| | |
12.10.2011 20:08 -
Re: Chiptuning
|
2418569
|
|
tief
|
|
|
zhrado napsal(a):
Pretoze niektory s "anticipistov" sa casto dostanu do styku zo smutnymi pocipovanymi roz... C5kami a musia smutnemu majitelovi vysvetlovat ze prve co musi spravit je si zohnat normalnu ECU ... a az potom ma sancu neco opravovat a diagnostikovat ...
Pretoze niektory s "anticipistov" sa casto dostanu do styku zo smutnymi pocipovanymi roz... C5kami a musia smutnemu majitelovi vysvetlovat ze prve co musi spravit je si zohnat normalnu ECU ... a az potom ma sancu neco opravovat a diagnostikovat ...
|
|
12.10.2011 20:32 -
Re: Chiptuning
|
2418571
|
|
Maxifik
|
Město: Trutnov 4, Auto: Toyota Verso 1,8 | Počet příspěvků: 746 |
|
|
jumep, najk, tief - kuk na můj dnení příspěvek v 12,20 hodin
jumep, najk, tief - kuk na můj dnení příspěvek v 12,20 hodin :-)
|
|
12.10.2011 20:44 -
Re: Chiptuning
|
2418575
|
|
zhrado
|
Město: Zh, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX | Počet příspěvků: 767 |
|
|
tief veď ja nepíem, e kadý čip je super, kadé auto je bezproblémové a e kadý kto čipuje vie čo robí.. Podrbe sa auto aj bez toho. To je jasné. Ale je tu vežká kopa žudí, ktorí sú spokojní a nemenili by. To je hádam fakt, nemyslí? Mne osobne je to jedno, tie som u niečo zail, kadý si riei ako uzná za vhodné.. Je pravda, e veža je toho ozaj sprasenie. Ale netreba to hádza do jedného vreca. Troku nestrannosti, nadhžadu a objektivity by nezakodilo.
tief veď ja nepíem, e kadý čip je super, kadé auto je bezproblémové a e kadý kto čipuje vie čo robí.. Podrbe sa auto aj bez toho. To je jasné. Ale je tu vežká kopa žudí, ktorí sú spokojní a nemenili by. To je hádam fakt, nemyslí? Mne osobne je to jedno, tie som u niečo zail, kadý si riei ako uzná za vhodné.. Je pravda, e veža je toho ozaj sprasenie. Ale netreba to hádza do jedného vreca. Troku nestrannosti, nadhžadu a objektivity by nezakodilo.
|
|
12.10.2011 21:05 -
Re: Chiptuning
|
2418578
|
|
Darja
|
|
|
Objektivitu ztratí, a bude 20tému člověku vysvětlovat, e za to můe čip a tohle já říkám s chutí
čei rádi věří zázračnejm lékům na ve... kdyby někdo dostatečně přesvědčivě řekl, e nachcat do nádre zvedne výkon, uvidí zástupy chlapů s bimbáskama v tankovacím hrdle
BTW ale já tomu fandím protoe víc posranejch turb a řj = víc vydělám.... čipujte, čipujte miláčkové! A se plněj měsíční obraty v dílech! Chci si koupit novou C5
Objektivitu ztratí, a bude 20tému člověku vysvětlovat, e za to můe čip :D a tohle já říkám s chutí :-))
čei rádi věří zázračnejm lékům na ve... kdyby někdo dostatečně přesvědčivě řekl, e nachcat do nádre zvedne výkon, uvidí zástupy chlapů s bimbáskama v tankovacím hrdle :-)
BTW ale já tomu fandím :) protoe víc posranejch turb a řj = víc vydělám.... čipujte, čipujte miláčkové! A se plněj měsíční obraty v dílech! Chci si koupit novou C5 :palec
|
|
12.10.2011 21:21 -
Re: Chiptuning
|
2418584
|
|
zhrado
|
Město: Zh, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX | Počet příspěvků: 767 |
|
|
Vidí, konečne niekto kto to bere pozitívne aj z inej stránky
Vidí, konečne niekto kto to bere pozitívne aj z inej stránky :D
|
|
12.10.2011 21:28 -
Re: Chiptuning
|
2418588
|
|
.45acp
|
|
|
Je zajímavý, e tu čas od času někdo s čipe vyrukuje a pak delí dobu nic. Moná to i někdo vyzkouí, ale nijak moc se k tomu u nevrací. A ani nenapíe co mu pak odelo. To by mohlo mít odstraující účinky, ale asi se nikdo dobrovolně nepřizná.
