| | |
20.04.2017 18:32 -
ovladanie auta cez telefon
|
3060920
|
|
risomas
|
Město: BA, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 72 |
|
|
Dostal som zaujimavu ponuku na zabudovanie dialkoveho ovladania mobilom do C5. Myslite ze hrozi nieco ze by sa vedelo fatalne skurvit? Nechcem robit reklamu tak nebudem davat konkretnu furmu ale zacina na X a je z CZ.
K palubnemu pocitacu domontuju druhy s gms modul s internetom a potom sa pomocou aplikacie da ovladat a sledovat vela funkcii v aute.
Ovládanie varovných svetiel
Stav svetiel
Ovládanie a stav zámkov
Stav dverí
Detekcia odtiahnutia
Upozornenie na haváriu
Ovládanie okienok
Mnostvo paliva
Kondícia batérie
Palubný počítač
Rozpoznanie vodiča
Kžúčiky v mobile
Odstavenie auta na diažku
Servisný mód
Bezkžúčikové zdiežanie auta
Spájanie jázd
Náklady
Upozornenie - Alarm
Dostal som zaujimavu ponuku na zabudovanie dialkoveho ovladania mobilom do C5. Myslite ze hrozi nieco ze by sa vedelo fatalne skurvit? Nechcem robit reklamu tak nebudem davat konkretnu furmu ale zacina na X a je z CZ.
K palubnemu pocitacu domontuju druhy s gms modul s internetom a potom sa pomocou aplikacie da ovladat a sledovat vela funkcii v aute.
Ovládanie varovných svetiel
Stav svetiel
Ovládanie a stav zámkov
Stav dverí
Detekcia odtiahnutia
Upozornenie na haváriu
Ovládanie okienok
Mnostvo paliva
Kondícia batérie
Palubný počítač
Rozpoznanie vodiča
Kžúčiky v mobile
Odstavenie auta na diažku
Servisný mód
Bezkžúčikové zdiežanie auta
Spájanie jázd
Náklady
Upozornenie - Alarm
|
|
20.04.2017 23:15 -
Re: ovladanie auta cez telefon
|
3061051
|
|
jumep
|
|
|
ak toto vedia dat do CANu a nie tak ako to bastlia tak to mozno by bolo na nieco
ak toto vedia dat do CANu a nie tak ako to bastlia tak to mozno by bolo na nieco
|
|
21.04.2017 10:06 -
Re: ovladanie auta cez telefon
|
3061067
|
|
risomas
|
Město: BA, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 72 |
|
|
Konkretne ide o www.xmarton.com/sk
Konkretne ide o www.xmarton.com/sk
|
|
21.04.2017 10:42 -
Re: ovladanie auta cez telefon
|
3061072
|
|
vilous
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1256 |
|
|
Ta druhá věta v prvním příspěvku je výstiná.
Zrovna tu někdo řeí, e si nechal dát nový SW do BSI a bude asi kupovat novou BSI. Montá 4 hodiny a výčet funkcí ukazuje na zásah do veho moného.
Já věřím, e to splňuje, co je napsáno. Ale za dost velké náklady jednorázové i provozní. Ale taky věřím, e kdy na autě přestane fungovat cokoli počínaje třeba blikačema a konče BSI, tak jakýkoli servis dá ruce pryč. A to by mne tedy docela děsilo.
Funkčnost značné části je závislá na konektivitě k internetu. Uivatel A bude někde na vsi a tam si to má vyzvednout uivatel B, ale majitel auto to prostě nemůe provést. Toté kolem ukradení a skoro veho. Vidím v tom spí komplikace ne uitek.
Ta druhá věta v prvním příspěvku je výstiná.
Zrovna tu někdo řeí, e si nechal dát nový SW do BSI a bude asi kupovat novou BSI. Montá 4 hodiny a výčet funkcí ukazuje na zásah do veho moného.
Já věřím, e to splňuje, co je napsáno. Ale za dost velké náklady jednorázové i provozní. Ale taky věřím, e kdy na autě přestane fungovat cokoli počínaje třeba blikačema a konče BSI, tak jakýkoli servis dá ruce pryč. A to by mne tedy docela děsilo.
Funkčnost značné části je závislá na konektivitě k internetu. Uivatel A bude někde na vsi a tam si to má vyzvednout uivatel B, ale majitel auto to prostě nemůe provést. Toté kolem ukradení a skoro veho. Vidím v tom spí komplikace ne uitek.
|
|
21.04.2017 10:56 -
Re: ovladanie auta cez telefon
|
3061076
|
|
risomas
|
Město: BA, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 72 |
|
|
za tu origocenu by som si to 3x rozmyslel ale dostal som ponuku na vyrazne nizsiu cenu bez mesacnych poplatkov v ramci testovania. Cize ak to napajaju na BSI moze sa dokurvit a potom to je za 450e+ dajaka praca popripade ak to napajaju na jednotlive zariadenia tak potom sa to moze divne chovat. SKusim od nich este vytiahnut detaily ale zatial som skor za.
za tu origocenu by som si to 3x rozmyslel ale dostal som ponuku na vyrazne nizsiu cenu bez mesacnych poplatkov v ramci testovania. Cize ak to napajaju na BSI moze sa dokurvit a potom to je za 450e+ dajaka praca popripade ak to napajaju na jednotlive zariadenia tak potom sa to moze divne chovat. SKusim od nich este vytiahnut detaily ale zatial som skor za.
|
|
21.04.2017 12:04 -
Re: ovladanie auta cez telefon
|
3061077
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
vilous napsal(a): Ta druhá věta v prvním příspěvku je výstiná.
Zrovna tu někdo řeí, e si nechal dát nový SW do BSI a bude asi kupovat novou BSI. Montá 4 hodiny a výčet funkcí ukazuje na zásah do veho moného.
Já věřím, e to splňuje, co je napsáno. Ale za dost velké náklady jednorázové i provozní. Ale taky věřím, e kdy na autě přestane fungovat cokoli počínaje třeba blikačema a konče BSI, tak jakýkoli servis dá ruce pryč. A to by mne tedy docela děsilo.
Funkčnost značné části je závislá na konektivitě k internetu. Uivatel A bude někde na vsi a tam si to má vyzvednout uivatel B, ale majitel auto to prostě nemůe provést. Toté kolem ukradení a skoro veho. Vidím v tom spí komplikace ne uitek.
jako by jsi mi cetl myslenky
jen pro hodne lidi je takove bastleni narodni sport a tem to stejne nevysvetlis
ja stary t
jako by jsi mi cetl myslenky :palec
jen pro hodne lidi je takove bastleni narodni sport a tem to stejne nevysvetlis
ja stary t
|
|
21.04.2017 12:53 -
Re: ovladanie auta cez telefon
|
3061082
|
|
vilous
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1256 |
|
|
Mne jetě napadá zásadní otázka - PROČ bych si měl něco takového pořizovat.
Proti odcizení je metrák jiných produktů, které nehrabou do sítě auta. Mnohá zde popisovaná opatření se mi zdají naopak spí nebezpečná. Odemykat mobilem nebo dokonce přes web se mi zdá nesmírně riskantní, dá se to odchytit a napodobit. Nebo majitel si bude hrát s mobilem a omylem hrábne prstíčkem o centimetr vedle a vypne motor jedoucímu autu... A jak by se tvářila policie a pojiovna, e mi záhadně zmizelo auto a klíčky jsem nikomu nedal.
Tak mne napadá jen báječná monost, e budu sedět u piva na zahradní restauraci a v mobilu sledovat, kam jede manelka. A kdy zahne k nákupnímu centru, tak jí na dálku vypnu motor a zamknu ji v autě.
Ale hlavně při kadé sebemení pitomosti s autem by mi začal běhat mráz po zádech, zda to nezpůsobilo to kurvítko. Třeba nepůjde nastartovat ze spousty naprosto banálních důvodů, ale mne hned bude děsit, e kurvítko deaktivovalo motor. A nebudu mít ádnou monost, jak to zjistit, protoe PSA diag jistě neumí diagnostikovat kurvítka.
Mne jetě napadá zásadní otázka - PROČ bych si měl něco takového pořizovat.
Proti odcizení je metrák jiných produktů, které nehrabou do sítě auta. Mnohá zde popisovaná opatření se mi zdají naopak spí nebezpečná. Odemykat mobilem nebo dokonce přes web se mi zdá nesmírně riskantní, dá se to odchytit a napodobit. Nebo majitel si bude hrát s mobilem a omylem hrábne prstíčkem o centimetr vedle a vypne motor jedoucímu autu... A jak by se tvářila policie a pojiovna, e mi záhadně zmizelo auto a klíčky jsem nikomu nedal.
Tak mne napadá jen báječná monost, e budu sedět u piva na zahradní restauraci a v mobilu sledovat, kam jede manelka. A kdy zahne k nákupnímu centru, tak jí na dálku vypnu motor a zamknu ji v autě.
Ale hlavně při kadé sebemení pitomosti s autem by mi začal běhat mráz po zádech, zda to nezpůsobilo to kurvítko. Třeba nepůjde nastartovat ze spousty naprosto banálních důvodů, ale mne hned bude děsit, e kurvítko deaktivovalo motor. A nebudu mít ádnou monost, jak to zjistit, protoe PSA diag jistě neumí diagnostikovat kurvítka.
|
|
21.04.2017 14:20 -
Re: ovladanie auta cez telefon
|
3061096
|
|
ivanivan
|
|
|
Asi bych se toho připojení zrovna u Citroenu bál. Mám v autě nějaký Tracker za cca 500,- a na hlídání polohy auta to úplně stačí. Mám monost ověření polohy přes SMS, nebo přes data sledování v reálu. Je to jen GSM samostatná jednotka.
Asi bych se toho připojení zrovna u Citroenu bál. Mám v autě nějaký Tracker za cca 500,- a na hlídání polohy auta to úplně stačí. Mám monost ověření polohy přes SMS, nebo přes data sledování v reálu. Je to jen GSM samostatná jednotka.
|
|
21.04.2017 14:30 -
Re: ovladanie auta cez telefon
|
3061098
|
|
konqui
|
Město: Kousek od opavy, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 213 |
|
|
vilous napsal(a): Odemykat mobilem nebo dokonce přes web se mi zdá nesmírně riskantní, dá se to odchytit a napodobit.
prosím - jak? (https/ssl)
prosím - jak? (https/ssl)
|
|
22.04.2017 09:41 -
Re: ovladanie auta cez telefon
|
3061171
|
|
vilous
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1256 |
|
|
Trocha teorie. ifrovací mechanismy změní lidsky vnímatelnou informaci na směsici 0 a 1. Pokud odemčení auta lidsky je kód třeba 3258, tak ifrování to změní na třeba 128 zdánlivě náhodných 0 a 1. Kdo takový signál zachytí, tak se mu nepodaří zjistit, e odesílatel někde naklepal 3258. Jene fór je v tom, e to zloděj nepotřebuje. Zloděj se dozví, jakou posloupnost 128 nul a jedniček řídící jednotka očekává a prostě ji pole sám.
Toto se děje i u normálního dálkového ovladače a taky se auta takto kradou. Tam je to jetě pohodlnějí, protoe zloděj musí být nedaleko a tedy majitele vidí a ví, kdy má pehovací aparaturu spustit.
Trocha teorie. ifrovací mechanismy změní lidsky vnímatelnou informaci na směsici 0 a 1. Pokud odemčení auta lidsky je kód třeba 3258, tak ifrování to změní na třeba 128 zdánlivě náhodných 0 a 1. Kdo takový signál zachytí, tak se mu nepodaří zjistit, e odesílatel někde naklepal 3258. Jene fór je v tom, e to zloděj nepotřebuje. Zloděj se dozví, jakou posloupnost 128 nul a jedniček řídící jednotka očekává a prostě ji pole sám.
Toto se děje i u normálního dálkového ovladače a taky se auta takto kradou. Tam je to jetě pohodlnějí, protoe zloděj musí být nedaleko a tedy majitele vidí a ví, kdy má pehovací aparaturu spustit.
|
|
22.04.2017 11:03 -
Re: ovladanie auta cez telefon
|
3061184
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
vilous napsal(a): Toto se děje i u normálního dálkového ovladače a taky se auta takto kradou. Tam je to jetě pohodlnějí, protoe zloděj musí být nedaleko a tedy majitele vidí a ví, kdy má pehovací aparaturu spustit.
no tohle tak jednoduche zase uplne neni..dalkac ma sice rollig code nicmene je to je jeho polovina,ta druha je kod pevny a diky tomu pevnemu vi ,v nasem pripade BSI ze se jedna o ten spravny ovladac..zbatek je skoro jak pises,na rolling code je algo ktere neni zase tak slozite a pokud se shodne odemyka/zamyka a zaroven si "nachysta" kod dalsi..velmi casto se stave,zejmena u VAG ale ne jen u nich, ze si lide hraji a mackaji az prekroci "pripravenost" a kody uz se "rozjedou" a je nutne udela sync..na tohle se vetsinou prijme pri zamykani aktualni code a dal uz je to je o algoritmu ktery neni slozity a je odemceno ...pokud je algo nezname pouzije se bruteforce
dalsi level je bezklicove startovani,ktere je v podstate velmi jednoduche..staci jen prodlouzit dosah klice..v praxi staci kdyz se kolem obeti bude v kratke vzdalenosti drzet zlodej se zarizenim ktere prijme a s dostatecnym vykonem odesle druhemu ktery je u auta signal klice a mame odemceno a dle systemu ktery v aute je i nastartovano ...zbyva jen vyrazit ..
no tohle tak jednoduche zase uplne neni..dalkac ma sice rollig code nicmene je to je jeho polovina,ta druha je kod pevny a diky tomu pevnemu vi ,v nasem pripade BSI ze se jedna o ten spravny ovladac..zbatek je skoro jak pises,na rolling code je algo ktere neni zase tak slozite a pokud se shodne odemyka/zamyka a zaroven si "nachysta" kod dalsi..velmi casto se stave,zejmena u VAG ale ne jen u nich, ze si lide hraji a mackaji az prekroci "pripravenost" a kody uz se "rozjedou" a je nutne udela sync..na tohle se vetsinou prijme pri zamykani aktualni code a dal uz je to je o algoritmu ktery neni slozity a je odemceno ...pokud je algo nezname pouzije se bruteforce
dalsi level je bezklicove startovani,ktere je v podstate velmi jednoduche..staci jen prodlouzit dosah klice..v praxi staci kdyz se kolem obeti bude v kratke vzdalenosti drzet zlodej se zarizenim ktere prijme a s dostatecnym vykonem odesle druhemu ktery je u auta signal klice a mame odemceno a dle systemu ktery v aute je i nastartovano ...zbyva jen vyrazit ;) ..
|
|
| |
|
|