim,ze nebudu mit problemy se startem v zime kvui vadne RJ zhaveni nebo tekoucim vstrikum do prepadu vis. Pro informaci ja mam auto stocene ze 183 tis na 100 tis coz je velice pekny,ale dvouhmota, vstriky, obe cerpadla, remenice, DRV jsou KO. to nemluvim o tom,ze sem samozrejme menil spojku a dokonce chladic motoru. Motor dokaze najet 400 tis,ale na dalnici v nemecku v cesku na nasi naftu velice tezko a ten kdo tolik najede taky jezdi do zahranici a casto tam tankuje.
mas pravdu,ale ani 10 odborniku ti nerekne jestli je nacate cerpadlo nebo jestli odchazi podavaci ci vstriky.
ani kdyz budes jezdit hodinu a delat live data tak ti garantuju,ze nemas ani 50% sanci,ze nekoupis auto co po 10 tis nezadre cerpadlo. zvlast s nasi kvalitni naftou. JTD resim pres 2 roky mam ruzne zkusenosti ty nejhorsi jsou,ze se zadrelo cerpaldo a potkal motor. pak treba,ze kamos vymenil pro dobro veci kladky a remen altiku a klimy pak jeste remenici a tim jak to utahl okamzite oddelal setrvacnik to mi nidko neveri,ale am to logiku. veci jako snimac oltacek kliky nebo vacky jsou prkotiny,ale takovy DRV co cidlo tlaku RAILU uz nejsou prdel. kdyz je nekdo podnikatel a najede 40 tis rocne vubec ho to netrapi. Muzete rict,ze ja koupil vranu,ale 10 dalsich mely mensi vranu ale behem roku vymenily tolik veci,ze nasledny prepocet na kilometr je ne 1,8 kc,ale tak 5. Kdybyb to bylo,takze sednes a jezdis a treba za 3 roky odejde jenda vec klidne si koupim zase diesel a verim,ze nebudu mit problemy se startem v zime kvui vadne RJ zhaveni nebo tekoucim vstrikum do prepadu vis. Pro informaci ja mam auto stocene ze 183 tis na 100 tis coz je velice pekny,ale dvouhmota, vstriky, obe cerpadla, remenice, DRV jsou KO. to nemluvim o tom,ze sem samozrejme menil spojku a dokonce chladic motoru. Motor dokaze najet 400 tis,ale na dalnici v nemecku v cesku na nasi naftu velice tezko a ten kdo tolik najede taky jezdi do zahranici a casto tam tankuje.
|
|
29.08.2011 21:35 -
Re: Jak a proc jste zvolili C5? :-)
|
2410351
|
|
najk
|
Město: Děčín, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 1537 |
|
|
kluci nedělejte z vlákna chat, jinak vlákno je spíe pro ty co u C5 mají a sdílejí své pocity a důvody pro své rozhodnutí o koupí C5, jinak vlákno pro nákup je třeba tady: .link. něco i tady: .link.
kluci nedělejte z vlákna chat, jinak vlákno je spíe pro ty co u C5 mají a sdílejí své pocity a důvody pro své rozhodnutí o koupí C5, jinak vlákno pro nákup je třeba tady: http://www.c5club.cz/diskuze/vseobecna-ne-technicka-diskuze-o-c5/660718-koupe-citroenu-c5/ něco i tady: http://www.c5club.cz/clanky/vseobecne-informace-o-c5/koupe-ojete-c5 :palec
|
|
29.08.2011 21:39 -
Re: Jak a proc jste zvolili C5? :-)
|
2410352
|
|
bravoGT
|
Město: Zlín, Auto: Citroën C5 I 1.8 16v Break | Počet příspěvků: 12 |
|
|
najk napsal(a): kluci nedělejte z vlákna chat, jinak vlákno je spíe pro ty co u C5 mají a sdílejí své pocity a důvody pro své rozhodnutí o koupí C5, jinak vlákno pro nákup je třeba tady: .link. něco i tady: .link.
tak to se omlouvam nechci dleat bordel. kdyztak napisu tam. dulezity je pro me info,ze se mam vyhnout 1,8 a je to stejny u 1,8 92kw? jsou to totozne motory jen jinej soft?
tak to se omlouvam nechci dleat bordel. kdyztak napisu tam. dulezity je pro me info,ze se mam vyhnout 1,8 a je to stejny u 1,8 92kw? jsou to totozne motory jen jinej soft?
|
|
29.08.2011 21:47 -
Re: Jak a proc jste zvolili C5? :-)
|
2410353
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Kdy vydrí, tak se moná některý z místních odborníků připojí a vysvětlí ti, co vechno se dá před koupí odhalit. Např. ty načatý vstřiky.
Záruku na to, e to neklekne ti opravdu nikdo nedá, ani u novýho auta.
A nakonec, s kvalitou nafty to u nás není a tak patný. Kdy netankuje v JZD a pouívá aditiva - tady nejoblibenějí VIF, tak s naftou nejsou problémy. A kdy se bude starat, bude včas měnit správný olej a vechny filtry, tak není důvod se obávat potíí s čerpadlem nebo vstřikama.
A to u stačí. Je vidět, e chce benzín a já nemám ádný podíl z prodeje nafty u nás, tak tě nebudu přesvědčovat. Jen jsem napsal svůj názor a ty si z něj vem co chce. Jetě jednou přeju astnou ruku při výběru.
PS: I já se omlouvám, e jsem se nechal strhnout a nikterak se neurazím, budu-li přesunut, zasunut či umazán.
Kdy vydrí, tak se moná některý z místních odborníků připojí a vysvětlí ti, co vechno se dá před koupí odhalit. Např. ty načatý vstřiky.
Záruku na to, e to neklekne ti opravdu nikdo nedá, ani u novýho auta.
A nakonec, s kvalitou nafty to u nás není a tak patný. Kdy netankuje v JZD a pouívá aditiva - tady nejoblibenějí VIF, tak s naftou nejsou problémy. A kdy se bude starat, bude včas měnit správný olej a vechny filtry, tak není důvod se obávat potíí s čerpadlem nebo vstřikama.
A to u stačí. Je vidět, e chce benzín a já nemám ádný podíl z prodeje nafty u nás, tak tě nebudu přesvědčovat. Jen jsem napsal svůj názor a ty si z něj vem co chce. Jetě jednou přeju astnou ruku při výběru. :-)
PS: I já se omlouvám, e jsem se nechal strhnout a nikterak se neurazím, budu-li přesunut, zasunut či umazán. :-)
|
|
04.11.2011 17:36 -
Re: Jak a proc jste zvolili C5? :-)
|
2423554
|
|
Rosta
|
Město: Plzen, Auto: Citroën C5 I 1.8 16v Break | Počet příspěvků: 62 |
|
|
Ahoj,
u nás to bylo tak, e jsme chtěli větí auto co by bylo pohodlné i na delí trasy (dovolená) a zároveň skákalo větinu roku po městě a o víkendu přeskočilo do vedlejího města k rodičům. Nájezd máme i s tou dovolenou tak 12tis/rok. Diesla jsem nikdy neměl a přiznám se, e ceny náhradních dílů co můou odejít mě vystraily. Na ty dovolené jsme chtěli raději kombík a i jindy se nám víc místa v kufru můe dost hodit, take jsme měli jakous takous představu co chceme koupit a lo se očumovat a brouzdat.
O hydraulickém pérování jsem slyel z doslechu a ze začátku jsme o Citroenu ani neuvaovali, koukali jsme hlavně po Passatech, pak Mondeo a sem tam něco jiného. No a u jednoho chlapíka co tahá auta z dánska jsme na jeho dvoře potkali C5 kombi s poznámkou - větí a pohodlnějí kombík neseenete. Líbil se nám a tak jsem posehnal info o hydraulice, motorizacích, servise a pověsti (narazil jsem i na tohle fórum, ale před koupí jsem ho moc v potaz nebral, přecejen si kadý auto co u koupil málo haní) a zjistil, e hydraulika pokročila, díly jsou cenou snesitelné a kdy se něco rozbije, je to přepínač v kabině a ne v motoru, no prostě ádné výrazné mínus a tak ....
....tak jsme řekli e jsme vání zájemci a jeli se v C5 projet A bylo to! To pohodlí v sedačce, plavba jak v parníku, e člověk myslí e ty nae silnice najednou někdo přes noc záhadně opravil a psal by děkovný dopis na úřady (houby na úřady, do Francie! ), místa plno i vzadu, neutiskovala mě střecha (nejsem ádnej mrňous), řiditelná výka auta, výbava co nemá spousta stejně oceňovaných aut, krásná napohled - fakt se mi to auto prostě líbí, vzadu uprostřed rovná podlaha bez tunelu, po sklopení zadních sedaček rovná podlaha v celém kufru s moností se vyspat jako v posteli... no prostě paráda! Asi jsem se měl narodit ve Francii a přiel jsem na to a teď.
Od té doby jsme po ničem jiném nekoukali (maximálně jiný citrou, třeba C4, ale ta je v první verzi ochuzená o budíky a v druhé je stále dost drahá, navíc je moc malá). Načetl jsem tady rady (tady musím moc poděkovat, hodně se to hodilo, opravdu!!) jak kupovat, na bazary jsme rezignovali rovnou a párkrát to prohnali i přes autorizovaný servis na prohlídku.
Vzali jsme nakonec od soukromníka na inzerát 1.8 benzín kombík. 2.0 by byla lepí, ale ádná pěkná nebyla, na (teď u) poplouvání po okreskách to bohatě stačí (stejně to táhne líp ne nae předchozí auto) a s plným kufrem do kopce holt podřadím (jsem zvědav co to utáhne, to uvidím časem). Na dálnici (ani jinde) závodit nechci a pohodlí si uiju i s tímhle Časem to chci nechat zaplynovat, ale a s ním budu nějakou dobu jezdit a vychytám chybky.
Pardon za dlouhý post, prostě jsem se musel vypsat, jak se nám podařilo koupit výborný auto
Ahoj,
u nás to bylo tak, e jsme chtěli větí auto co by bylo pohodlné i na delí trasy (dovolená) a zároveň skákalo větinu roku po městě a o víkendu přeskočilo do vedlejího města k rodičům. Nájezd máme i s tou dovolenou tak 12tis/rok. Diesla jsem nikdy neměl a přiznám se, e ceny náhradních dílů co můou odejít mě vystraily. Na ty dovolené jsme chtěli raději kombík a i jindy se nám víc místa v kufru můe dost hodit, take jsme měli jakous takous představu co chceme koupit a lo se očumovat a brouzdat.
O hydraulickém pérování jsem slyel z doslechu a ze začátku jsme o Citroenu ani neuvaovali, koukali jsme hlavně po Passatech, pak Mondeo a sem tam něco jiného. No a u jednoho chlapíka co tahá auta z dánska jsme na jeho dvoře potkali C5 kombi s poznámkou - větí a pohodlnějí kombík neseenete. Líbil se nám a tak jsem posehnal info o hydraulice, motorizacích, servise a pověsti (narazil jsem i na tohle fórum, ale před koupí jsem ho moc v potaz nebral, přecejen si kadý auto co u koupil málo haní) a zjistil, e hydraulika pokročila, díly jsou cenou snesitelné a kdy se něco rozbije, je to přepínač v kabině a ne v motoru, no prostě ádné výrazné mínus a tak ....
....tak jsme řekli e jsme vání zájemci a jeli se v C5 projet :) A bylo to! :palec To pohodlí v sedačce, plavba jak v parníku, e člověk myslí e ty nae silnice najednou někdo přes noc záhadně opravil a psal by děkovný dopis na úřady (houby na úřady, do Francie! :) ), místa plno i vzadu, neutiskovala mě střecha (nejsem ádnej mrňous), řiditelná výka auta, výbava co nemá spousta stejně oceňovaných aut, krásná napohled - fakt se mi to auto prostě líbí, vzadu uprostřed rovná podlaha bez tunelu, po sklopení zadních sedaček rovná podlaha v celém kufru s moností se vyspat jako v posteli... no prostě paráda! Asi jsem se měl narodit ve Francii a přiel jsem na to a teď. :-))
Od té doby jsme po ničem jiném nekoukali (maximálně jiný citrou, třeba C4, ale ta je v první verzi ochuzená o budíky a v druhé je stále dost drahá, navíc je moc malá). Načetl jsem tady rady (tady musím moc poděkovat, hodně se to hodilo, opravdu!!) jak kupovat, na bazary jsme rezignovali rovnou a párkrát to prohnali i přes autorizovaný servis na prohlídku.
Vzali jsme nakonec od soukromníka na inzerát 1.8 benzín kombík. 2.0 by byla lepí, ale ádná pěkná nebyla, na (teď u) poplouvání :-)) po okreskách to bohatě stačí (stejně to táhne líp ne nae předchozí auto) a s plným kufrem do kopce holt podřadím (jsem zvědav co to utáhne, to uvidím časem). Na dálnici (ani jinde) závodit nechci a pohodlí si uiju i s tímhle :) Časem to chci nechat zaplynovat, ale a s ním budu nějakou dobu jezdit a vychytám chybky.
Pardon za dlouhý post, prostě jsem se musel vypsat, jak se nám podařilo koupit výborný auto :)
|
|
05.11.2011 14:17 -
Re: Jak a proc jste zvolili C5? :-)
|
2423628
|
|
řepák
|
Město: Praha 6, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v SX | Počet příspěvků: 105 |
|
|
Darja napsal(a): Tohle si můj zadek taky myslí Ti aborouti vědí, jak romazlit prdel
... říkala včera 1/2 ,,zaltej Citrou , kdy mě vezla z nemocnice máma s přítelem (M-B B190) to je takovej kostitřas ,, !
Jetě prej Xsara , ale nic se do pohodlí zatím nevyrovná C5
... říkala včera 1/2 ,,zaltej Citrou , kdy mě vezla z nemocnice máma s přítelem (M-B B190) to je takovej kostitřas ,, !
Jetě prej Xsara , ale nic se do pohodlí zatím nevyrovná C5 :palec
|
|
16.11.2011 19:43 -
Re: Jak a proc jste zvolili C5? :-)
|
2425500
|
|
tomikku
|
Město: Havířov, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v SX | Počet příspěvků: 308 |
|
|
jetě ji nemám ale snad v pátek 18.11. se to změní, jinak první pořádné auto které jsem řídil bylo tatíkovo XM 2.O s automatem, tenhle kočár nahradil stejný typ s 3.0 a manuálem, no potom jsem u ale musel sáhnout po vlastních vozech za své prachy a bohuel jsem se s citroeny musel rozloučit ale neel jsem daleko a pořídil 405 Peugeota, dalí milník v mé dopravě představoval Renault Espace 3 generace který byl doplněn raketou v podobě 306 peugeotem s 1.8 16V, ale jeliko jedno auto bylo velké a druhé malé a rodina se rozrůstá a tekne je dalí logickou volbou velký hatchback a tím nemůe být nic jiného ne pořádné auto s koulema
jetě ji nemám ale snad v pátek 18.11. se to změní, jinak první pořádné auto které jsem řídil bylo tatíkovo XM 2.O s automatem, tenhle kočár nahradil stejný typ s 3.0 a manuálem, no potom jsem u ale musel sáhnout po vlastních vozech za své prachy a bohuel jsem se s citroeny musel rozloučit ale neel jsem daleko a pořídil 405 Peugeota, dalí milník v mé dopravě představoval Renault Espace 3 generace který byl doplněn raketou v podobě 306 peugeotem s 1.8 16V, ale jeliko jedno auto bylo velké a druhé malé a rodina se rozrůstá a tekne je dalí logickou volbou velký hatchback a tím nemůe být nic jiného ne pořádné auto s koulema :)
|
|
16.11.2011 20:12 -
Re: Jak a proc jste zvolili C5? :-)
|
2425503
|
|
Pablik1
|
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive Break | Počet příspěvků: 731 |
|
|
tomikku napsal(a): jetě ji nemám ale snad v pátek 18.11. se to změní, jinak první pořádné auto které jsem řídil bylo tatíkovo XM 2.O s automatem, tenhle kočár nahradil stejný typ s 3.0 a manuálem, no potom jsem u ale musel sáhnout po vlastních vozech za své prachy a bohuel jsem se s citroeny musel rozloučit ale neel jsem daleko a pořídil 405 Peugeota, dalí milník v mé dopravě představoval Renault Espace 3 generace který byl doplněn raketou v podobě 306 peugeotem s 1.8 16V, ale jeliko jedno auto bylo velké a druhé malé a rodina se rozrůstá a tekne je dalí logickou volbou velký hatchback a tím nemůe být nic jiného ne pořádné auto s koulema kdy jsi jukal po espace co tak c-8 sice bez kulí ale rjadna strojovna...../komplot:c-8,lancia phaedra,peugeot807,fíčko ulise....to jsou hadimrky velké!
jetě ji nemám ale snad v pátek 18.11. se to změní, jinak první pořádné auto které jsem řídil bylo tatíkovo XM 2.O s automatem, tenhle kočár nahradil stejný typ s 3.0 a manuálem, no potom jsem u ale musel sáhnout po vlastních vozech za své prachy a bohuel jsem se s citroeny musel rozloučit ale neel jsem daleko a pořídil 405 Peugeota, dalí milník v mé dopravě představoval Renault Espace 3 generace který byl doplněn raketou v podobě 306 peugeotem s 1.8 16V, ale jeliko jedno auto bylo velké a druhé malé a rodina se rozrůstá a tekne je dalí logickou volbou velký hatchback a tím nemůe být nic jiného ne pořádné auto s koulema :) kdy jsi jukal po espace co tak c-8 sice bez kulí ale rjadna strojovna...../komplot:c-8,lancia phaedra,peugeot807,fíčko ulise....to jsou hadimrky velké!
|
|
| |
|
|