| | |
13.01.2010 15:58 -
Čalounění interiéru
|
1796959
|
|
Dutch
|
Město: Plzeň, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX Break | Počet příspěvků: 480 |
|
|
Narazil jsem na astra foru na tohle : .link.
Odkaz primo na firmu : .link.
- neberte to prosim jako reklamu, ale ja o tom docela premejslim, clovek by splachnul najednou vic veci. Opravu sedaku + treba si nechat udelat lepsi bocni vedeni na sedacky. Mrknete do galerie - to je kraaaasa.
Nenechal jste si u nich nekdo delat C5 ?
Dutch
Narazil jsem na astra foru na tohle : http://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=10&t=8521
Odkaz primo na firmu : http://www.woo-doo.eu/index.php
- neberte to prosim jako reklamu, ale ja o tom docela premejslim, clovek by splachnul najednou vic veci. Opravu sedaku + treba si nechat udelat lepsi bocni vedeni na sedacky. Mrknete do galerie - to je kraaaasa.
Nenechal jste si u nich nekdo delat C5 ?
Dutch
|
|
13.01.2010 16:26 -
Re: Čalounění interiéru
|
1802015
|
|
Darja
|
|
|
K tomu se ráda vyjádřím Já si nechávala v roce 2007 nebo 2006 čalounit přední a zadní sedáky do hověziny + alcantry. Vylo to lehce přes 33 tisíc (předek asi 22 a zadek okolo 11)
A bylo to dvakrát reklamované, ne to bylo tak jak chci já.
Dalí čalouník, co měl za úkol zbytek auta si zase vymejlel svůj styl a taky jsem ho rychle poslala do temných míst. Nakonec to dopadlo tak, e jsem zbyteka uta dodělala sama.
A tihle čalouníci nejsou moc přesní , křivé vy, varhánky, hodně je to vidět na sportovních sedačkách (viz galerie recaro BMW M3 a pak tady .link. pokud nemám vy rovné, neiju světlou nití, proto já jsem radi čalouňu nechala ít ve černou, a to nevypadá takhle.)
ale zase za ty prachy je to za hubičku a oproti Praze bezkonkurenční a ty sedačky do vínového prasáta jsem u viděla někdě na FB.
Kadopádně si rozmysli, na co to bude mít, pokud se chce poutět například do tuning cupu (heh), jdi jinam, pokud chce mít barevný sicny, tak klidně. Pořádně si vyber kůi, nenech si vnutit levnej unt (znám člověka, kterému čalouník nakecal, e koenka je lepí ne kůe a napálil si za koenku stejnou cenu jak za hovězinu), klidně si připla za lepí, sedačky jsou po volantu nejnamánějí částí, kůe pracuje, v teplu v zimě, potí se na ní, oupe a podobně.
Pokud jezdí často, nedávej si nepravou alcantru, či alcantraz (co je spí semi, ne umělá brouená kůe). Pravá, vysokoodolná alcantra stojí 1600Kč metr, pokud ti řeknou, e je to za 300Kč metr, je to umělina, je nahovno otěruvzodrná a nevydrí moc otěrových cyklů a její "snadné čístění" moc snadné není.
Idelání je kůe a střed odolná látka + dodělat vyhřívání (pokud nemá). Rovnou s tím foukni i volant a bude to.
K tomu se ráda vyjádřím:-) Já si nechávala v roce 2007 nebo 2006 čalounit přední a zadní sedáky do hověziny + alcantry. Vylo to lehce přes 33 tisíc (předek asi 22 a zadek okolo 11)
A bylo to dvakrát reklamované, ne to bylo tak jak chci já.
Dalí čalouník, co měl za úkol zbytek auta si zase vymejlel svůj styl a taky jsem ho rychle poslala do temných míst. Nakonec to dopadlo tak, e jsem zbyteka uta dodělala sama.
A tihle čalouníci nejsou moc přesní , křivé vy, varhánky, hodně je to vidět na sportovních sedačkách (viz galerie recaro BMW M3 a pak tady http://www.woo-doo.eu/gallery/389/skoda_octavia_1_combi_%284%29.jpg pokud nemám vy rovné, neiju světlou nití, proto já jsem radi čalouňu nechala ít ve černou, a to nevypadá takhle.)
ale zase za ty prachy je to za hubičku a oproti Praze bezkonkurenční a ty sedačky do vínového prasáta jsem u viděla někdě na FB.
Kadopádně si rozmysli, na co to bude mít, pokud se chce poutět například do tuning cupu (heh), jdi jinam, pokud chce mít barevný sicny, tak klidně. Pořádně si vyber kůi, nenech si vnutit levnej unt (znám člověka, kterému čalouník nakecal, e koenka je lepí ne kůe a napálil si za koenku stejnou cenu jak za hovězinu), klidně si připla za lepí, sedačky jsou po volantu nejnamánějí částí, kůe pracuje, v teplu v zimě, potí se na ní, oupe a podobně.
Pokud jezdí často, nedávej si nepravou alcantru, či alcantraz (co je spí semi, ne umělá brouená kůe). Pravá, vysokoodolná alcantra stojí 1600Kč metr, pokud ti řeknou, e je to za 300Kč metr, je to umělina, je nahovno otěruvzodrná a nevydrí moc otěrových cyklů a její "snadné čístění" moc snadné není.
Idelání je kůe a střed odolná látka + dodělat vyhřívání (pokud nemá). Rovnou s tím foukni i volant a bude to.
|
|
13.01.2010 17:19 -
Re: Čalounění interiéru
|
1802023
|
|
Petr72
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 850 |
|
|
Dutch i Darja. No je vidět e své plechové miláčky opravdu zboňujete.......
Dutch i Darja. No je vidět e své plechové miláčky opravdu zboňujete......:palec.
|
|
13.01.2010 17:23 -
Re: Čalounění interiéru
|
1802024
|
|
Dutch
|
Město: Plzeň, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX Break | Počet příspěvků: 480 |
|
|
Díky Darje za reakci.
Jeliko mám problémy se zádama, tak ty sedačky budu muset nějak začít řeit. Takhle by se mi v létě do Itálie moc dobře nejelo.
Zlatý sedačky v Xsaře
Díky Darje za reakci.
Jeliko mám problémy se zádama, tak ty sedačky budu muset nějak začít řeit. Takhle by se mi v létě do Itálie moc dobře nejelo.
Zlatý sedačky v Xsaře :-)
|
|
13.01.2010 17:43 -
Re: Čalounění interiéru
|
1802027
|
|
Darja
|
|
|
To ti čalouník nepomůe, ale doktor.
Čalouník ti je blbě vytvaruje (neb ví o ortopedii kulový) a chcípne bolestma jetě před hranicema, cvič dle doktora, rehabilituj se, a nevymýlej zdravotní křeslo do auta
Kadý víme, e poloha za volantem není přirozená pro tělo a i kdy se nám zdá pohodlná, není ideální.
A o tom vím svoje, na záda trpím taky, ale s originál sedačkama problém nemám, ty mě bolení nepřivedou, mě bolení přivádí hypermobilita kloubů.
P.S. Jediné, co se dá sedačkám vytknout je nízké boční vedení, které je citelné u koených sedaček, u semiče je to celkem snesitelné.
To ti čalouník nepomůe, ale doktor.
Čalouník ti je blbě vytvaruje (neb ví o ortopedii kulový) a chcípne bolestma jetě před hranicema, cvič dle doktora, rehabilituj se, a nevymýlej zdravotní křeslo do auta:-)
Kadý víme, e poloha za volantem není přirozená pro tělo a i kdy se nám zdá pohodlná, není ideální.
A o tom vím svoje, na záda trpím taky, ale s originál sedačkama problém nemám, ty mě bolení nepřivedou, mě bolení přivádí hypermobilita kloubů.
P.S. Jediné, co se dá sedačkám vytknout je nízké boční vedení, které je citelné u koených sedaček, u semiče je to celkem snesitelné.
|
|
13.01.2010 21:47 -
Re: Čalounění interiéru
|
1802115
|
|
Martin
|
Město: Vlaim, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX Break | Počet příspěvků: 297 |
|
|
Já se chystám k čalouníkovi do Načeradce - .link.
Já se chystám k čalouníkovi do Načeradce - http://www.calounictvi-smrz.cz
|
|
13.01.2010 21:51 -
Re: Čalounění interiéru
|
1802116
|
|
Darja
|
|
|
volant a drolíci se sedačka?
volant a drolíci se sedačka? :-)
|
|
13.01.2010 22:07 -
Re: Čalounění interiéru
|
1802119
|
|
Dutch
|
Město: Plzeň, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX Break | Počet příspěvků: 480 |
|
|
Darjo - trochu to upresnim - jendu plotenku mam vyhrezlou L5S1 a druhou prasklou /asi o 2 klouby vejs/. Cvicebni rehebalitaci mam za sebou, dokud jsem cvicil /asi 3/4 roku 2x-3x denne 15min./, tak mi zada boleli jeste vic. pak jsem prestal a boli jenom po namaze nebo blbym pohybu. Doktor mi fakt poradil, cituji : Jedine, co vam mohu poradit je abyste si zvysil prah bolesti. ...od ty doby marne hledam ten potenciometr. jsme ve stadiu, kdy se zadama toho moc nezmuzu a dokud to bude aspon trochu unosny, budu fungovat a oddalovat nastup pod kudlu. Jo....jeste teda zhubnout by taky pomohlo...
Je jeste jedna vec co to hodne ovlivnuje mimo tvaru sedacek a to jak ej tvrdy auto. Ta moje nova C5 mi prijde hoooodne tvrda. Necham zkontrolovat koule jeslti jsou O.K., jinak si rad necham poradit co s tim aby bylo auto mekci. Mrknu jeste jak jsou nahusteny gumy - kdyby byly prefoukly, je to taky dost znat. Dal uz ale nevim.
Napada te neco jak auto zmekcit ?
Darjo - trochu to upresnim - jendu plotenku mam vyhrezlou L5S1 a druhou prasklou /asi o 2 klouby vejs/. Cvicebni rehebalitaci mam za sebou, dokud jsem cvicil /asi 3/4 roku 2x-3x denne 15min./, tak mi zada boleli jeste vic. pak jsem prestal a boli jenom po namaze nebo blbym pohybu. Doktor mi fakt poradil, cituji : Jedine, co vam mohu poradit je abyste si zvysil prah bolesti. ...od ty doby marne hledam ten potenciometr. jsme ve stadiu, kdy se zadama toho moc nezmuzu a dokud to bude aspon trochu unosny, budu fungovat a oddalovat nastup pod kudlu. Jo....jeste teda zhubnout by taky pomohlo...
Je jeste jedna vec co to hodne ovlivnuje mimo tvaru sedacek a to jak ej tvrdy auto. Ta moje nova C5 mi prijde hoooodne tvrda. Necham zkontrolovat koule jeslti jsou O.K., jinak si rad necham poradit co s tim aby bylo auto mekci. Mrknu jeste jak jsou nahusteny gumy - kdyby byly prefoukly, je to taky dost znat. Dal uz ale nevim.
Napada te neco jak auto zmekcit ?
|
|
13.01.2010 22:11 -
Re: Čalounění interiéru
|
1802121
|
|
Darja
|
|
|
Měkkčí C5 udělá snad jen 15" kolama (ale ty asi má), pokud má koule ok. Jinak C5 je prostě tvrdí, mno..
Měkkčí C5 udělá snad jen 15" kolama (ale ty asi má), pokud má koule ok. Jinak C5 je prostě tvrdí, mno..
|
|
13.01.2010 22:13 -
Re: Čalounění interiéru
|
1802122
|
|
jumep
|
|
|
myslim ze ta "tvrdost" (prevezte sa v nejakom VW a potom hovorme o tvrdosti) je dana tymto
.link.
myslim ze ta "tvrdost" (prevezte sa v nejakom VW a potom hovorme o tvrdosti) je dana tymto
http://www.c5club.cz/page/kod-1300/single-1802045.html
|
|
13.01.2010 22:14 -
Re: Čalounění interiéru
|
1802124
|
|
Darja
|
|
|
jumep napsal(a): myslim ze ta "tvrdost" (prevezte sa v nejakom VW a potom hovorme o tvrdosti) je dana tymto
.link.
tohle jsem tvrdila u několik měsíců zpátky a vrhli se tu na mě sráni, e je to blbost, e i starej citroen, uhoupanej jak divej, je stejně bezpečný.. já si myslím, e tohle si ádá doba a bohuel, hydraulika u nebude jako bejvala...
tohle jsem tvrdila u několik měsíců zpátky a vrhli se tu na mě sráni, e je to blbost, e i starej citroen, uhoupanej jak divej, je stejně bezpečný.. já si myslím, e tohle si ádá doba a bohuel, hydraulika u nebude jako bejvala...:-(
|
|
13.01.2010 22:16 -
Re: Čalounění interiéru
|
1802125
|
|
jumep
|
|
|
Darja napsal(a): tohle jsem tvrdila u několik měsíců zpátky a vrhli se tu na mě sráni, e je to blbost, e i starej citroen, uhoupanej jak divej, je stejně bezpečný.. já si myslím, e tohle si ádá doba a bohuel, hydraulika u nebude jako bejvala...
to mas presne tak, kym tuto situaciu nezaziju tak im ten hupavy citroen bude bezpecny ... (pamatam si ako sa do teba par ludi obulo) - ale konec OT, alebo to presunme
to mas presne tak, kym tuto situaciu nezaziju tak im ten hupavy citroen bude bezpecny ... (pamatam si ako sa do teba par ludi obulo) - ale konec OT, alebo to presunme :)
|
|
14.01.2010 08:22 -
Re: Čalounění interiéru
|
1802133
|
|
Dutch
|
Město: Plzeň, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX Break | Počet příspěvků: 480 |
|
|
Tak u jsem objednanej na kontrolu koulí - 25.1., dám pak vědět. Dneska jsem to jetě pozoroval, prostě jakákoliv dírka a Citrou se otřese jak koza na nízkoprofilovejch 17".... tak jsem zvědavej, protoe jestli to nebudou koule, tak nevim nevim jak dlouho s C5 budu jezdit
Tak u jsem objednanej na kontrolu koulí - 25.1., dám pak vědět. Dneska jsem to jetě pozoroval, prostě jakákoliv dírka a Citrou se otřese jak koza na nízkoprofilovejch 17".... tak jsem zvědavej, protoe jestli to nebudou koule, tak nevim nevim jak dlouho s C5 budu jezdit :-(
|
|
14.01.2010 09:12 -
Re: Čalounění interiéru
|
1802136
|
|
Darja
|
|
|
začla bych takhle: kolik má najeto? doopravdy?
Pak v jakém stavu má nápravy?
Já mám teda 16" kola a auto se mi netřese, zkus se projet v jiné C5, jestli to není chyba jen té tvojí a nebo jestli není chyba v tom, es očelkával ehlení ala DS
začla bych takhle: kolik má najeto? doopravdy?
Pak v jakém stavu má nápravy?
Já mám teda 16" kola a auto se mi netřese, zkus se projet v jiné C5, jestli to není chyba jen té tvojí a nebo jestli není chyba v tom, es očelkával ehlení ala DS:nevim
|
|
14.01.2010 09:22 -
Re: Čalounění interiéru
|
1802137
|
|
Dutch
|
Město: Plzeň, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX Break | Počet příspěvků: 480 |
|
|
Jsem přesvědčenej o tom, e auto má opravdu od 07/2003 najeto těch tachometrových 207.000km.....z toho 160.000 v krátké době do 05/2007 /měl to nějaký prodejce od Totalu v Německu - mam i tehdejí kopii techničáku/, v servisce jsou průběně záznamy.
O stavu náprav toho moc nevím, nechám to ve skouknout v servisu.
O svezení v jiné C5 jednám.
Jsem přesvědčenej o tom, e auto má opravdu od 07/2003 najeto těch tachometrových 207.000km.....z toho 160.000 v krátké době do 05/2007 /měl to nějaký prodejce od Totalu v Německu - mam i tehdejí kopii techničáku/, v servisce jsou průběně záznamy.
O stavu náprav toho moc nevím, nechám to ve skouknout v servisu.
O svezení v jiné C5 jednám.
|
|
14.01.2010 09:42 -
Re: Čalounění interiéru
|
1802145
|
|
Darja
|
|
|
Napi Herulince, a tě sveze v pěkný modrý C5 a je to Plzeňáků je tu hafec
Napi Herulince, a tě sveze v pěkný modrý C5 a je to :-) Plzeňáků je tu hafec :)
|
|
14.01.2010 10:08 -
Re: Čalounění interiéru
|
1802147
|
|
Dutch
|
Město: Plzeň, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX Break | Počet příspěvků: 480 |
|
|
Darja - jj, u jsem jí napsal, díky za tip
Darja - jj, u jsem jí napsal, díky za tip :palec
|
|
14.01.2010 16:16 -
Re: Čalounění interiéru
|
1802216
|
|
jruze
|
|
|
Dvě věci v jednom? Čalounění a koule? Ale obojí čím sarí tím pohodlnějí. Z mého pohledu nejpohodlnějí CX 2.5TRD2(celkem 3.)-XM(2X) - C5 , ale C5 je auto s přesně nezjitěnými Km(350000-450000Km) a min.údrbou-jen odemn má 150000Km koule jsou snad starí ne ty moje
Dvě věci v jednom? Čalounění a koule? Ale obojí čím sarí tím pohodlnějí. Z mého pohledu nejpohodlnějí CX 2.5TRD2(celkem 3.)-XM(2X) - C5 , ale C5 je auto s přesně nezjitěnými Km(350000-450000Km) a min.údrbou-jen odemn má 150000Km koule jsou snad starí ne ty moje :-d
|
|
| |
|
|