Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Diskuzní fórum / Úpravy, vylepšení, tuning / Sportovní vzduchový filtr
1 2 3 > >|
25.10.2011 08:51 - Sportovní vzduchový filtr 2421212
alx
Město: Hostovlice, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 204k (150kW) TourerPočet příspěvků: 1278

Administr?tor Poslat soukromou zprávu
presunuti prispevku

15.05.2010 06:22 - Re: Vzduchový filtr - kde koupit ? 2344808
tomc
Město: Rožnov pod Radhoštěm, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X BreakPočet příspěvků: 337
99 Poslat soukromou zprávu
mám dotaz čím je vzduchový filtr sportovní??jako že nefiltruje aby nekladl vzduchu odpor??

15.05.2010 08:27 - Re: Vzduchový filtr - kde koupit ? 2344811
Darja
Město: Uhříněves, Auto: Ford FiestaPočet příspěvků: 3297

99 Poslat soukromou zprávu
Sportovní fltr.. no, první věc je, že fakt hezky vypadá. Ale výkon žádnej nepřidá, spíš starosti navíc.

Cena x údržba je dost nevýhodná oproti klasickým papírákům. Musí se čistit, impregnovat, pokud se toto zanedbá, filtr nefiltruje.

15.05.2010 21:51 - Re: Vzduchový filtr - kde koupit ? 2344838
Martin
Město: Vlašim, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX BreakPočet příspěvků: 297
99 Poslat soukromou zprávu
Ještě jsem neviděl sportovní vzduchový filtr, který by se mi líbil, ale to otázka vkusu Ale jinak souhlasím.

15.05.2010 22:00 - Re: Vzduchový filtr - kde koupit ? 2344840
Jeffrey
Město: Praha 9 Černý Most I, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive BreakPočet příspěvků: 286

99 Poslat soukromou zprávu
Mno, dovolím si jen malou poznámku. Sportovní filtr jsem měl na Feldě a to zhruba 8 let, než jsem jí prodal. Bylo to kuželové K&Nko do 110kw za 1500,- CZK, tuším. Čistící sada stála asi 450,-CZK. Za tu dobu se mi ta investice několikanásobně vrátila.

Jinak, tento filtr je hadrový, musí se člověk o něj starat, což souhlasím, ale co se týče čištění a impregnace, tak stačí jarová voda a silikonový olej ve spreji.
Takový filtr pak vydrží dlouho, když je o něj řádně postaráno.

16.05.2010 22:51 - Re: Vzduchový filtr - kde koupit ? 2345114
drobec
Město: Bratislava, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SXPočet příspěvků: 214

99 Poslat soukromou zprávu
Jeffrey a ako casto si to cistil?

17.05.2010 00:06 - Re: Vzduchový filtr - kde koupit ? 2345115
Jeffrey
Město: Praha 9 Černý Most I, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive BreakPočet příspěvků: 286

99 Poslat soukromou zprávu
drobec napsal(a):
Jeffrey a ako casto si to cistil?

Já asi po 20ti tisících km, jinak dle potřeby, jak moc byl špinavý.

17.05.2010 06:25 - Re: Vzduchový filtr - kde koupit ? 2345118
JirkaŘ
Město: Havířov-město, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi SX BreakPočet příspěvků: 510

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
drobec : Já jsem na svém předchozím voze (Ford Mondeo V6 ) čistil filtr co 10 000 km. Už i z toho důvodu jsem ho pral v jarové vodě... a vždy pouštěl neskutečný bordel. ( Že by to bylo tím vzducehm na Ostravsku ? ) Ale zvuk toho motoru se neskutečně zvýraznil. Při klidné jízdě krásně brumlal v kabině nijak neotravoval ten zvuk, ale když jsem na to přišlápl tak to byl koncert 6-ti válců... prostě nádhera .
Tady je ochutnávka koncertu : .link.
Te bych C5 v HDi motorizaci tímhle neosazoval... fakt mi to sedělo k těm šestihrnkům. Jinak výdrž motor měl, já s tím autem najel 100 000 km a prodával jej s najetými 310 000 km v dobré formě. 3x zvládlo v pohodě dovolené v řecku i když to byl jen FORD ....

17.05.2010 13:38 - Re: Vzduchový filtr - kde koupit ? 2345188
Darja
Město: Uhříněves, Auto: Ford FiestaPočet příspěvků: 3297

99 Poslat soukromou zprávu
Vzducháč se sežene za 220Kč a vyměním ho po 20ti tisících, bez starostí, bez otravování. To mi přijde stejně praktické jako papírová plínka. Špinavé? Vyhodím
A nemusím si lámat hlavu s tím, jestli filtruje, jestli už není čas ho umýt a impregnovat.

A zvuk motoru má dělat motor a né syčící filtr. Ten bude syčet i na udýchané felicii

25.10.2011 07:34 - Re: Vzduchový filtr - kde koupit ? 2421202
Pablik1
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive BreakPočet příspěvků: 731

99 Poslat soukromou zprávu
Darja napsal(a):
Sportovní fltr.. no, první věc je, že fakt hezky vypadá. Ale výkon žádnej nepřidá, spíš starosti navíc. Cena x údržba je dost nevýhodná oproti klasickým papírákům. Musí se čistit, impregnovat, pokud se toto zanedbá, filtr nefiltruje.
tak i já musím přidat komentář vzhledem k tomu že jsem měl vždy sportovní filtry.dnes už není problém sehnat K+N,Green atd.za cenu do 8set.většinou to bývá i z čistící sadou+nahradní vložkou(která je zbytečná)stačí vyprat ve vl.vodě mýdlem a naipregnovat silikonem nebo teflonem.já osobně jsem to dělal 2x.ročněo zimě a před zimou.a tady ti Darjo musím oponovat:výkon jde nepatrně nahoru při nižší spotřebě.v zimě je výhodou i to že nenabírá vlhkost která zamrzá v buničinových filtrech(tam si pak motor saje kdejakou netěsností,než rozmrzne papír)životnost sport.filtru je asi 100tis.km+nahradní vložka suma sumárum 200tis.km!!!a nemusí být sp.filtr jen kuželový ale jsou vložky sportovní které se dají místo klasického filtru takže není nutné budovat kit sání nebo se mordovat s úpravou původního sání.(viz.tunningman/lidé.cz-foto:Seat)a co se týká výměny papírového tak si myslím že 20tis.km je moc-to už je za orbitem...hooodně záleží jaká byla zima+najeté km v břečce.

25.10.2011 16:53 - Re: Sportovní vzduchový filtr 2421374
Darja
Město: Uhříněves, Auto: Ford FiestaPočet příspěvků: 3297

99 Poslat soukromou zprávu
Servisní interval vzducháče je 20tis ne?


Já mám papírák od Mannu za 150Kč, nemám potřebu řešit vložku od greenu i kdyby stála jen 800Kč.

Za tu dobu, co mám C5 jsem, jsem za filtr vzduchu utratila 600Kč.. a žádný starosti a koně nehledám, mám je z výroby. To je můj názor

26.10.2011 08:32 - Re: Sportovní vzduchový filtr 2421477
Pablik1
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive BreakPočet příspěvků: 731

99 Poslat soukromou zprávu
Darja napsal(a):
Servisní interval vzducháče je 20tis ne? Já mám papírák od Mannu za 150Kč, nemám potřebu řešit vložku od greenu i kdyby stála jen 800Kč. Za tu dobu, co mám C5 jsem, jsem za filtr vzduchu utratila 600Kč.. a žádný starosti a koně nehledám, mám je z výroby. To je můj názor
no možná uvádí servis citron ale vzduch+olej filtr najednou takže co 10-15tis.km u dieslu je posunutý krapet interval motor se domaže krapítek naftou.ale já ti jen oponoval že sportovní má své opodstatnění(veškré sportovní vozítka moto+auto je požívají z důvodů které řeší opravdu makaní lidé ve své brandži)sporták má daleko menší odpor sání a tudíš lépe zásobuje spalování.nechci se přít nebo tak něco jen jsem umístil svůj názor sem.ale stejně by mě zajímalo jestli je zde někdo kdo používá sporták do C-5 jakou mám já a jaké stím má zkušenosti nebo tak něco-třeba co na to říká diagnostika,emise atd.já za sebe pokud by byly zkušenosti pozitívní bych do něj šel.

26.10.2011 14:30 - Re: Sportovní vzduchový filtr 2421520
Maxifik
Město: Trutnov 4, Auto: Toyota Verso 1,8Počet příspěvků: 746

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
A co životnosti motoru sporáku a C5? Souhlasím s Darjou i když mám jen 1,8i LPG. Navíc C5 sporák není nebo se mýlím?

26.10.2011 15:43 - Re: Sportovní vzduchový filtr 2421527
Pablik1
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive BreakPočet příspěvků: 731

99 Poslat soukromou zprávu
já netvrdím že c-5 je sportovní auto,jen říkám co mám z vlastní zkušenosti že sport.filtr je určitým přínosem pro auto a co se týká sportovních vozů tam jsem měl na mysli extrém v podobě:WRC nebo DTM a co se týká výdrže sportovních vozů(seriových)měl jsem F-Tipo 2.0l GT kde jsem měnil motor z Cromy 2.0l-turbo(benzín) a v pohodě hrčel i když měl nafičeno 280tis.km a dalším vozem který měl origo sport.filtr+sání:BMW 740(obsah byl pro učely USA navýšen na 4,8l.)10hrnec+2x.turbo s dieslovým agregátem o výkonu 154kW kde byly 2kuželové filtry...

26.10.2011 16:46 - Re: Sportovní vzduchový filtr 2421529
Darja
Město: Uhříněves, Auto: Ford FiestaPočet příspěvků: 3297

99 Poslat soukromou zprávu
Pablik1 napsal(a):
dalším vozem který měl origo sport.filtr+sání:BMW 740(obsah byl pro učely USA navýšen na 4,8l.)10hrnec+2x.turbo s dieslovým agregátem o výkonu 154kW kde byly 2kuželové filtry...

Nojo, 152kw od PSA prostě stačí papírák z výroby

Emise a diagnostika ti nic na sportovní filtr neřekne. Navýšení výkonu (deklarované výrobci) není tak rapidní, aby to něco vůbec zaznamenalo. Jen si ho čisti pořádně, a na to něco neřekne třeba váha vzduchu.

26.10.2011 16:52 - Re: Sportovní vzduchový filtr 2421531
Luboš74
Město: Neznašov 48, Auto: Citroën C5 III (X7) 3.0i V6 215k TourerPočet příspěvků: 78
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
To je můj názor no možná uvádí servis citron ale vzduch+olej filtr najednou takže co 10-15tis.km u dieslu je posunutý krapet interval motor se domaže krapítek naftou.ale já ti jen oponoval že sportovní má své opodstatnění(veškré sportovní vozítka moto+auto je požívají z důvodů které řeší opravdu makaní lidé ve své brandži)sporták má daleko menší odpor sání a tudíš lépe zásobuje spalování.nechci se přít nebo tak něco jen jsem umístil svůj názor sem.ale stejně by mě zajímalo jestli je zde někdo kdo používá sporták do C-5 jakou mám já a jaké stím má zkušenosti nebo tak něco-třeba co na to říká diagnostika,emise atd.já za sebe pokud by byly zkušenosti pozitívní bych do něj šel.

Zdravím.
Já používám sportovní filtr KN na benzínu. Používal jsem ho i na předešlých autech a vždy maximální spokojenost.
Tady je odkaz na fórum kde se sportovní filtry probírají
.link.

26.10.2011 17:03 - Re: Sportovní vzduchový filtr 2421534
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
mal som tu manika zo sportovym filtrom .. odpasol si vahu vzduchu vdaka nemu ...

pokial viem, sportovy filter by sa mal cistit castejsie ako menit papierak, prave preto ze je sportovy a ma udrziavat vykon ...

27.10.2011 06:48 - Re: Sportovní vzduchový filtr 2421581
Pablik1
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive BreakPočet příspěvků: 731

99 Poslat soukromou zprávu
jumep napsal(a):
mal som tu manika zo sportovym filtrom .. odpasol si vahu vzduchu vdaka nemu ... pokial viem, sportovy filter by sa mal cistit castejsie ako menit papierak, prave preto ze je sportovy a ma udrziavat vykon ...
jojo psal jsem že jsem jej čistil 2x.ročně po zimě a před zimou ale když jsem dorazil na chajdu s rodinkou nebyl problém ho čistit čestěji silik.spray vozím jako normální výbavu v nářadí.stejně tak jsem měnil papíráky na jaro+před zimou,popřípadě aspon ofoukal ofafrně kyslíkem z pistole na pálení.a co se týká poznámky výše popsané že sport.filtr způsobil zničení váhy vzduchu-se mi zdá jako alibistické protože váha vzduchu odejde jednou tak jako tak...je ale možné že výměnou za sport.filtr došlo k vyššímu proudění a mohlo to strhnout vlákna(která už mohla být načlá)

27.10.2011 06:59 - Re: Sportovní vzduchový filtr 2421582
Pablik1
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive BreakPočet příspěvků: 731

99 Poslat soukromou zprávu
Luboš74 napsal(a):
To je můj názor
no možná uvádí servis citron ale vzduch+olej filtr najednou takže co 10-15tis.km u dieslu je posunutý krapet interval motor se domaže krapítek naftou.ale já ti jen oponoval že sportovní má své opodstatnění(veškré sportovní vozítka moto+auto je požívají z důvodů které řeší opravdu makaní lidé ve své brandži)sporták má daleko menší odpor sání a tudíš lépe zásobuje spalování.nechci se přít nebo tak něco jen jsem umístil svůj názor sem.ale stejně by mě zajímalo jestli je zde někdo kdo používá sporták do C-5 jakou mám já a jaké stím má zkušenosti nebo tak něco-třeba co na to říká diagnostika,emise atd.já za sebe pokud by byly zkušenosti pozitívní bych do něj šel. Zdravím. Já používám sportovní filtr KN na benzínu. Používal jsem ho i na předešlých autech a vždy maximální spokojenost. Tady je odkaz na fórum kde se sportovní filtry probírají .link. HMM ZAJIMAVY LINK-DOPORUCUJI PROHLEDNOUT A PRECIST

27.10.2011 07:58 - Re: Sportovní vzduchový filtr 2421587
Jeffrey
Město: Praha 9 Černý Most I, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive BreakPočet příspěvků: 286

99 Poslat soukromou zprávu
1) Já osobně jsem u sportovního filtru nikdy neměl "čistou" stranu zahnojenou, kdežto u papíráku se časem nečistota ukázala i na výstupu, což je normální po určité době. Samozřejmě je tu určitý rozdíl mezi benzínem a naftou

Tedy: Sportovní filtr má větší průchodnost, mikročástečky nachytá silikonový olej a pokud se o filtr staráš, vydrží hodně dlouho. Ostatně, zkuste si projet prstem výstupní stranu papíráku po 20ti tisících a čistý nebude. A souhlasím s názorem, že pokud má váha odejít, tak se prostě odporoučí a hotovo a to s jakýmkoli filtrem.

2) Pokud někomu přece jen odešla váha kvůli sportovnímu filtru, viděl bych to spíše na potrhané textilii vlivem špatné údržby filtru, kdy váhu bombardovaly nečistoty tak dlouho, až se odporoučela. Na vyšší proudění bych to netipoval, to by fakt struna musela být hóóódně načlá.

3) Důležitá věc je také vhodné umístění sportovního filtru (v případě použití typu bez airboxu).

4) Jak se psalo o tom syčení udýchané Felicie - ono to není jen o zvuku, ale také o výkonu, spotřebě a úspoře. A konkrétně na té Felicii to byl znatelný rozdíl.

5) Kdo nemá se sportovním filtrem osobní zkušenosti, ten bude samozřejmě vždy proti a podávat info o tom, jak se co komu stalo, většinou z druhé ruky. Kdo s takovým filtrem jezdil a staral se o něj, nemyslím si, že by si na něj stěžoval.

To můj názor a zkušenost 8let s K&N.

1 2 3 > >|


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  
Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator