Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Diskuzní fórum / Úpravy, vylepšení, tuning / Powerbox
|< < 1 ... 3 4 5 6
05.03.2012 22:06 - Re: Powerbox 2456315
Pablik1
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive BreakPočet příspěvků: 731

99 Poslat soukromou zprávu
Hanz 397 napsal(a):
To mᚠpravdu,je to srdcová záležitost-já nemám to srdce tomu motoru ubližovat . A s tím BMW(promiň,ale nesnáším slovo bávo)-motor 2,8 se dělal tuším od roku 94 do 99(nebo tak nějak),takže je to ten starý,dobrý,"kovářská práce". Jezdili s ním k nám kdysi E39 i s 450000km a jen na olej a sem tam nějakej volnoběžnej ventil-slabé místo.
ani mi se nelíbilo psát báwo ale nechtěl jsem urazit tak jsem raději urazil něééémce,mᚠpravdu je to r.v.99 ale netuším to označení měl jsem zato že je to e-46(asi mýlka...)no v každém případě ezdí jak čuně vzhledem k věku 2x.letní za sezonu na prdýlce...

06.03.2012 20:44 - Re: Powerbox 2456588
Hanz 397
Město: Česká Kamenice, Auto: Peugeot 508 SW GTPočet příspěvků: 2445

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Jo,klidně to může být E46,dával se do všech modelů z tý doby... Je to motor M 52 a ten vychází z M 50,kterej pochází z konce 80tých let,takže proto ta kovařina. Já jsem to našel na N 52,což je novej, koncepčně úplně odlišnej motor. To jen pro vysvětlenou . Jinak to tovární tunění,jak jsi uváděl ten příklad s koktáfkou-motor je konstruovanej na ten nejvyšší používanej výkon(u ní je to tuším 103kW?) a je to elektronikou tuněný směrem dolu,ne naopak...

07.03.2012 02:26 - Re: Powerbox 2456631
Klokan
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 3.0i V6 215kPočet příspěvků: 213
99 Poslat soukromou zprávu
No u motoru je to od výrobce asi tak jak píšeš. Ale jde o to, jestli když udělá fabrika tu přiškrcenou verzi, jestli náhodou neošidí ostatní díly .... spojku atp.
Do škodivek nevidim a tudíž nevim, jestli jsou u různě výkonejch verzí všechny ostatní díly stejný. Při dnešním škrcení nákladů bych na to moooc nesázel. Dřív jo, dnes ne.

07.03.2012 08:16 - Re: Powerbox 2456663
Roozena
Město: Pragl, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW)Počet příspěvků: 375

99 Poslat soukromou zprávu
běžný rozdíl v "přiškrcených" verzích je absence ostřiku pístů olejem ze spoda. Kdo pak tuhle verzi začne šroubovat na výkony její nadupanější verze, tak se brzo se zlou potáže. Rozdíly jsou třeba i v podávacím čerpadle v nádrži. Setkal jsem se s případem, kdy auto po chipování padalo do nouzáku (v případě, že se od motoru chtělo maximum) prolezlo se kde co a nakonec se musela vyměnit právě pumpa v nádrži. Nedávala při extrémních stavech dostatečný tlak a ECU shodil motor do nouzáku.
Těch věcí u cuttoff motorů je opravdu víc, než jen program v ECU...

07.03.2012 20:55 - Re: Powerbox 2456793
Hanz 397
Město: Česká Kamenice, Auto: Peugeot 508 SW GTPočet příspěvků: 2445

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Klokan napsal(a):
No u motoru je to od výrobce asi tak jak píšeš. Ale jde o to, jestli když udělá fabrika tu přiškrcenou verzi, jestli náhodou neošidí ostatní díly .... spojku atp.
Do škodivek nevidim a tudíž nevim, jestli jsou u různě výkonejch verzí všechny ostatní díly stejný. Při dnešním škrcení nákladů bych na to moooc nesázel. Dřív jo, dnes ne.

Do škodovek taky nevidim,ale u nás jsou 16d,18d a 20d mechanicky identické motory,ale na 16d jsou myslím jiné injektory a turbína(musel bych se kouknout,ale myslím,že jo). Takže když ho nasypeš,půjdou dřív do kopru. A asi to ani nepojede podle představ ladiče-pijana...

|< < 1 ... 3 4 5 6


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  
Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator