| | |
29.10.2009 11:53 -
Typy a informace o motorech
|
1108543
|
|
třinec
|
Město: , Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X | Počet příspěvků: 10 |
|
|
Pořád nemůu najít nic o benzínovém motoru dva litry, základní info, kdy měnit rozvody a svíčky atd....Můe mě někdo někam poslat?
Pořád nemůu najít nic o benzínovém motoru dva litry, základní info, kdy měnit rozvody a svíčky atd....Můe mě někdo někam poslat?:-)
|
|
29.10.2009 13:27 -
Re: Typy a informace o motorech
|
1108547
|
|
jumep
|
|
|
skus tu .link.
inak myslim ze benzin c5 1 = 120t km
skus tu http://www.c5club.cz/page/kod-1300/dis-168450/cur-3.html
inak myslim ze benzin c5 1 = 120t km
|
|
15.09.2012 11:49 -
Re: Typy a informace o motorech
|
2505551
|
|
amirinda
|
Město: Planá, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX | Počet příspěvků: 439 |
|
|
Ahoj, je tu někde tabulka motorů HDI, kde je přesně uvedeno jaký typ motoru obsah/KW má či nemá FAP ?
V článkách jsem něco nael, ale z toho nejsem moc moudrej
Jde mi hlavně o motory bez FAP.
díky,
Ahoj, je tu někde tabulka motorů HDI, kde je přesně uvedeno jaký typ motoru obsah/KW má či nemá FAP ?
V článkách jsem něco nael, ale z toho nejsem moc moudrej :nevim
Jde mi hlavně o motory bez FAP.
díky,
|
|
15.09.2012 12:35 -
Re: Typy a informace o motorech
|
2505554
|
|
jruze
|
|
|
amirinda napsal(a): Ahoj, je tu někde tabulka motorů HDI, kde je přesně uvedeno jaký typ motoru obsah/KW má či nemá FAP ?
V článkách jsem něco nael, ale z toho nejsem moc moudrej
Jde mi hlavně o motory bez FAP.
díky,
Nejsem si jistý,ale 1.6 HDI a 2.0 HDI (jak 80Kw tak 100 Kw) se dělají obě verze ostatní jsou s FAP.
Nejsem si jistý,ale 1.6 HDI a 2.0 HDI (jak 80Kw tak 100 Kw) se dělají obě verze ostatní jsou s FAP.
|
|
15.09.2012 12:55 -
Re: Typy a informace o motorech
|
2505571
|
|
amirinda
|
Město: Planá, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX | Počet příspěvků: 439 |
|
|
2.0 hdi 80kw mám a ta je bez FAP ale i ta 100kw?
2.0 hdi 80kw mám a ta je bez FAP ale i ta 100kw?
|
|
15.09.2012 13:27 -
Re: Typy a informace o motorech
|
2505581
|
|
zhrado
|
Město: Zh, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX | Počet příspěvků: 767 |
|
|
aj ta 100kw sa robila bez FAP.
aj ta 100kw sa robila bez FAP.
|
|
15.09.2012 13:34 -
Re: Typy a informace o motorech
|
2505587
|
|
amirinda
|
Město: Planá, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX | Počet příspěvků: 439 |
|
|
a to se nedá někde předem vyčíst z parametrů, dám příklad: jedu pro auto s 80kw s tím, e je bez FAP a přijedu a ono ho má...
Edit: tak teď ani 100 pro nevím, zda FAP mám či ne
a to se nedá někde předem vyčíst z parametrů, dám příklad: jedu pro auto s 80kw s tím, e je bez FAP a přijedu a ono ho má...
Edit: tak teď ani 100 pro nevím, zda FAP mám či ne :-(
|
|
15.09.2012 13:40 -
Re: Typy a informace o motorech
|
2505589
|
|
amirinda
|
Město: Planá, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX | Počet příspěvků: 439 |
|
|
tak u mě u vím, e ho nemám, ale u jiných lze tedy 100 pro zjistit jen podle VIN?
tak u mě u vím, e ho nemám, ale u jiných lze tedy 100 pro zjistit jen podle VIN?
|
|
15.09.2012 14:19 -
Re: Typy a informace o motorech
|
2505595
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
100% zjistí podle VIN, jestli tam byl při výrobě. Jestli ho někdo vypáral, to podle VIN nezjistí
100% zjistí podle VIN, jestli tam byl při výrobě. Jestli ho někdo vypáral, to podle VIN nezjistí ;-)
|
|
04.12.2014 11:01 -
100kW HDi vs. 100kW benál
|
2760925
|
|
Buchta
|
Město: Praha 3, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 445 |
|
|
asi to oupnu sem...... má někdo porovnání 100kW HDi a 100kW benálu? Samo kromě spotřeby. Jako neřikám, e HDi nejede, ale nějak si zatím na ropu nemůu zvyknout, příde mi taková tvrdá, benál byl takovej podajnej a tichounkej.... díky
asi to oupnu sem...... má někdo porovnání 100kW HDi a 100kW benálu? Samo kromě spotřeby. :-)) Jako neřikám, e HDi nejede, ale nějak si zatím na ropu nemůu zvyknout, příde mi taková tvrdá, benál byl takovej podajnej a tichounkej.... díky
|
|
04.12.2014 11:31 -
Re: Typy a informace o motorech
|
2760930
|
|
jumep
|
|
|
omnoho nizsi krutak (osobne mi to oproti tomu dieselu prislo lenive - uplne inde polozene otacky kde to ide), 5r prevodovka
omnoho nizsi krutak (osobne mi to oproti tomu dieselu prislo lenive - uplne inde polozene otacky kde to ide), 5r prevodovka
|
|
04.12.2014 12:18 -
Re: Typy a informace o motorech
|
2760932
|
|
martinrx
|
Město: Uherský Brod, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 349 |
|
|
O této problematice není moc co psát nového. nafták = vyí kroutivý moment v mením spektru otáček. benzín, nií kroutivý moment dosaitelný v celém spektru otáček.
Je to jako jablka a hruky - někdo rád to a někdo zase ono.
Ale v podstatě jsi to vyjádřil dobře. nafták je obecně tvrdí a silovějí a benzínák poddajnějí a tií.
Já mám 2.0i 103kw a 2.2 Hdi 98 kw. oba jsou to dobré motory. obecně mi připadne ten benzín lepí ve městě a na okreskách, diesel pak zase na dálnici. Ale to je způsobeno hlavně tím e do benzínů dávali jen pětikvalt a od 130 km/h je ten diesel tií.
Co se týká dynamiky tak má diesel samozřejmě lepí pruné zrychlení bez podřazení. Pokud chci takového zrychlení dosáhnout s benzínem musím podřadit na adekvátní stupen a jít do otáček.
O této problematice není moc co psát nového. nafták = vyí kroutivý moment v mením spektru otáček. benzín, nií kroutivý moment dosaitelný v celém spektru otáček.
Je to jako jablka a hruky - někdo rád to a někdo zase ono. :-d
Ale v podstatě jsi to vyjádřil dobře. nafták je obecně tvrdí a silovějí a benzínák poddajnějí a tií.
Já mám 2.0i 103kw a 2.2 Hdi 98 kw. oba jsou to dobré motory. obecně mi připadne ten benzín lepí ve městě a na okreskách, diesel pak zase na dálnici. Ale to je způsobeno hlavně tím e do benzínů dávali jen pětikvalt a od 130 km/h je ten diesel tií.
Co se týká dynamiky tak má diesel samozřejmě lepí pruné zrychlení bez podřazení. Pokud chci takového zrychlení dosáhnout s benzínem musím podřadit na adekvátní stupen a jít do otáček. :-)
|
|
04.12.2014 13:11 -
Re: Typy a informace o motorech
|
2760937
|
|
Buchta
|
Město: Praha 3, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 445 |
|
|
papírově rozumím.... hm hm, tak to má celkem fajn srovnání, dy má "oboje", no já mám radi hruky, ale je doba spí na jabka, hruky sou nedostatkový zboí. Jako samo, na normální jízdu je to buřt v čem jede, ale sem rád, es mi potvrdil poddajnost benálu, to je příjemná vlastnost. S tím pruným zrychlením taky asi záleí na kerejch se zrovna nachází otáčkách, dy na 3000 tak s HDi u moc nemá kam zrychlovat a benzín má teprve nakročeno a dalích 2500 otáček před sebou. 6.kvalt je samo paráda. Díkes
papírově rozumím.... hm hm, tak to má celkem fajn srovnání, dy má "oboje", no já mám radi hruky, ale je doba spí na jabka, hruky sou nedostatkový zboí. :-)) Jako samo, na normální jízdu je to buřt v čem jede, ale sem rád, es mi potvrdil poddajnost benálu, to je příjemná vlastnost. S tím pruným zrychlením taky asi záleí na kerejch se zrovna nachází otáčkách, dy na 3000 tak s HDi u moc nemá kam zrychlovat a benzín má teprve nakročeno a dalích 2500 otáček před sebou. 6.kvalt je samo paráda. Díkes
|
|
04.12.2014 13:20 -
Re: Typy a informace o motorech
|
2760939
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
Mně to při 3000 otáčkách táhne pořád, nezkouel jsem do klika otáček to táhne, ale u biturba mám dojem druhé turbo nastupuje při 2800 otáček, o tom jsi vlastně nepřemýlel, není to vychloubání, ber to jako informaci o motorech.
Mně to při 3000 otáčkách táhne pořád, nezkouel jsem do klika otáček to táhne, ale u biturba mám dojem druhé turbo nastupuje při 2800 otáček, o tom jsi vlastně nepřemýlel, není to vychloubání, ber to jako informaci o motorech. ;-)
|
|
04.12.2014 13:39 -
Re: Typy a informace o motorech
|
2760943
|
|
johnny.m
|
Město: Pardubice, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 498 |
|
|
Ne jsem zjistil, e na kickdown není u naich aut spínač, ale stačí dojít s plynem tak do 4/5 a pak nelze pouít manuální volbu stupňů u automatu, párkrát jsem tomu dal za ui a přes cca 4100 ot./min. u to moc nechtělo jet, řadil asi v 4200 ot./min. Do 4000 to jede jako...
Ne jsem zjistil, e na kickdown není u naich aut spínač, ale stačí dojít s plynem tak do 4/5 a pak nelze pouít manuální volbu stupňů u automatu, párkrát jsem tomu dal za ui a přes cca 4100 ot./min. u to moc nechtělo jet, řadil asi v 4200 ot./min. Do 4000 to jede jako... :-o:-)):-))
|
|
04.12.2014 14:05 -
Re: Typy a informace o motorech
|
2760947
|
|
vilous
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1256 |
|
|
S první C5 2.2 HDi jsem měl chvíli souběně vectru benzín stejný výkon. Diesel 2x větí kroutící moment. Ohledně reakce na plyn napsáno výe, tak přikládám pohled z jiné strany. Benzín má v létě v kolonách tendenci vařit a vůbec je v létě ručička teploměru jako mávátko - diesel sedí uprostřed a ani se nehne. V zimě je samozřejmě problém opačný.
A u té vectry neměly tak choulostivé počítače. Naskočila i kdy sotva svítily kontrolky. U C5 kdy je jen trochu blbějí baterka, tak to při prvním startu přehraje vechny chyby, i kdy vůbec nejsou.
S první C5 2.2 HDi jsem měl chvíli souběně vectru benzín stejný výkon. Diesel 2x větí kroutící moment. Ohledně reakce na plyn napsáno výe, tak přikládám pohled z jiné strany. Benzín má v létě v kolonách tendenci vařit a vůbec je v létě ručička teploměru jako mávátko - diesel sedí uprostřed a ani se nehne. V zimě je samozřejmě problém opačný.
A u té vectry neměly tak choulostivé počítače. Naskočila i kdy sotva svítily kontrolky. U C5 kdy je jen trochu blbějí baterka, tak to při prvním startu přehraje vechny chyby, i kdy vůbec nejsou.
|
|
04.12.2014 16:25 -
Re: Typy a informace o motorech
|
2760988
|
|
kleki
|
Město: Zvolen, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 72 |
|
|
johnny.m napsal(a):
Neviem ako u teba , ale ja keď pritlačím plynový pedál na doraz ale ete trochu miernou silou je cíti e tam je spínač , tak automat podradí o dva stupne a auto vystrelí. Ten spínač by tam určite mal by pretoe funguje aj pri obmedzovači. Keď si nastaví obmedzovač na nejakú rýchlos tak sa dá zrui rýchlo zatlačením pedálu na doraz a obmedzovač sa vypne.
Neviem ako u teba , ale ja keď pritlačím plynový pedál na doraz ale ete trochu miernou silou je cíti e tam je spínač , tak automat podradí o dva stupne a auto vystrelí. Ten spínač by tam určite mal by pretoe funguje aj pri obmedzovači. Keď si nastaví obmedzovač na nejakú rýchlos tak sa dá zrui rýchlo zatlačením pedálu na doraz a obmedzovač sa vypne.
|
|
04.12.2014 16:31 -
Re: Typy a informace o motorech
|
2760992
|
|
jumep
|
|
|
ten spinac nema fakt nic spolocne s kickdown, tato hodnota ide z pedalu kde to nacita 100% zmacknuty plyn a tak sa zariadi, tlacitko tam neni ak by si nemal obmedzovac
samozrejme ze to podradi ako sialene ked tam stupis cez tlacitko a mal si aktivovany obmedzovac
ten spinac nema fakt nic spolocne s kickdown, tato hodnota ide z pedalu kde to nacita 100% zmacknuty plyn a tak sa zariadi, tlacitko tam neni ak by si nemal obmedzovac
samozrejme ze to podradi ako sialene ked tam stupis cez tlacitko a mal si aktivovany obmedzovac
|
|
| |
|
|