| | |
26.12.2010 13:21 -
Tuning, jak na to?
|
2366913
|
|
TycoonX
|
Město: , Auto: Daihatsu Sirion 1.3 4x4 | Počet příspěvků: 155 |
|
|
Moc som ete nelaminoval, len také drobné opravy ako praskliny a podobne..vyrobit kus niečoho som neskusal. Vie niekto poradit ako na cca toto?
.link.
+kde zozeniem take hmlovky?
Moc som ete nelaminoval, len také drobné opravy ako praskliny a podobne..vyrobit kus niečoho som neskusal. Vie niekto poradit ako na cca toto?
http://www.c5club.cz/showpic/tuning/tuning/1716017
+kde zozeniem take hmlovky? :D
|
|
26.12.2010 13:23 -
Re: Tuning, jak na to?
|
2366914
|
|
tief
|
|
|
Instalater mal svého času hezké fotky a povídání jak se laminotuni ...
Instalater mal svého času hezké fotky a povídání jak se laminotuni ...
|
|
26.12.2010 23:42 -
Re: Tuning, jak na to?
|
2366951
|
|
TycoonX
|
Město: , Auto: Daihatsu Sirion 1.3 4x4 | Počet příspěvků: 155 |
|
|
Doufak:: to je zatial len virtual tuning , este som to nevyrobil ,v galerii su aj ine variacie ale tie nevyzeraju nic moc--
Doufak:: to je zatial len virtual tuning , este som to nevyrobil :D ,v galerii su aj ine variacie ale tie nevyzeraju nic moc--
|
|
27.12.2010 10:26 -
Re: Tuning, jak na to?
|
2366960
|
|
TycoonX
|
Město: , Auto: Daihatsu Sirion 1.3 4x4 | Počet příspěvků: 155 |
|
|
takto by mohla vyzerat vo finale .link.
takto by mohla vyzerat vo finale :) http://www.c5club.cz/graphics/dynamic/galeria/12934357364d1843583d263.jpg
|
|
28.12.2010 09:29 -
Re: Tuning, jak na to?
|
2367103
|
|
TycoonX
|
Město: , Auto: Daihatsu Sirion 1.3 4x4 | Počet příspěvků: 155 |
|
|
co uz, mam striebornu C5, koli hmlovkam a mracitkam nejdem prelakovat cele auto
co uz, mam striebornu C5, koli hmlovkam a mracitkam nejdem prelakovat cele auto :-d
|
|
23.09.2013 20:43 -
Re: Tuning, jak na to?
|
2621280
|
|
vilous
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1256 |
|
|
Pokud byste někdo chtěl dávat podloky pod kola, tak zde můj názor:
Domníval jsem se, e podloky pod kola byl koníček lehce odrostlých mladíků se kodou 105. Ale e to někdo bude dávat na C5, to mne opravdu nenapadlo. Dost jsem se tím dříve zajímal, take:
Úplně nesmyslné jsou podloky pod kadý roub (to by bylo o ústa), lépe pokud jde o celoplonou podloku s prodlouenými bezpečnostními rouby. Pak z hlediska bezpečnosti nejde nic zásadního namítat. I se k tomu vyjádřil bezpečnostní expert pojioven, e v případě havárií po tom nejdou, take tím nemá cenu strait.
Přesto je bezpečnějí a elegantnějí řeení pouít disky s mením ET. Pro daný model je předepsáno ET32, pokud se pouijí disky s ET kolem nuly, tak je to toté jako 32 mm podloka. Při ceně těch kvalitních podloek a dlouhých bezpečnostních roubů u to není takový rozdíl.
Ale hlavní cíl, proč píu: PROČ si to tam lidi dávají? To mi stále uniká. U té 105 jakýsi pofiderní sportovnějí vzhled? No ale co u C5? To má být sportovní auto? Vdy výrobce dělá co můe, aby to NEbylo sportovní auto. Pokud někdo něco takového chce, tak u konkurence je nepřeberný výběr.
Zásadní OMYL je, e je auto stabilnějí. Směrovou stabilitu udává rozvor, nikoli rozchod. No a stabilnějí proti převrácení - to je právě ten omyl. Výrobce vechny momenty sil spoustu času ladil a vysazením kola se to zásadně změní - já tomu přece rozumím lépe ne výrobce! Ty páky k závěsům kol nejsou velké, řádově 15-20 cm a rozdíl třeba 3 cm to rozhodí o dost. Take na závěsy kol a pérování je působeno větím momentem, co není nejlépe. Auto celkově klesne (pro názornost si představte, e kolo je vysazeno ven třeba o metr a bude to jasné), co u C5 výjimečně kompenzuje hydra. Celé pruení změkne, protoe kolo lehčeji stláčí pruinu (nebo kouli) a tedy v zatáčkách dojde k silnějímu naklánění, tudí k větímu riziku převrácení!! Take přesný opak toho, co si větina lidí myslí. Pokud někdo opravdu chce rozířil podvozek a udělat to sluně, tak musí změnit aspoň tuhost pruiny a obvykle i některé díly nápravy.
Závěr - rozchod auta se změní percentuálně nepatrně, z cca 170 na 176, čili asi o 3%. Ale auto změkne i o deset a více procent, take beze změny tuhosti pruení je to kontraproduktivní.
Pokud byste někdo chtěl dávat podloky pod kola, tak zde můj názor:
Domníval jsem se, e podloky pod kola byl koníček lehce odrostlých mladíků se kodou 105. Ale e to někdo bude dávat na C5, to mne opravdu nenapadlo. Dost jsem se tím dříve zajímal, take:
Úplně nesmyslné jsou podloky pod kadý roub (to by bylo o ústa), lépe pokud jde o celoplonou podloku s prodlouenými bezpečnostními rouby. Pak z hlediska bezpečnosti nejde nic zásadního namítat. I se k tomu vyjádřil bezpečnostní expert pojioven, e v případě havárií po tom nejdou, take tím nemá cenu strait.
Přesto je bezpečnějí a elegantnějí řeení pouít disky s mením ET. Pro daný model je předepsáno ET32, pokud se pouijí disky s ET kolem nuly, tak je to toté jako 32 mm podloka. Při ceně těch kvalitních podloek a dlouhých bezpečnostních roubů u to není takový rozdíl.
Ale hlavní cíl, proč píu: PROČ si to tam lidi dávají? To mi stále uniká. U té 105 jakýsi pofiderní sportovnějí vzhled? No ale co u C5? To má být sportovní auto? Vdy výrobce dělá co můe, aby to NEbylo sportovní auto. Pokud někdo něco takového chce, tak u konkurence je nepřeberný výběr.
Zásadní OMYL je, e je auto stabilnějí. Směrovou stabilitu udává rozvor, nikoli rozchod. No a stabilnějí proti převrácení - to je právě ten omyl. Výrobce vechny momenty sil spoustu času ladil a vysazením kola se to zásadně změní - já tomu přece rozumím lépe ne výrobce! Ty páky k závěsům kol nejsou velké, řádově 15-20 cm a rozdíl třeba 3 cm to rozhodí o dost. Take na závěsy kol a pérování je působeno větím momentem, co není nejlépe. Auto celkově klesne (pro názornost si představte, e kolo je vysazeno ven třeba o metr a bude to jasné), co u C5 výjimečně kompenzuje hydra. Celé pruení změkne, protoe kolo lehčeji stláčí pruinu (nebo kouli) a tedy v zatáčkách dojde k silnějímu naklánění, tudí k větímu riziku převrácení!! Take přesný opak toho, co si větina lidí myslí. Pokud někdo opravdu chce rozířil podvozek a udělat to sluně, tak musí změnit aspoň tuhost pruiny a obvykle i některé díly nápravy.
Závěr - rozchod auta se změní percentuálně nepatrně, z cca 170 na 176, čili asi o 3%. Ale auto změkne i o deset a více procent, take beze změny tuhosti pruení je to kontraproduktivní.
|
|
23.09.2013 21:28 -
Re: Tuning, jak na to?
|
2621287
|
|
jruze
|
|
|
vilous napsal(a): Pokud byste někdo chtěl dávat podloky pod kola, tak zde můj názor:
Domníval jsem se, e podloky pod kola byl koníček lehce odrostlých mladíků se kodou 105. Ale e to někdo bude dávat na C5, to mne opravdu nenapadlo. Dost jsem se tím dříve zajímal, take:
Úplně nesmyslné jsou podloky pod kadý roub (to by bylo o ústa), lépe pokud jde o celoplonou podloku s prodlouenými bezpečnostními rouby. Pak z hlediska bezpečnosti nejde nic zásadního namítat. I se k tomu vyjádřil bezpečnostní expert pojioven, e v případě havárií po tom nejdou, take tím nemá cenu strait.
Přesto je bezpečnějí a elegantnějí řeení pouít disky s mením ET. Pro daný model je předepsáno ET32, pokud se pouijí disky s ET kolem nuly, tak je to toté jako 32 mm podloka. Při ceně těch kvalitních podloek a dlouhých bezpečnostních roubů u to není takový rozdíl.
Ale hlavní cíl, proč píu: PROČ si to tam lidi dávají? To mi stále uniká. U té 105 jakýsi pofiderní sportovnějí vzhled? No ale co u C5? To má být sportovní auto? Vdy výrobce dělá co můe, aby to NEbylo sportovní auto. Pokud někdo něco takového chce, tak u konkurence je nepřeberný výběr.
Zásadní OMYL je, e je auto stabilnějí. Směrovou stabilitu udává rozvor, nikoli rozchod. No a stabilnějí proti převrácení - to je právě ten omyl. Výrobce vechny momenty sil spoustu času ladil a vysazením kola se to zásadně změní - já tomu přece rozumím lépe ne výrobce! Ty páky k závěsům kol nejsou velké, řádově 15-20 cm a rozdíl třeba 3 cm to rozhodí o dost. Take na závěsy kol a pérování je působeno větím momentem, co není nejlépe. Auto celkově klesne (pro názornost si představte, e kolo je vysazeno ven třeba o metr a bude to jasné), co u C5 výjimečně kompenzuje hydra. Celé pruení změkne, protoe kolo lehčeji stláčí pruinu (nebo kouli) a tedy v zatáčkách dojde k silnějímu naklánění, tudí k větímu riziku převrácení!! Take přesný opak toho, co si větina lidí myslí. Pokud někdo opravdu chce rozířil podvozek a udělat to sluně, tak musí změnit aspoň tuhost pruiny a obvykle i některé díly nápravy.
Závěr - rozchod auta se změní percentuálně nepatrně, z cca 170 na 176, čili asi o 3%. Ale auto změkne i o deset a více procent, take beze změny tuhosti pruení je to kontraproduktivní.
Celé jsem to nečetl,ale změní ET - vytahnes kola ven zmenis zatizeni cepu - pojistovny o tom vedi asi h..no. tim ET vytvoris sakra paku na cepy
Celé jsem to nečetl,ale změní ET - vytahnes kola ven zmenis zatizeni cepu - pojistovny o tom vedi asi h..no. tim ET vytvoris sakra paku na cepy;-)
|
|
23.09.2013 22:03 -
Re: Tuning, jak na to?
|
2621318
|
|
vilous
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1256 |
|
|
1. Kopíroval jsem to z jiného vlákna a omylem jsem nějaké pasáe vloil opakovaně, za co se omlouvám. V mém příspěvku ji odstraněno.
2. Naprostý souhlas - stručně se zvětí páka působící na čepy a pruiny (a u jsou řeeny čímkoli) a to není vůbec dobře.
1. Kopíroval jsem to z jiného vlákna a omylem jsem nějaké pasáe vloil opakovaně, za co se omlouvám. V mém příspěvku ji odstraněno.
2. Naprostý souhlas - stručně se zvětí páka působící na čepy a pruiny (a u jsou řeeny čímkoli) a to není vůbec dobře.
|
|
27.09.2013 00:05 -
Re: Tuning, jak na to?
|
2622091
|
|
jruze
|
|
|
Pokud by měl někdo zájemtak bych snad jetě mohl sehnat kola na centrální matku dělená s pneu ,,suché" 22 nebo 19x 225x40(ze závodního auta) - pneu kevlar vydrí tak +-500 a 1000Km (běhoun je hladký,hloubka pouitelného běhounu je asi 5mm - vyznačen otvory ) pneu je potřeba zahřát aby měla správnou přilnavost(nejlépe prokluzem - nedoporučuji stát za kolem - běhoun při tomto odtéká a pálí to a bolí )cena sady určitě převýí cenu C5 IaII.
Pokud by měl někdo zájemtak bych snad jetě mohl sehnat kola na centrální matku dělená s pneu ,,suché" 22 nebo 19x 225x40(ze závodního auta) - pneu kevlar vydrí tak +-500 a 1000Km (běhoun je hladký,hloubka pouitelného běhounu je asi 5mm - vyznačen otvory ) pneu je potřeba zahřát aby měla správnou přilnavost(nejlépe prokluzem - nedoporučuji stát za kolem - běhoun při tomto odtéká a pálí to a bolí:-d )cena sady určitě převýí cenu C5 IaII.:palec
|
|
17.07.2015 19:13 -
tuning-ne technický,ale vzhledový
|
2842066
|
|
virus.spam
|
Město: Česká Lípa, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v Exclusive | Počet příspěvků: 117 |
|
|
Zdravím..mám prosbu,potřeboval bych nějaký nápad,jak "vytunit"zadek mého autíčka..sedan C5..připadá mi takový prázdný..třeba i tím,e SPZ je a dole,předek je OK (i díky tvaru světel a provedením znaku).Přivítám kadý nápad..líbil by se mi třeba nějaký stylizovaný odkaz na C5 klub,nebo něco takového-nebo nějaká grafika (samolepa a pod.)..nechci tam mít něco jako vídávám na cestách..např. jedu co můu,jsem Ok jedu z STK,a pod.. Nejsem obdařen představivostí..take pokud má někdo nápad ..sem s ním Díky předem a vem hezký letní víkend .
Zdravím..mám prosbu,potřeboval bych nějaký nápad,jak "vytunit"zadek mého autíčka..sedan C5..připadá mi takový prázdný..třeba i tím,e SPZ je a dole,předek je OK (i díky tvaru světel a provedením znaku).Přivítám kadý nápad..líbil by se mi třeba nějaký stylizovaný odkaz na C5 klub,nebo něco takového-nebo nějaká grafika (samolepa a pod.)..nechci tam mít něco jako vídávám na cestách..např. jedu co můu,jsem Ok jedu z STK,a pod.. Nejsem obdařen představivostí..take pokud má někdo nápad ..sem s ním :-);-) Díky předem a vem hezký letní víkend .
|
|
17.07.2015 20:44 -
Re: Chiptuning
|
2842077
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Nech si vyřezat takovouhle samolepku a hned má něco netradičního.
Nech si vyřezat takovouhle samolepku a hned má něco netradičního. :-d
Přílohy: HMFJ.jpg ( 58790b ) - |
|
17.07.2015 20:45 -
Re: Chiptuning
|
2842081
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
Nedávno jsem viděl v Lípě před Priorem Fiat Punto, barva hnědozrzavá, na zadku měl nápis - malý - vzteklý - zrzavý, má na mysli něco podobného?
Nedávno jsem viděl v Lípě před Priorem Fiat Punto, barva hnědozrzavá, na zadku měl nápis - malý - vzteklý - zrzavý, má na mysli něco podobného? :-))))
|
|
17.07.2015 20:46 -
Re: Chiptuning
|
2842083
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
C5 nereznou.
C5 nereznou. :-d
|
|
17.07.2015 20:53 -
Re: Chiptuning
|
2842090
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
Jetě se tu začíná rozmáhat na přední kapotu dát kyselinu, pak je to jak lika, dej to na zadek a bude také in.
Jetě se tu začíná rozmáhat na přední kapotu dát kyselinu, pak je to jak lika, dej to na zadek a bude také in. :-d
|
|
| |
|
|