| | |
30.11.2014 19:21 -
Turbotimer Apex
|
2759242
|
|
Ph34k
|
Město: Trnava, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) Tourer | Počet příspěvků: 75 |
|
|
Ahojte. Mate niekto skusenosti s montazou turbotimeru .link. do C5? Ponuka mi to znamy, tvrdi, ze to je dobra vec ked clovek jazdi dlhe trasy. Stara sa to o dochladovanie turba po vypnuti motoru, cim predchadza jeho predcasnemu opotrebeniu. Mate to niekto vo svojom aute?
Ahojte. Mate niekto skusenosti s montazou turbotimeru http://www.ebay.com/bhp/apexi-turbo-timer do C5? Ponuka mi to znamy, tvrdi, ze to je dobra vec ked clovek jazdi dlhe trasy. Stara sa to o dochladovanie turba po vypnuti motoru, cim predchadza jeho predcasnemu opotrebeniu. Mate to niekto vo svojom aute?
|
|
30.11.2014 21:25 -
Re: Turbotimer Apex
|
2759344
|
|
Hanz 397
|
|
|
Nějak jsem tam nenael,jak by to mělo tu turbínu dochlazovat...
Na benzínu je chlazený vodou a bývá tam čerpadlo,který tam po vypnutí klíče honí vodu,ale u dieselu...
Nějak jsem tam nenael,jak by to mělo tu turbínu dochlazovat...
Na benzínu je chlazený vodou a bývá tam čerpadlo,který tam po vypnutí klíče honí vodu,ale u dieselu...:nevim
|
|
30.11.2014 21:51 -
Re: Turbotimer Apex
|
2759380
|
|
Ph34k
|
Město: Trnava, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) Tourer | Počet příspěvků: 75 |
|
|
ak som to pochopil spravne, tak to necha nastartovany motor na volnobehu aj po vybrati kluca a zamknuti auta
ak som to pochopil spravne, tak to necha nastartovany motor na volnobehu aj po vybrati kluca a zamknuti auta:nevim
|
|
30.11.2014 21:55 -
Re: Turbotimer Apex
|
2759381
|
|
luta
|
|
|
tak to bych si do auta určitě nebastlil, pokud to nechává auto nastartované bez klíčku..
tak to bych si do auta určitě nebastlil, pokud to nechává auto nastartované bez klíčku..:-p
|
|
30.11.2014 22:56 -
Re: Turbotimer Apex
|
2759453
|
|
jruze
|
|
|
Třeba mu to po zhasnutí zaspívá jetě ukolébavku (autu) aby usnulo. A také se můe modlit aby to nemělo sklerózu a nezapomělo to zhasnout.A jetě a přijede na diag tak v tom bude mít ten dotyčný dobrej gulá proč to nechce zhasnout - nevím jak,přes co a kam je to zapojené , ale musí to obejít elektroniku v autě - zakázal bych tyhle nesmysli prodávat a jak to v autě najdu zvedám cenu za diag.
Třeba mu to po zhasnutí zaspívá jetě ukolébavku (autu) aby usnulo. A také se můe modlit aby to nemělo sklerózu a nezapomělo to zhasnout.A jetě a přijede na diag tak v tom bude mít ten dotyčný dobrej gulá proč to nechce zhasnout - nevím jak,přes co a kam je to zapojené , ale musí to obejít elektroniku v autě - zakázal bych tyhle nesmysli prodávat a jak to v autě najdu zvedám cenu za diag.:-d
|
|
30.11.2014 23:13 -
Re: Turbotimer Apex
|
2759476
|
|
luta
|
|
|
třeba do auta z roku 96, kde jen kupa drátů a jedna řj bych se to nedal bát..ale do C5 bych nevrtal .. navíc by mě osobně vadilo, e auto musím nechat jen na ručce..raděj nechávám kvalt ne zataenou ručku..
třeba do auta z roku 96, kde jen kupa drátů a jedna řj bych se to nedal bát..ale do C5 bych nevrtal .. navíc by mě osobně vadilo, e auto musím nechat jen na ručce..raděj nechávám kvalt ne zataenou ručku..
|
|
01.12.2014 00:13 -
Re: Turbotimer Apex
|
2759497
|
|
martinrx
|
Město: Uherský Brod, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 349 |
|
|
Jak dlouho se vlasně potřebuje to turbo dochlazovat? Já na dálnici před sjezdem vyřadím, pár set metrů dojedu volně k parkoviti, v klidu zaparkuju, počkám pár sekund 10-15 a vypnu motor -stačí to?
Jak dlouho se vlasně potřebuje to turbo dochlazovat? Já na dálnici před sjezdem vyřadím, pár set metrů dojedu volně k parkoviti, v klidu zaparkuju, počkám pár sekund 10-15 a vypnu motor -stačí to?
|
|
01.12.2014 00:21 -
Re: Turbotimer Apex
|
2759498
|
|
jruze
|
|
|
Nikdy jsem takovéto věci nedělal , najezdil jsem na x autech v průměru 150 - 200000Km a turbo mi nikdy neodelo.Neříkám e je to patné , nebo k ničemu - určitě to autu prospějě, u biturba pokud jedu rychle ho také nechám chvilku na volnoběh (pár vteřin)
Nikdy jsem takovéto věci nedělal , najezdil jsem na x autech v průměru 150 - 200000Km a turbo mi nikdy neodelo.Neříkám e je to patné , nebo k ničemu - určitě to autu prospějě, u biturba pokud jedu rychle ho také nechám chvilku na volnoběh (pár vteřin)
|
|
01.12.2014 08:19 -
Re: Turbotimer Apex
|
2759542
|
|
johnny.m
|
Město: Pardubice, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 498 |
|
|
Tuhle funkci má mimo jiné i dvoucestný alarm s dálkovým startem. Mám ho na druhém autě a mám ji vypnutou. Není to závoďák abys to musel dochlazovat. Pár vteřin stačí jak píe jruze. Pokud není turbo chlazené vodou, tak je důleitějí spí neustřihnout přísun oleje ne dochladit... Prostě nesmí chcípnout motor ve chvíli kdy je turbo roztočené.
Tuhle funkci má mimo jiné i dvoucestný alarm s dálkovým startem. Mám ho na druhém autě a mám ji vypnutou. Není to závoďák abys to musel dochlazovat. Pár vteřin stačí jak píe jruze. Pokud není turbo chlazené vodou, tak je důleitějí spí neustřihnout přísun oleje ne dochladit... Prostě nesmí chcípnout motor ve chvíli kdy je turbo roztočené. :-p
|
|
01.12.2014 09:00 -
Re: Turbotimer Apex
|
2759563
|
|
Juras555
|
Město: Bučovice, Auto: Citroën C5 III (X7) 3.0 V6 HDi Tourer | Počet příspěvků: 166 |
|
|
Nemyslím si, e C5 je zrovna auto na nějakou divokou jízdu a při běné jízdě se turbo nedostane do nějak závratných teplot, aby bylo třeba dochlazovat, bohatě stačí chvilka ne se třeba zaprkuje. Tím nechci říct, e je to věc k ničemu, sám to mám na druhým autě a je to docela praktické. Zapojuje se to přímo na spínací skříňku, take auto nepozná e se klíč vyndal, ovem nesmí v něm být imobilizer. Pak je to jetě jitěno přes ruční brzdu, tzn e to funguje jen kdy je zataená. Doba se dá nastavit ručne, nebo se prodávají autotimery (mám já), který si dobu dochlazení vypočítají podle jízdy, tam se jetě připojuje snímání impulzů do tachometru.
Nemyslím si, e C5 je zrovna auto na nějakou divokou jízdu a při běné jízdě se turbo nedostane do nějak závratných teplot, aby bylo třeba dochlazovat, bohatě stačí chvilka ne se třeba zaprkuje. Tím nechci říct, e je to věc k ničemu, sám to mám na druhým autě a je to docela praktické. Zapojuje se to přímo na spínací skříňku, take auto nepozná e se klíč vyndal, ovem nesmí v něm být imobilizer. Pak je to jetě jitěno přes ruční brzdu, tzn e to funguje jen kdy je zataená. Doba se dá nastavit ručne, nebo se prodávají autotimery (mám já), který si dobu dochlazení vypočítají podle jízdy, tam se jetě připojuje snímání impulzů do tachometru.
|
|
01.12.2014 11:37 -
Re: Turbotimer Apex
|
2759644
|
|
gull
|
|
|
ja si postojim cca 15-30 vterin a pak vypinam, no a manzelka to taky pochopila po jedinem vysvetleni, takze u nas zbytecne. Dal bych to do sluzebaku, kde co chvili jede nekdo jiny.
ja si postojim cca 15-30 vterin a pak vypinam, no a manzelka to taky pochopila po jedinem vysvetleni, takze u nas zbytecne. Dal bych to do sluzebaku, kde co chvili jede nekdo jiny.
|
|
01.12.2014 12:58 -
Re: Turbotimer Apex
|
2759685
|
|
jumep
|
|
|
tak ja to mam z tohoto hladiska najoptimalnejsie
zidem z dialnice a mam to este 15km okreskami a dedinami domov, tam to schladne urcite dostatocne
kazdopadne ide presne, neustrihnut ho v otackach od mazania a tiez ked je zerave moze zapiect olej
tak ja to mam z tohoto hladiska najoptimalnejsie
zidem z dialnice a mam to este 15km okreskami a dedinami domov, tam to schladne urcite dostatocne
kazdopadne ide presne, neustrihnut ho v otackach od mazania a tiez ked je zerave moze zapiect olej
|
|
01.12.2014 13:45 -
Re: Turbotimer Apex
|
2759717
|
|
robo
|
Město: Piestany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 1083 |
|
|
ja to mam tak isto,
a cez dialnicu to predsa toci nejakych 2200ot, co podla mna to turbo nejak extra nezatazuje, ci ?
a vacsinou pred vypnutim motora este parkujem a necham ho nejakych 10s bezat
vacinou
ja to mam tak isto,
a cez dialnicu to predsa toci nejakych 2200ot, co podla mna to turbo nejak extra nezatazuje, ci ?
a vacsinou pred vypnutim motora este parkujem a necham ho nejakych 10s bezat
vacinou
|
|
01.12.2014 15:44 -
Re: Turbotimer Apex
|
2759748
|
|
Delict
|
Město: Podhajska, Auto: Citroen C6 2.7 HDi V6 24V TwinTurbo Exclusive | Počet příspěvků: 717 |
|
|
Záa turba nieje rovnaká pri jednych otáčkach.. je rozdiel či ide kopec a musí na to dupnú aby to malo 2200ot. alebo schádza z kopca bez plynu na 2200ot..
Záa turba nieje rovnaká pri jednych otáčkach.. je rozdiel či ide kopec a musí na to dupnú aby to malo 2200ot. alebo schádza z kopca bez plynu na 2200ot..
|
|
| |
|
|