| | |
27.10.2011 08:15 -
Re: Sportovní vzduchový filtr
|
2421588
|
|
artsvec
|
Město: Suice, Auto: Opel Insignia Country Tourer 1.6 16V - 200 koní | Počet příspěvků: 650 |
|
|
Ahoj Jeffrey, Ty má sportovní filtr K&N ? Má ho v airboxu ? Je to znát na spotřebě a na výkonu ???
Díky za odpovědi.
Vaek
Jeffrey napsal(a): 1) Já osobně jsem u sportovního filtru nikdy neměl "čistou" stranu zahnojenou, kdeto u papíráku se časem nečistota ukázala i na výstupu, co je normální po určité době. Samozřejmě je tu určitý rozdíl mezi benzínem a naftou Tedy: Sportovní filtr má větí průchodnost, mikročástečky nachytá silikonový olej a pokud se o filtr stará, vydrí hodně dlouho. Ostatně, zkuste si projet prstem výstupní stranu papíráku po 20ti tisících a čistý nebude. A souhlasím s názorem, e pokud má váha odejít, tak se prostě odporoučí a hotovo a to s jakýmkoli filtrem. 2) Pokud někomu přece jen odela váha kvůli sportovnímu filtru, viděl bych to spíe na potrhané textilii vlivem patné údrby filtru, kdy váhu bombardovaly nečistoty tak dlouho, a se odporoučela. Na vyí proudění bych to netipoval, to by fakt struna musela být hóóódně načlá. 3) Důleitá věc je také vhodné umístění sportovního filtru (v případě pouití typu bez airboxu). 4) Jak se psalo o tom syčení udýchané Felicie - ono to není jen o zvuku, ale také o výkonu, spotřebě a úspoře. A konkrétně na té Felicii to byl znatelný rozdíl. 5) Kdo nemá se sportovním filtrem osobní zkuenosti, ten bude samozřejmě vdy proti a podávat info o tom, jak se co komu stalo, větinou z druhé ruky. Kdo s takovým filtrem jezdil a staral se o něj, nemyslím si, e by si na něj stěoval. To můj názor a zkuenost 8let s K&N.
Ahoj Jeffrey, Ty má sportovní filtr K&N ? Má ho v airboxu ? Je to znát na spotřebě a na výkonu ???
Díky za odpovědi.
Vaek
1) Já osobně jsem u sportovního filtru nikdy neměl "čistou" stranu zahnojenou, kdeto u papíráku se časem nečistota ukázala i na výstupu, co je normální po určité době. Samozřejmě je tu určitý rozdíl mezi benzínem a naftou;-) Tedy: Sportovní filtr má větí průchodnost, mikročástečky nachytá silikonový olej a pokud se o filtr stará, vydrí hodně dlouho. Ostatně, zkuste si projet prstem výstupní stranu papíráku po 20ti tisících a čistý nebude. A souhlasím s názorem, e pokud má váha odejít, tak se prostě odporoučí a hotovo a to s jakýmkoli filtrem. 2) Pokud někomu přece jen odela váha kvůli sportovnímu filtru, viděl bych to spíe na potrhané textilii vlivem patné údrby filtru, kdy váhu bombardovaly nečistoty tak dlouho, a se odporoučela. Na vyí proudění bych to netipoval, to by fakt struna musela být hóóódně načlá.:-)) 3) Důleitá věc je také vhodné umístění sportovního filtru (v případě pouití typu bez airboxu). 4) Jak se psalo o tom syčení udýchané Felicie - ono to není jen o zvuku, ale také o výkonu, spotřebě a úspoře. A konkrétně na té Felicii to byl znatelný rozdíl.:-)))) 5) Kdo nemá se sportovním filtrem osobní zkuenosti, ten bude samozřejmě vdy proti a podávat info o tom, jak se co komu stalo, větinou z druhé ruky. Kdo s takovým filtrem jezdil a staral se o něj, nemyslím si, e by si na něj stěoval. To můj názor a zkuenost 8let s K&N.
|
|
27.10.2011 08:34 -
Re: Sportovní vzduchový filtr
|
2421590
|
|
Jeffrey
|
|
|
artsvec napsal(a): Ahoj Jeffrey, Ty má sportovní filtr K&N ? Má ho v airboxu ? Je to znát na spotřebě a na výkonu ???
Díky za odpovědi.
Vaek
Ahoj, v C5 K&N nemám. Nějak jsem to konkrétně v C5 neřeil, ale osobně bych se tomu nebránil. Zkus fóra o sportovních filtrech, určitě tam někoho najde, kdo to má v HDičku. Jinak, takto vypadá Káenko pro C5: .link.
Ahoj, v C5 K&N nemám. Nějak jsem to konkrétně v C5 neřeil, ale osobně bych se tomu nebránil. Zkus fóra o sportovních filtrech, určitě tam někoho najde, kdo to má v HDičku. Jinak, takto vypadá Káenko pro C5: http://www.sportovni-filtry.cz/kn-vzduchovy-filtr-332539-pi-24947.html
|
|
27.10.2011 09:19 -
Re: Sportovní vzduchový filtr
|
2421591
|
|
artsvec
|
Město: Suice, Auto: Opel Insignia Country Tourer 1.6 16V - 200 koní | Počet příspěvků: 650 |
|
|
Jeffrey napsal(a): Ahoj, v C5 K&N nemám. Nějak jsem to konkrétně v C5 neřeil, ale osobně bych se tomu nebránil. Zkus fóra o sportovních filtrech, určitě tam někoho najde, kdo to má v HDičku. Jinak, takto vypadá Káenko pro C5: .link.
A v autě kdes ho měl to bylo na výkonu a spotřebě poznat ?
Ahoj, v C5 K&N nemám. Nějak jsem to konkrétně v C5 neřeil, ale osobně bych se tomu nebránil. Zkus fóra o sportovních filtrech, určitě tam někoho najde, kdo to má v HDičku. Jinak, takto vypadá Káenko pro C5: http://www.sportovni-filtry.cz/kn-vzduchovy-filtr-332539-pi-24947.html
A v autě kdes ho měl to bylo na výkonu a spotřebě poznat ?
|
|
27.10.2011 10:07 -
Re: Sportovní vzduchový filtr
|
2421595
|
|
jumep
|
|
|
no ta vaha odisla zato ze ten clovek to nevedel impregnovat a nasalo mu to impregnacny olej na vahu .... dalsie dosledky netreba komentovat
filter pri felicii a pri C5, hlavne C5 o ktorej sa bavime ma jeden obrovsky rozdiel
porovnaj si velkost sania a plochu filtru, tam kde sa feliciovy zanese za par km, lebo ma malu plochu, ma c5 este obrovsku rezervu na plochu filtra
vynimka je 1.6, ktora ma filter maly ...
a je mi jednoduchsie kupit jeden papierak, povolit 4 sroby a vyhodit stary, nahodit novy, zasrobovat
papierak menim vzdy pri vymene oleja tak ako aj ostatne filtre, povazujem to za samozrejmost
cize osobny pohlad ...
ak mas cas a chut cistit filter casto (min 2x do roka alebo kazdych 5000km, podla prostredia) a vies ako na to ... daj si ho tam ...
ak si bezny spotrebitel, nevymyslaj a ostan pri papieraku s tou pelovou vlozkou - tj. plstou
no ta vaha odisla zato ze ten clovek to nevedel impregnovat a nasalo mu to impregnacny olej na vahu .... dalsie dosledky netreba komentovat
filter pri felicii a pri C5, hlavne C5 o ktorej sa bavime ma jeden obrovsky rozdiel
porovnaj si velkost sania a plochu filtru, tam kde sa feliciovy zanese za par km, lebo ma malu plochu, ma c5 este obrovsku rezervu na plochu filtra
vynimka je 1.6, ktora ma filter maly ...
a je mi jednoduchsie kupit jeden papierak, povolit 4 sroby a vyhodit stary, nahodit novy, zasrobovat
papierak menim vzdy pri vymene oleja tak ako aj ostatne filtre, povazujem to za samozrejmost
cize osobny pohlad ...
