| | |
18.01.2012 22:12 -
Re: Powerbox
|
2442555
|
|
zhrado
|
Město: Zh, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX | Počet příspěvků: 767 |
|
|
Hanz tie závady čo si popísal sa stávajú aj autám, ktoré sú sériové. Ano je pravda, e sú ludia, ktorí si auto načipujú a maju na háku, jazdia ako o preteky a keď im prepáli piest tak to nerieia. Osobne poznám ludi ktorým je to ozaj jedno či sa im rozpadne motor alebo len piest, turbo, ojnica. Proste kúpia druhu súčiastku a pretekajú ďalej. A poznám osobne aj ludi ktorí majú zvýený výkon ale k autu sa správajú slune, jazdia kžudne a sem tam tomu pridajú keď potrebujú. A sú spokojní. Samozrejme hovorím o ako tak serióznych úpravách (zmena softu). Nie o odporoch na snímači tlaku, prikrtenej hadičke, "poladenej" regulácii turba atď..
Hanz tie závady čo si popísal sa stávajú aj autám, ktoré sú sériové. Ano je pravda, e sú ludia, ktorí si auto načipujú a maju na háku, jazdia ako o preteky a keď im prepáli piest tak to nerieia. Osobne poznám ludi ktorým je to ozaj jedno či sa im rozpadne motor alebo len piest, turbo, ojnica. Proste kúpia druhu súčiastku a pretekajú ďalej. A poznám osobne aj ludi ktorí majú zvýený výkon ale k autu sa správajú slune, jazdia kžudne a sem tam tomu pridajú keď potrebujú. A sú spokojní. Samozrejme hovorím o ako tak serióznych úpravách (zmena softu). Nie o odporoch na snímači tlaku, prikrtenej hadičke, "poladenej" regulácii turba atď..
|
|
18.01.2012 22:37 -
Re: Powerbox
|
2442562
|
|
Hanz 397
|
|
|
Ano,stávají se i na seriových autech,ale 8 z 10ti rozsypaných motorů prolo úpravou. Turbo udělá i kdy jezdí normálně v "normálním" autě, ale ne tak,e se roztrhne a kousky rotoru najde po celém motorovém prostoru. HD pumpa ti odejde z naí nafty na 100%,ale ne tak,e na mě z její ventilové hlavy kouká pístek Injektory trpí naftou taky,ale ne tak aby upadla(nebo ukápla?) pička do spalovacího prostoru a rozmlátila ve,čeho se dotkla,ne vlítla kolem ustřeleného ventilu do turba a takhle bych mohl pokračovat do nekonečna. To bylo jen pár věcí,na které jsem si vzpoměl. A věř mi,e na to,aby tyhle megadestrukce byly náhoda,jich bylo fakt moc... Na sériových motorech to NIKDY nebylo takhle straný.
Ano,stávají se i na seriových autech,ale 8 z 10ti rozsypaných motorů prolo úpravou. Turbo udělá i kdy jezdí normálně v "normálním" autě, ale ne tak,e se roztrhne a kousky rotoru najde po celém motorovém prostoru. HD pumpa ti odejde z naí nafty na 100%,ale ne tak,e na mě z její ventilové hlavy kouká pístek Injektory trpí naftou taky,ale ne tak aby upadla(nebo ukápla?) pička do spalovacího prostoru a rozmlátila ve,čeho se dotkla,ne vlítla kolem ustřeleného ventilu do turba a takhle bych mohl pokračovat do nekonečna. To bylo jen pár věcí,na které jsem si vzpoměl. A věř mi,e na to,aby tyhle megadestrukce byly náhoda,jich bylo fakt moc... Na sériových motorech to NIKDY nebylo takhle straný.
|
|
18.01.2012 23:27 -
Re: Powerbox
|
2442590
|
|
zhrado
|
Město: Zh, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX | Počet příspěvků: 767 |
|
|
ale musí uzna ze motory bmw sú u dos nadrapene sériovo. A ked sa este viac natlakuju tak verím tomu co si napísal.
ale musí uzna ze motory bmw sú u dos nadrapene sériovo. A ked sa este viac natlakuju tak verím tomu co si napísal.
|
|
19.01.2012 22:00 -
Re: Powerbox
|
2442767
|
|
Hanz 397
|
|
|
zhrado napsal(a): ale musí uzna ze motory bmw sú u dos nadrapene sériovo. A ked sa este viac natlakuju tak verím tomu co si napísal.
To jo,výkony mají větí,ne větina konkurence,ale výkon není ve. Příklad:moje 2,2HDi má sice jen 98KW a srovnatelný motor BMW M47TU (třeba 320d E46) má sice 110KW a i víc,ale já mám krouák (myslím) 317Nm a ten M47TU má od 270 do cca 310. Tím chci říct,e tam kde jeden motor ztrácí druhý má navrch,take je úplně jedno,na kterej motor tuhle hloupost namontuje. Trpí tím Mercedes,Ssang yong i citroen úplně stejně...
To jo,výkony mají větí,ne větina konkurence,ale výkon není ve. Příklad:moje 2,2HDi má sice jen 98KW a srovnatelný motor BMW M47TU (třeba 320d E46) má sice 110KW a i víc,ale já mám krouák (myslím) 317Nm a ten M47TU má od 270 do cca 310. Tím chci říct,e tam kde jeden motor ztrácí druhý má navrch,take je úplně jedno,na kterej motor tuhle hloupost namontuje. Trpí tím Mercedes,Ssang yong i citroen úplně stejně...
|
|
19.01.2012 22:06 -
Re: Powerbox
|
2442772
|
|
zhrado
|
Město: Zh, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX | Počet příspěvků: 767 |
|
|
Nesúhlasím len s jedným. Nieje kadý motor rovnaký. Sú proste kvalitnejie motory a potom tie menej vydarené. A z toho sa odvíja aj vetko ostatné.
Nesúhlasím len s jedným. Nieje kadý motor rovnaký. Sú proste kvalitnejie motory a potom tie menej vydarené. A z toho sa odvíja aj vetko ostatné.
|
|
19.01.2012 22:37 -
Re: Powerbox
|
2442777
|
|
Hanz 397
|
|
|
Jetě jinak-myslí,e kadý výrobce se nesnaí mít co nejvýkonnějí motor? Vdy by byl sám proti sobě,kdyby to tak nebylo. Jene krom výkonu musí sledovat i ivotnost. Tzn.,e kadá úprava směřující ke zvýení výkonu MUSÍ nutně vést ke sníení ivotnosti. Ty motory u nemají takovou výkonovou rezervu,jako před dvaceti lety... a vzhledem k tomu,e výrobcem předpokládaná ivotnost vozu je cca 150000-200000km,tak ty komponenty jsou i tak konstruovaný.
Jetě jinak-myslí,e kadý výrobce se nesnaí mít co nejvýkonnějí motor? Vdy by byl sám proti sobě,kdyby to tak nebylo. Jene krom výkonu musí sledovat i ivotnost. Tzn.,e kadá úprava směřující ke zvýení výkonu MUSÍ nutně vést ke sníení ivotnosti. Ty motory u nemají takovou výkonovou rezervu,jako před dvaceti lety... a vzhledem k tomu,e výrobcem předpokládaná ivotnost vozu je cca 150000-200000km,tak ty komponenty jsou i tak konstruovaný.
|
|
01.03.2012 22:24 -
Re: Powerbox
|
2455408
|
|
Hanz 397
|
|
|
Ták a znova tohle téma . Dneska přivezl pán nachipovanou 520i(!) a e prej nějak divně jde motor. Diag-výpadky zapalování 5. válec. Říkám si:mrtvá cívka,dost častá závada... Vyměním,smau,natočím a ... nic. ádná změna. Tak si odpojím vechny cívky,vezmu za startér a počítám válce,jak těkají v kompresní úvrati-1...2...3...4...5...nic...1...2...3...4...5...nic. Kde je? Má jich být est! Tak změřím komprese a na 5. vůbec nic. Zatím jsem sundal jen ventildekl a pod ním se válela pruina z ventilu. Pak jsem nael jetě kousek dříku... Zítra motor vyndám,rozeberu a zjistím,co se stalo. Jasně,obránci tuningu namítnou,e to s tím nemusí souviset. Mají pravdu,nemusí,ale u jsem od kluků,co dělají v jiných zastoupeních přesně o téhle závadě přesně na tomhle motoru(ale větinou větím obsahu) vdycky po čuningu slyel... Take chipaři mají nejspí dalí zářez na noasu...
Ták a znova tohle téma :-d . Dneska přivezl pán nachipovanou 520i(!) a e prej nějak divně jde motor. Diag-výpadky zapalování 5. válec. Říkám si:mrtvá cívka,dost častá závada... Vyměním,smau,natočím a ... nic. ádná změna. Tak si odpojím vechny cívky,vezmu za startér a počítám válce,jak těkají v kompresní úvrati-1...2...3...4...5...nic...1...2...3...4...5...nic. Kde je? Má jich být est! Tak změřím komprese a na 5. vůbec nic. Zatím jsem sundal jen ventildekl a pod ním se válela pruina z ventilu. Pak jsem nael jetě kousek dříku... Zítra motor vyndám,rozeberu a zjistím,co se stalo. Jasně,obránci tuningu namítnou,e to s tím nemusí souviset. Mají pravdu,nemusí,ale u jsem od kluků,co dělají v jiných zastoupeních přesně o téhle závadě přesně na tomhle motoru(ale větinou větím obsahu) vdycky po čuningu slyel... Take chipaři mají nejspí dalí zářez na noasu...
|
|
01.03.2012 23:25 -
Re: Powerbox
|
2455423
|
|
zhrado
|
Město: Zh, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX | Počet příspěvků: 767 |
|
|
Benzin bez turba si moze nacipovat ozaj len trulo. Ten autopriemysel uz ide ozaj dole vodou ked ani BMW nevie motory robit. Dufam, ze sa mylim. Napis kolko mm je priemer stopky ventilu a potom sa cudujme preco sa to stalo.
Benzin bez turba si moze nacipovat ozaj len trulo. Ten autopriemysel uz ide ozaj dole vodou ked ani BMW nevie motory robit. Dufam, ze sa mylim. Napis kolko mm je priemer stopky ventilu a potom sa cudujme preco sa to stalo.
|
|
01.03.2012 23:39 -
Re: Powerbox
|
2455424
|
|
jumep
|
|
|
to neni ze nevedia robit motory, len sa prestali naddimenzovavat ... automobilke staci ked to spravi 200t, potom je to auto pre nich nezaujimave ... mas si kupit nove ....
to neni ze nevedia robit motory, len sa prestali naddimenzovavat ... automobilke staci ked to spravi 200t, potom je to auto pre nich nezaujimave ... mas si kupit nove ....
|
|
02.03.2012 23:16 -
Re: Powerbox
|
2455577
|
|
Hanz 397
|
|
|
jumep napsal(a): to neni ze nevedia robit motory, len sa prestali naddimenzovavat ... automobilke staci ked to spravi 200t, potom je to auto pre nich nezaujimave ... mas si kupit nove ....
Přesně tak to je. Jinak jsem dnes motor vyndal a rozebral a vechny výfukové ventily byly popraskané. A na jeden,z něj byl ten dřík,co leel nahoře... Píst na postieném válci kupodivu nebyl ani moc potlučenej-ten uhořelej spodek ventilu asi stihnul odejít z větí části výfukem,nicméně motor je stejně na výměnu,protoe je na dalích dvou válcích"líznutá" povrchová úprava a to je konečná. Vy tuňáci ,stojí vám to za to? Jo a jetě oprava mého včerejího překlepu-auto je 525i,čili plnohodnotný 2,5l.
Přesně tak to je. Jinak jsem dnes motor vyndal a rozebral a vechny výfukové ventily byly popraskané. A na jeden,z něj byl ten dřík,co leel nahoře... Píst na postieném válci kupodivu nebyl ani moc potlučenej-ten uhořelej spodek ventilu asi stihnul odejít z větí části výfukem,nicméně motor je stejně na výměnu,protoe je na dalích dvou válcích"líznutá" povrchová úprava a to je konečná. Vy tuňáci :-) ,stojí vám to za to? Jo a jetě oprava mého včerejího překlepu-auto je 525i,čili plnohodnotný 2,5l.
|
|
02.03.2012 23:50 -
Re: Powerbox
|
2455578
|
|
zhrado
|
Město: Zh, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX | Počet příspěvků: 767 |
|
|
Neviem si predstavit ziadnu automobilku ktora si v dnesnom svete navrhuje motory na 200tis km.. sak to v napr v nemecku spravia za par rokov. podotykam dolezite skupiny ako piesty, hlava, kluka, blok, valce, ojnice... to neverim, ze v bmw nevedia. neverim ze to ma spravit 200tis km a automobilka to neriesi. to si ani najhorsi fiat, ford, renolt nepovie. nie to bmw. je pravda ze dnes je ina doba a vykon je niekde inde ale zas ak si typek nacipuje hladky benzin...!!!!.. co je psycho a ide sa besniet o zlomkrky vsak ma bmw tak potom sa necudujem.. lebo vzdy platilo, ze s motorom sa zaobchazda ROZUMNE........... tak mu treba... tomu majitelovi. by som mu ukazal, NA TU MAS..
Neviem si predstavit ziadnu automobilku ktora si v dnesnom svete navrhuje motory na 200tis km.. sak to v napr v nemecku spravia za par rokov. podotykam dolezite skupiny ako piesty, hlava, kluka, blok, valce, ojnice... to neverim, ze v bmw nevedia. neverim ze to ma spravit 200tis km a automobilka to neriesi. to si ani najhorsi fiat, ford, renolt nepovie. nie to bmw. je pravda ze dnes je ina doba a vykon je niekde inde ale zas ak si typek nacipuje hladky benzin...!!!!.. co je psycho a ide sa besniet o zlomkrky vsak ma bmw tak potom sa necudujem.. lebo vzdy platilo, ze s motorom sa zaobchazda ROZUMNE........... tak mu treba... tomu majitelovi. by som mu ukazal, NA TU MAS..
|
|
03.03.2012 00:10 -
Re: Powerbox
|
2455579
|
|
Hanz 397
|
|
|
zhrado napsal(a): Neviem si predstavit ziadnu automobilku ktora si v dnesnom svete navrhuje motory na 200tis km.. sak to v napr v nemecku spravia za par rokov. podotykam dolezite skupiny ako piesty, hlava, kluka, blok, valce, ojnice... to neverim, ze v bmw nevedia. neverim ze to ma spravit 200tis km a automobilka to neriesi. to si ani najhorsi fiat, ford, renolt nepovie. nie to bmw. je pravda ze dnes je ina doba a vykon je niekde inde ale zas ak si typek nacipuje hladky benzin...!!!!.. co je psycho a ide sa besniet o zlomkrky vsak ma bmw tak potom sa necudujem.. lebo vzdy platilo, ze s motorom sa zaobchazda ROZUMNE........... tak mu treba... tomu majitelovi. by som mu ukazal, NA TU MAS..
U to tady jednou někdo napsal-nebyl by problém udělat motor,kterej natočí milijóón,ale není o to zájem jednak proto,e by vechno na něm muselo vypadat,jako na ZILu,tím pádem by se nemohli chlubit:koukej,ná motor umí dva koně z kila hmotnosti,jednak by to vylo troku drá a jednak o to není zájem ani z marketingového hlediska-kdyby auto bylo spolehlivý 20let,co by dělali s nově vyrobenejma kouskama. Nikdo by je nepotřeboval kupovat,kdyby bez poruchy slouili ty starý... Jen tak pro zajímavost-zkus porovnat třeba hmotnost ojnice z dvacet let starýho fauwé 1,9TDI a z novýho. Asi bude hodně překvapenej tím rozdílem. A věř tomu,e jen pouitím novějích materiálů ten rozdíl způsobenej nebude...
U to tady jednou někdo napsal-nebyl by problém udělat motor,kterej natočí milijóón,ale není o to zájem jednak proto,e by vechno na něm muselo vypadat,jako na ZILu,tím pádem by se nemohli chlubit:koukej,ná motor umí dva koně z kila hmotnosti,jednak by to vylo troku drá a jednak o to není zájem ani z marketingového hlediska-kdyby auto bylo spolehlivý 20let,co by dělali s nově vyrobenejma kouskama. Nikdo by je nepotřeboval kupovat,kdyby bez poruchy slouili ty starý... Jen tak pro zajímavost-zkus porovnat třeba hmotnost ojnice z dvacet let starýho fauwé 1,9TDI a z novýho. Asi bude hodně překvapenej tím rozdílem. A věř tomu,e jen pouitím novějích materiálů ten rozdíl způsobenej nebude...
|
|
03.03.2012 02:04 -
Re: Powerbox
|
2455592
|
|
karneval
|
|
|
Tie by som chcel veri tomu e automobilky sa snaia robi kvalitu, ale automobilka je spoločnos a tej ide o efektívnos a zisk. Za poslednú dekádu nové autá klesli hooodne na cene, niekde sa to odrazi musí. Autá sú dnes v podstate legá poskladané od subdodávatežov a to vetko je podmienené globalizáciou, tlakom na ceny a aj samotným trendom - čo je staré je automaticky zlé a jazdí v tom len chudoba. Tak máme spoločné platformy, diely a subdodávatežov ktorí dodávajú priamo časti áut skrz rôzne značky - stači spomenú Bosch, Garrett, atď. Vetko je to o dopyte. źudia dnes vsádzajú na cenu oproti ivotnosti a mnostvo oproti kvalite a automobilky sa len prispôsobujú trhu. U sú pasé tie časy keď Porsche skladal autá v garái a meno niečo znamenalo. Toto z Číny, hento z Rumunska, toto z nemecka a v Maroku nám to poskladajú. Aká doba, také autá.
Tie by som chcel veri tomu e automobilky sa snaia robi kvalitu, ale automobilka je spoločnos a tej ide o efektívnos a zisk. Za poslednú dekádu nové autá klesli hooodne na cene, niekde sa to odrazi musí. Autá sú dnes v podstate legá poskladané od subdodávatežov a to vetko je podmienené globalizáciou, tlakom na ceny a aj samotným trendom - čo je staré je automaticky zlé a jazdí v tom len chudoba. Tak máme spoločné platformy, diely a subdodávatežov ktorí dodávajú priamo časti áut skrz rôzne značky - stači spomenú Bosch, Garrett, atď. Vetko je to o dopyte. źudia dnes vsádzajú na cenu oproti ivotnosti a mnostvo oproti kvalite a automobilky sa len prispôsobujú trhu. U sú pasé tie časy keď Porsche skladal autá v garái a meno niečo znamenalo. Toto z Číny, hento z Rumunska, toto z nemecka a v Maroku nám to poskladajú. Aká doba, také autá. :nevim
|
|
03.03.2012 09:36 -
Re: Powerbox
|
2455596
|
|
zhrado
|
Město: Zh, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX | Počet příspěvků: 767 |
|
|
áno. S týmto vetkým súhlasím. Ale aj tak neverím tým 200tis. To je proste málo. Pri normálnom zaobchádzaní.
áno. S týmto vetkým súhlasím. Ale aj tak neverím tým 200tis. To je proste málo. Pri normálnom zaobchádzaní.
|
|
03.03.2012 10:02 -
Re: Powerbox
|
2455599
|
|
toskey
|
Město: Odolena Voda, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 147 |
|
|
auta se nekonstrujují na 200 ale na 150. Je to mezní hodnota na kterou u větiny automobilek muete mít záruku.Teda draze přikoupit. Ale nic lepího vám tam nedodaj. Jen si předplatíte případný záruční opravy. Chcete kupovat nová auta za pár kourun, ty peníze se musí někde uetřit. Kdybychom dělali auta co vydí milion km, víte jak by klesl růst ekonomiky...
auta se nekonstrujují na 200 ale na 150:-d. Je to mezní hodnota na kterou u větiny automobilek muete mít záruku.Teda draze přikoupit. Ale nic lepího vám tam nedodaj. Jen si předplatíte případný záruční opravy. Chcete kupovat nová auta za pár kourun, ty peníze se musí někde uetřit. Kdybychom dělali auta co vydí milion km, víte jak by klesl růst ekonomiky...
|
|
03.03.2012 10:39 -
Re: Powerbox
|
2455603
|
|
zhrado
|
Město: Zh, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX | Počet příspěvků: 767 |
|
|
Ono je to sice pekne, ze pocitaju s tym ze si kupis raz za par rokov nove auto. Ale kolko ludi na to ma? Ja teda nie
Ono je to sice pekne, ze pocitaju s tym ze si kupis raz za par rokov nove auto. Ale kolko ludi na to ma? Ja teda nie :-d
|
|
03.03.2012 17:39 -
Re: Powerbox
|
2455680
|
|
TomasT
|
Město: Praha 15, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 1470 |
|
|
toskey napsal(a): auta se nekonstrujují na 200 ale na 150 ...
Své doby jsem někde četl, e malá auta (fabie apod) jsou navrhována na průměrnou ivotnost mechanických dílů právě těch 150 tisíc km.
A větí auta (třídy C5) na ivotnost kolem 300 tisíc km.
Časově to to můe vycházet na stejný počet let.
Ale kadá automobilka to můe mít nastavené jinak.
Své doby jsem někde četl, e malá auta (fabie apod) jsou navrhována na průměrnou ivotnost mechanických dílů právě těch 150 tisíc km.
A větí auta (třídy C5) na ivotnost kolem 300 tisíc km.
Časově to to můe vycházet na stejný počet let.
Ale kadá automobilka to můe mít nastavené jinak.
|
|
05.03.2012 08:07 -
Re: Powerbox
|
2456204
|
|
Pablik1
|
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive Break | Počet příspěvků: 731 |
|
|
Hanz 397 napsal(a): Ták a znova tohle téma . Dneska přivezl pán nachipovanou 520i(!) a e prej nějak divně jde motor. Diag-výpadky zapalování 5. válec. Říkám si:mrtvá cívka,dost častá závada... Vyměním,smau,natočím a ... nic. ádná změna. Tak si odpojím vechny cívky,vezmu za startér a počítám válce,jak těkají v kompresní úvrati-1...2...3...4...5...nic...1...2...3...4...5...nic. Kde je? Má jich být est! Tak změřím komprese a na 5. vůbec nic. Zatím jsem sundal jen ventildekl a pod ním se válela pruina z ventilu. Pak jsem nael jetě kousek dříku... Zítra motor vyndám,rozeberu a zjistím,co se stalo. Jasně,obránci tuningu namítnou,e to s tím nemusí souviset. Mají pravdu,nemusí,ale u jsem od kluků,co dělají v jiných zastoupeních přesně o téhle závadě přesně na tomhle motoru(ale větinou větím obsahu) vdycky po čuningu slyel... Take chipaři mají nejspí dalí zářez na noasu... tak zrovna včera jsem byl s kolegou na pivku(má61let)a podotýkám je to profi TUNNER(dělá montáe aparatur)-má Báwo 328i a pochlubil se právě protočeným tachoem na hranici 300tis.km a bez problémů.chiptunning,laděný svody+výfuk+nějaká lehké zásahy v motoru(kované sedla+tvrdí pruiny)hudba o výkonu 1,2kW,kromě oilu+běných věcí naprosto bez problémů.na jaro mám zcuka z klukama kde vichni mají takové nebo makové úpravy na motorech,jeden znich má opel calibra 2,0 4x4 přeplňovaný totálně překopané co jde a během sezony min.4x.pouije NOS-bez potíí,samozřejmě pálí písty jak na běícím pásu ale kalibra má najeto 170tis.mil a stále ready...a co se týká úprav stačí se podívat na octávku:1,9tdi 66kW=77kW co je taky v podstatě tunning(tovární)a jsou tady v čr.kousky co mají nahrkané 500tis.a stále jedou a stále jedou!a taková malá tech.poznámka o tunningu:JE TO HLAVNÉ SRDCOVÁ ZÁLEITOST
Ták a znova tohle téma :-d . Dneska přivezl pán nachipovanou 520i(!) a e prej nějak divně jde motor. Diag-výpadky zapalování 5. válec. Říkám si:mrtvá cívka,dost častá závada... Vyměním,smau,natočím a ... nic. ádná změna. Tak si odpojím vechny cívky,vezmu za startér a počítám válce,jak těkají v kompresní úvrati-1...2...3...4...5...nic...1...2...3...4...5...nic. Kde je? Má jich být est! Tak změřím komprese a na 5. vůbec nic. Zatím jsem sundal jen ventildekl a pod ním se válela pruina z ventilu. Pak jsem nael jetě kousek dříku... Zítra motor vyndám,rozeberu a zjistím,co se stalo. Jasně,obránci tuningu namítnou,e to s tím nemusí souviset. Mají pravdu,nemusí,ale u jsem od kluků,co dělají v jiných zastoupeních přesně o téhle závadě přesně na tomhle motoru(ale větinou větím obsahu) vdycky po čuningu slyel... Take chipaři mají nejspí dalí zářez na noasu... tak zrovna včera jsem byl s kolegou na pivku(má61let)a podotýkám je to profi TUNNER(dělá montáe aparatur)-má Báwo 328i a pochlubil se právě protočeným tachoem na hranici 300tis.km a bez problémů.chiptunning,laděný svody+výfuk+nějaká lehké zásahy v motoru(kované sedla+tvrdí pruiny)hudba o výkonu 1,2kW,kromě oilu+běných věcí naprosto bez problémů.na jaro mám zcuka z klukama kde vichni mají takové nebo makové úpravy na motorech,jeden znich má opel calibra 2,0 4x4 přeplňovaný totálně překopané co jde a během sezony min.4x.pouije NOS-bez potíí,samozřejmě pálí písty jak na běícím pásu ale kalibra má najeto 170tis.mil a stále ready...a co se týká úprav stačí se podívat na octávku:1,9tdi 66kW=77kW co je taky v podstatě tunning(tovární)a jsou tady v čr.kousky co mají nahrkané 500tis.a stále jedou a stále jedou!a taková malá tech.poznámka o tunningu:JE TO HLAVNÉ SRDCOVÁ ZÁLEITOST :palec
|
|
05.03.2012 19:26 -
Re: Powerbox
|
2456274
|
|
Hanz 397
|
|
|
To má pravdu,je to srdcová záleitost-já nemám to srdce tomu motoru ubliovat . A s tím BMW(promiň,ale nesnáím slovo bávo)-motor 2,8 se dělal tuím od roku 94 do 99(nebo tak nějak),take je to ten starý,dobrý,"kovářská práce". Jezdili s ním k nám kdysi E39 i s 450000km a jen na olej a sem tam nějakej volnoběnej ventil-slabé místo.
To má pravdu,je to srdcová záleitost-já nemám to srdce tomu motoru ubliovat :-d . A s tím BMW(promiň,ale nesnáím slovo bávo)-motor 2,8 se dělal tuím od roku 94 do 99(nebo tak nějak),take je to ten starý,dobrý,"kovářská práce". Jezdili s ním k nám kdysi E39 i s 450000km a jen na olej a sem tam nějakej volnoběnej ventil-slabé místo.
|
|
| |
|
|