| | |
21.05.2011 20:12 -
Re: Chiptuning
|
2391441
|
|
Darja
|
|
|
Oni ti někde na SK v Citroenu načipujou auto se zárukou???? Proč to ty volové nedělaj u prodeje... takhle prodávaj slabý auta s velkou spotřebou
Oni ti někde na SK v Citroenu načipujou auto se zárukou???? Proč to ty volové nedělaj u prodeje... takhle prodávaj slabý auta s velkou spotřebou :-))))
|
|
21.05.2011 22:15 -
Re: Chiptuning
|
2391475
|
|
najk
|
Město: Děčín, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 1537 |
|
|
Avenger1 napsal(a): aha, ono to uz alx smazal. bolo to v tom prispevku. Nevadi, tak to napisem znova. Mam novu C5kombi, 120kW, 163k. Chcel by som na tom spravit chiptuning. Dovod, zvysit vykon motora hlavne na priebiehanie. Nejazdim moc rychlo, pohodovo, ale mozno mat ten tah motora este vecsi pri tychto situaciach.
otazky. Odporucate/neodporucate
Ak ano, kedy. Ci ako nove auto, alebo po zabehu, nejakych 5-10 tisic km ?
Ci sa po case zbavit aj filtra pevnych castic. Tiez to ponukaju v ramci sluzby.
tady má firmu .link. pak zajdi do Citroenu v LM a Vlado Ti utrhne hlavu
tady má firmu http://www.steinbauer.cc/neu/index.php?select_id=23#jumppoint_336 pak zajdi do Citroenu v LM a Vlado Ti utrhne hlavu :-)))) ;-)
|
|
21.05.2011 22:23 -
Re: Chiptuning
|
2391476
|
|
jumep
|
|
|
Avenger1 napsal(a): aha, ono to uz alx smazal. bolo to v tom prispevku. Nevadi, tak to napisem znova. Mam novu C5kombi, 120kW, 163k. Chcel by som na tom spravit chiptuning. Dovod, zvysit vykon motora hlavne na priebiehanie. Nejazdim moc rychlo, pohodovo, ale mozno mat ten tah motora este vecsi pri tychto situaciach.
otazky. Odporucate/neodporucate
Ak ano, kedy. Ci ako nove auto, alebo po zabehu, nejakych 5-10 tisic km ?
Ci sa po case zbavit aj filtra pevnych castic. Tiez to ponukaju v ramci sluzby.
po doplneni, vidim silnu odbornost, ako u niekoho kto sa tu tiez pytal na chip - ktory mu odporucil jeho servisak, jeho servisak mu mal ale radsej odporucit nove rozvody, nakolko mu 2 tyzdne na to strelil remen.
to co tu popisujes je dobry sposob ako si nechat sprasit auto a este za to zaplatit... good luck s vymyslanim ...
po doplneni, vidim silnu odbornost, ako u niekoho kto sa tu tiez pytal na chip - ktory mu odporucil jeho servisak, jeho servisak mu mal ale radsej odporucit nove rozvody, nakolko mu 2 tyzdne na to strelil remen.
to co tu popisujes je dobry sposob ako si nechat sprasit auto a este za to zaplatit... good luck s vymyslanim ...
|
|
23.05.2011 11:30 -
Re: Chiptuning
|
2391789
|
|
tief
|
|
|
Vzhladom k tomu ze som chcel mat 100% istotu som sa dnes pretelefonoval az do technickeho oddelenia firmy Citroen ceska republika a bolo mi potvrdene ze Autorizovane servisy NIE SU autorizovane na vykonavanie akychkolvek technickych uprav na motoroch a akakolvek technicka a konstrukcna uprava vedie automaticky ku strate zaruky. S toho vyplyva ze jedine upravy riadiacych jednotiek co sa v ramci zaruky mozu robit su zmeny firmware dodavanych priamo od citroenu ( odstranenie bugov a podobne ).