ak mas cas a chut cistit filter casto (min 2x do roka alebo kazdych 5000km, podla prostredia) a vies ako na to ... daj si ho tam ...
ak si bezny spotrebitel, nevymyslaj a ostan pri papieraku s tou pelovou vlozkou - tj. plstou
|
|
27.10.2011 11:47 -
Re: Sportovní vzduchový filtr
|
2421606
|
|
Pablik1
|
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive Break | Počet příspěvků: 731 |
|
|
artsvec napsal(a): Jeffrey napsal(a): Ahoj, v C5 K&N nemám. Nějak jsem to konkrétně v C5 neřeil, ale osobně bych se tomu nebránil. Zkus fóra o sportovních filtrech, určitě tam někoho najde, kdo to má v HDičku. Jinak, takto vypadá Káenko pro C5: .link.A v autě kdes ho měl to bylo na výkonu a spotřebě poznat ? já jen malou poznákuo Tipa o něm jsem psal výe mi to navrhl+nějak"vypočítal kluk co dělá v Ostravě ve Fiatu a má na starost servis jen vozů Fiat v úpravě Abarth a Bawko to mělo od výrobce.
Ahoj, v C5 K&N nemám. Nějak jsem to konkrétně v C5 neřeil, ale osobně bych se tomu nebránil. Zkus fóra o sportovních filtrech, určitě tam někoho najde, kdo to má v HDičku. Jinak, takto vypadá Káenko pro C5: http://www.sportovni-filtry.cz/kn-vzduchovy-filtr-332539-pi-24947.html A v autě kdes ho měl to bylo na výkonu a spotřebě poznat ? já jen malou poznáku:do Tipa o něm jsem psal výe mi to navrhl+nějak"vypočítal kluk co dělá v Ostravě ve Fiatu a má na starost servis jen vozů Fiat v úpravě Abarth a Bawko to mělo od výrobce.
|
|
27.10.2011 11:56 -
Re: Sportovní vzduchový filtr
|
2421608
|
|
Pablik1
|
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive Break | Počet příspěvků: 731 |
|
|
jumep napsal(a): no ta vaha odisla zato ze ten clovek to nevedel impregnovat a nasalo mu to impregnacny olej na vahu .... dalsie dosledky netreba komentovat filter pri felicii a pri C5, hlavne C5 o ktorej sa bavime ma jeden obrovsky rozdiel porovnaj si velkost sania a plochu filtru, tam kde sa feliciovy zanese za par km, lebo ma malu plochu, ma c5 este obrovsku rezervu na plochu filtra vynimka je 1.6, ktora ma filter maly ... a je mi jednoduchsie kupit jeden papierak, povolit 4 sroby a vyhodit stary, nahodit novy, zasrobovat papierak menim vzdy pri vymene oleja tak ako aj ostatne filtre, povazujem to za samozrejmost cize osobny pohlad ... ak mas cas a chut cistit filter casto (min 2x do roka alebo kazdych 5000km, podla prostredia) a vies ako na to ... daj si ho tam ... ak si bezny spotrebitel, nevymyslaj a ostan pri papieraku s tou pelovou vlozkou - tj. plstou já na to koukal ale není tam dostatek místa na kuelový,tak snad jen podle LINKu kde je vyobrazený plochý.a ta váha vzduchu nevím jak vypadá v citonku ale v seatu byly 2tenké vlákna(asi jako H4 beze skla)taky jsem to měl olepené marasem tak jsem to nastříkal spreyem na čistění brzd.kotoučů a v poho-nic jsem nepokazil a vlákna svítila novotou.jen bych se chtěl optat at nemusím to hledat v niti VAHA VZDUCHU,mám v autě zabudovanou váhu asi z vrakovitě(je popsaná býlím fixem ale je na ní:HDi 2,2 je nějaký rozdíl mazi váhama 2,0hdi a 2,2hdi??? dík P.
no ta vaha odisla zato ze ten clovek to nevedel impregnovat a nasalo mu to impregnacny olej na vahu .... dalsie dosledky netreba komentovat filter pri felicii a pri C5, hlavne C5 o ktorej sa bavime ma jeden obrovsky rozdiel porovnaj si velkost sania a plochu filtru, tam kde sa feliciovy zanese za par km, lebo ma malu plochu, ma c5 este obrovsku rezervu na plochu filtra vynimka je 1.6, ktora ma filter maly ... a je mi jednoduchsie kupit jeden papierak, povolit 4 sroby a vyhodit stary, nahodit novy, zasrobovat papierak menim vzdy pri vymene oleja tak ako aj ostatne filtre, povazujem to za samozrejmost cize osobny pohlad ... ak mas cas a chut cistit filter casto (min 2x do roka alebo kazdych 5000km, podla prostredia) a vies ako na to ... daj si ho tam ... ak si bezny spotrebitel, nevymyslaj a ostan pri papieraku s tou pelovou vlozkou - tj. plstou já na to koukal ale není tam dostatek místa na kuelový,tak snad jen podle LINKu kde je vyobrazený plochý.a ta váha vzduchu nevím jak vypadá v citonku ale v seatu byly 2tenké vlákna(asi jako H4 beze skla)taky jsem to měl olepené marasem tak jsem to nastříkal spreyem na čistění brzd.kotoučů a v poho-nic jsem nepokazil a vlákna svítila novotou.jen bych se chtěl optat at nemusím to hledat v niti VAHA VZDUCHU,mám v autě zabudovanou váhu asi z vrakovitě(je popsaná býlím fixem ale je na ní:HDi 2,2 je nějaký rozdíl mazi váhama 2,0hdi a 2,2hdi???:nevim dík P.
|
|
27.10.2011 13:13 -
Re: Sportovní vzduchový filtr
|
2421618
|
|
jumep
|
|
|
nie, 2.0 a 2.2 v c5 1 je to iste
vaha v c5 1 ma 3 keramicke plosky s odporom .... tieto posobenim oleja, teploty atd. prehoreli na uhol a ked som to zacal cistit tak zmizli uplne ...
nie, 2.0 a 2.2 v c5 1 je to iste
vaha v c5 1 ma 3 keramicke plosky s odporom .... tieto posobenim oleja, teploty atd. prehoreli na uhol a ked som to zacal cistit tak zmizli uplne ...
|
|
27.10.2011 14:05 -
Re: Sportovní vzduchový filtr
|
2421622
|
|
Jeffrey
|
|
|
artsvec napsal(a): Jeffrey napsal(a): Ahoj, v C5 K&N nemám. Nějak jsem to konkrétně v C5 neřeil, ale osobně bych se tomu nebránil. Zkus fóra o sportovních filtrech, určitě tam někoho najde, kdo to má v HDičku. Jinak, takto vypadá Káenko pro C5: .link.
A v autě kdes ho měl to bylo na výkonu a spotřebě poznat ?
Ano, spotřeba nií, výkon lehce vyí. Nijak přesně jsem to ale nepočítal, páč jsem úplně "předpisově" nejezdil.
Ano, spotřeba nií, výkon lehce vyí. Nijak přesně jsem to ale nepočítal, páč jsem úplně "předpisově" nejezdil. ;-)
|
|
27.10.2011 14:29 -
Re: Sportovní vzduchový filtr
|
2421624
|
|
Jeffrey
|
|
|
Přátelé,
kdy bychom to shrnuli, tak z toho veho vyplývá, e:
Kdo chce investovat do sportovního filtru, musí počítat se správnou údrbou a nic neoddalovat, jinak je s filtrem amen, nedejboe s motorem
Kdo chce navíc jetě filtr mimo airbox, ten by měl zajít za někým, kdo mu poradí jak filtr správně a nejlépe usadit a upravit prostor, aby to celé mělo nějaký smysl.
No a ta drtivá větina, co má papírák (a to speciálně u nafty) - občas neukodí se na ten filtr podívat, jestli není černej jako bota, bez ohledu na interval výměny. (zkuenost s C8, jumep jistě potvrdí).
HLAVNĚ proboha lidi na takovéto věci neetřete!!! Je rozdíl mezi filtrem a filtrem !!!
Přátelé,
kdy bychom to shrnuli, tak z toho veho vyplývá, e:
Kdo chce investovat do sportovního filtru, musí počítat se správnou údrbou a nic neoddalovat, jinak je s filtrem amen, nedejboe s motorem:-(
Kdo chce navíc jetě filtr mimo airbox, ten by měl zajít za někým, kdo mu poradí jak filtr správně a nejlépe usadit a upravit prostor, aby to celé mělo nějaký smysl.
No a ta drtivá větina, co má papírák (a to speciálně u nafty) - občas neukodí se na ten filtr podívat, jestli není černej jako bota, bez ohledu na interval výměny. (zkuenost s C8, jumep jistě potvrdí).
HLAVNĚ proboha lidi na takovéto věci neetřete!!! Je rozdíl mezi filtrem a filtrem !!!
|
|
27.10.2011 21:18 -
Re: Sportovní vzduchový filtr
|
2421803
|
|
JirkaŘ
|
|
|
Pablik1 napsal(a): jen bych se chtěl optat at nemusím to hledat v niti VAHA VZDUCHU,mám v autě zabudovanou váhu asi z vrakovitě(je popsaná býlím fixem ale je na ní:HDi 2,2 je nějaký rozdíl mazi váhama 2,0hdi a 2,2hdi??? dík P.
Váha vzduchu v C5 I , motory 2,0 HDi a 2,2 HDi jsou stejné. Díval jsem se schválně na service.citroen.com dával tam VIN auta mého i bráchového (má C5 I motor 2,0 HDi) a stejné obj.č. dílu. Před rokem jsem jeho váhu vzduchu měl ve svém voze na zkouku na týden... (řeil jsem tenkrát hláku antipollution fault - byl to nakonec EGR ventil - vadná hadička podtlaku)
Váha vzduchu v C5 I , motory 2,0 HDi a 2,2 HDi jsou stejné. Díval jsem se schválně na service.citroen.com dával tam VIN auta mého i bráchového (má C5 I motor 2,0 HDi) a stejné obj.č. dílu. Před rokem jsem jeho váhu vzduchu měl ve svém voze na zkouku na týden... (řeil jsem tenkrát hláku antipollution fault - byl to nakonec EGR ventil - vadná hadička podtlaku)
|
|
27.10.2011 21:34 -
Re: Sportovní vzduchový filtr
|
2421816
|
|
jruze
|
|
|
Staré motory 2.0 a 2.2 HDI jsou váhy shodné.
Staré motory 2.0 a 2.2 HDI jsou váhy shodné.
|
|
27.10.2011 21:44 -
Re: Sportovní vzduchový filtr
|
2421819
|
|
najk
|
Město: Děčín, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 1537 |
|
|
tak jste si pokecali a terazky zpátky do dráky
tak jste si pokecali a terazky zpátky do dráky :-D
|
|
04.11.2011 10:40 -
Re: Sportovní vzduchový filtr
|
2423515
|
|
Pablik1
|
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive Break | Počet příspěvků: 731 |
|
|
jumep napsal(a): no ta vaha odisla zato ze ten clovek to nevedel impregnovat a nasalo mu to impregnacny olej na vahu .... dalsie dosledky netreba komentovat filter pri felicii a pri C5, hlavne C5 o ktorej sa bavime ma jeden obrovsky rozdiel porovnaj si velkost sania a plochu filtru, tam kde sa feliciovy zanese za par km, lebo ma malu plochu, ma c5 este obrovsku rezervu na plochu filtra vynimka je 1.6, ktora ma filter maly ... a je mi jednoduchsie kupit jeden papierak, povolit 4 sroby a vyhodit stary, nahodit novy, zasrobovat papierak menim vzdy pri vymene oleja tak ako aj ostatne filtre, povazujem to za samozrejmost cize osobny pohlad ... ak mas cas a chut cistit filter casto (min 2x do roka alebo kazdych 5000km, podla prostredia) a vies ako na to ... daj si ho tam ... ak si bezny spotrebitel, nevymyslaj a ostan pri papieraku s tou pelovou vlozkou - tj. plstou Ahoj jětě jednou jsem se chtěl vrátit k tomuto tématu.píe o velikosti filtru+velikosti sání.Nevím sice jestli mám airbox správný typ pro 2.0hdi ale řekl bych e co se týká velikosti filtrované plochy felicie=citroen tak mi to přijde stejně velké(cm2)ted jsem klukovi měnil náplně+filtry felda 1.6.a to nemluvím o velikosti sacího potrubí kde citron má sání 2x.větí-take se mi zdá e můj papírový filtr je dost malý.Opravdu nevím jestli mám origo airbox zřejmě je to po bouračce tak tam třeba nacpali co kde nali(vrakáč atd.protoe i váhu mám z vrakáče)
no ta vaha odisla zato ze ten clovek to nevedel impregnovat a nasalo mu to impregnacny olej na vahu .... dalsie dosledky netreba komentovat filter pri felicii a pri C5, hlavne C5 o ktorej sa bavime ma jeden obrovsky rozdiel porovnaj si velkost sania a plochu filtru, tam kde sa feliciovy zanese za par km, lebo ma malu plochu, ma c5 este obrovsku rezervu na plochu filtra vynimka je 1.6, ktora ma filter maly ... a je mi jednoduchsie kupit jeden papierak, povolit 4 sroby a vyhodit stary, nahodit novy, zasrobovat papierak menim vzdy pri vymene oleja tak ako aj ostatne filtre, povazujem to za samozrejmost cize osobny pohlad ... ak mas cas a chut cistit filter casto (min 2x do roka alebo kazdych 5000km, podla prostredia) a vies ako na to ... daj si ho tam ... ak si bezny spotrebitel, nevymyslaj a ostan pri papieraku s tou pelovou vlozkou - tj. plstou Ahoj jětě jednou jsem se chtěl vrátit k tomuto tématu.píe o velikosti filtru+velikosti sání.Nevím sice jestli mám airbox správný typ pro 2.0hdi ale řekl bych e co se týká velikosti filtrované plochy felicie=citroen tak mi to přijde stejně velké(cm2)ted jsem klukovi měnil náplně+filtry felda 1.6.a to nemluvím o velikosti sacího potrubí kde citron má sání 2x.větí-take se mi zdá e můj papírový filtr je dost malý.Opravdu nevím jestli mám origo airbox zřejmě je to po bouračce tak tam třeba nacpali co kde nali(vrakáč atd.protoe i váhu mám z vrakáče)
|
|
04.11.2011 11:18 -
Re: Sportovní vzduchový filtr
|
2423523
|
|
jumep
|
|
|
ak ti tam pasuje A397 filter, tak mas origo airbox
neviem co je vo felicii za filter / aky si mal, ale to co som mal moznost vidiet tak bol stvrtinovy
osobne, je mi to jedno, majte si sportove filtre a teste sa ....
ps. ak vyhodis filter uplne a pojdes sa previezt (samozrejme za cistych podmienok) tak by si mal citit to iste co zo sportovym filtrom .... tj, narast vykonu a pokles spotreby .. co podla mna neocitis ....
ak ti tam pasuje A397 filter, tak mas origo airbox :)
neviem co je vo felicii za filter / aky si mal, ale to co som mal moznost vidiet tak bol stvrtinovy
osobne, je mi to jedno, majte si sportove filtre a teste sa ....
ps. ak vyhodis filter uplne a pojdes sa previezt (samozrejme za cistych podmienok) tak by si mal citit to iste co zo sportovym filtrom .... tj, narast vykonu a pokles spotreby .. co podla mna neocitis ....
|
|
04.11.2011 12:05 -
Re: Sportovní vzduchový filtr
|
2423526
|
|
Pablik1
|
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive Break | Počet příspěvků: 731 |
|
|
jumep napsal(a): ak ti tam pasuje A397 filter, tak mas origo airbox neviem co je vo felicii za filter / aky si mal, ale to co som mal moznost vidiet tak bol stvrtinovy osobne, je mi to jedno, majte si sportove filtre a teste sa .... ps. ak vyhodis filter uplne a pojdes sa previezt (samozrejme za cistych podmienok) tak by si mal citit to iste co zo sportovym filtrom .... tj, narast vykonu a pokles spotreby .. co podla mna neocitis .... jojo to vím e se to projeví stejně jako ze sport.filtrem.já jen e nevím jestli mám orig.box.já kdy koupil to autko tak mi to ve měnil mechanik protoe dělal i rozvody na ty bych si sám na poprvé netroufl.no zkusím mu zavolat jak obědnával to zboí jestli vzduchový byl určen pro toho mého citronka anebo zítra to rozeberu a kouknu na číslo co na něm bude napsané ale jinak dík.
ak ti tam pasuje A397 filter, tak mas origo airbox :) neviem co je vo felicii za filter / aky si mal, ale to co som mal moznost vidiet tak bol stvrtinovy osobne, je mi to jedno, majte si sportove filtre a teste sa .... ps. ak vyhodis filter uplne a pojdes sa previezt (samozrejme za cistych podmienok) tak by si mal citit to iste co zo sportovym filtrom .... tj, narast vykonu a pokles spotreby .. co podla mna neocitis .... jojo to vím e se to projeví stejně jako ze sport.filtrem.já jen e nevím jestli mám orig.box.já kdy koupil to autko tak mi to ve měnil mechanik protoe dělal i rozvody na ty bych si sám na poprvé netroufl.no zkusím mu zavolat jak obědnával to zboí jestli vzduchový byl určen pro toho mého citronka anebo zítra to rozeberu a kouknu na číslo co na něm bude napsané ale jinak dík.
|
|
04.11.2011 14:11 -
Re: Sportovní vzduchový filtr
|
2423536
|
|
jumep
|
|
|
pripadne si hod do profilu fotku boxu a ti poviem ...
pripadne si hod do profilu fotku boxu a ti poviem ...
|
|
04.11.2011 17:14 -
Re: Sportovní vzduchový filtr
|
2423553
|
|
Pablik1
|
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive Break | Počet příspěvků: 731 |
|
|
já zkusím to zítra otevřít a juknu na čísla pokud tam budou,jinak to nafotím.mi právě připadá dost malý na velký obsah+prům.sání.ale je to mezi baterií a blokem motoru odhadenélka30cmx15cmvelikost airboxu...
já zkusím to zítra otevřít a juknu na čísla pokud tam budou,jinak to nafotím.mi právě připadá dost malý na velký obsah+prům.sání.ale je to mezi baterií a blokem motoru odhaden:délka30cmx15cmvelikost airboxu...
|
|
04.11.2011 22:28 -
Re: Sportovní vzduchový filtr
|
2423574
|
|
TomasT
|
Město: Praha 15, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 1470 |
|
|
Takhle vypadá originál z uivatelské příručky:
Takhle vypadá originál z uivatelské příručky:
|
|
05.11.2011 05:19 -
Re: Sportovní vzduchový filtr
|
2423601
|
|
Pablik1
|
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive Break | Počet příspěvků: 731 |
|
|
hmm tak tohle tam nemám ani omylem tím pádem mi je jasné proč mám spotřebu jinde a navíc budu muset řeit dilema:koupit airbox nebo sporák no uvidíme dnes na autoburzu tak se poptám na box+nový papírák anebo k+n....
hmm tak tohle tam nemám ani omylem tím pádem mi je jasné proč mám spotřebu jinde a navíc budu muset řeit dilema:koupit airbox nebo sporák no uvidíme dnes na autoburzu tak se poptám na box+nový papírák anebo k+n....:-(
|
|
05.11.2011 15:02 -
Re: Sportovní vzduchový filtr
|
2423631
|
|
Pablik1
|
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive Break | Počet příspěvků: 731 |
|
|
tak airbox mám z nějakého peugeotu s malým obsahem hdi(partner)ve sklepě se krčí new.kuel k+n a čeká na jaro
tak airbox mám z nějakého peugeotu s malým obsahem hdi(partner)ve sklepě se krčí new.kuel k+n a čeká na jaro:-))))
|
|
| |
|
|