| | |
23.10.2009 02:28 -
Jak správně startovat disel
|
1107913
|
|
ZbysekL
|
|
|
Jak startujete své miláčky? Zapnete zapalování a jen co problikne havení startujete a nebo počkáte a zhasnou kontrolky a stopka? Myslíte e je v tom nějaký rozdíl? A jetě k zimě, můj otec mě učil e nejdříve nastartuji a pak krábu okna, ometám sníh, ale setkal jsem se s názory e se to dělat nemá. Jak je to?
Jak startujete své miláčky? Zapnete zapalování a jen co problikne havení startujete a nebo počkáte a zhasnou kontrolky a stopka? Myslíte e je v tom nějaký rozdíl? A jetě k zimě, můj otec mě učil e nejdříve nastartuji a pak krábu okna, ometám sníh, ale setkal jsem se s názory e se to dělat nemá. Jak je to?
|
|
23.10.2009 07:21 -
Re: Jak správně startovat disel
|
1107915
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
je dobre po prvni poloze pred startovanim chvilku pockat nez se proberou vsechny jednotky a navzajem se ocheckuji ...uz jsem videl napriklad jednotku airbagu ktera nedala podpeti a nasledny start uprostred komunikace nebo LCD RT3 ktery se otocil o 180
je dobre po prvni poloze pred startovanim chvilku pockat nez se proberou vsechny jednotky a navzajem se ocheckuji ...uz jsem videl napriklad jednotku airbagu ktera nedala podpeti a nasledny start uprostred komunikace nebo LCD RT3 ktery se otocil o 180
|
|
23.10.2009 07:44 -
Re: Jak správně startovat disel
|
1107918
|
|
felix81
|
Město: Praha, Auto: C8 2.2 HDi 94kw | Počet příspěvků: 292 |
|
|
Zdar Martine. Troku to povysvětli. Sic mám starou XM popelnici ale zrovna řídící jednotku a fackovací pytle tam mám taky. Díky Lebeda.
Zdar Martine. Troku to povysvětli. :-) Sic mám starou XM popelnici ale zrovna řídící jednotku a fackovací pytle tam mám taky. :-d Díky Lebeda.
|
|
23.10.2009 07:46 -
Re: Jak správně startovat disel
|
1107919
|
|
Klokan
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 3.0i V6 215k | Počet příspěvků: 213 |
|
|
ty airbagy stejně nepotřebuje a RT3 je pro tebe sprostý slovo
ty airbagy stejně nepotřebuje a RT3 je pro tebe sprostý slovo :-))))
|
|
23.10.2009 07:50 -
Re: Jak správně startovat disel
|
1107920
|
|
felix81
|
Město: Praha, Auto: C8 2.2 HDi 94kw | Počet příspěvků: 292 |
|
|
nooo Pájo potřebuju, nepotřebuju. To je těký říct.
nooo Pájo potřebuju, nepotřebuju. To je těký říct. :-))))
|
|
23.10.2009 08:48 -
Re: Jak správně startovat disel
|
1107926
|
|
pista
|
Město: Slepčany, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX | Počet příspěvků: 270 |
|
|
suhlasim s autodiag.Ja startujem po hlaseni oil o.k.
suhlasim s autodiag.Ja startujem po hlaseni oil o.k.
|
|
23.10.2009 09:02 -
Re: Jak správně startovat disel
|
1107928
|
|
Růa
|
Město: Horaďovice, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X Break | Počet příspěvků: 281 |
|
|
ZbysekL napsal(a): Jak startujete své miláčky? Zapnete zapalování a jen co problikne havení startujete a nebo počkáte a zhasnou kontrolky a stopka? Myslíte e je v tom nějaký rozdíl? A jetě k zimě, můj otec mě učil e nejdříve nastartuji a pak krábu okna, ometám sníh, ale setkal jsem se s názory e se to dělat nemá. Jak je to?
Před startováním vdy počkám a zhasnou vechny kontrolky. Kontrolka havení zhasne i v zimě rychle, ale stejně vdy jetě chvilku počkám, aby byl start snadnějí, protoe havení neskončí zhasnutím kontrolky. (ikdy u starých dieselů to hodně pomáhalo, tak u HDI to zase takový vliv asi mít nebude)
Sníh ometám před startováním a potom hned pomalu vyjedu, ikdy teď jsem měl na autě takovou hnusnou námrazu, e jsem musel nejdřív nastartovat, aby se interiér alespoň trochu zahřál a lo to ze skel okrábat.
Pokud ale člověk hned musí vyjet do hustého provozu, kde nemůete auto zahřát pomalejí jízdou, tak je moná lepí motor nejprve na místě trochu zahřát.
Jak startujete své miláčky? Zapnete zapalování a jen co problikne havení startujete a nebo počkáte a zhasnou kontrolky a stopka? Myslíte e je v tom nějaký rozdíl? A jetě k zimě, můj otec mě učil e nejdříve nastartuji a pak krábu okna, ometám sníh, ale setkal jsem se s názory e se to dělat nemá. Jak je to?
Před startováním vdy počkám a zhasnou vechny kontrolky. Kontrolka havení zhasne i v zimě rychle, ale stejně vdy jetě chvilku počkám, aby byl start snadnějí, protoe havení neskončí zhasnutím kontrolky. (ikdy u starých dieselů to hodně pomáhalo, tak u HDI to zase takový vliv asi mít nebude)
Sníh ometám před startováním a potom hned pomalu vyjedu, ikdy teď jsem měl na autě takovou hnusnou námrazu, e jsem musel nejdřív nastartovat, aby se interiér alespoň trochu zahřál a lo to ze skel okrábat.
Pokud ale člověk hned musí vyjet do hustého provozu, kde nemůete auto zahřát pomalejí jízdou, tak je moná lepí motor nejprve na místě trochu zahřát.
|
|
23.10.2009 13:15 -
Re: Jak správně startovat disel
|
1107942
|
|
petr_v
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 21 |
|
|
Kdy u jsme u toho startování - startujete se spojkou nebo bez spojky?
Četl jsem tady .link. e:
"Tohle bude vyadovat zvyk, ale věřte nám, e je to správně: startujte bez spojky! Víme, e v autokole vás učili něco jiného, ale spoutěním motoru při vylápnuté spojce dáváte nehezky zabrat axiálním loiskům. Z celého světa startují se spojkou jen Čei, směje se Martin Vaculík. Má to historické důvody - kodovky měly hustý převodový olej, slabé baterie i startéry.
Tak vám nevím... Zní to logicky, tak se pomalu přeučuju na startování bez spojky
Kdy u jsme u toho startování - startujete se spojkou nebo bez spojky?
Četl jsem tady http://www.autoweb.cz/autonovinky-nova-auta/tyden-s-naftou-diesel-z-druhe-ruky-je-past-na-kupujici/11624 e:
"Tohle bude vyadovat zvyk, ale věřte nám, e je to správně: startujte bez spojky! Víme, e v autokole vás učili něco jiného, ale spoutěním motoru při vylápnuté spojce dáváte nehezky zabrat axiálním loiskům. Z celého světa startují se spojkou jen Čei, směje se Martin Vaculík. Má to historické důvody - kodovky měly hustý převodový olej, slabé baterie i startéry.
Tak vám nevím... Zní to logicky, tak se pomalu přeučuju na startování bez spojky :-p
|
|
23.10.2009 13:40 -
Re: Jak správně startovat disel
|
1107944
|
|
Růa
|
Město: Horaďovice, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X Break | Počet příspěvků: 281 |
|
|
Já startuji skoro vdy se spojkou (také asi zvyk z dob, kdy jsem měl "stodvacítku" , ale u ádného auta jsem neměl nikdy problém s nějakým loiskem.
V návodu k obsluze je také napsáno, e jak je pod nulou, má se při startování ulehčit motoru vylápnutím spojky.
Při hrubém řazení to moná dostává věčí tosy ne při startování, tak to musí něco vydret.
Já startuji skoro vdy se spojkou (také asi zvyk z dob, kdy jsem měl "stodvacítku" :-)), ale u ádného auta jsem neměl nikdy problém s nějakým loiskem.
V návodu k obsluze je také napsáno, e jak je pod nulou, má se při startování ulehčit motoru vylápnutím spojky.
Při hrubém řazení to moná dostává věčí tosy ne při startování, tak to musí něco vydret.
|
|
23.10.2009 15:03 -
Re: Jak správně startovat disel
|
1107946
|
|
tief
|
|
|
Mna by teda dost zaujimalo ako vyslapnuta spojka ovlyvnuje axialni loziska ...
Pozadujem vysvetlenie na vysokej technickej urovni !!!
Mna by teda dost zaujimalo ako vyslapnuta spojka ovlyvnuje axialni loziska ...
Pozadujem vysvetlenie na vysokej technickej urovni !!! :-))))
|
|
23.10.2009 15:49 -
Re: Jak správně startovat disel
|
1107948
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
..hlavne ktera
..hlavne ktera :)
|
|
24.10.2009 05:59 -
Re: Jak správně startovat disel
|
1108084
|
|
tomc
|
|
|
při startu není tlak oleje a loiska nejsou dostatečně mazaná,tlak přitlačaku na klikovku je celkem velký a loiska nemají ochranou vrstvičku tlakového oleje a proto dochází k jejich rychlejímu opotřebení.v letě je tedy lepí startovat bez spojky a za mrazu spojku vymáčknout.
při startu není tlak oleje a loiska nejsou dostatečně mazaná,tlak přitlačaku na klikovku je celkem velký a loiska nemají ochranou vrstvičku tlakového oleje a proto dochází k jejich rychlejímu opotřebení.v letě je tedy lepí startovat bez spojky a za mrazu spojku vymáčknout.
|
|
24.10.2009 08:14 -
Re: Jak správně startovat disel
|
1108091
|
|
tief
|
|
|
Tlak pritlacaku na klikovku ? To mi prijde v porovnani s tlakmi uvnitr motora na nenamazanu kliku, ojnicne loziska cepy, trocha bezvyznamne.
Tlak pritlacaku na klikovku ? To mi prijde v porovnani s tlakmi uvnitr motora na nenamazanu kliku, ojnicne loziska cepy, trocha bezvyznamne.
|
|
24.10.2009 22:34 -
Re: Jak správně startovat disel
|
1108186
|
|
felix81
|
Město: Praha, Auto: C8 2.2 HDi 94kw | Počet příspěvků: 292 |
|
|
By mě zajimalo jak přítlačák tlačí na klikovku kdy tlačí snad na lamelu ne??? Nebo se mýlim????
By mě zajimalo jak přítlačák tlačí na klikovku kdy tlačí snad na lamelu ne??? Nebo se mýlim????
|
|
25.10.2009 03:51 -
Re: Jak správně startovat disel
|
1108190
|
|
tomc
|
|
|
kamarade elektrika je elektrika a mechanika je zas uplně neco jiného.zeptej se dobrého motoráře ne mě někam zařadí
kamarade elektrika je elektrika :-)) a mechanika je zas uplně neco jiného.zeptej se dobrého motoráře ne mě někam zařadí :palec
|
|
25.10.2009 07:44 -
Re: Jak správně startovat disel
|
1108192
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
kamarade to mas pravdu ,nicmene nedrzim celej den jen notebook v ruce,dilnu mame poverne velikou a nedelame v ni jen elektro
btw kdyz jsme u toho,kolik lozisek na klice jsi menil kvuli "spatnym " startum ?
kamarade to mas pravdu ,nicmene nedrzim celej den jen notebook v ruce,dilnu mame poverne velikou a nedelame v ni jen elektro:palec
btw kdyz jsme u toho,kolik lozisek na klice jsi menil kvuli "spatnym " startum ?
|
|
| |
|
|