Vzhladom k tomu ze som chcel mat 100% istotu som sa dnes pretelefonoval az do technickeho oddelenia firmy Citroen ceska republika a bolo mi potvrdene ze Autorizovane servisy NIE SU autorizovane na vykonavanie akychkolvek technickych uprav na motoroch a akakolvek technicka a konstrukcna uprava vedie automaticky ku strate zaruky. S toho vyplyva ze jedine upravy riadiacych jednotiek co sa v ramci zaruky mozu robit su zmeny firmware dodavanych priamo od citroenu ( odstranenie bugov a podobne ).
|
|
23.05.2011 12:01 -
Re: Chiptuning
|
2391793
|
|
Maxifik
|
Město: Trutnov 4, Auto: Toyota Verso 1,8 | Počet příspěvků: 746 |
|
|
Ahoj Matoui, stejně Ti to nikdo, kdo nechce, věřit nebude. Pak jen bude plakat
Ahoj Matoui, stejně Ti to nikdo, kdo nechce, věřit nebude. Pak jen bude plakat :-((((
|
|
23.05.2011 15:00 -
Re: Chiptuning
|
2391835
|
|
TomasT
|
Město: Praha 15, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 1470 |
|
|
Rafmartin napsal(a): paci sa mi tam moznost vyhnat 1.6 Hdi na 130k a 280 Nm. to je potom asi iba jednorazove zrychlenie tu cenu chapem ako chip + aspon 4 nahradne turba
Kdy můe mít 2.0HDI 120kW z výroby, proč by 1.6 nemohla mít 95kW? Obecně to není ádný problém, overboost nabízí 270Nm i bez úprav.
Ale co tomu po čase řeknou střeva motoru a ivotnost turba, to je jiná otázka.
Ne čipovat 1.6HDI, je výhodnějí (v důsledku i finančně) koupit 2.0HDI.
Kdy můe mít 2.0HDI 120kW z výroby, proč by 1.6 nemohla mít 95kW? Obecně to není ádný problém, overboost nabízí 270Nm i bez úprav.
Ale co tomu po čase řeknou střeva motoru a ivotnost turba, to je jiná otázka.
Ne čipovat 1.6HDI, je výhodnějí (v důsledku i finančně) koupit 2.0HDI.
|
|
23.05.2011 15:51 -
Re: Chiptuning
|
2391839
|
|
troll
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX | Počet příspěvků: 269 |
|
|
a nebylo by vůbec nejúsporněí dát do toho auta tříválec 1,2HTP jako to dělá kodovka? pěkně ho z výroby vybavit biturbem a naponovat na 80k-100k a někteří se stejně budou předhánět kdo z toho vytáhne víc ti francouzi sou fakt uplne tupí e je to jetě nenapadlo e? a hlavně a se začne ztrácet olej a výkon tak to honem ne to klekne úplně načipovat zpátky na původní výkon a prodat jako voňafku co spolehlivě lape. Ono s trochou svářecího umu jde vechno. Viděl jsem například prastarý nákladní vůz Erena (vozící cca 5tun těký stroj na korbě) která je poháněná motorem z trabanta a dokonce to vyplhá i kopec. a vichni přece víme e trabant má oproti náklaďáku sakra malou spotřebu.
a nebylo by vůbec nejúsporněí dát do toho auta tříválec 1,2HTP jako to dělá kodovka? pěkně ho z výroby vybavit biturbem a naponovat na 80k-100k a někteří se stejně budou předhánět kdo z toho vytáhne víc :-)))) ti francouzi sou fakt uplne tupí e je to jetě nenapadlo e? :-d a hlavně a se začne ztrácet olej a výkon tak to honem ne to klekne úplně načipovat zpátky na původní výkon a prodat jako voňafku co spolehlivě lape. Ono s trochou svářecího umu jde vechno. Viděl jsem například prastarý nákladní vůz Erena (vozící cca 5tun těký stroj na korbě) která je poháněná motorem z trabanta a dokonce to vyplhá i kopec. a vichni přece víme e trabant má oproti náklaďáku sakra malou spotřebu. :-))))
|
|
23.05.2011 17:41 -
Re: Chiptuning
|
2391871
|
|
Maxifik
|
Město: Trutnov 4, Auto: Toyota Verso 1,8 | Počet příspěvků: 746 |
|
|
Jen drobnost, ve co se dá, je z důvodu úspor materiálu při výrobě vyráběno jen z takových materiálů, které při stanadartním pouívání dané věci mají ivotnost cca 5 let. Proč tandávat drahé a pevnostní věci, kdy "obyčejné" na danou zátě a pouití stačí. Jo počítač v autě snese ve, ale ...
Jen drobnost, ve co se dá, je z důvodu úspor materiálu při výrobě vyráběno jen z takových materiálů, které při stanadartním pouívání dané věci mají ivotnost cca 5 let. Proč tandávat drahé a pevnostní věci, kdy "obyčejné" na danou zátě a pouití stačí. Jo počítač v autě snese ve, ale ...
|
|
10.08.2011 16:51 -
Re: Chiptuning
|
2406355
|
|
rimic
|
Město: Malacky, Auto: Citroën C5 I 1.8 16v X | Počet příspěvků: 9 |
|
|
Ahojte vetci.Čítal som si túto celú konverzáciu o čiptuningu.Týkalo sa to hlavne dieselových motorov.Chcel by som sa spýta či niekto nemá skúsenosti z benzínovými motormi.Ja mám 1.8 16v,85kW-116koní, neviem či sa mi to iba zdá ale je to dos lenivé,hlavne pri predbiehaní.Trvá to hrozne dlho kým auto začne zrýchlova.Bol som na diagnostike atam mi povedali e je vetko v poriadku,rozvody mám menené a aj celá udrba je robená v citroene.
Ahojte vetci.Čítal som si túto celú konverzáciu o čiptuningu.Týkalo sa to hlavne dieselových motorov.Chcel by som sa spýta či niekto nemá skúsenosti z benzínovými motormi.Ja mám 1.8 16v,85kW-116koní, neviem či sa mi to iba zdá ale je to dos lenivé,hlavne pri predbiehaní.Trvá to hrozne dlho kým auto začne zrýchlova.Bol som na diagnostike atam mi povedali e je vetko v poriadku,rozvody mám menené a aj celá udrba je robená v citroene.
|
|
10.08.2011 18:33 -
Re: Chiptuning
|
2406361
|
|
flyteSVK
|
|
|
1. to auto je tazke ako svina.
2. atmosfericky benzin sa fakt neoplati cipovat. Radsej za tie prachy sprav nejaku udrzbu.
1. to auto je tazke ako svina.
2. atmosfericky benzin sa fakt neoplati cipovat. Radsej za tie prachy sprav nejaku udrzbu.
|
|
10.08.2011 19:23 -
Re: Chiptuning
|
2406373
|
|
Lubo74
|
Město: Neznaov 48, Auto: Citroën C5 III (X7) 3.0i V6 215k Tourer | Počet příspěvků: 78 |
|
|
Zkus jestli nemá povolené plynové lanko.U se tu o tom psalo. Já kdy jsem auto koupil tak manelka nadávala e je to lenivé jak sviňa. Zjistil jsem e je povolené plynové lanko a táhlo se neotevře na maximum. Po přitaení lanka auto neskutečně oilo. Jetě jsem tam dal vzduchový filtr K&N po kterém se to také znatelně zlepilo. Nárůst výkonu údajně o 4koně. Mrkni se na tabulku po chipnutí jestli do toho bude chtít jít.
.link.
.link.
Zkus jestli nemá povolené plynové lanko.U se tu o tom psalo. Já kdy jsem auto koupil tak manelka nadávala e je to lenivé jak sviňa. Zjistil jsem e je povolené plynové lanko a táhlo se neotevře na maximum. Po přitaení lanka auto neskutečně oilo. Jetě jsem tam dal vzduchový filtr K&N po kterém se to také znatelně zlepilo. Nárůst výkonu údajně o 4koně. Mrkni se na tabulku po chipnutí jestli do toho bude chtít jít.
http://www.spoilercentrum.cz/eshop/produkty/vzduchovy-filtr-kn-citroen-14/
http://www.autochip.eu/cz/chiptuning-tabulky/citroen/citroen-c5-18-16v-117hp/
|
|
10.08.2011 20:43 -
Re: Chiptuning
|
2406388
|
|
.45acp
|
|
|
ivotnost vzduchového filtru milion estset tisíc kilometrů mi připadá mírně řečeno přehnaná. To asi moc cé pětek ani nevyuije. Filtr by se dal dědit několikrát z otce na syna a z C5 I a nejmíň do C5 IV.
ivotnost vzduchového filtru milion estset tisíc kilometrů mi připadá mírně řečeno přehnaná. To asi moc cé pětek ani nevyuije. Filtr by se dal dědit několikrát z otce na syna a z C5 I a nejmíň do C5 IV.
|
|
10.08.2011 20:50 -
Re: Chiptuning
|
2406389
|
|
Darja
|
|
|
tak látkáč jako KN nebo Green mají dlouhou ivotnost, řádově roky, ale musí se o ně starat. Papírák za zlomek ceny vyhodí a dá novej.
Lidi se o Greeny a KN nestarají, neperou a neimpregnují a pak si nakaděj do vlastního hnízda nefiltrujícím filtrem.
Na atmosférickým benzínu ti filtr ti nic nepřidá. Je to kec a marketingovej tah
tak látkáč jako KN nebo Green mají dlouhou ivotnost, řádově roky, ale musí se o ně starat. Papírák za zlomek ceny vyhodí a dá novej.
Lidi se o Greeny a KN nestarají, neperou a neimpregnují a pak si nakaděj do vlastního hnízda nefiltrujícím filtrem.
Na atmosférickým benzínu ti filtr ti nic nepřidá. Je to kec a marketingovej tah :)
|
|
11.08.2011 02:18 -
Re: Chiptuning
|
2406440
|
|
rimic
|
Město: Malacky, Auto: Citroën C5 I 1.8 16v X | Počet příspěvků: 9 |
|
|
Dík za tipy a názory.
Dík za tipy a názory.
|
|
11.08.2011 08:13 -
Re: Chiptuning
|
2406446
|
|
alud
|
Město: Litomyl, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X Break | Počet příspěvků: 151 |
|
|
Kamarád si nechal chipnout 2,0 HDi. (Mimochodem - po svezení v jeho autě jetě před chipem, jsem váně onemocněl chorobou s dg. C5...). Byl nadený nií spotřebou a předevím s tím, jak je auto ivé. Za dva měsíce si nechal udělat jetě jedno navýení a slova chvály o rychlosti, trhání asfaltu a nízké spotřebě nebrala konce ("...kdybys viděl, jak ten chlap v Passatu čuměl...a já byl pryč...") . A jsem začínal být na vákách, jestli snad taky....???? Po půl roce se u jeho C5 začala sypat loiska, spojka atd. Neustále nadával, jak to je nekvalitní. Za dalího půl roku (kdy se mu ho podařilo dát nějak do kupy) C5 prodal a nechce o Citroenu ani slyet.
Mám 2.0 HDi a jede suprově i bez úprav.
A já proto nepovauji snahu o zvýení výkonu motoru tímto způsobem za rozumné. Prodejte 1,6 HDi a kupte auto na ten výkon konstruované.
Kamarád si nechal chipnout 2,0 HDi. (Mimochodem - po svezení v jeho autě jetě před chipem, jsem váně onemocněl chorobou s dg. C5...). Byl nadený nií spotřebou a předevím s tím, jak je auto ivé. Za dva měsíce si nechal udělat jetě jedno navýení a slova chvály o rychlosti, trhání asfaltu a nízké spotřebě nebrala konce ("...kdybys viděl, jak ten chlap v Passatu čuměl...a já byl pryč...") . A jsem začínal být na vákách, jestli snad taky....???? Po půl roce se u jeho C5 začala sypat loiska, spojka atd. Neustále nadával, jak to je nekvalitní. Za dalího půl roku (kdy se mu ho podařilo dát nějak do kupy) C5 prodal a nechce o Citroenu ani slyet.
Mám 2.0 HDi a jede suprově i bez úprav.
A já proto nepovauji snahu o zvýení výkonu motoru tímto způsobem za rozumné. Prodejte 1,6 HDi a kupte auto na ten výkon konstruované.
|
|
11.08.2011 09:09 -
Re: Chiptuning
|
2406448
|
|
Lubo74
|
Město: Neznaov 48, Auto: Citroën C5 III (X7) 3.0i V6 215k Tourer | Počet příspěvků: 78 |
|
|
Na atmosférickým benzínu ti filtr ti nic nepřidá. Je to kec a marketingovej tah
Darjo, nemohu s tebou souhlasit.Jestli má monost si dát sportovní filtr do auta tak pozná ten rozdíl. Je to můj ji 3 filtr na 3 různých autech co jsem měl.Vdy benzín! 1 green 2x K&N. Pokadé auto oilo a i spotřeba la dolu. Souhlasím s tebou e kdy se na filtr někdo vy... a nevypere ho tak je to na ho... Filtr si ale doufám kupují lidé kteří o tom něco vědí.Chtěl jsem tím říct e nemusí hned dělat chiptuning ale můe vyměnit věci které mohou ovlivňovat svinějí chování auta. Krom filtru můe jetě dát DENSO sportovní svíčky které se při tunění motoru dávají.
.link.
Na atmosférickým benzínu ti filtr ti nic nepřidá. Je to kec a marketingovej tah:-))))
Darjo, nemohu s tebou souhlasit.Jestli má monost si dát sportovní filtr do auta tak pozná ten rozdíl. Je to můj ji 3 filtr na 3 různých autech co jsem měl.Vdy benzín! 1 green 2x K&N. Pokadé auto oilo a i spotřeba la dolu. Souhlasím s tebou e kdy se na filtr někdo vy... a nevypere ho tak je to na ho... Filtr si ale doufám kupují lidé kteří o tom něco vědí.Chtěl jsem tím říct e nemusí hned dělat chiptuning ale můe vyměnit věci které mohou ovlivňovat svinějí chování auta. Krom filtru můe jetě dát DENSO sportovní svíčky které se při tunění motoru dávají.
http://www.denso-iridium.cz/
|
|
11.08.2011 10:08 -
Re: Chiptuning
|
2406455
|
|
Darja
|
|
|
4 koně nikdy v autě nepocítí. To ti jen masírujou mozek a ty má pocit, e to líp jede.
Ani na brzdě to nemá anci změřit, protoe tam je odchylka větí, ne deklaroavné zvýení koní při přidání filtru.
V úpravách aut se pohybuju... no... asi 6 let? Tak nějak. A vím, e ani svíčky, ani filtr ty při jízdě nepozná. Viděla jsem, jaké usílí a kolik peněz stálo udělat ze 150ti koní 200 koní. A řeknu ti jedno, svíčky a filtr jsou to poslední
Věř těm blábolům, mysli si, e jsi objevil koně, co konstruktéři zabili papírovým filtrem
Myslela jsem, e tohle postihuje jen puberáky s felicií a fábií, co dělají rejsing káry s denso iridium a greenem, ale ono to postihuje i dospělý
Zajdi se podívat někdy na sprinty nebo na vrchy a pokecej s těma, co se umísujou na prvních místech.. A nečti ty blafy na stránkách tuningových prodejců.
4 koně nikdy v autě nepocítí. To ti jen masírujou mozek a ty má pocit, e to líp jede.
Ani na brzdě to nemá anci změřit, protoe tam je odchylka větí, ne deklaroavné zvýení koní při přidání filtru.
V úpravách aut se pohybuju... no... asi 6 let? Tak nějak. A vím, e ani svíčky, ani filtr ty při jízdě nepozná. Viděla jsem, jaké usílí a kolik peněz stálo udělat ze 150ti koní 200 koní. A řeknu ti jedno, svíčky a filtr jsou to poslední :D
Věř těm blábolům, mysli si, e jsi objevil koně, co konstruktéři zabili papírovým filtrem :)
Myslela jsem, e tohle postihuje jen puberáky s felicií a fábií, co dělají rejsing káry s denso iridium a greenem, ale ono to postihuje i dospělý:-d
Zajdi se podívat někdy na sprinty nebo na vrchy a pokecej s těma, co se umísujou na prvních místech.. A nečti ty blafy na stránkách tuningových prodejců.
|
|
11.08.2011 10:20 -
Re: Chiptuning
|
2406457
|
|
Darja
|
|
|
Jetě dovětek. Kadý si s autem můe dělat do chce. Já nemám nic proti kupování filtrů copřidávajekoněasniujouspotřebu. Jen mám na to jinej pohled.
Já jen na to koukám s daleko větím odstupem, ne běný uivatel. A ten odstup je vytvořenej léty a pokusem a omylem. Taky jsem si tímhle obdobím prola, ale rychle z něj vyla, protoe jsem se zamotala do světa úprav motoru v takovém rozsahu, který tu praktikuje hrstka lidí. A kdy do nečeho proniknu, zjistím, jak ílený jsem měla názory na začátku.
Kdy někdo s mým názorem nesouhlasí, je to jeho volba Já jen řekla to, co je fakt. A e ti to míň ere a líp jede, je fajn.
On kadej novej filtr je lepí, ne ten starej a zaneenej
Jetě dovětek. Kadý si s autem můe dělat do chce. Já nemám nic proti kupování filtrů copřidávajekoněasniujouspotřebu. Jen mám na to jinej pohled.
Já jen na to koukám s daleko větím odstupem, ne běný uivatel. A ten odstup je vytvořenej léty a pokusem a omylem. Taky jsem si tímhle obdobím prola, ale rychle z něj vyla, protoe jsem se zamotala do světa úprav motoru v takovém rozsahu, který tu praktikuje hrstka lidí. A kdy do nečeho proniknu, zjistím, jak ílený jsem měla názory na začátku.
Kdy někdo s mým názorem nesouhlasí, je to jeho volba :) Já jen řekla to, co je fakt. A e ti to míň ere a líp jede, je fajn. :palec
On kadej novej filtr je lepí, ne ten starej a zaneenej :)
|
|
| |
|
|