18.02.2012 11:49 -
Lze předělat C5 2.2 HDI 16V FAP 98 KW předělat na verzi s bi-turbem?
|
2452248
|
|
kotysek
|
Město: Mohelnice, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive Break | Počet příspěvků: 9 |
|
|
Opět jsem se nudil a koukal jsem se po netu. A napadla mě jedna věc. Moná je to úplnej nesmysl ale chci se zeptat jestli je teoreticky moný překopat první generaci 2.2 HDI 98kw na tu verzi s 125 KW? Pokud by to teoreticky bylo moné co ve se musí předělat?
Opět jsem se nudil a koukal jsem se po netu. A napadla mě jedna věc. Moná je to úplnej nesmysl ale chci se zeptat jestli je teoreticky moný překopat první generaci 2.2 HDI 98kw na tu verzi s 125 KW? Pokud by to teoreticky bylo moné co ve se musí předělat?
|
|
18.02.2012 11:56 -
Re: Lze předělat C5 2.2 HDI 16V FAP 98 KW předělat na verzi s bi-turbem?
|
2452249
|
|
Jimmivon
|
Město: Blíkovice, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 124 |
|
|
Staci si zajet na nejakou lepsi firmu zabivajici se chiptunningem a mas tam 125kW!
Jinak na rizeni dvou tureb a prepinaciho ventilu nemas logiku rizeni motorove jednotky. Takze to nemas cim ovladat.
Staci si zajet na nejakou lepsi firmu zabivajici se chiptunningem a mas tam 125kW!
Jinak na rizeni dvou tureb a prepinaciho ventilu nemas logiku rizeni motorove jednotky. Takze to nemas cim ovladat.
|
|
18.02.2012 12:40 -
Re: Lze předělat C5 2.2 HDI 16V FAP 98 KW předělat na verzi s bi-turbem?
|
2452255
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Tak bastliči - tuzingáři dokáou vechno. Dokáou ti tam dát i turbínu z Temelína. Ale jinak věz, e je to absolutně jinej motor, jiná elektronika, jiný uloení, napájení.... Prostě úplně vechno. Take přidání Bi-turba se ti nepovede. A ani samotná výměna celýho motoru není moc reálná. No a navíc, nemělo by to vůbec ádný smysl. Těch pár kW navíc bys po pár km ani nevnímal a zase bys koukal, jak tam narvat motor z něčeho silnějího. Myslím e celá přestavba by se cenou blíila koupi celý jetý C5II Bi-turbo, nepočítám-li práci.
A jetě něco. Myslím, e právě ten tvůj motor je jeden z nejlepích, nejpovedenějích a nejodolnějích, co se do C5 dávaly.
Tak bastliči - tuzingáři :-) dokáou vechno. Dokáou ti tam dát i turbínu z Temelína. Ale jinak věz, e je to absolutně jinej motor, jiná elektronika, jiný uloení, napájení.... Prostě úplně vechno. Take přidání Bi-turba se ti nepovede. A ani samotná výměna celýho motoru není moc reálná. No a navíc, nemělo by to vůbec ádný smysl. Těch pár kW navíc bys po pár km ani nevnímal a zase bys koukal, jak tam narvat motor z něčeho silnějího. Myslím e celá přestavba by se cenou blíila koupi celý jetý C5II Bi-turbo, nepočítám-li práci.
A jetě něco. Myslím, e právě ten tvůj motor je jeden z nejlepích, nejpovedenějích a nejodolnějích, co se do C5 dávaly.
|
|
18.02.2012 12:53 -
Re: Lze předělat C5 2.2 HDI 16V FAP 98 KW předělat na verzi s bi-turbem?
|
2452256
|
|
.45acp
|
|
|
A co tam dát motor z kamionu? To by bylo těch koníků navíc dobře poznat. Nutné úpravy by byly skoro stejné jako u Bi-turba. Akorát nejspí nezavře kapotu.
A co tam dát motor z kamionu? To by bylo těch koníků navíc dobře poznat. Nutné úpravy by byly skoro stejné jako u Bi-turba. Akorát nejspí nezavře kapotu.:-d
|
|
18.02.2012 15:22 -
Re: Lze předělat C5 2.2 HDI 16V FAP 98 KW předělat na verzi s bi-turbem?
|
2452280
|
|
kotysek
|
Město: Mohelnice, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive Break | Počet příspěvků: 9 |
|
|
Díky za odpovědi více méně jsem byl jen zvědavý jestli by to vůbec lo realizovat jakoe, zřejmě ne. Určitě do toho nechci cpát neskutečný peníze... To bych si rovnou mohl koupit CII
Proč se na to ale ptám? Je to jednoduchý zdá se mi, e do 2000 ot. je motor naprosto mrtvej. Snad i HTP je ivějí. Ale jakmile motor točí víc ne 2000 ot./min u ádný problém není. Kdeto BI-turbo má krouák v 1500 ot./ min. Ten čip si myslím, e není zlej. Hlavně by to chtělo zachovat stejnou nohu na plynu a né vyuívat výkon navíc furt a doplna.... v tom je celý problém. Uvidím mno. Klidně pite dál vae názory a zkuenosti.
Díky za odpovědi více méně jsem byl jen zvědavý jestli by to vůbec lo realizovat jakoe, zřejmě ne. Určitě do toho nechci cpát neskutečný peníze... To bych si rovnou mohl koupit CII :-D
Proč se na to ale ptám? Je to jednoduchý zdá se mi, e do 2000 ot. je motor naprosto mrtvej. Snad i HTP je ivějí. Ale jakmile motor točí víc ne 2000 ot./min u ádný problém není. Kdeto BI-turbo má krouák v 1500 ot./ min. Ten čip si myslím, e není zlej. Hlavně by to chtělo zachovat stejnou nohu na plynu a né vyuívat výkon navíc furt a doplna.... v tom je celý problém. Uvidím mno. Klidně pite dál vae názory a zkuenosti.
|
|
18.02.2012 20:22 -
Re: Lze předělat C5 2.2 HDI 16V FAP 98 KW předělat na verzi s bi-turbem?
|
2452345
|
|
jumep
|
|
|
hmm .. nemas len mierne pricpany fap? vahu? lanko nedosponovane? xy veci?
biturbo je iny motor a ma hlavne aj piezovstrekovace a pracovny tlak nafty je o 1000bar vyssi ... to je brutalne nerealne ....
hmm .. nemas len mierne pricpany fap? vahu? lanko nedosponovane? xy veci?
biturbo je iny motor a ma hlavne aj piezovstrekovace a pracovny tlak nafty je o 1000bar vyssi ... to je brutalne nerealne ....
|
|
18.02.2012 21:05 -
Re: Lze předělat C5 2.2 HDI 16V FAP 98 KW předělat na verzi s bi-turbem?
|
2452356
|
|
zhrado
|
Město: Zh, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX | Počet příspěvků: 767 |
|
|
Čip ti tú vrodenú lenivos dvadvojky vyriei jednoducho, rozumne a lacno.. Dáva tam biturbo je ozaj zbytočná investícia.
Čip ti tú vrodenú lenivos dvadvojky vyriei jednoducho, rozumne a lacno.. Dáva tam biturbo je ozaj zbytočná investícia.
|
|
| |