| | |
12.03.2011 18:40 -
Re: Co to je?
|
2377441
|
|
JirkaŘ
|
|
|
Já to tam měl celé "rozkuchané" kvůli opravě intercooleru (mezichladiče) turba. Měl jsem jej celý vytaený pryč a díval se i na to jestli tam je v něm olej (a v hadicích). Ano trochu mastné to bylo , ale minimálně. ádný olej z toho netekl ani nekapal. Pokud by tomu tak bylo, tak by to byla známka opotřebení turba. Kolik dolévá oleje mezi výměnami ? ( za cca 15 - 20 000 km) Já zatím nic. Neubývá. ( Najeto 217 000 km)
Já to tam měl celé "rozkuchané" kvůli opravě intercooleru (mezichladiče) turba. Měl jsem jej celý vytaený pryč a díval se i na to jestli tam je v něm olej (a v hadicích). Ano trochu mastné to bylo , ale minimálně. ádný olej z toho netekl ani nekapal. Pokud by tomu tak bylo, tak by to byla známka opotřebení turba. Kolik dolévá oleje mezi výměnami ? ( za cca 15 - 20 000 km) Já zatím nic. Neubývá. ( Najeto 217 000 km)
|
|
12.03.2011 19:55 -
Re: Co to je?
|
2377466
|
|
jumep
|
|
|
duff74 napsal(a): Chtěl jsem se zeptat k té fotce co má v příspěvku JirkaŘ výe (vloil bych svou fotku, ale musím přijít na to jak). Pochopil jsem, e to sou klapky ovládané nějakým podtlakem, ale můj dotaz zní: mám obě ty klapky z venku dost mastné a to do té míry, e odtud kape olej na statér, který je pod nimi a asi mu to nesvědčí . vzhledem k tomu, e klapky jsou na hadicích vzduchu, tak mi není jasné, kde se bere ten olej. Startér demontuju a vyčistím, ale nemá to smysl, pokud neodstraním příčinu kapání toho oleje. Odkud se bere?
kazda 2.2 to ma tak, olej z vyparniku tade pomaly preteka, raz za cas umyt a neriesit
kazda 2.2 to ma tak, olej z vyparniku tade pomaly preteka, raz za cas umyt a neriesit
|
|
12.03.2011 20:04 -
Re: Co to je?
|
2377479
|
|
tomikm
|
Město: Tabor, Auto: Toyota Auris TS hybrid | Počet příspěvků: 443 |
|
|
souhlas s Jumepem, mám 2,2 4roky za tu dobu jsem ujel cca 75000Km a celou dobu mám mastnotu v sání, ale olej mi neubývá, mezi výměnama nic nedoliju, tak to prostě neřeím. Auto má najeto zhruba 300000km.
souhlas s Jumepem, mám 2,2 4roky za tu dobu jsem ujel cca 75000Km a celou dobu mám mastnotu v sání, ale olej mi neubývá, mezi výměnama nic nedoliju, tak to prostě neřeím. Auto má najeto zhruba 300000km.
|
|
12.03.2011 20:06 -
Re: Co to je?
|
2377481
|
|
jumep
|
|
|
nevidel som C5 2.2 ktora by to nemala, skratka tam ten olej cez tie klapky preslzuje a potom sa to orosuje a oteka ....
je to normalne, tak ako je spraveny vyparnik oleja a odvetranie do sania, mastne sanie bude teda vzdy, cim horsi olej, tym viac sa "odparuje" a tymviac je ho v sani .... cize nie vzdy je na vine turbo, ak je to turbom, tam toho oleja tecie hodne viacej
nevidel som C5 2.2 ktora by to nemala, skratka tam ten olej cez tie klapky preslzuje a potom sa to orosuje a oteka ....
je to normalne, tak ako je spraveny vyparnik oleja a odvetranie do sania, mastne sanie bude teda vzdy, cim horsi olej, tym viac sa "odparuje" a tymviac je ho v sani .... cize nie vzdy je na vine turbo, ak je to turbom, tam toho oleja tecie hodne viacej
|
|
12.03.2011 20:38 -
Re: Co to je?
|
2377497
|
|
jruze
|
|
|
Zítra nafotím motor s turbem KO najeto okolo400tisíc a motor najeto + - 200tisíc a ani jeden nebyl tak 50tisíc umitej.Taky záleí jak funí (jak těsní krouky)-neříkám e nemáte pravdu,ale těch příčin můe být několik a kdy píe e mu olej odkapává tak ho tam musí být asi víc ne dost.
Zítra nafotím motor s turbem KO najeto okolo400tisíc a motor najeto + - 200tisíc a ani jeden nebyl tak 50tisíc umitej.Taky záleí jak funí (jak těsní krouky)-neříkám e nemáte pravdu,ale těch příčin můe být několik a kdy píe e mu olej odkapává tak ho tam musí být asi víc ne dost.:nevim
Přílohy: 130320111668.jpg ( 863969b ) - motor 400tkm turbo KO na 20tkm litr oleje 130320111669.jpg ( 1008301b ) - 130320111670.jpg ( 945533b ) - 130320111675.jpg ( 900356b ) - motor OK na 10tkm litr oleje 130320111679.jpg ( 916208b ) - |
|
13.03.2011 11:03 -
Re: Co to je?
|
2377584
|
|
duff74
|
Město: Holeov, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi SX | Počet příspěvků: 163 |
|
|
JirkaŘ: auto má najeto 148 000km a to tak e určitě, protoe jsem auto kupoval od příbuzných, take jsem měl o něm přehled. Mám ho sice od prosince 2010, ale olej kontroluju celkem často a nemám pocit e by ubýval. Demontoval jsem tu hadici od cooleru a e by z ní tekl olej to ne, jen byl vevnitř masný povrch. Samotná klapka je suchá, jen ten kulatý "domeček" co jí ovládá je mastný. A hlavně je mastný startér co je pod nimi, tak jsem si to dal do souvislosti e ten olej na něho stéká z těch klapek. Je moné, e ten olej na startéru pochází odjinud, ale neviml jsem si e by bylo v jeho okolí něco mastného.
JirkaŘ: auto má najeto 148 000km a to tak e určitě, protoe jsem auto kupoval od příbuzných, take jsem měl o něm přehled. Mám ho sice od prosince 2010, ale olej kontroluju celkem často a nemám pocit e by ubýval. Demontoval jsem tu hadici od cooleru a e by z ní tekl olej to ne, jen byl vevnitř masný povrch. Samotná klapka je suchá, jen ten kulatý "domeček" co jí ovládá je mastný. A hlavně je mastný startér co je pod nimi, tak jsem si to dal do souvislosti e ten olej na něho stéká z těch klapek. Je moné, e ten olej na startéru pochází odjinud, ale neviml jsem si e by bylo v jeho okolí něco mastného.
|
|
13.03.2011 11:25 -
Re: Co to je?
|
2377589
|
|
jumep
|
|
|
ne, je to presne pre toto, poumyvaj to cele a zasa bude pokoj...
a umy to pri kazdej vymene oleja....
ako hovorim, nevidel som 2.2 ktora by to takto nemala
ne, je to presne pre toto, poumyvaj to cele a zasa bude pokoj...
a umy to pri kazdej vymene oleja....
ako hovorim, nevidel som 2.2 ktora by to takto nemala
|
|
13.03.2011 16:22 -
Re: Co to je?
|
2377616
|
|
Mamlas
|
|
|
Muj motor je na tom uplne stejne. Kolem odvetrani motoru taky olej a kolem tehle klapek taky. Navic jeste mam asi nejakou diru v intercooleru takze ten je taky od oleje (co jsem tak cetl tak je to casta vada intercooleru). Protoze mi olej ale neubyva tak to neresim. Akorat vymenim ten intercooler.
Muj motor je na tom uplne stejne. Kolem odvetrani motoru taky olej a kolem tehle klapek taky. Navic jeste mam asi nejakou diru v intercooleru takze ten je taky od oleje (co jsem tak cetl tak je to casta vada intercooleru). Protoze mi olej ale neubyva tak to neresim. Akorat vymenim ten intercooler.
|
|
13.03.2011 16:49 -
Re: Co to je?
|
2377620
|
|
jumep
|
|
|
IC daj zaletovat ... ak ho nemas poniceny od kamienkov
IC daj zaletovat ... ak ho nemas poniceny od kamienkov
|
|
13.03.2011 18:58 -
Re: Co to je?
|
2377694
|
|
JirkaŘ
|
|
|
Duff74 : Tak to jo... jak říká JUMEP - umyj to.
