| | |
05.10.2009 19:14 -
identifikace dílu
|
1107046
|
|
vilous
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1256 |
|
|
Mám napravo od vnitřního zrcátka nějaký edivý váleček a ani minulý majitel mi nemohl říci, co je to za vynález. Nevím ani, zda to je Citroen věc nebo něajký bastl. Vypadá to jako nějaký zásobník nebo drák, ale vede k tomu kablík.
.link.
Mám napravo od vnitřního zrcátka nějaký edivý váleček a ani minulý majitel mi nemohl říci, co je to za vynález. Nevím ani, zda to je Citroen věc nebo něajký bastl. Vypadá to jako nějaký zásobník nebo drák, ale vede k tomu kablík.
http://www.c5club.cz/showpic.php?cc=83587868&cmain=83587868&oid=15984786&clang=cz
|
|
05.10.2009 19:26 -
Re: Co to je?
|
1107048
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
drzak na elektronicke mytne
drzak na elektronicke mytne
|
|
05.10.2009 21:01 -
Re: Co to je?
|
1107053
|
|
vilous
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1256 |
|
|
No to by mne nenapadlo. Ale jak a kde to má fungovat? U nás bude nějaká elektronická viněta na svatého dyndy a osobáky jinde v Evropě snad mýtné nemají. To moje je z Itálie a tam se platí dálnice na sjezdu u mýtných bran.
No to by mne nenapadlo. Ale jak a kde to má fungovat? U nás bude nějaká elektronická viněta na svatého dyndy a osobáky jinde v Evropě snad mýtné nemají. To moje je z Itálie a tam se platí dálnice na sjezdu u mýtných bran.
|
|
05.10.2009 21:19 -
Re: Co to je?
|
1107055
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
odpovedel sis sam...je to italsky system---
odpovedel sis sam...je to italsky system---
|
|
06.10.2009 10:11 -
Re: Co to je?
|
1107067
|
|
alx
|
Město: Hostovlice, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 204k (150kW) Tourer | Počet příspěvků: 1278 |
|
|
jj, rezidenti u techto mytnych systemu maji elektronickou hracku v aute, aby nemuseli pokazde paltit projeli rychleji
jj, rezidenti u techto mytnych systemu maji elektronickou hracku v aute, aby nemuseli pokazde paltit projeli rychleji :)
|
|
06.10.2009 20:39 -
Re: Co to je?
|
1107122
|
|
Myák
|
Město: Tinov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 174 |
|
|
Francie, panělsko, tam se taky platí přímo na dálnici.
Francie, panělsko, tam se taky platí přímo na dálnici.
|
|
06.10.2009 20:40 -
Re: Co to je?
|
1107123
|
|
jumep
|
|
|
a to si myslite ze domaci ktory kazdy den ide tou dialnicou plati pri okienku myto? ten si kupi elektronicku blbost a jazdi jak my si kupujeme znamky
a to si myslite ze domaci ktory kazdy den ide tou dialnicou plati pri okienku myto? ten si kupi elektronicku blbost a jazdi jak my si kupujeme znamky
|
|
06.10.2009 21:56 -
Re: Co to je?
|
1107130
|
|
Rafmartin
|
Město: Zálesie, Auto: Citroen C3 HDi | Počet příspěvků: 209 |
|
|
jumep napsal(a): a to si myslite ze domaci ktory kazdy den ide tou dialnicou plati pri okienku myto? ten si kupi elektronicku blbost a jazdi jak my si kupujeme znamky
Jumep ma recht. Chorvatsko tak isto. Dialnica Rijeka - Zagreb, je tam viac stanic na platenie myta, na niektorych miestach su dokonca dalsie pruhy, ako keby dalsi smer dialnice, kadial sa ide iba na elektronicke myto. Turistov a jednorazovky posielaju dalej do pokladni kde sa caka. Neskor sa oba tieto rozdvojene smery spoja. Domacim je to jedno, ci maju znamku alebo elektronicke myto. No a turista... Oproti madarsku, kde treba hladat schopnu benzinku, kde sa znamka kupit sa mi to paci viac. Aj ked je to mozno casovo zdlhavejsie. Napr. cez priechod Letenye je najblizsia benzinka az cca 20 km!!! dovtedy ta mozu kludne zastavit. Ak chces znamku a nechces riskovat, musis ist na vyjazd a pokracovat cca 5 km po regionalnej ceste do "slubeneho 800 metrov vzdialeneho" odpocivadla...
Jumep ma recht. Chorvatsko tak isto. Dialnica Rijeka - Zagreb, je tam viac stanic na platenie myta, na niektorych miestach su dokonca dalsie pruhy, ako keby dalsi smer dialnice, kadial sa ide iba na elektronicke myto. Turistov a jednorazovky posielaju dalej do pokladni kde sa caka. Neskor sa oba tieto rozdvojene smery spoja. Domacim je to jedno, ci maju znamku alebo elektronicke myto. No a turista... Oproti madarsku, kde treba hladat schopnu benzinku, kde sa znamka kupit sa mi to paci viac. Aj ked je to mozno casovo zdlhavejsie. Napr. cez priechod Letenye je najblizsia benzinka az cca 20 km!!! dovtedy ta mozu kludne zastavit. Ak chces znamku a nechces riskovat, musis ist na vyjazd a pokracovat cca 5 km po regionalnej ceste do "slubeneho 800 metrov vzdialeneho" odpocivadla...
|
|
07.10.2009 10:12 -
Re: Co to je?
|
1107143
|
|
miskod
|
|
|
No tak toto vediet par mesiacov dozadu, tak mi to usetri veeeeela nervov a skaredych slov na madarov.
Ono totiz na tom prvom odpocivadle za Letenye mi zapotili, zevraj maju na ten den vycerpany limit. Absolutne netusim co tym myslel. Navyse ked bola polhodina po polnoci.
Tak som isiel este dalsich 7km od dialnice a 8km nazad. Fakt pakaren.
Znami mi hovorili, ze by sa na to vykaslali a policajtovi by povedali, ze to namali kde kupit. Ja by som sa ale s madarom dohadovat velmi nechcel...
No tak toto vediet par mesiacov dozadu, tak mi to usetri veeeeela nervov a skaredych slov na madarov.
Ono totiz na tom prvom odpocivadle za Letenye mi zapotili, zevraj maju na ten den vycerpany limit. Absolutne netusim co tym myslel. Navyse ked bola polhodina po polnoci.
Tak som isiel este dalsich 7km od dialnice a 8km nazad. Fakt pakaren.
Znami mi hovorili, ze by sa na to vykaslali a policajtovi by povedali, ze to namali kde kupit. Ja by som sa ale s madarom dohadovat velmi nechcel... :-)
|
|
07.10.2009 11:13 -
Re: Co to je?
|
1107146
|
|
Rafmartin
|
Město: Zálesie, Auto: Citroen C3 HDi | Počet příspěvků: 209 |
|
|
drobec napsal(a): 1. od hranic (resp. zaciatku dialnice vo vnutrozemi) po prvu benzinku je to vacsinou bez uhrady 2. mozes si kupit cez internet pred tym ako vyrazis tu .link. (pripadne cez mobil alebo podobne) je to podla mna najlepsi system pre osobnu prepravu aky poznam
Lenze cez internet sa musis najprv zahlasit a zaplatit poplatok cca 3 eura. Akoze, nezabilo by ma to, ale nebudem predsa davat 3 eura za nieco, co v podstate nema zmysel. Okrem toho, ked idem cez madarsko raz za pol roka...
to miskod:ked ta chytia, tak im to nevysvetlis, ze nemas znamku, lebo nebola benzinka alebo co. proste tvoja povinnost je, hned si kupit dialnicnu znamku. Aj ked to znamena zajizdku cca 10 km...
Lenze cez internet sa musis najprv zahlasit a zaplatit poplatok cca 3 eura. Akoze, nezabilo by ma to, ale nebudem predsa davat 3 eura za nieco, co v podstate nema zmysel. Okrem toho, ked idem cez madarsko raz za pol roka...
to miskod:ked ta chytia, tak im to nevysvetlis, ze nemas znamku, lebo nebola benzinka alebo co. proste tvoja povinnost je, hned si kupit dialnicnu znamku. Aj ked to znamena zajizdku cca 10 km...
|
|
07.10.2009 14:16 -
Re: Co to je?
|
1107159
|
|
drobec
|
Město: Bratislava, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX | Počet příspěvků: 214 |
|
|
Rafmartin napsal(a): Lenze cez internet sa musis najprv zahlasit a zaplatit poplatok cca 3 eura. Akoze, nezabilo by ma to, ale nebudem predsa davat 3 eura za nieco, co v podstate nema zmysel. Okrem toho, ked idem cez madarsko raz za pol roka...
to miskod:ked ta chytia, tak im to nevysvetlis, ze nemas znamku, lebo nebola benzinka alebo co. proste tvoja povinnost je, hned si kupit dialnicnu znamku. Aj ked to znamena zajizdku cca 10 km...
ja o ziadnom poplatku neviem.. nejaka novinka? je pravda ze ked to kupujes cez net tak ta to vzdy stoji o 100 HUFenagelov viac (cca 30centov) ale ked to kupujes cez mobil tak ani to (este som to neskusal ale malo by to ist aj na slovensku).
na vychod (ke, po a dalej) chodim vylucne cez madarsko.
a dnesna retazovka na D1 len dokazuje (a to este nesnezilo) ze ani po dokonceni celej dialnice na slovensku v zime nebudem chodit inak (za celu minulu zimu som tam sneh nezazil)
ja o ziadnom poplatku neviem.. nejaka novinka? je pravda ze ked to kupujes cez net tak ta to vzdy stoji o 100 HUFenagelov viac (cca 30centov) ale ked to kupujes cez mobil tak ani to (este som to neskusal ale malo by to ist aj na slovensku).
na vychod (ke, po a dalej) chodim vylucne cez madarsko.
a dnesna retazovka na D1 len dokazuje (a to este nesnezilo) ze ani po dokonceni celej dialnice na slovensku v zime nebudem chodit inak (za celu minulu zimu som tam sneh nezazil)
|
|
25.07.2010 16:01 -
Re: Co to je?
|
2351005
|
|
tomikm
|
Město: Tabor, Auto: Toyota Auris TS hybrid | Počet příspěvků: 443 |
|
|
Prosím jak se jmenuje tento ventil? Je na něm nápis "PA6.6-gf30", jene podle tohoto jsem nic nenael. Při výměně spojky mi na něm urazili nátrubek a prasácky ho přilepili silikonem, který ted povolil. Take na servisu budu poadovat nový.
Prosím jak se jmenuje tento ventil? Je na něm nápis "PA6.6-gf30", jene podle tohoto jsem nic nenael. Při výměně spojky mi na něm urazili nátrubek a prasácky ho přilepili silikonem, který ted povolil. Take na servisu budu poadovat nový.
Přílohy: DSC00459.JPG ( 286687b ) - |
|
25.07.2010 20:19 -
Re: Co to je?
|
2351036
|
|
jumep
|
|
|
podtlakova regulacia neviem ale konkretne coho, predpokladam ze jednej z tych klapiek na sani co su
edit:
alebo mohlo by to byt ovladanie swirlu, vysleduj kam ide ta hadicka, jedna pojde na spolocny privod podtlaku, druha pojde na nejake podtlakove tiahlo
ak je to ta zo swirlu, ma oznacenie 1628 CH, a v citroene stoji 38E
edit2:
este pozeram ze mas jednu trubicku zle umiestnenu a sa ti za chvilu takto predere o dekel
podtlakova regulacia neviem ale konkretne coho, predpokladam ze jednej z tych klapiek na sani co su
edit:
alebo mohlo by to byt ovladanie swirlu, vysleduj kam ide ta hadicka, jedna pojde na spolocny privod podtlaku, druha pojde na nejake podtlakove tiahlo
ak je to ta zo swirlu, ma oznacenie 1628 CH, a v citroene stoji 38E
edit2:
este pozeram ze mas jednu trubicku zle umiestnenu a sa ti za chvilu takto predere o dekel
|
|
25.07.2010 21:01 -
Re: Co to je?
|
2351056
|
|
Mamlas
|
|
|
Tak presne tenhle vyvod mam taky ulomeny, kdyz jsem menil tesneni pod hlavou.. Vlepil jsem do toho ventilu trubicku a ten ulomeny kousek na ni a zatim to funguje. Budu taky muset sehnat jiny.
Tak presne tenhle vyvod mam taky ulomeny, kdyz jsem menil tesneni pod hlavou.. Vlepil jsem do toho ventilu trubicku a ten ulomeny kousek na ni a zatim to funguje. Budu taky muset sehnat jiny.
|
|
26.10.2010 21:06 -
Re: Co to je?
|
2360474
|
|
JirkaŘ
|
|
|
Dnes kdy jsem rozebíral věci okolo intercooleru, tak jsem si viml, e na klapce ohřívače nasávaného vzduchu, který je regulován podtlakem, chybí roubek..... roubek nechybí na podobném tělese krtící klapky, ten má navíc polohu zajitěnou modrou barvou. Vzduch z obou klapek vede do sání motoru.
otázka - vadí to ? ( to e tam chybí ten roubek)
Dnes kdy jsem rozebíral věci okolo intercooleru, tak jsem si viml, e na klapce ohřívače nasávaného vzduchu, který je regulován podtlakem, chybí roubek..... roubek nechybí na podobném tělese krtící klapky, ten má navíc polohu zajitěnou modrou barvou. Vzduch z obou klapek vede do sání motoru.
otázka - vadí to ? ( to e tam chybí ten roubek)
Přílohy: DSCN1748.JPG ( 195609b ) - |
|
27.10.2010 13:52 -
Re: Co to je?
|
2360583
|
|
Barlow
|
|
|
tam snad ani sroubek nema byt....
.link.
tam snad ani sroubek nema byt....
http://www.c5club.cz/graphics/dynamic/15485793_5480109794bd367e254a7e.jpg
|
|
12.03.2011 13:32 -
Re: Co to je?
|
2377411
|
|
duff74
|
Město: Holeov, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi SX | Počet příspěvků: 163 |
|
|
Chtěl jsem se zeptat k té fotce co má v příspěvku JirkaŘ výe (vloil bych svou fotku, ale musím přijít na to jak). Pochopil jsem, e to sou klapky ovládané nějakým podtlakem, ale můj dotaz zní: mám obě ty klapky z venku dost mastné a to do té míry, e odtud kape olej na statér, který je pod nimi a asi mu to nesvědčí. vzhledem k tomu, e klapky jsou na hadicích vzduchu, tak mi není jasné, kde se bere ten olej. Startér demontuju a vyčistím, ale nemá to smysl, pokud neodstraním příčinu kapání toho oleje. Odkud se bere?
Chtěl jsem se zeptat k té fotce co má v příspěvku JirkaŘ výe (vloil bych svou fotku, ale musím přijít na to jak). Pochopil jsem, e to sou klapky ovládané nějakým podtlakem, ale můj dotaz zní: mám obě ty klapky z venku dost mastné a to do té míry, e odtud kape olej na statér, který je pod nimi a asi mu to nesvědčí:nevim. vzhledem k tomu, e klapky jsou na hadicích vzduchu, tak mi není jasné, kde se bere ten olej. Startér demontuju a vyčistím, ale nemá to smysl, pokud neodstraním příčinu kapání toho oleje. Odkud se bere?;-)
|
|
12.03.2011 16:12 -
Re: Co to je?
|
2377421
|
|
TomasT
|
Město: Praha 15, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 1470 |
|
|
Vyběhané turbo?
Vyběhané turbo?
|
|
12.03.2011 16:12 -
Re: Co to je?
|
2377423
|
|
jruze
|
|
|
Asi má ten motor dost najeto nebo né? Podle mne volné turbo a podle loiska to tlačí olej do sání.
Asi má ten motor dost najeto nebo né? Podle mne volné turbo a podle loiska to tlačí olej do sání.
|
|
| |
|
|