Je zajímavý, e tu čas od času někdo s čipe vyrukuje a pak delí dobu nic. Moná to i někdo vyzkouí, ale nijak moc se k tomu u nevrací. A ani nenapíe co mu pak odelo. To by mohlo mít odstraující účinky, ale asi se nikdo dobrovolně nepřizná.
|
|
12.10.2011 21:30 -
Re: Chiptuning
|
2418590
|
|
jumep
|
|
|
viem ze toto je na rozputanie flamewar-u, ale zivim dokazom nepodareneho chipu je 1.6 motor.
66kw motor natlaceny na 80kw ...
zivotnost oproti starym motorom neporovnatelna
viem ze toto je na rozputanie flamewar-u, ale zivim dokazom nepodareneho chipu je 1.6 motor.
66kw motor natlaceny na 80kw ...
zivotnost oproti starym motorom neporovnatelna
|
|
12.10.2011 21:39 -
Re: Chiptuning
|
2418594
|
|
.45acp
|
|
|
Nevím, kolik 1,6 s 66kW rala, ale s 80kW to tu některejm lidem ere kolem 4l, co mi připadá zajímavé. To by moná mohlo čipařům nahrávat. Kdy se podívám do inzerce na internetu, tak tam je dvojkovejch cé pětek větina, ale asi bych to doma mít nemusel.
Nevím, kolik 1,6 s 66kW rala, ale s 80kW to tu některejm lidem ere kolem 4l, co mi připadá zajímavé. To by moná mohlo čipařům nahrávat. Kdy se podívám do inzerce na internetu, tak tam je dvojkovejch cé pětek větina, ale asi bych to doma mít nemusel.
|
|
12.10.2011 21:39 -
Re: Chiptuning
|
2418595
|
|
zhrado
|
Město: Zh, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX | Počet příspěvků: 767 |
|
|
Tak tak, čipova 1,6 hdi je ozaj za hranicou toho motora. Aj keď aj ten niečo znesie, dlho asi nevydrí. Keď som u jedného videl ako sa teí z "origos" čipu tak som si myslel svoje. Bola to prídavná riadiačka "urobená" na 1,6 hdi, výrobcu si u nepamätám.. Ktovie ako to auto chodí. Mono je spokojný do teraz
Preto píem, e to záleí od konkrétneho motora. Staré TDI a HDI boli inak dimenzované a aj niečo vydrali. Nie ako dnené motory, ktoré sú u z fabriky dos posilnené.
Tak tak, čipova 1,6 hdi je ozaj za hranicou toho motora. Aj keď aj ten niečo znesie, dlho asi nevydrí. Keď som u jedného videl ako sa teí z "origos" čipu tak som si myslel svoje. Bola to prídavná riadiačka "urobená" na 1,6 hdi, výrobcu si u nepamätám.. Ktovie ako to auto chodí. Mono je spokojný do teraz :D
Preto píem, e to záleí od konkrétneho motora. Staré TDI a HDI boli inak dimenzované a aj niečo vydrali. Nie ako dnené motory, ktoré sú u z fabriky dos posilnené.
|
|
12.10.2011 21:43 -
Re: Chiptuning
|
2418599
|
|
jumep
|
|
|
no poviem to zlahka
97000 km - realnych
turbo v p..
spojka v p...
pri tychto 1.6 mi to pride ze plati pravidlo opacne, bezne je ze motory su dobre, par ks je chybovych ...
1.6 by som povedal ze par ks je dobrych, ostatne su na .....
jedine co tomu nahrava je spotreba ... ale preplatis to uplne niekde inde a hlavne nemas vykonovu rezervu
no poviem to zlahka
97000 km - realnych
turbo v p..
spojka v p...
pri tychto 1.6 mi to pride ze plati pravidlo opacne, bezne je ze motory su dobre, par ks je chybovych ...
1.6 by som povedal ze par ks je dobrych, ostatne su na .....
jedine co tomu nahrava je spotreba ... ale preplatis to uplne niekde inde a hlavne nemas vykonovu rezervu
|
|
12.10.2011 21:46 -
Re: Chiptuning
|
2418601
|
|
zhrado
|
Město: Zh, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX | Počet příspěvků: 767 |
|
|
Ono je to dobrý motor pre toho kto si to kúpi nové. Pobehá pár x-tisíc km a predá to. Alebo niekto kto veža nejazdí. Neere to veža, malá poistka, celkom kultivovaný.. A potom to príde.. Je to jeden z tých motorov ktorý sa nevydaril a malo by sa to čipova smerom dole
Ono je to dobrý motor pre toho kto si to kúpi nové. Pobehá pár x-tisíc km a predá to. Alebo niekto kto veža nejazdí. Neere to veža, malá poistka, celkom kultivovaný.. A potom to príde.. Je to jeden z tých motorov ktorý sa nevydaril a malo by sa to čipova smerom dole :D
|
|
12.10.2011 21:48 -
Re: Chiptuning
|
2418602
|
|
jumep
|
|
|
hmmm ... isty clen to tu mal ako nove ... ciste sklamanie .... nebudem menovat co vsetko ....
hmmm ... isty clen to tu mal ako nove ... ciste sklamanie .... nebudem menovat co vsetko ....
|
|
12.10.2011 21:52 -
Re: Chiptuning
|
2418609
|
|
.45acp
|
|
|
Na to, jak se tu řeilo si vzpomínám.
Na to, jak se tu řeilo si vzpomínám.
|
|
12.10.2011 21:55 -
Re: Chiptuning
|
2418610
|
|
jogcar
|
Město: Poprad, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 37 |
|
|
ako nebudem komentovat vsetko, ale mam pocit, ze ludia, ak jazdia diesel, tak maju pocit, ze pracovne otacky motora su od 1000 do 2000, co zrejme bude aj jednym s dovodov, preco turbo ide na plnu zataz non stop. Viem o focusoch s daleko viac ako 97 a jazdia v klude dalej.
ako nebudem komentovat vsetko, ale mam pocit, ze ludia, ak jazdia diesel, tak maju pocit, ze pracovne otacky motora su od 1000 do 2000, co zrejme bude aj jednym s dovodov, preco turbo ide na plnu zataz non stop. Viem o focusoch s daleko viac ako 97 a jazdia v klude dalej.
|
|
13.10.2011 06:46 -
Re: Chiptuning
|
2418629
|
|
vilous
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1256 |
|
|
Taky jde o to, jaké auto se tuní. Hlavní předností C5 je spanilá komfortní jízda nejlépe na dlouhé tratě a nepřipadá mi jako důstojný objekt k nějakému kutění. Vydupané auto nejlépe s umělou dírou ve výfuku dělající myky mi k tomu autu prostě nesedne. Ne nadarmo se říká, e C5 se neřídí ale kormidluje. Té ladné tvary C5I-II a vyzývavý design C5III nesnesou moc vnějích zásahů a jakýkoli výraznějí (pár jsem viděl) vypadá vysloveně trapně.
Taky jde o to, jaké auto se tuní. Hlavní předností C5 je spanilá komfortní jízda nejlépe na dlouhé tratě a nepřipadá mi jako důstojný objekt k nějakému kutění. Vydupané auto nejlépe s umělou dírou ve výfuku dělající myky mi k tomu autu prostě nesedne. Ne nadarmo se říká, e C5 se neřídí ale kormidluje. Té ladné tvary C5I-II a vyzývavý design C5III nesnesou moc vnějích zásahů a jakýkoli výraznějí (pár jsem viděl) vypadá vysloveně trapně.
|
|
13.10.2011 09:29 -
Re: Chiptuning
|
2418644
|
|
Tony_Z
|
Město: Okr. Kladno, Auto: C5 III (X7) Tourer 2.2HDi 125Kw (4HT, 2009); C5 I 2.0HDi 80Kw (RHZ, 2002) | Počet příspěvků: 519 |
|
|
jogcar napsal(a): ako nebudem komentovat vsetko, ale mam pocit, ze ludia, ak jazdia diesel, tak maju pocit, ze pracovne otacky motora su od 1000 do 2000, co zrejme bude aj jednym s dovodov, preco turbo ide na plnu zataz non stop. Viem o focusoch s daleko viac ako 97 a jazdia v klude dalej.