Mamlas : Intercooler nemusí měnit, stačí najít někoho kdo ti jej opraví. Já ho měl opravený za 600 kč i s 2x tlakovou zkoukou. (Vlastně 3 tlakové zkouky... před opravou na zjitění dír... po opravě a pak jetě dalí opravě. celkem nakonec 3 dírky a pro jistotu opravené vechny 4 rohy.) Praská to vdy v těch rozích dole na IC. Více na fotkách (+ postup demontáe) tady : .link.
Jinak mimochodem... má to moc hezký čisté ! Vizuelně jako stav nového auta. Já to tak nemám...
Duff74 : Tak to jo... jak říká JUMEP - umyj to.
Mamlas : Intercooler nemusí měnit, stačí najít někoho kdo ti jej opraví. Já ho měl opravený za 600 kč i s 2x tlakovou zkoukou. (Vlastně 3 tlakové zkouky... před opravou na zjitění dír... po opravě a pak jetě dalí opravě. celkem nakonec 3 dírky a pro jistotu opravené vechny 4 rohy.) Praská to vdy v těch rozích dole na IC. Více na fotkách (+ postup demontáe) tady : http://www.c5club.cz/profiles/Jirka%D8.html?kod=32&ids=Jirka%D8&gal=1153100#pc
Jinak mimochodem... má to moc hezký čisté ! Vizuelně jako stav nového auta. Já to tak nemám...
|
|
08.05.2011 17:47 -
Co to je ? - označení
|
2389424
|
|
řepák
|
Město: Praha 6, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v SX | Počet příspěvků: 105 |
|
|
Jak víte chci si pořídit C5 ... hledal sem i ,,venku,, a nael tam sedana s označemím :
Citroen C5 R RFJ .
Víte někdo co to znamená ?
Jak víte chci si pořídit C5 ... hledal sem i ,,venku,, a nael tam sedana s označemím :
Citroen C5 R RFJ .
Víte někdo co to znamená ?
|
|
08.05.2011 17:51 -
Re: Co to je ? - označení
|
2389427
|
|
Darja
|
|
|
2,0 16v f benálu
2,0 16v f benálu
|
|
08.05.2011 18:48 -
Re: Co to je?
|
2389444
|
|
řepák
|
Město: Praha 6, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v SX | Počet příspěvků: 105 |
|
|
hmm to toho vím ... co je to benál ?
hmm to toho vím ... co je to benál ?
|
|
08.05.2011 18:48 -
Re: Co to je?
|
2389445
|
|
CC5
|
Město: Praha-Modřany, Auto: Citroën Xantia II Break 2.0 HDi Kat. (80kW) | Počet příspěvků: 372 |
|
|
benzín
benzín :-))
|
|
08.05.2011 18:52 -
Re: Co to je?
|
2389446
|
|
řepák
|
Město: Praha 6, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v SX | Počet příspěvků: 105 |
|
|
Aha , tak to mě bylo jasný kdy je to voznačený jako 2/16V a chybí tam HDI
.link.
Buď je natvrdlej prodávající nebo JÁ
Aha , tak to mě bylo jasný kdy je to voznačený jako 2/16V a chybí tam HDI ;-)
http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=vtyqiwfe3hpw
Buď je natvrdlej prodávající nebo JÁ :-)
|
|
08.05.2011 19:24 -
Re: Co to je?
|
2389466
|
|
Henry
|
|
|
Přátelé a RFJ a 103kW není náhodou HPI. Brrrrr
Přátelé a RFJ a 103kW není náhodou HPI. Brrrrr
|
|
08.05.2011 21:27 -
Re: Co to je?
|
2389508
|
|
flyteSVK
|
|
|
Henry: neni, je to klasicky benzin 2.0 16V 103kW.
edit: ta spotreba co je v inzerate ani nahodou
Henry: neni, je to klasicky benzin 2.0 16V 103kW.
edit: ta spotreba co je v inzerate ani nahodou :D
|
|
| |
|
|