| | |
11.10.2011 21:33 -
Re: Chiptuning
|
2418473
|
|
rocesko
|
Město: Zvolen, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X | Počet příspěvků: 30 |
|
|
tief podla mňa sa auto trápi menej keď má k dispozícii viac výkonu a krútiaceho momentu napr v kopci pri predbiehaní. A btw ja nemám iadny čip, ale je to proste zmenené na výkon presne tak ako ho výrobca robil pri iných modeloch. Tak e len uívam to čo motor ponúka v továrenskom nastavení, iadna dymovnica octavia čo má 190koní.
tief podla mňa sa auto trápi menej keď má k dispozícii viac výkonu a krútiaceho momentu napr v kopci pri predbiehaní. A btw ja nemám iadny čip, ale je to proste zmenené na výkon presne tak ako ho výrobca robil pri iných modeloch. Tak e len uívam to čo motor ponúka v továrenskom nastavení, iadna dymovnica octavia čo má 190koní.
|
|
11.10.2011 22:09 -
Re: Chiptuning
|
2418480
|
|
zhrado
|
Město: Zh, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX | Počet příspěvků: 767 |
|
|
rocesko - hlavne, e si spokojný. Na to sú ikovní žudia, ktorí vedia pomôc. A keď to ide jednoduchou cestou v dnenej dobe tak by to bol hriech nevyui keď to chce. A sám vidí, e to drí a e sa to za tie km nerozsypalo. ere to menej, je to svinejie, ivie, bezpečnejie. Rados jazdi A či ten motor vydrí 600 tis km alebo 550tis km je teraz jedno. Zvlá keď náhradné veci na RHZ sú za pár korún a nájde ich kadetade..
rocesko - hlavne, e si spokojný. Na to sú ikovní žudia, ktorí vedia pomôc. A keď to ide jednoduchou cestou v dnenej dobe tak by to bol hriech nevyui keď to chce. A sám vidí, e to drí a e sa to za tie km nerozsypalo. ere to menej, je to svinejie, ivie, bezpečnejie. Rados jazdi :) A či ten motor vydrí 600 tis km alebo 550tis km je teraz jedno. Zvlá keď náhradné veci na RHZ sú za pár korún a nájde ich kadetade..
|
|
11.10.2011 23:10 -
Re: Chiptuning
|
2418483
|
|
felix81
|
Město: Praha, Auto: C8 2.2 HDi 94kw | Počet příspěvků: 292 |
|
|
Zdar. Taky připojím svůj názor.
Kdo chce kam pomozte mu tam, e Rocesko. Má čiplej motor, jede to hezky a kdejaká fóbie vidí jen tvůj rozmazaný zadek při předjídění. Je sice fakt, e občas ininýři z citroenu občas rozum nepobrali, ale zas tak hlůpí nejsou. Kdy postaví auto na 109k tak to asi má nějaký důvod. Jsou na to nastavené ostatní komponenty vozu. Kdy přidá výkon na motoru začne trpět vechno okolo. Od silentbloků motoru a po FAP konče. Neni lepí si udělat čípektůning vlastní??? To jest: vyházet tu zátě z kufru (bordel), nafoukat gumy na správný tlak a pravidelně měnit olej a filtry. To je dle mého úsudku čiptuning jaký má být. Anebo jak zde píí majitelé krásných 6ti válcu: Kup si auto s pořádným motorem a pak nemusí nic čipovat.
Zdar. Taky připojím svůj názor.
Kdo chce kam pomozte mu tam, e Rocesko. Má čiplej motor, jede to hezky a kdejaká fóbie vidí jen tvůj rozmazaný zadek při předjídění. Je sice fakt, e občas ininýři z citroenu občas rozum nepobrali, ale zas tak hlůpí nejsou. Kdy postaví auto na 109k tak to asi má nějaký důvod. Jsou na to nastavené ostatní komponenty vozu. Kdy přidá výkon na motoru začne trpět vechno okolo. Od silentbloků motoru a po FAP konče. Neni lepí si udělat čípektůning vlastní??? To jest: vyházet tu zátě z kufru (bordel), nafoukat gumy na správný tlak a pravidelně měnit olej a filtry. To je dle mého úsudku čiptuning jaký má být. Anebo jak zde píí majitelé krásných 6ti válcu: Kup si auto s pořádným motorem a pak nemusí nic čipovat. ;-)
|
|
12.10.2011 07:15 -
Re: Chiptuning
|
2418489
|
|
vilous
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1256 |
|
|
Souhlas s předelým příspěvkem. Nejdokonaleí tuning je před koupí auta si 5 minut sednout a sesumírovat si, jaké vlastnosti od auta čekám. Kdy chci mít raketoplán, tak nevolím nejméně výkonný motor v dané sérii aut. Jetě uetřím, protoe v Česku je na trhu ojetých aut fóbie před výkonnými motory a tedy auto s výkonnějím motorem vyjde často levněji.
No a naprosto veselé je tvrzení, e kdy motor nadupu, tak se míň trápí. Ano - kdy potřebuji 120k, tak se motor dělaný na 200k vysloveně fláká. Ale motor dělaný na 109 k jede za hranici konstrukčních hodnot. Při citovaném předjídění do kopce auto nepopostrčí zezadu soustava čipů nebo fluidum z vesmíru - vznikne to přenosem větí síly píst - ojnice - klikovka - spojka - převodovka - kola.
Uznávám ale, e při současné výdri (zejména dieselových) motorů zkrácení jejich ivotnosti i o desítky procent nemusí být zajímavé - málokdo nyní má auto tak dlouho, aby dojel motor na hranici jeho mechanické ivotnosti.
Souhlas s předelým příspěvkem. Nejdokonaleí tuning je před koupí auta si 5 minut sednout a sesumírovat si, jaké vlastnosti od auta čekám. Kdy chci mít raketoplán, tak nevolím nejméně výkonný motor v dané sérii aut. Jetě uetřím, protoe v Česku je na trhu ojetých aut fóbie před výkonnými motory a tedy auto s výkonnějím motorem vyjde často levněji.
No a naprosto veselé je tvrzení, e kdy motor nadupu, tak se míň trápí. Ano - kdy potřebuji 120k, tak se motor dělaný na 200k vysloveně fláká. Ale motor dělaný na 109 k jede za hranici konstrukčních hodnot. Při citovaném předjídění do kopce auto nepopostrčí zezadu soustava čipů nebo fluidum z vesmíru - vznikne to přenosem větí síly píst - ojnice - klikovka - spojka - převodovka - kola.
Uznávám ale, e při současné výdri (zejména dieselových) motorů zkrácení jejich ivotnosti i o desítky procent nemusí být zajímavé - málokdo nyní má auto tak dlouho, aby dojel motor na hranici jeho mechanické ivotnosti.
|
|
12.10.2011 10:36 -
Re: Chiptuning
|
2418509
|
|
Zbyňa
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX | Počet příspěvků: 459 |
|
|
Doufám, e to není off, ale -> Zajímalo by mě teda, jak to má třeba koncern VW, kdy má na první pohled jeden motor (např. z minulé generace superbu 1.9 TDi) ve výkonových variantách 74 - 96 kW (samozřejmě různý krouáky), vechno to byly 8 ventily... neříkejte mi, e pro kadou výkonovou variantu byly jinak dymenzovaný ostatní "součástky", to by stálo přece peněz jako prase . Dle mýho to bylo vechno stavěný na nejsilnějí verzi toho motoru a pralo se to vechno do stejnýho základu, pak čípek řekněme ze 74 na 96kW nemohl mít vliv na zbytek komponentů...
Jinak, kdo chce co, a si dělá, je mi to jedno... ale tohle by mě zajímalo, protoe nevěřím tomu, e zrovna Das auto bude řeit vechno zvlá..
Doufám, e to není off, ale -> Zajímalo by mě teda, jak to má třeba koncern VW, kdy má na první pohled jeden motor (např. z minulé generace superbu 1.9 TDi) ve výkonových variantách 74 - 96 kW (samozřejmě různý krouáky), vechno to byly 8 ventily... neříkejte mi, e pro kadou výkonovou variantu byly jinak dymenzovaný ostatní "součástky", to by stálo přece peněz jako prase :nevim. Dle mýho to bylo vechno stavěný na nejsilnějí verzi toho motoru a pralo se to vechno do stejnýho základu, pak čípek řekněme ze 74 na 96kW nemohl mít vliv na zbytek komponentů...
Jinak, kdo chce co, a si dělá, je mi to jedno... ale tohle by mě zajímalo, protoe nevěřím tomu, e zrovna Das auto bude řeit vechno zvlá..
|
|
12.10.2011 12:20 -
Re: Chiptuning
|
2418517
|
|
Maxifik
|
Město: Trutnov 4, Auto: Toyota Verso 1,8 | Počet příspěvků: 746 |
|
|
tief i jumep: klídek, etřete si nervy, nemá to smysl
tief i jumep: klídek, etřete si nervy, nemá to smysl ;-)
|
|
12.10.2011 16:58 -
Re: Chiptuning
|
2418526
|
|
Darja
|
|
|
myslím, e by se měli začít čipovat lidi. Nějak mi chybí výkon a moc eru
myslím, e by se měli začít čipovat lidi. Nějak mi chybí výkon a moc eru :-))))
|
|
12.10.2011 18:17 -
Re: Chiptuning
|
2418544
|
|
najk
|
Město: Děčín, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 1537 |
|
|
juchuuuuu, super vlákno, historie se opakuje někdo si nepřečte vlákno a hned píe, přitom netue, e tady jest smečka zarytých antičipanů (včetně mně), pud sebezáchovy by mně varoval před psaním příspěvků na tomto clubu, na čipky jsou jiné cluby a tam se čipkuje aj aj, tam se montují i jaderné reaktory do karburátoru a trhají se komíny a ........., tak a můete pokračovat, u se těím
juchuuuuu, super vlákno, historie se opakuje :-)))) někdo si nepřečte vlákno a hned píe, přitom netue, e tady jest smečka zarytých antičipanů (včetně mně), pud sebezáchovy by mně varoval před psaním příspěvků na tomto clubu, na čipky jsou jiné cluby a tam se čipkuje aj aj, tam se montují i jaderné reaktory do karburátoru a trhají se komíny a ........., tak a můete pokračovat, u se těím ;-)
|
|
12.10.2011 18:53 -
Re: Chiptuning
|
2418555
|
|
zhrado
|
Město: Zh, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX | Počet příspěvků: 767 |
|
|
Jj, a tí zarytí antičipisti sa určite boja aj da plný plyn lebo čóóóó ááák sa náhodou tomu motoru dačo stane Neviem veru, nechápem, z dákej obyčajnej úpravy tožko rozruchov.. A hláky typu, francúzi sú natožko super, e keď oni povedia, e presne ten a ten priebeh výkonu a krúaku je ten jediný geniálny a kadé iné percento do plusu alebo mínusu je prasenie, sú úsmevné
Jj, a tí zarytí antičipisti :D sa určite boja aj da plný plyn lebo čóóóó ááák sa náhodou tomu motoru dačo stane :D Neviem veru, nechápem, z dákej obyčajnej úpravy tožko rozruchov.. A hláky typu, francúzi sú natožko super, e keď oni povedia, e presne ten a ten priebeh výkonu a krúaku je ten jediný geniálny a kadé iné percento do plusu alebo mínusu je prasenie, sú úsmevné :) :) :)
|
|
12.10.2011 19:06 -
Re: Chiptuning
|
2418559
|
|
najk
|
Město: Děčín, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 1537 |
|
|
zhrado napsal(a):
hi hi hi, vdyt neříkám, e nemáte pravdu, jenom, e tady se moc podpory nedočkáte, kdeto na čip adejl clubu se dá lépe pochlubit jak ty koně řechtajííííííí
hi hi hi, vdyt neříkám, e nemáte pravdu, jenom, e tady se moc podpory nedočkáte, kdeto na čip adejl clubu se dá lépe pochlubit jak ty koně řechtajííííííí :-))))
|
|
12.10.2011 19:09 -
Re: Chiptuning
|
2418560
|
|
zhrado
|
Město: Zh, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX | Počet příspěvků: 767 |
|
|
Ako mne je jedno, ja mám na háku, len sa usmievam nad tým "antičipfanklubom" tuto
Ako mne je jedno, ja mám na háku, len sa usmievam nad tým "antičipfanklubom" tuto :)
|
|
12.10.2011 19:12 -
Re: Chiptuning
|
2418562
|
|
jumep
|
|
|
ja sa tiez usmievam nad ludmi ktory miesto opravy auta si to cipnu
a tiez nad tymi co namiesto rozvodov investuju do cipu a potom sa divia ...
ja sa tiez usmievam nad ludmi ktory miesto opravy auta si to cipnu
a tiez nad tymi co namiesto rozvodov investuju do cipu a potom sa divia ...
|
|
12.10.2011 19:21 -
Re: Chiptuning
|
2418563
|
|
zhrado
|
Město: Zh, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX | Počet příspěvků: 767 |
|
|
Veď tak je jasné, e riei POKAZENÉ auto čipom, je blbos. Ak to niekto robí je to jeho vec. Aj keď asi sám vie, e aj výrobca riei niektoré veci takto = úpravou softu = "čipom"...
Veď tak je jasné, e riei POKAZENÉ auto čipom, je blbos. Ak to niekto robí je to jeho vec. Aj keď asi sám vie, e aj výrobca riei niektoré veci takto = úpravou softu = "čipom"...
|
|
12.10.2011 19:25 -
Re: Chiptuning
|
2418564
|
|
jumep
|
|
|
vyrobca nezvysuje vykon ale upravuje nedostky softu, ktore sa na vyrobnom pase a v teoretickej rovine nedali odhalit, to je troska rozdiel ...
vyrobca nezvysuje vykon ale upravuje nedostky softu, ktore sa na vyrobnom pase a v teoretickej rovine nedali odhalit, to je troska rozdiel ...
|
|
12.10.2011 19:39 -
Re: Chiptuning
|
2418566
|
|
zhrado
|
Město: Zh, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX | Počet příspěvků: 767 |
|
|
A to u nieje prasenie? Tie je to úprava... A ktovie ako sú pomenené hodnoty..
A to u nieje prasenie? Tie je to úprava... A ktovie ako sú pomenené hodnoty..
|
|
| |
|
|