| | |
05.03.2012 22:06 -
Re: Powerbox
|
2456315
|
|
Pablik1
|
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive Break | Počet příspěvků: 731 |
|
|
Hanz 397 napsal(a): To má pravdu,je to srdcová záleitost-já nemám to srdce tomu motoru ubliovat . A s tím BMW(promiň,ale nesnáím slovo bávo)-motor 2,8 se dělal tuím od roku 94 do 99(nebo tak nějak),take je to ten starý,dobrý,"kovářská práce". Jezdili s ním k nám kdysi E39 i s 450000km a jen na olej a sem tam nějakej volnoběnej ventil-slabé místo. ani mi se nelíbilo psát báwo ale nechtěl jsem urazit tak jsem raději urazil něééémce,má pravdu je to r.v.99 ale netuím to označení měl jsem zato e je to e-46(asi mýlka...)no v kadém případě ezdí jak čuně vzhledem k věku 2x.letní za sezonu na prdýlce...
To má pravdu,je to srdcová záleitost-já nemám to srdce tomu motoru ubliovat :-d . A s tím BMW(promiň,ale nesnáím slovo bávo)-motor 2,8 se dělal tuím od roku 94 do 99(nebo tak nějak),take je to ten starý,dobrý,"kovářská práce". Jezdili s ním k nám kdysi E39 i s 450000km a jen na olej a sem tam nějakej volnoběnej ventil-slabé místo. ani mi se nelíbilo psát báwo ale nechtěl jsem urazit tak jsem raději urazil něééémce,má pravdu je to r.v.99 ale netuím to označení měl jsem zato e je to e-46(asi mýlka...)no v kadém případě ezdí jak čuně vzhledem k věku 2x.letní za sezonu na prdýlce...
|
|
06.03.2012 20:44 -
Re: Powerbox
|
2456588
|
|
Hanz 397
|
|
|
Jo,klidně to můe být E46,dával se do vech modelů z tý doby... Je to motor M 52 a ten vychází z M 50,kterej pochází z konce 80tých let,take proto ta kovařina. Já jsem to nael na N 52,co je novej, koncepčně úplně odlinej motor. To jen pro vysvětlenou . Jinak to tovární tunění,jak jsi uváděl ten příklad s koktáfkou-motor je konstruovanej na ten nejvyí pouívanej výkon(u ní je to tuím 103kW?) a je to elektronikou tuněný směrem dolu,ne naopak...
Jo,klidně to můe být E46,dával se do vech modelů z tý doby... Je to motor M 52 a ten vychází z M 50,kterej pochází z konce 80tých let,take proto ta kovařina. Já jsem to nael na N 52,co je novej, koncepčně úplně odlinej motor. To jen pro vysvětlenou ;-). Jinak to tovární tunění,jak jsi uváděl ten příklad s koktáfkou-motor je konstruovanej na ten nejvyí pouívanej výkon(u ní je to tuím 103kW?) a je to elektronikou tuněný směrem dolu,ne naopak...
|
|
07.03.2012 02:26 -
Re: Powerbox
|
2456631
|
|
Klokan
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 3.0i V6 215k | Počet příspěvků: 213 |
|
|
No u motoru je to od výrobce asi tak jak píe. Ale jde o to, jestli kdy udělá fabrika tu přikrcenou verzi, jestli náhodou neoidí ostatní díly .... spojku atp.
Do kodivek nevidim a tudí nevim, jestli jsou u různě výkonejch verzí vechny ostatní díly stejný. Při dnením krcení nákladů bych na to moooc nesázel. Dřív jo, dnes ne.
No u motoru je to od výrobce asi tak jak píe. Ale jde o to, jestli kdy udělá fabrika tu přikrcenou verzi, jestli náhodou neoidí ostatní díly .... spojku atp.
Do kodivek nevidim a tudí nevim, jestli jsou u různě výkonejch verzí vechny ostatní díly stejný. Při dnením krcení nákladů bych na to moooc nesázel. Dřív jo, dnes ne.
|
|
07.03.2012 08:16 -
Re: Powerbox
|
2456663
|
|
Roozena
|
Město: Pragl, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 375 |
|
|
běný rozdíl v "přikrcených" verzích je absence ostřiku pístů olejem ze spoda. Kdo pak tuhle verzi začne roubovat na výkony její nadupanějí verze, tak se brzo se zlou potáe. Rozdíly jsou třeba i v podávacím čerpadle v nádri. Setkal jsem se s případem, kdy auto po chipování padalo do nouzáku (v případě, e se od motoru chtělo maximum) prolezlo se kde co a nakonec se musela vyměnit právě pumpa v nádri. Nedávala při extrémních stavech dostatečný tlak a ECU shodil motor do nouzáku.
Těch věcí u cuttoff motorů je opravdu víc, ne jen program v ECU...
běný rozdíl v "přikrcených" verzích je absence ostřiku pístů olejem ze spoda. Kdo pak tuhle verzi začne roubovat na výkony její nadupanějí verze, tak se brzo se zlou potáe. Rozdíly jsou třeba i v podávacím čerpadle v nádri. Setkal jsem se s případem, kdy auto po chipování padalo do nouzáku (v případě, e se od motoru chtělo maximum) prolezlo se kde co a nakonec se musela vyměnit právě pumpa v nádri. Nedávala při extrémních stavech dostatečný tlak a ECU shodil motor do nouzáku.
Těch věcí u cuttoff motorů je opravdu víc, ne jen program v ECU...
|
|
07.03.2012 20:55 -
Re: Powerbox
|
2456793
|
|
Hanz 397
|
|
|
Klokan napsal(a): No u motoru je to od výrobce asi tak jak píe. Ale jde o to, jestli kdy udělá fabrika tu přikrcenou verzi, jestli náhodou neoidí ostatní díly .... spojku atp.
Do kodivek nevidim a tudí nevim, jestli jsou u různě výkonejch verzí vechny ostatní díly stejný. Při dnením krcení nákladů bych na to moooc nesázel. Dřív jo, dnes ne.
Do kodovek taky nevidim,ale u nás jsou 16d,18d a 20d mechanicky identické motory,ale na 16d jsou myslím jiné injektory a turbína(musel bych se kouknout,ale myslím,e jo). Take kdy ho nasype,půjdou dřív do kopru. A asi to ani nepojede podle představ ladiče-pijana...
Do kodovek taky nevidim,ale u nás jsou 16d,18d a 20d mechanicky identické motory,ale na 16d jsou myslím jiné injektory a turbína(musel bych se kouknout,ale myslím,e jo). Take kdy ho nasype,půjdou dřív do kopru. A asi to ani nepojede podle představ ladiče-pijana...
|
|
| |
|
|