Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Diskuzní fórum / Úpravy, vylepšení, tuning / Powerbox
|< < 1 ... 2 3 4 5 6 > >|
18.01.2012 22:12 - Re: Powerbox 2442555
zhrado
Město: Zh, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SXPočet příspěvků: 767
99 Poslat soukromou zprávu
Hanz tie závady čo si popísal sa stávajú aj autám, ktoré sú sériové. Ano je pravda, že sú ludia, ktorí si auto načipujú a maju na háku, jazdia ako o preteky a keď im prepáli piest tak to neriešia. Osobne poznám ludi ktorým je to ozaj jedno či sa im rozpadne motor alebo len piest, turbo, ojnica. Proste kúpia druhu súčiastku a pretekajú ďalej. A poznám osobne aj ludi ktorí majú zvýšený výkon ale k autu sa správajú slušne, jazdia kžudne a sem tam tomu pridajú keď potrebujú. A sú spokojní. Samozrejme hovorím o ako tak serióznych úpravách (zmena softu). Nie o odporoch na snímači tlaku, priškrtenej hadičke, "poladenej" regulácii turba atď..

18.01.2012 22:37 - Re: Powerbox 2442562
Hanz 397
Město: Česká Kamenice, Auto: Peugeot 508 SW GTPočet příspěvků: 2445

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Ano,stávají se i na seriových autech,ale 8 z 10ti rozsypaných motorů prošlo úpravou. Turbo udělᚠi když jezdíš normálně v "normálním" autě, ale ne tak,že se roztrhne a kousky rotoru najdeš po celém motorovém prostoru. HD pumpa ti odejde z naší nafty na 100%,ale ne tak,že na mě z její ventilové hlavy kouká pístek Injektory trpí naftou taky,ale ne tak aby upadla(nebo ukápla?) špička do spalovacího prostoru a rozmlátila vše,čeho se dotkla,než vlítla kolem ustřeleného ventilu do turba a takhle bych mohl pokračovat do nekonečna. To bylo jen pár věcí,na které jsem si vzpoměl. A věř mi,že na to,aby tyhle megadestrukce byly náhoda,jich bylo fakt moc... Na sériových motorech to NIKDY nebylo takhle strašný.

18.01.2012 23:27 - Re: Powerbox 2442590
zhrado
Město: Zh, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SXPočet příspěvků: 767
99 Poslat soukromou zprávu
ale musíš uzna ze motory bmw sú už dos nadrapene sériovo. A ked sa este viac natlakuju tak verím tomu co si napísal.

19.01.2012 22:00 - Re: Powerbox 2442767
Hanz 397
Město: Česká Kamenice, Auto: Peugeot 508 SW GTPočet příspěvků: 2445

U??vate? Poslat soukromou zprávu
zhrado napsal(a):
ale musíš uzna ze motory bmw sú už dos nadrapene sériovo. A ked sa este viac natlakuju tak verím tomu co si napísal.


To jo,výkony mají větší,než většina konkurence,ale výkon není vše. Příklad:moje 2,2HDi má sice jen 98KW a srovnatelný motor BMW M47TU (třeba 320d E46) má sice 110KW a i víc,ale já mám krouák (myslím) 317Nm a ten M47TU má od 270 do cca 310. Tím chci říct,že tam kde jeden motor ztrácí druhý má navrch,takže je úplně jedno,na kterej motor tuhle hloupost namontuješ. Trpí tím Mercedes,Ssang yong i citroen úplně stejně...

19.01.2012 22:06 - Re: Powerbox 2442772
zhrado
Město: Zh, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SXPočet příspěvků: 767
99 Poslat soukromou zprávu
Nesúhlasím len s jedným. Nieje každý motor rovnaký. Sú proste kvalitnejšie motory a potom tie menej vydarené. A z toho sa odvíja aj všetko ostatné.

19.01.2012 22:37 - Re: Powerbox 2442777
Hanz 397
Město: Česká Kamenice, Auto: Peugeot 508 SW GTPočet příspěvků: 2445

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Ještě jinak-myslíš,že každý výrobce se nesnaží mít co nejvýkonnější motor? Vždy by byl sám proti sobě,kdyby to tak nebylo. Jenže krom výkonu musí sledovat i životnost. Tzn.,že každá úprava směřující ke zvýšení výkonu MUSÍ nutně vést ke snížení životnosti. Ty motory už nemají takovou výkonovou rezervu,jako před dvaceti lety... a vzhledem k tomu,že výrobcem předpokládaná životnost vozu je cca 150000-200000km,tak ty komponenty jsou i tak konstruovaný.

01.03.2012 22:24 - Re: Powerbox 2455408
Hanz 397
Město: Česká Kamenice, Auto: Peugeot 508 SW GTPočet příspěvků: 2445

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Ták a znova tohle téma . Dneska přivezl pán nachipovanou 520i(!) a že prej nějak divně jde motor. Diag-výpadky zapalování 5. válec. Říkám si:mrtvá cívka,dost častá závada... Vyměním,smažu,natočím a ... nic. Žádná změna. Tak si odpojím všechny cívky,vezmu za startér a počítám válce,jak štěkají v kompresní úvrati-1...2...3...4...5...nic...1...2...3...4...5...nic. Kde je? Má jich být šest! Tak změřím komprese a na 5. vůbec nic. Zatím jsem sundal jen ventildekl a pod ním se válela pružina z ventilu. Pak jsem našel ještě kousek dříku... Zítra motor vyndám,rozeberu a zjistím,co se stalo. Jasně,obránci tuningu namítnou,že to s tím nemusí souviset. Mají pravdu,nemusí,ale už jsem od kluků,co dělají v jiných zastoupeních přesně o téhle závadě přesně na tomhle motoru(ale většinou větším obsahu) vždycky po čuningu slyšel... Takže chipaři mají nejspíš další zářez na noasu...

01.03.2012 23:25 - Re: Powerbox 2455423
zhrado
Město: Zh, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SXPočet příspěvků: 767
99 Poslat soukromou zprávu
Benzin bez turba si moze nacipovat ozaj len trulo. Ten autopriemysel uz ide ozaj dole vodou ked ani BMW nevie motory robit. Dufam, ze sa mylim. Napis kolko mm je priemer stopky ventilu a potom sa cudujme preco sa to stalo.

01.03.2012 23:39 - Re: Powerbox 2455424
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
to neni ze nevedia robit motory, len sa prestali naddimenzovavat ... automobilke staci ked to spravi 200t, potom je to auto pre nich nezaujimave ... mas si kupit nove ....

02.03.2012 23:16 - Re: Powerbox 2455577
Hanz 397
Město: Česká Kamenice, Auto: Peugeot 508 SW GTPočet příspěvků: 2445

U??vate? Poslat soukromou zprávu
jumep napsal(a):
to neni ze nevedia robit motory, len sa prestali naddimenzovavat ... automobilke staci ked to spravi 200t, potom je to auto pre nich nezaujimave ... mas si kupit nove ....

Přesně tak to je. Jinak jsem dnes motor vyndal a rozebral a všechny výfukové ventily byly popraskané. Až na jeden,z něj byl ten dřík,co ležel nahoře... Píst na postiženém válci kupodivu nebyl ani moc potlučenej-ten uhořelej spodek ventilu asi stihnul odejít z větší části výfukem,nicméně motor je stejně na výměnu,protože je na dalších dvou válcích"líznutá" povrchová úprava a to je konečná. Vy tuňáci ,stojí vám to za to? Jo a ještě oprava mého včerejšího překlepu-auto je 525i,čili plnohodnotný 2,5l.

02.03.2012 23:50 - Re: Powerbox 2455578
zhrado
Město: Zh, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SXPočet příspěvků: 767
99 Poslat soukromou zprávu
Neviem si predstavit ziadnu automobilku ktora si v dnesnom svete navrhuje motory na 200tis km.. sak to v napr v nemecku spravia za par rokov. podotykam dolezite skupiny ako piesty, hlava, kluka, blok, valce, ojnice... to neverim, ze v bmw nevedia. neverim ze to ma spravit 200tis km a automobilka to neriesi. to si ani najhorsi fiat, ford, renolt nepovie. nie to bmw. je pravda ze dnes je ina doba a vykon je niekde inde ale zas ak si typek nacipuje hladky benzin...!!!!.. co je psycho a ide sa besniet o zlomkrky vsak ma bmw tak potom sa necudujem.. lebo vzdy platilo, ze s motorom sa zaobchazda ROZUMNE........... tak mu treba... tomu majitelovi. by som mu ukazal, NA TU MAS..

03.03.2012 00:10 - Re: Powerbox 2455579
Hanz 397
Město: Česká Kamenice, Auto: Peugeot 508 SW GTPočet příspěvků: 2445

U??vate? Poslat soukromou zprávu
zhrado napsal(a):
Neviem si predstavit ziadnu automobilku ktora si v dnesnom svete navrhuje motory na 200tis km.. sak to v napr v nemecku spravia za par rokov. podotykam dolezite skupiny ako piesty, hlava, kluka, blok, valce, ojnice... to neverim, ze v bmw nevedia. neverim ze to ma spravit 200tis km a automobilka to neriesi. to si ani najhorsi fiat, ford, renolt nepovie. nie to bmw. je pravda ze dnes je ina doba a vykon je niekde inde ale zas ak si typek nacipuje hladky benzin...!!!!.. co je psycho a ide sa besniet o zlomkrky vsak ma bmw tak potom sa necudujem.. lebo vzdy platilo, ze s motorom sa zaobchazda ROZUMNE........... tak mu treba... tomu majitelovi. by som mu ukazal, NA TU MAS..

Už to tady jednou někdo napsal-nebyl by problém udělat motor,kterej natočí milijóón,ale není o to zájem jednak proto,že by všechno na něm muselo vypadat,jako na ZILu,tím pádem by se nemohli chlubit:koukej,nᚠmotor umí dva koně z kila hmotnosti,jednak by to vyšlo trošku drហa jednak o to není zájem ani z marketingového hlediska-kdyby auto bylo spolehlivý 20let,co by dělali s nově vyrobenejma kouskama. Nikdo by je nepotřeboval kupovat,kdyby bez poruchy sloužili ty starý... Jen tak pro zajímavost-zkus porovnat třeba hmotnost ojnice z dvacet let starýho fauwé 1,9TDI a z novýho. Asi budeš hodně překvapenej tím rozdílem. A věř tomu,že jen použitím novějších materiálů ten rozdíl způsobenej nebude...

03.03.2012 02:04 - Re: Powerbox 2455592
karneval
Město: Bratislava/Bardejov, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V ExclusivePočet příspěvků: 224

99 Poslat soukromou zprávu
Tiež by som chcel veri tomu že automobilky sa snažia robi kvalitu, ale automobilka je spoločnos a tej ide o efektívnos a zisk. Za poslednú dekádu nové autá klesli hooodne na cene, niekde sa to odrazi musí. Autá sú dnes v podstate legá poskladané od subdodávatežov a to všetko je podmienené globalizáciou, tlakom na ceny a aj samotným trendom - čo je staré je automaticky zlé a jazdí v tom len chudoba. Tak máme spoločné platformy, diely a subdodávatežov ktorí dodávajú priamo časti áut skrz rôzne značky - stači spomenú Bosch, Garrett, atď. Všetko je to o dopyte. źudia dnes vsádzajú na cenu oproti životnosti a množstvo oproti kvalite a automobilky sa len prispôsobujú trhu. Už sú pasé tie časy keď Porsche skladal autá v garáži a meno niečo znamenalo. Toto z Číny, hento z Rumunska, toto z nemecka a v Maroku nám to poskladajú. Aká doba, také autá.

03.03.2012 09:36 - Re: Powerbox 2455596
zhrado
Město: Zh, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SXPočet příspěvků: 767
99 Poslat soukromou zprávu
áno. S týmto všetkým súhlasím. Ale aj tak neverím tým 200tis. To je proste málo. Pri normálnom zaobchádzaní.

03.03.2012 10:02 - Re: Powerbox 2455599
toskey
Město: Odolena Voda, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive BreakPočet příspěvků: 147
99 Poslat soukromou zprávu
auta se nekonstrujují na 200 ale na 150. Je to mezní hodnota na kterou u většiny automobilek mužete mít záruku.Teda draze přikoupit. Ale nic lepšího vám tam nedodaj. Jen si předplatíte případný záruční opravy. Chcete kupovat nová auta za pár kourun, ty peníze se musí někde ušetřit. Kdybychom dělali auta co vydží milion km, víte jak by klesl růst ekonomiky...

03.03.2012 10:39 - Re: Powerbox 2455603
zhrado
Město: Zh, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SXPočet příspěvků: 767
99 Poslat soukromou zprávu
Ono je to sice pekne, ze pocitaju s tym ze si kupis raz za par rokov nove auto. Ale kolko ludi na to ma? Ja teda nie

03.03.2012 17:39 - Re: Powerbox 2455680
TomasT
Město: Praha 15, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX BreakPočet příspěvků: 1470
99 Poslat soukromou zprávu
toskey napsal(a):
auta se nekonstrujují na 200 ale na 150...

Své doby jsem někde četl, že malá auta (fabie apod) jsou navrhována na průměrnou životnost mechanických dílů právě těch 150 tisíc km.
A větší auta (třídy C5) na životnost kolem 300 tisíc km.
Časově to to může vycházet na stejný počet let.
Ale každá automobilka to může mít nastavené jinak.

03.03.2012 18:34 - Re: Powerbox 2455727
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
TomasT napsal(a):
Své doby jsem někde četl, že malá auta (fabie apod) jsou navrhována na průměrnou životnost mechanických dílů právě těch 150 tisíc km.
A větší auta (třídy C5) na životnost kolem 300 tisíc km.
Časově to to může vycházet na stejný počet let.
Ale každá automobilka to může mít nastavené jinak.


No já bych řekl že tak na 1.-6. měsíců po záruce
Je to jako se žárovkama - mám do přenosky žárovky snad s uváděnou životností 1000 hodin(50kč),ale vydrží někdy i hodinu(jedna mi svítila i dva dny)

05.03.2012 08:07 - Re: Powerbox 2456204
Pablik1
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive BreakPočet příspěvků: 731

99 Poslat soukromou zprávu
Hanz 397 napsal(a):
Ták a znova tohle téma . Dneska přivezl pán nachipovanou 520i(!) a že prej nějak divně jde motor. Diag-výpadky zapalování 5. válec. Říkám si:mrtvá cívka,dost častá závada... Vyměním,smažu,natočím a ... nic. Žádná změna. Tak si odpojím všechny cívky,vezmu za startér a počítám válce,jak štěkají v kompresní úvrati-1...2...3...4...5...nic...1...2...3...4...5...nic. Kde je? Má jich být šest! Tak změřím komprese a na 5. vůbec nic. Zatím jsem sundal jen ventildekl a pod ním se válela pružina z ventilu. Pak jsem našel ještě kousek dříku... Zítra motor vyndám,rozeberu a zjistím,co se stalo. Jasně,obránci tuningu namítnou,že to s tím nemusí souviset. Mají pravdu,nemusí,ale už jsem od kluků,co dělají v jiných zastoupeních přesně o téhle závadě přesně na tomhle motoru(ale většinou větším obsahu) vždycky po čuningu slyšel... Takže chipaři mají nejspíš další zářez na noasu...
tak zrovna včera jsem byl s kolegou na pivku(má61let)a podotýkám je to profi TUNNER(dělá montáže aparatur)-má Báwo 328i a pochlubil se právě protočeným tachošem na hranici 300tis.km a bez problémů.chiptunning,laděný svody+výfuk+nějaká lehké zásahy v motoru(kované sedla+tvrdší pružiny)hudba o výkonu 1,2kW,kromě oilu+běžných věcí naprosto bez problémů.na jaro mám zcuka z klukama kde všichni mají takové nebo makové úpravy na motorech,jeden znich má opel calibra 2,0 4x4 přeplňovaný totálně překopané co jde a během sezony min.4x.použije NOS-bez potíží,samozřejmě pálí písty jak na běžícím pásu ale kalibra má najeto 170tis.mil a stále ready...a co se týká úprav stačí se podívat na octávku:1,9tdi 66kW=77kW což je taky v podstatě tunning(tovární)a jsou tady v čr.kousky co mají nahrkané 500tis.a stále jedou a stále jedou!a taková malá tech.poznámka o tunningu:JE TO HLAVNÉ SRDCOVÁ ZÁLEŽITOST

05.03.2012 19:26 - Re: Powerbox 2456274
Hanz 397
Město: Česká Kamenice, Auto: Peugeot 508 SW GTPočet příspěvků: 2445

U??vate? Poslat soukromou zprávu
To mᚠpravdu,je to srdcová záležitost-já nemám to srdce tomu motoru ubližovat . A s tím BMW(promiň,ale nesnáším slovo bávo)-motor 2,8 se dělal tuším od roku 94 do 99(nebo tak nějak),takže je to ten starý,dobrý,"kovářská práce". Jezdili s ním k nám kdysi E39 i s 450000km a jen na olej a sem tam nějakej volnoběžnej ventil-slabé místo.

|< < 1 ... 2 3 4 5 6 > >|


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  
Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator