Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Diskuzní fórum / Všeobecná NE-technická diskuze o C5 / Typy a informace o motorech
1 2 > >|
29.10.2009 11:53 - Typy a informace o motorech 1108543
třinec
Město: , Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v XPočet příspěvků: 10
99 Poslat soukromou zprávu
Pořád nemůžu najít nic o benzínovém motoru dva litry, základní info, kdy měnit rozvody a svíčky atd....Může mě někdo někam poslat?

29.10.2009 13:27 - Re: Typy a informace o motorech 1108547
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
skus tu .link.
inak myslim ze benzin c5 1 = 120t km

15.09.2012 11:49 - Re: Typy a informace o motorech 2505551
amirinda
Město: Planá, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SXPočet příspěvků: 439
99 Poslat soukromou zprávu
Ahoj, je tu někde tabulka motorů HDI, kde je přesně uvedeno jaký typ motoru obsah/KW má či nemá FAP ?
V článkách jsem něco našel, ale z toho nejsem moc moudrej
Jde mi hlavně o motory bez FAP.

díky,

15.09.2012 12:35 - Re: Typy a informace o motorech 2505554
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
amirinda napsal(a):
Ahoj, je tu někde tabulka motorů HDI, kde je přesně uvedeno jaký typ motoru obsah/KW má či nemá FAP ?
V článkách jsem něco našel, ale z toho nejsem moc moudrej
Jde mi hlavně o motory bez FAP.

díky,



Nejsem si jistý,ale 1.6 HDI a 2.0 HDI (jak 80Kw tak 100 Kw) se dělají obě verze ostatní jsou s FAP.

15.09.2012 12:55 - Re: Typy a informace o motorech 2505571
amirinda
Město: Planá, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SXPočet příspěvků: 439
99 Poslat soukromou zprávu
2.0 hdi 80kw mám a ta je bez FAP ale i ta 100kw?

15.09.2012 13:27 - Re: Typy a informace o motorech 2505580
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
amirinda napsal(a):
2.0 hdi 80kw mám a ta je bez FAP ale i ta 100kw?


Jak jsem psal C5 I 80Kw s i bez Fap
C5 II 1.6 HDI s i bez Fap
C5 II 100Kw s i bez Fap
C5 II 125Kw a C5 III 103 Kw a víše jen s Fap
Ale nejsem si 100% jistý

Když se podívᚠna C5 v motorovém prostoru na příčku za motorem (pod oknem) tak u Fapovém autě je uprostřed krabička se dvěma hadičkama a vedou k ní kabílky (krom 1.6 tam je toto nalevo za chladičem a do toho válce-výfuku vedou dvě kovové trubičky)

15.09.2012 13:27 - Re: Typy a informace o motorech 2505581
zhrado
Město: Zh, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SXPočet příspěvků: 767
99 Poslat soukromou zprávu
aj ta 100kw sa robila bez FAP.

15.09.2012 13:34 - Re: Typy a informace o motorech 2505587
amirinda
Město: Planá, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SXPočet příspěvků: 439
99 Poslat soukromou zprávu
a to se nedá někde předem vyčíst z parametrů, dám příklad: jedu pro auto s 80kw s tím, že je bez FAP a přijedu a ono ho má...
Edit: tak teď ani 100 pro nevím, zda FAP mám či ne

15.09.2012 13:36 - Re: Typy a informace o motorech 2505588
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
amirinda napsal(a):
a to se nedá někde předem vyčíst z parametrů, dám příklad: jedu pro auto s 80kw s tím, že je bez FAP a přijedu a ono ho má...


Vin - charakteristiky v Citroen service

15.09.2012 13:40 - Re: Typy a informace o motorech 2505589
amirinda
Město: Planá, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SXPočet příspěvků: 439
99 Poslat soukromou zprávu
tak u mě už vím, že ho nemám, ale u jiných lze tedy 100 pro zjistit jen podle VIN?

15.09.2012 14:19 - Re: Typy a informace o motorech 2505595
Mikra
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 3730

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
100% zjistíš podle VIN, jestli tam byl při výrobě. Jestli ho někdo vypáral, to podle VIN nezjistíš

04.12.2014 11:01 - 100kW HDi vs. 100kW benál 2760925
Buchta
Město: Praha 3, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX BreakPočet příspěvků: 445

99 Poslat soukromou zprávu
asi to šoupnu sem...... má někdo porovnání 100kW HDi a 100kW benálu? Samo kromě spotřeby. Jako neřikám, že HDi nejede, ale nějak si zatím na ropu nemůžu zvyknout, příde mi taková tvrdá, benál byl takovej podajnej a tichounkej.... díky

04.12.2014 11:31 - Re: Typy a informace o motorech 2760930
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
omnoho nizsi krutak (osobne mi to oproti tomu dieselu prislo lenive - uplne inde polozene otacky kde to ide), 5r prevodovka

