| | |
11.08.2011 10:28 -
Re: Chiptuning
|
2406461
|
|
Lubo74
|
Město: Neznaov 48, Auto: Citroën C5 III (X7) 3.0i V6 215k Tourer | Počet příspěvků: 78 |
|
|
Darja napsal(a): Jetě dovětek. Kadý si s autem můe dělat do chce. Já nemám nic proti kupování filtrů copřidávajekoněasniujouspotřebu. Jen mám na to jinej pohled. Já jen na to koukám s daleko větím odstupem, ne běný uivatel. A ten odstup je vytvořenej léty a pokusem a omylem. Taky jsem si tímhle obdobím prola, ale rychle z něj vyla, protoe jsem se zamotala do světa úprav motoru v takovém rozsahu, který tu praktikuje hrstka lidí. A kdy do nečeho proniknu, zjistím, jak ílený jsem měla názory na začátku. Kdy někdo s mým názorem nesouhlasí, je to jeho volba Já jen řekla to, co je fakt. A e ti to míň ere a líp jede, je fajn. On kadej novej filtr je lepí, ne ten starej a zaneenej
No comment. Přesně takovouhle reakci jsem od tebe očekával.
Jetě dovětek. Kadý si s autem můe dělat do chce. Já nemám nic proti kupování filtrů copřidávajekoněasniujouspotřebu. Jen mám na to jinej pohled. Já jen na to koukám s daleko větím odstupem, ne běný uivatel. A ten odstup je vytvořenej léty a pokusem a omylem. Taky jsem si tímhle obdobím prola, ale rychle z něj vyla, protoe jsem se zamotala do světa úprav motoru v takovém rozsahu, který tu praktikuje hrstka lidí. A kdy do nečeho proniknu, zjistím, jak ílený jsem měla názory na začátku. Kdy někdo s mým názorem nesouhlasí, je to jeho volba :) Já jen řekla to, co je fakt. A e ti to míň ere a líp jede, je fajn. :palec On kadej novej filtr je lepí, ne ten starej a zaneenej :)
No comment. Přesně takovouhle reakci jsem od tebe očekával.:-))
|
|
11.08.2011 10:54 -
Re: Chiptuning
|
2406468
|
|
Darja
|
|
|
Lubo74 napsal(a): No comment. Přesně takovouhle reakci jsem od tebe očekával.
Ví, pokud jsi tak vevědoucí, a čekal si to, proč ses do toho poutěl? Já pokud bych čekala, e mi někdo vyvrátí můj pocit o tom, jak jsem nala 4 koně v motoru, nebudu se poutět do diskuze a budu mít lepí pocit
Tys napsal svůj názor, já svůj. To vjo, tak proč potřeba toho "bez komentáře" poslední slovo?
Ví, pokud jsi tak vevědoucí, a čekal si to, proč ses do toho poutěl? :D Já pokud bych čekala, e mi někdo vyvrátí můj pocit o tom, jak jsem nala 4 koně v motoru, nebudu se poutět do diskuze a budu mít lepí pocit:-p
Tys napsal svůj názor, já svůj. To vjo, tak proč potřeba toho "bez komentáře" :-)))) poslední slovo?
|
|
11.08.2011 11:15 -
Re: Chiptuning
|
2406470
|
|
Lubo74
|
Město: Neznaov 48, Auto: Citroën C5 III (X7) 3.0i V6 215k Tourer | Počet příspěvků: 78 |
|
|
Darjo před 14lety kdy jsem jetě nebil na vozíku tak jsme s kamarádem mechanikem upravovali kodovácké motory. Ostrá vačka,Weber,sníená hlava jinej rozdělovač atd. Spotřeba la sice vzhůru ale pořádně to jelo.Vím jak se choval na válcovce obič filtr a svíčky. Je jasný e obojí nepřidá extra výkon ale něco jo. Je vidět e si asi filtr v ruce nikdy neměla. Ono stačí kdy foukne pusou do sportovního a pak do obič. Obič filtr jen tak neprofoukne kdeto sportovní v pohodě.Tak mi tu netvrď e kdy motor líp nasává a spaluje e to nemá ádný význam.To je největí blábol co jsem kdy slyel!!!
Darjo před 14lety kdy jsem jetě nebil na vozíku tak jsme s kamarádem mechanikem upravovali kodovácké motory. Ostrá vačka,Weber,sníená hlava jinej rozdělovač atd. Spotřeba la sice vzhůru ale pořádně to jelo.Vím jak se choval na válcovce obič filtr a svíčky. Je jasný e obojí nepřidá extra výkon ale něco jo. Je vidět e si asi filtr v ruce nikdy neměla. Ono stačí kdy foukne pusou do sportovního a pak do obič. Obič filtr jen tak neprofoukne kdeto sportovní v pohodě.Tak mi tu netvrď e kdy motor líp nasává a spaluje e to nemá ádný význam.To je největí blábol co jsem kdy slyel!!!
|
|
11.08.2011 12:19 -
Re: Chiptuning
|
2406474
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Krista Pána nad Labem, to je jako u blbečků. Kdy si přečtu vlákno o tom, proč si kdo pořídil C5, tak tam čtu samý pohodlí, klídek, prostor, veliký, krásný.... , ale nikdo nepíe, e proto, aby s tím závodil. Ve vlákně o C5 1.6 HDi se zase píe, e to má dostatek výkonu a pod. Tak co se tu pořád řeí. Kdo si koupil C5, tak je asi spí kliďas a nebo si vybral patný auto. Chipovat se dá kde co, jen ty následky tady popsali lidi, který s tím mají zkuenosti a dostávají za to sodu. Nechápu.
Luboi. Ty se tady rve o pár koní, o kterých ti řekla manelka. Připus, e se můete oba cítit jako já za mlada, kdy jsem na pincku vymontoval tlumič z výfuku a hned jsem měl závoďáka. Sice to jelo pomaleji a netáhlo, ale ten kravál vechno nahradil.
Co se propustnosti filtru týká, tak výrobce s určitým mnostvím vzduchu přece počítá a podle toho motor ladí. Vyndej ten filtr úplně a získá dalí koně navíc.
Z logiky vyplývá, e výrobce je trotl, kterej úmyslně prodává auta pod cenou, která by v případě vyího výkonu jen za cenu lepího filtru mohla být vyí. Výrobce se netítí dát do auta předraený komponenty, jen na tom debilním filtru má potřebu etřit. Kadý by si chtěl koupit tak laciný auto s 200 koněma a spotřebou 5l/100km, take cena by mohla být díky zájmu mnohem vyí.
Sebekriticky přiznávám, e by se mi taky líbil větí výkon, ale vracím se zpět na zem a nechávám si o takových zbytečnostech jenom zdát. Jezdím i bez toho a jde to. Ono toti vdycky vechno můe být lepí, ale bohuel i horí.
Krista Pána nad Labem, to je jako u blbečků. Kdy si přečtu vlákno o tom, proč si kdo pořídil C5, tak tam čtu samý pohodlí, klídek, prostor, veliký, krásný.... , ale nikdo nepíe, e proto, aby s tím závodil. Ve vlákně o C5 1.6 HDi se zase píe, e to má dostatek výkonu a pod. Tak co se tu pořád řeí. Kdo si koupil C5, tak je asi spí kliďas a nebo si vybral patný auto. Chipovat se dá kde co, jen ty následky tady popsali lidi, který s tím mají zkuenosti a dostávají za to sodu. Nechápu.
Luboi. Ty se tady rve o pár koní, o kterých ti řekla manelka. Připus, e se můete oba cítit jako já za mlada, kdy jsem na pincku vymontoval tlumič z výfuku a hned jsem měl závoďáka. Sice to jelo pomaleji a netáhlo, ale ten kravál vechno nahradil.
Co se propustnosti filtru týká, tak výrobce s určitým mnostvím vzduchu přece počítá a podle toho motor ladí. Vyndej ten filtr úplně a získá dalí koně navíc.
Z logiky vyplývá, e výrobce je trotl, kterej úmyslně prodává auta pod cenou, která by v případě vyího výkonu jen za cenu lepího filtru mohla být vyí. Výrobce se netítí dát do auta předraený komponenty, jen na tom debilním filtru má potřebu etřit. Kadý by si chtěl koupit tak laciný auto s 200 koněma a spotřebou 5l/100km, take cena by mohla být díky zájmu mnohem vyí.
Sebekriticky přiznávám, e by se mi taky líbil větí výkon, ale vracím se zpět na zem a nechávám si o takových zbytečnostech jenom zdát. Jezdím i bez toho a jde to. Ono toti vdycky vechno můe být lepí, ale bohuel i horí.
|
|
11.08.2011 12:45 -
Re: Chiptuning
|
2406477
|
|
Lubo74
|
Město: Neznaov 48, Auto: Citroën C5 III (X7) 3.0i V6 215k Tourer | Počet příspěvků: 78 |
|
|
Mikra napsal(a): Krista Pána nad Labem, to je jako u blbečků. Kdy si přečtu vlákno o tom, proč si kdo pořídil C5, tak tam čtu samý pohodlí, klídek, prostor, veliký, krásný.... , ale nikdo nepíe, e proto, aby s tím závodil. Ve vlákně o C5 1.6 HDi se zase píe, e to má dostatek výkonu a pod. Tak co se tu pořád řeí. Kdo si koupil C5, tak je asi spí kliďas a nebo si vybral patný auto. Chipovat se dá kde co, jen ty následky tady popsali lidi, který s tím mají zkuenosti a dostávají za to sodu. Nechápu. Luboi. Ty se tady rve o pár koní, o kterých ti řekla manelka. Připus, e se můete oba cítit jako já za mlada, kdy jsem na pincku vymontoval tlumič z výfuku a hned jsem měl závoďáka. Sice to jelo pomaleji a netáhlo, ale ten kravál vechno nahradil. Co se propustnosti filtru týká, tak výrobce s určitým mnostvím vzduchu přece počítá a podle toho motor ladí. Vyndej ten filtr úplně a získá dalí koně navíc. Z logiky vyplývá, e výrobce je trotl, kterej úmyslně prodává auta pod cenou, která by v případě vyího výkonu jen za cenu lepího filtru mohla být vyí. Výrobce se netítí dát do auta předraený komponenty, jen na tom debilním filtru má potřebu etřit. Kadý by si chtěl koupit tak laciný auto s 200 koněma a spotřebou 5l/100km, take cena by mohla být díky zájmu mnohem vyí. Sebekriticky přiznávám, e by se mi taky líbil větí výkon, ale vracím se zpět na zem a nechávám si o takových zbytečnostech jenom zdát. Jezdím i bez toho a jde to. Ono toti vdycky vechno můe být lepí, ale bohuel i horí.
Ale já jsem netvrdil e auto chci čipovat!!!!!!!!!!!! Já jsem s výkonem spokojený!!!!!!! Jenom jsem chtěl naznačit e se nemusí hned čipovat ale začít u věcí které mohou ovlivni trochu svinost auta. Manelka jsem psal si stěovala oprávněně e je auto lenivé. Vytahané lanko plynu. Proto jsem také radil aď se nejdřív mrkne tam jestli to není příčina malého výkonu ne hned čipovat.
Krista Pána nad Labem, to je jako u blbečků. Kdy si přečtu vlákno o tom, proč si kdo pořídil C5, tak tam čtu samý pohodlí, klídek, prostor, veliký, krásný.... , ale nikdo nepíe, e proto, aby s tím závodil. Ve vlákně o C5 1.6 HDi se zase píe, e to má dostatek výkonu a pod. Tak co se tu pořád řeí. Kdo si koupil C5, tak je asi spí kliďas a nebo si vybral patný auto. Chipovat se dá kde co, jen ty následky tady popsali lidi, který s tím mají zkuenosti a dostávají za to sodu. Nechápu. Luboi. Ty se tady rve o pár koní, o kterých ti řekla manelka. Připus, e se můete oba cítit jako já za mlada, kdy jsem na pincku vymontoval tlumič z výfuku a hned jsem měl závoďáka. Sice to jelo pomaleji a netáhlo, ale ten kravál vechno nahradil. Co se propustnosti filtru týká, tak výrobce s určitým mnostvím vzduchu přece počítá a podle toho motor ladí. Vyndej ten filtr úplně a získá dalí koně navíc. Z logiky vyplývá, e výrobce je trotl, kterej úmyslně prodává auta pod cenou, která by v případě vyího výkonu jen za cenu lepího filtru mohla být vyí. Výrobce se netítí dát do auta předraený komponenty, jen na tom debilním filtru má potřebu etřit. Kadý by si chtěl koupit tak laciný auto s 200 koněma a spotřebou 5l/100km, take cena by mohla být díky zájmu mnohem vyí. Sebekriticky přiznávám, e by se mi taky líbil větí výkon, ale vracím se zpět na zem a nechávám si o takových zbytečnostech jenom zdát. Jezdím i bez toho a jde to. Ono toti vdycky vechno můe být lepí, ale bohuel i horí.
Ale já jsem netvrdil e auto chci čipovat!!!!!!!!!!!! Já jsem s výkonem spokojený!!!!!!! Jenom jsem chtěl naznačit e se nemusí hned čipovat ale začít u věcí které mohou ovlivni trochu svinost auta. Manelka jsem psal si stěovala oprávněně e je auto lenivé. Vytahané lanko plynu. Proto jsem také radil aď se nejdřív mrkne tam jestli to není příčina malého výkonu ne hned čipovat.
|
|
11.08.2011 13:02 -
Re: Chiptuning
|
2406479
|
|
Lubo74
|
Město: Neznaov 48, Auto: Citroën C5 III (X7) 3.0i V6 215k Tourer | Počet příspěvků: 78 |
|
|
Lubo74 napsal(a): Mikra napsal(a): Krista Pána nad Labem, to je jako u blbečků. Kdy si přečtu vlákno o tom, proč si kdo pořídil C5, tak tam čtu samý pohodlí, klídek, prostor, veliký, krásný.... , ale nikdo nepíe, e proto, aby s tím závodil. Ve vlákně o C5 1.6 HDi se zase píe, e to má dostatek výkonu a pod. Tak co se tu pořád řeí. Kdo si koupil C5, tak je asi spí kliďas a nebo si vybral patný auto. Chipovat se dá kde co, jen ty následky tady popsali lidi, který s tím mají zkuenosti a dostávají za to sodu. Nechápu. Luboi. Ty se tady rve o pár koní, o kterých ti řekla manelka. Připus, e se můete oba cítit jako já za mlada, kdy jsem na pincku vymontoval tlumič z výfuku a hned jsem měl závoďáka. Sice to jelo pomaleji a netáhlo, ale ten kravál vechno nahradil. Co se propustnosti filtru týká, tak výrobce s určitým mnostvím vzduchu přece počítá a podle toho motor ladí. Vyndej ten filtr úplně a získá dalí koně navíc. Z logiky vyplývá, e výrobce je trotl, kterej úmyslně prodává auta pod cenou, která by v případě vyího výkonu jen za cenu lepího filtru mohla být vyí. Výrobce se netítí dát do auta předraený komponenty, jen na tom debilním filtru má potřebu etřit. Kadý by si chtěl koupit tak laciný auto s 200 koněma a spotřebou 5l/100km, take cena by mohla být díky zájmu mnohem vyí. Sebekriticky přiznávám, e by se mi taky líbil větí výkon, ale vracím se zpět na zem a nechávám si o takových zbytečnostech jenom zdát. Jezdím i bez toho a jde to. Ono toti vdycky vechno můe být lepí, ale bohuel i horí. Ale já jsem netvrdil e auto chci čipovat!!!!!!!!!!!! Já jsem s výkonem spokojený!!!!!!! Jenom jsem chtěl naznačit e se nemusí hned čipovat ale začít u věcí které mohou ovlivni trochu svinost auta. Manelka jsem psal si stěovala oprávněně e je auto lenivé. Vytahané lanko plynu. Proto jsem také radil aď se nejdřív mrkne tam jestli to není příčina malého výkonu ne hned čipovat.
Darja mi napsala e je třeba pořádně číst. Tak si to i ty pořádně přečti co jsem psal ne něco napíe.
Krista Pána nad Labem, to je jako u blbečků. Kdy si přečtu vlákno o tom, proč si kdo pořídil C5, tak tam čtu samý pohodlí, klídek, prostor, veliký, krásný.... , ale nikdo nepíe, e proto, aby s tím závodil. Ve vlákně o C5 1.6 HDi se zase píe, e to má dostatek výkonu a pod. Tak co se tu pořád řeí. Kdo si koupil C5, tak je asi spí kliďas a nebo si vybral patný auto. Chipovat se dá kde co, jen ty následky tady popsali lidi, který s tím mají zkuenosti a dostávají za to sodu. Nechápu. Luboi. Ty se tady rve o pár koní, o kterých ti řekla manelka. Připus, e se můete oba cítit jako já za mlada, kdy jsem na pincku vymontoval tlumič z výfuku a hned jsem měl závoďáka. Sice to jelo pomaleji a netáhlo, ale ten kravál vechno nahradil. Co se propustnosti filtru týká, tak výrobce s určitým mnostvím vzduchu přece počítá a podle toho motor ladí. Vyndej ten filtr úplně a získá dalí koně navíc. Z logiky vyplývá, e výrobce je trotl, kterej úmyslně prodává auta pod cenou, která by v případě vyího výkonu jen za cenu lepího filtru mohla být vyí. Výrobce se netítí dát do auta předraený komponenty, jen na tom debilním filtru má potřebu etřit. Kadý by si chtěl koupit tak laciný auto s 200 koněma a spotřebou 5l/100km, take cena by mohla být díky zájmu mnohem vyí. Sebekriticky přiznávám, e by se mi taky líbil větí výkon, ale vracím se zpět na zem a nechávám si o takových zbytečnostech jenom zdát. Jezdím i bez toho a jde to. Ono toti vdycky vechno můe být lepí, ale bohuel i horí. Ale já jsem netvrdil e auto chci čipovat!!!!!!!!!!!! Já jsem s výkonem spokojený!!!!!!! Jenom jsem chtěl naznačit e se nemusí hned čipovat ale začít u věcí které mohou ovlivni trochu svinost auta. Manelka jsem psal si stěovala oprávněně e je auto lenivé. Vytahané lanko plynu. Proto jsem také radil aď se nejdřív mrkne tam jestli to není příčina malého výkonu ne hned čipovat.
Darja mi napsala e je třeba pořádně číst. Tak si to i ty pořádně přečti co jsem psal ne něco napíe.:-p
|
|
11.08.2011 13:31 -
Re: Chiptuning
|
2406482
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
OK. Já tě taky neprzním za čip, jen jsem ti naznačil, e domělý a nezměřený zvýení výkonu je moný. Ale jen filtrem bych to neviděl moc reálně. Motor si nasaje co má, a kdy to jde lehčeji, naznamená to, e toho nasaje o tolik víc, e by se zvedal výkon. Jen na vzduch ten motor přece nejede. Je tam i váha vzduchu a ta případný nedostatek vzduchu zjistí a upraví zbytek procesu tak, aby to lapalo. No a zmíněných pár kobylek k původním asi 100 se moc pozorovat nedá. Kdy vypne klimu, taky nepocítí nárůst výkonu. Teda já ne.
OK. Já tě taky neprzním za čip, jen jsem ti naznačil, e domělý a nezměřený zvýení výkonu je moný. Ale jen filtrem bych to neviděl moc reálně. Motor si nasaje co má, a kdy to jde lehčeji, naznamená to, e toho nasaje o tolik víc, e by se zvedal výkon. Jen na vzduch ten motor přece nejede. Je tam i váha vzduchu a ta případný nedostatek vzduchu zjistí a upraví zbytek procesu tak, aby to lapalo. No a zmíněných pár kobylek k původním asi 100 se moc pozorovat nedá. Kdy vypne klimu, taky nepocítí nárůst výkonu. Teda já ne.
|
|
11.08.2011 13:54 -
Re: Chiptuning
|
2406485
|
|
Lubo74
|
Město: Neznaov 48, Auto: Citroën C5 III (X7) 3.0i V6 215k Tourer | Počet příspěvků: 78 |
|
|
To já vím e jenom filtr nespasí.Ale kdy dá filtr + Denso svíčky které se pouívají při tunění motoru tak ti to u něco málo přidá.Pro toho kdo chce tunit (já né) tak kadej kůň je dobrej. Vím to kdy jsem byl před 14 lety blázen do tuningu a zkoueli jsme to na válcovce. Jinak také nejsem příznivce čipování C5. Je to auto na lenoení.
To já vím e jenom filtr nespasí.Ale kdy dá filtr + Denso svíčky které se pouívají při tunění motoru tak ti to u něco málo přidá.Pro toho kdo chce tunit (já né) tak kadej kůň je dobrej. Vím to kdy jsem byl před 14 lety blázen do tuningu a zkoueli jsme to na válcovce. Jinak také nejsem příznivce čipování C5. Je to auto na lenoení.
|
|
11.08.2011 15:27 -
Re: Chiptuning
|
2406503
|
|
jumep
|
|
|
len drobnost, mal som tu auto kde si panko dal takyto filter
bolo to hdi
neviem ci to bolo tym ze to nevedel impregnovat alebo je to vlastnost, ale ta impregnacia bol nejaky olej, ktory sa dostal do sania a na vahu vzduchu, ktora bola potom mastna a hodnoty z nej boli bludne
po precisteni a hodeni papieraku bol pokoj ... a panko si kupuje odvtedy obycajne papieraky
len drobnost, mal som tu auto kde si panko dal takyto filter
bolo to hdi
neviem ci to bolo tym ze to nevedel impregnovat alebo je to vlastnost, ale ta impregnacia bol nejaky olej, ktory sa dostal do sania a na vahu vzduchu, ktora bola potom mastna a hodnoty z nej boli bludne
po precisteni a hodeni papieraku bol pokoj ... a panko si kupuje odvtedy obycajne papieraky
|
|
11.08.2011 15:29 -
Re: Chiptuning
|
2406504
|
|
Darja
|
|
|
Uříznětě si filtrboxy, dejte si tam kónický filtry... pak jde jetě víc vzduchu do motoru
Uříznětě si filtrboxy, dejte si tam kónický filtry... pak jde jetě víc vzduchu do motoru :D
|
|
11.08.2011 16:16 -
Re: Chiptuning
|
2406515
|
|
Lubo74
|
Město: Neznaov 48, Auto: Citroën C5 III (X7) 3.0i V6 215k Tourer | Počet příspěvků: 78 |
|
|
jumep napsal(a): len drobnost, mal som tu auto kde si panko dal takyto filter bolo to hdi neviem ci to bolo tym ze to nevedel impregnovat alebo je to vlastnost, ale ta impregnacia bol nejaky olej, ktory sa dostal do sania a na vahu vzduchu, ktora bola potom mastna a hodnoty z nej boli bludne po precisteni a hodeni papieraku bol pokoj ... a panko si kupuje odvtedy obycajne papieraky
Ono se to nesmí s tím olejíčkem přehnat. Slouí to jako ochranný film který zachytává nečistoty.Dříve se olejíček nepouíval. Nemusí kdy nechce ho tam aplikovat. Hůř se ale čistí. Filtry pouívám leta a nikdy ádný problém.
len drobnost, mal som tu auto kde si panko dal takyto filter bolo to hdi neviem ci to bolo tym ze to nevedel impregnovat alebo je to vlastnost, ale ta impregnacia bol nejaky olej, ktory sa dostal do sania a na vahu vzduchu, ktora bola potom mastna a hodnoty z nej boli bludne po precisteni a hodeni papieraku bol pokoj ... a panko si kupuje odvtedy obycajne papieraky
Ono se to nesmí s tím olejíčkem přehnat. Slouí to jako ochranný film který zachytává nečistoty.Dříve se olejíček nepouíval. Nemusí kdy nechce ho tam aplikovat. Hůř se ale čistí. Filtry pouívám leta a nikdy ádný problém.
|
|
11.08.2011 16:28 -
Re: Chiptuning
|
2406517
|
|
miskod
|
|
|
Na benzinaku by som to ako problem nevidel. Tam ziadna vaha vzduchu nie je. No a podtlakove cidlo je uz zase v mieste, kde toho oleja vela nenafrka. Nakoniec v 1.8i a aj 2.0i toho oleja nafrka dost odvetranim ventiloveho veka a ono je stale ciste.
Inak ja si myslim, ze akonahle sa textilny filter impregnuje nejakym olejom, tak nema ovela vacsiu priepustnost oproti papierovemu. Ale to je len moja nicim nepodlozena domnienka.
Na benzinaku by som to ako problem nevidel. Tam ziadna vaha vzduchu nie je. No a podtlakove cidlo je uz zase v mieste, kde toho oleja vela nenafrka. Nakoniec v 1.8i a aj 2.0i toho oleja nafrka dost odvetranim ventiloveho veka a ono je stale ciste.
Inak ja si myslim, ze akonahle sa textilny filter impregnuje nejakym olejom, tak nema ovela vacsiu priepustnost oproti papierovemu. Ale to je len moja nicim nepodlozena domnienka.
|
|
11.08.2011 20:00 -
Re: Chiptuning
|
2406536
|
|
zhrado
|
Město: Zh, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX | Počet příspěvků: 767 |
|
|
Neviem čo furt rieite, ze C5 a vyí výkon?? To neznamená, e ak chce niekto čip, chce závodi... Môe to by aj o väčej bezpečnosti pri predbiehaní napr. Ja osobne by som chcel mierne poladený čip a mierne mäkie gule Pre rýpalov - jazdím 99% predpisovo a v klídku.
Neviem čo furt rieite, ze C5 a vyí výkon?? To neznamená, e ak chce niekto čip, chce závodi... Môe to by aj o väčej bezpečnosti pri predbiehaní napr. Ja osobne by som chcel mierne poladený čip a mierne mäkie gule :) Pre rýpalov - jazdím 99% predpisovo a v klídku.
|
|
11.08.2011 20:44 -
Re: Chiptuning
|
2406552
|
|
TomasT
|
Město: Praha 15, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 1470 |
|
|
zhrado napsal(a): Neviem čo furt rieite, ze C5 a vyí výkon?? To neznamená, e ak chce niekto čip, chce závodi... Môe to by aj o väčej bezpečnosti pri predbiehaní napr. Ja osobne by som chcel mierne poladený čip a mierne mäkie gule Pre rýpalov - jazdím 99% predpisovo a v klídku.
A proč chce pořád někoho predbieha? To u vás kolem iaru jezdí vichni tak pomalu? Občas k Váhu zajedu a mám z aut s bratislavskými a ilinskými značkami spí opačný pocit.
A proč chce pořád někoho predbieha? To u vás kolem iaru jezdí vichni tak pomalu? Občas k Váhu zajedu a mám z aut s bratislavskými a ilinskými značkami spí opačný pocit.
|
|
11.08.2011 20:54 -
Re: Chiptuning
|
2406555
|
|
Trumpetist
|
Město: Pí, Auto: C6 2,7HDI | Počet příspěvků: 128 |
|
|
Není kam spěchat přece, C5-tky jsou krásné, pohodlné auta a taky nejsou nějaké brzdy. Vy nemáte dobrý pocit z jízdy, kdy se vrátíte v pořádku? Já mám C5 I 2,2 HDi a spotřebu pod 7l a jsem astný člověk
Není kam spěchat přece, C5-tky jsou krásné, pohodlné auta a taky nejsou nějaké brzdy. Vy nemáte dobrý pocit z jízdy, kdy se vrátíte v pořádku? Já mám C5 I 2,2 HDi a spotřebu pod 7l a jsem astný člověk
|
|
11.08.2011 22:49 -
Re: Chiptuning
|
2406571
|
|
Lubo74
|
Město: Neznaov 48, Auto: Citroën C5 III (X7) 3.0i V6 215k Tourer | Počet příspěvků: 78 |
|
|
zhrado napsal(a): Neviem čo furt rieite, ze C5 a vyí výkon?? To neznamená, e ak chce niekto čip, chce závodi... Môe to by aj o väčej bezpečnosti pri predbiehaní napr. Ja osobne by som chcel mierne poladený čip a mierne mäkie gule Pre rýpalov - jazdím 99% predpisovo a v klídku.
Chudáku. To tě lituji mít vlastní názor. Zde převauje názor pár vyvolených a ostatní vlesdoprdelisti přitákávaji. Nechápu proč vlastně vzniklo tohle vlákno. Někdo tu napíe e se mu líbí upravená C5 a ostatní ho hned rozsekaj na hadry.Sem do toho vlákna mají si myslím psát ti kterým se líbí mit auto odliené od sériového a nebo ti co chtějí ostatním bláznům do tuningu poradit. A zatím je to tu naopak.
Neviem čo furt rieite, ze C5 a vyí výkon?? To neznamená, e ak chce niekto čip, chce závodi... Môe to by aj o väčej bezpečnosti pri predbiehaní napr. Ja osobne by som chcel mierne poladený čip a mierne mäkie gule :) Pre rýpalov - jazdím 99% predpisovo a v klídku.
Chudáku. To tě lituji mít vlastní názor. Zde převauje názor pár vyvolených a ostatní vlesdoprdelisti přitákávaji. Nechápu proč vlastně vzniklo tohle vlákno. Někdo tu napíe e se mu líbí upravená C5 a ostatní ho hned rozsekaj na hadry.Sem do toho vlákna mají si myslím psát ti kterým se líbí mit auto odliené od sériového a nebo ti co chtějí ostatním bláznům do tuningu poradit. A zatím je to tu naopak.
|
|
11.08.2011 22:52 -
Re: Chiptuning
|
2406572
|
|
jumep
|
|
|
skusenost vravi, co spravis ked ti nejde dobre auto?
nacipujes ....
co po tom ze ma zlu vahu, nedotiahnute lanko, odsrany servis ....
a cip nie je tuning, cip je prasenie niecoho co vyrobca dal ....
skusenost vravi, co spravis ked ti nejde dobre auto?
nacipujes ....
co po tom ze ma zlu vahu, nedotiahnute lanko, odsrany servis ....
a cip nie je tuning, cip je prasenie niecoho co vyrobca dal ....
|
|
| |
|
|