C5 je se stejným motorem cca o 100kg těí ne Focus. Ty kila navíc se časem zdá se provezou.
ako nebudem komentovat vsetko, ale mam pocit, ze ludia, ak jazdia diesel, tak maju pocit, ze pracovne otacky motora su od 1000 do 2000, co zrejme bude aj jednym s dovodov, preco turbo ide na plnu zataz non stop. Viem o focusoch s daleko viac ako 97 a jazdia v klude dalej.
C5 je se stejným motorem cca o 100kg těí ne Focus. Ty kila navíc se časem zdá se provezou. ;-)
|
|
13.10.2011 10:45 -
Re: Chiptuning
|
2418646
|
|
tief
|
|
|
ford ma 1.6hdi ?
ford ma 1.6hdi ?
|
|
13.10.2011 10:54 -
Re: Chiptuning
|
2418647
|
|
flyteSVK
|
|
|
je to presne ten isty motor, len ho Ford vola TDCI.
je to presne ten isty motor, len ho Ford vola TDCI.
|
|
13.10.2011 11:37 -
Re: Chiptuning
|
2418650
|
|
KostaKE
|
Město: Koice, Auto: Citroën C5 II 3.0i 24v Exclusive | Počet příspěvků: 94 |
|
|
ono ten motor je globalny pomaly : .link.
k pictuningu sa vyjadrovat nebudem, niesom na VW fore
ono ten motor je globalny pomaly : http://en.wikipedia.org/wiki/Ford_DLD_engine
k pictuningu sa vyjadrovat nebudem, niesom na VW fore :)
|
|
13.10.2011 11:46 -
Re: Chiptuning
|
2418653
|
|
Tony_Z
|
Město: Okr. Kladno, Auto: C5 III (X7) Tourer 2.2HDi 125Kw (4HT, 2009); C5 I 2.0HDi 80Kw (RHZ, 2002) | Počet příspěvků: 519 |
|
|
tief napsal(a): ford ma 1.6hdi ?
Ford Focus 1.6 Duratorg-TDCi 80kw - 1333(1339)kg ( nebo 66kw - 1334kg )
Citroen C5 1.6 HDi - 80kw - 1442kg ( 66kw verze se do C5, co já vím nedávala )
Mám za to, e PSA vyvýjelo tento naftový 1.6 motor společně s Fordem.
Jestli teda ve Focusu drí v pohodě a zrovna tak v C4, tak mi z toho plyne, e jde předevím o to, jak moc se motor zatěuje, repektive přepíná, kdy se mu chipem přidává )
Take kdy se lehce chipne a nebude ten výkon vyuívat na kadé křiovatce, ale jen občas při předjídění apod., tak by to na tu ivotnost mít vliv nemělo. Ale kdy dá u tak slabý motor do těkého auta a ten výkon na rozhýbání je prostě potřeba, tak půjde do loje...
( prosím neukamenujte mě, za tento příspěvek, já tu hloupost před rokem a půl udělal, e jsem si to nechal chipnout, tak si za kadou cenu snaím namluvit, e to bude ok )
ford ma 1.6hdi ?
Ford Focus 1.6 Duratorg-TDCi 80kw - 1333(1339)kg ( nebo 66kw - 1334kg )
Citroen C5 1.6 HDi - 80kw - 1442kg ( 66kw verze se do C5, co já vím nedávala )
Mám za to, e PSA vyvýjelo tento naftový 1.6 motor společně s Fordem.
Jestli teda ve Focusu drí v pohodě a zrovna tak v C4, tak mi z toho plyne, e jde předevím o to, jak moc se motor zatěuje, repektive přepíná, kdy se mu chipem přidává )
Take kdy se lehce chipne a nebude ten výkon vyuívat na kadé křiovatce, ale jen občas při předjídění apod., tak by to na tu ivotnost mít vliv nemělo. Ale kdy dá u tak slabý motor do těkého auta a ten výkon na rozhýbání je prostě potřeba, tak půjde do loje...
( prosím neukamenujte mě, za tento příspěvek, já tu hloupost před rokem a půl udělal, e jsem si to nechal chipnout, tak si za kadou cenu snaím namluvit, e to bude ok :-)))) )
|
|
| |
|
|