04.12.2014 12:18 - Re: Typy a informace o motorech 2760932
martinrx
Město: Uherský Brod, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) TourerPočet příspěvků: 349
99 Poslat soukromou zprávu
O této problematice není moc co psát nového. nafták = vyšší kroutivý moment v menším spektru otáček. benzín, nižší kroutivý moment dosažitelný v celém spektru otáček.
Je to jako jablka a hrušky - někdo rád to a někdo zase ono.
Ale v podstatě jsi to vyjádřil dobře. nafták je obecně tvrdší a silovější a benzínák poddajnější a tišší.
Já mám 2.0i 103kw a 2.2 Hdi 98 kw. oba jsou to dobré motory. obecně mi připadne ten benzín lepší ve městě a na okreskách, diesel pak zase na dálnici. Ale to je způsobeno hlavně tím že do benzínů dávali jen pětikvalt a od 130 km/h je ten diesel tišší.
Co se týká dynamiky tak má diesel samozřejmě lepší pružné zrychlení bez podřazení. Pokud chci takového zrychlení dosáhnout s benzínem musím podřadit na adekvátní stupen a jít do otáček.

04.12.2014 13:11 - Re: Typy a informace o motorech 2760937
Buchta
Město: Praha 3, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX BreakPočet příspěvků: 445

99 Poslat soukromou zprávu
papírově rozumím.... hm hm, tak to mᚠcelkem fajn srovnání, dyš mᚠ"oboje", no já mám radši hrušky, ale je doba spíš na jabka, hrušky sou nedostatkový zboží. Jako samo, na normální jízdu je to buřt v čem jedeš, ale sem rád, žes mi potvrdil poddajnost benálu, to je příjemná vlastnost. S tím pružným zrychlením taky asi záleží na kerejch se zrovna nacházíš otáčkách, dyš na 3000 tak s HDi už moc nemᚠkam zrychlovat a benzín má teprve nakročeno a dalších 2500 otáček před sebou. 6.kvalt je samo paráda. Díkes

04.12.2014 13:20 - Re: Typy a informace o motorech 2760939
63zdenda
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) TourerPočet příspěvků: 2972

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Mně to při 3000 otáčkách táhne pořád, nezkoušel jsem do klika otáček to táhne, ale u biturba mám dojem druhé turbo nastupuje při 2800 otáček, o tom jsi vlastně nepřemýšlel, není to vychloubání, ber to jako informaci o motorech.

04.12.2014 13:39 - Re: Typy a informace o motorech 2760943
johnny.m
Město: Pardubice, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 498

99 Poslat soukromou zprávu
Než jsem zjistil, že na kickdown není u našich aut spínač, ale stačí dojít s plynem tak do 4/5 a pak nelze použít manuální volbu stupňů u automatu, párkrát jsem tomu dal za uši a přes cca 4100 ot./min. už to moc nechtělo jet, řadil asi v 4200 ot./min. Do 4000 to jede jako...

04.12.2014 14:05 - Re: Typy a informace o motorech 2760947
vilous
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 1256
99 Poslat soukromou zprávu
S první C5 2.2 HDi jsem měl chvíli souběžně vectru benzín stejný výkon. Diesel 2x větší kroutící moment. Ohledně reakce na plyn napsáno výše, tak přikládám pohled z jiné strany. Benzín má v létě v kolonách tendenci vařit a vůbec je v létě ručička teploměru jako mávátko - diesel sedí uprostřed a ani se nehne. V zimě je samozřejmě problém opačný.
A u té vectry neměly tak choulostivé počítače. Naskočila i když sotva svítily kontrolky. U C5 když je jen trochu blbější baterka, tak to při prvním startu přehraje všechny chyby, i když vůbec nejsou.

04.12.2014 16:25 - Re: Typy a informace o motorech 2760988
kleki
Město: Zvolen, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive BreakPočet příspěvků: 72

99 Poslat soukromou zprávu
johnny.m napsal(a):
Než jsem zjistil, že na kickdown není u našich aut spínač, ale stačí dojít s plynem tak do 4/5 a pak nelze použít manuální volbu stupňů u automatu, párkrát jsem tomu dal za uši a přes cca 4100 ot./min. už to moc nechtělo jet, řadil asi v 4200 ot./min. Do 4000 to jede jako...


Neviem ako u teba , ale ja keď pritlačím plynový pedál na doraz ale ešte trochu miernou silou je cíti že tam je spínač , tak automat podradí o dva stupne a auto vystrelí. Ten spínač by tam určite mal by pretože funguje aj pri obmedzovači. Keď si nastavíš obmedzovač na nejakú rýchlos tak sa dá zruši rýchlo zatlačením pedálu na doraz a obmedzovač sa vypne.

04.12.2014 16:31 - Re: Typy a informace o motorech 2760992
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
ten spinac nema fakt nic spolocne s kickdown, tato hodnota ide z pedalu kde to nacita 100% zmacknuty plyn a tak sa zariadi, tlacitko tam neni ak by si nemal obmedzovac

samozrejme ze to podradi ako sialene ked tam stupis cez tlacitko a mal si aktivovany obmedzovac

1 2 > >|


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  
Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator