Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Diskuzní fórum / Úpravy, vylepšení, tuning / Lze předělat C5 2.2 HDI 16V FAP 98 KW předělat na verzi s bi-turbem?
18.02.2012 11:49 - Lze předělat C5 2.2 HDI 16V FAP 98 KW předělat na verzi s bi-turbem? 2452248
kotysek
Město: Mohelnice, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive BreakPočet příspěvků: 9
99 Poslat soukromou zprávu
Opět jsem se nudil a koukal jsem se po netu. A napadla mě jedna věc. Možná je to úplnej nesmysl ale chci se zeptat jestli je teoreticky možný překopat první generaci 2.2 HDI 98kw na tu verzi s 125 KW? Pokud by to teoreticky bylo možné co vše se musí předělat?

18.02.2012 11:56 - Re: Lze předělat C5 2.2 HDI 16V FAP 98 KW předělat na verzi s bi-turbem? 2452249
Jimmivon
Město: Blížkovice, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive BreakPočet příspěvků: 124
99 Poslat soukromou zprávu
Staci si zajet na nejakou lepsi firmu zabivajici se chiptunningem a mas tam 125kW!

Jinak na rizeni dvou tureb a prepinaciho ventilu nemas logiku rizeni motorove jednotky. Takze to nemas cim ovladat.

18.02.2012 12:40 - Re: Lze předělat C5 2.2 HDI 16V FAP 98 KW předělat na verzi s bi-turbem? 2452255
Mikra
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 3730

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Tak bastliči - tuzingáři dokážou všechno. Dokážou ti tam dát i turbínu z Temelína. Ale jinak věz, že je to absolutně jinej motor, jiná elektronika, jiný uložení, napájení.... Prostě úplně všechno. Takže přidání Bi-turba se ti nepovede. A ani samotná výměna celýho motoru není moc reálná. No a navíc, nemělo by to vůbec žádný smysl. Těch pár kW navíc bys po pár km ani nevnímal a zase bys koukal, jak tam narvat motor z něčeho silnějšího. Myslím že celá přestavba by se cenou blížila koupi celý jetý C5II Bi-turbo, nepočítám-li práci.
A ještě něco. Myslím, že právě ten tvůj motor je jeden z nejlepších, nejpovedenějších a nejodolnějších, co se do C5 dávaly.

18.02.2012 12:53 - Re: Lze předělat C5 2.2 HDI 16V FAP 98 KW předělat na verzi s bi-turbem? 2452256
.45acp
Město: Jablonec n. N., Auto: Citroën C5 I 2.2HDi ExclusivePočet příspěvků: 569
U??vate? Poslat soukromou zprávu
A co tam dát motor z kamionu? To by bylo těch koníků navíc dobře poznat. Nutné úpravy by byly skoro stejné jako u Bi-turba. Akorát nejspíš nezavřeš kapotu.

18.02.2012 15:22 - Re: Lze předělat C5 2.2 HDI 16V FAP 98 KW předělat na verzi s bi-turbem? 2452280
kotysek
Město: Mohelnice, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive BreakPočet příspěvků: 9
99 Poslat soukromou zprávu
Díky za odpovědi více méně jsem byl jen zvědavý jestli by to vůbec šlo realizovat jakože, zřejmě ne. Určitě do toho nechci cpát neskutečný peníze... To bych si rovnou mohl koupit CII
Proč se na to ale ptám? Je to jednoduchý zdá se mi, že do 2000 ot. je motor naprosto mrtvej. Snad i HTP je živější. Ale jakmile motor točí víc než 2000 ot./min už žádný problém není. Kdežto BI-turbo má krouák v 1500 ot./ min. Ten čip si myslím, že není zlej. Hlavně by to chtělo zachovat stejnou nohu na plynu a né využívat výkon navíc furt a doplna.... v tom je celý problém. Uvidím mno. Klidně pište dál vaše názory a zkušenosti.

18.02.2012 20:22 - Re: Lze předělat C5 2.2 HDI 16V FAP 98 KW předělat na verzi s bi-turbem? 2452345
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
hmm .. nemas len mierne pricpany fap? vahu? lanko nedosponovane? xy veci?

biturbo je iny motor a ma hlavne aj piezovstrekovace a pracovny tlak nafty je o 1000bar vyssi ... to je brutalne nerealne ....

18.02.2012 21:05 - Re: Lze předělat C5 2.2 HDI 16V FAP 98 KW předělat na verzi s bi-turbem? 2452356
zhrado
Město: Zh, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SXPočet příspěvků: 767
99 Poslat soukromou zprávu
Čip ti tú vrodenú lenivos dvadvojky vyrieši jednoducho, rozumne a lacno.. Dáva tam biturbo je ozaj zbytočná investícia.

18.02.2012 22:49 - Re: Lze předělat C5 2.2 HDI 16V FAP 98 KW předělat na verzi s bi-turbem? 2452361
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
jumep napsal(a):
hmm .. nemas len mierne pricpany fap? vahu? lanko nedosponovane? xy veci?

biturbo je iny motor a ma hlavne aj piezovstrekovace a pracovny tlak nafty je o 1000bar vyssi ... to je brutalne nerealne ....


No je to o komplet elektonice,nejlépe i komplet motoru a hodně práce a problémů od STK po policajty. Tuším že Luky prodával biturbo na díly


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  
Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator