 | |  |
13.03.2010 11:50 -
Re: Chiptuning
|
1806549
|
|
Petr72
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 850 |
|

|
Známí jsi nechal na čipovat P 407 2.0 HDI a byl nadšený jak mu to jede.Jednou na dálnici to pořádně pustil v levém pruhu, když dojížděl auta v pravém pruhu se někdo rozhodl že začne předjíždět. Zaplať bůh se minuli a kámoš skončil mimo vozovku v trávě. Nikomu nic . Den nato si nechal počítač nastavit zpět na 100 kw. .....................Výkon je jedna věc ,ale kde jsou ty oststní (brzdy ,pneu, přilnavost ,atd........)
Známí jsi nechal na čipovat P 407 2.0 HDI a byl nadšený jak mu to jede.Jednou na dálnici to pořádně pustil v levém pruhu, když dojížděl auta v pravém pruhu se někdo rozhodl že začne předjíždět. Zaplať bůh se minuli a kámoš skončil mimo vozovku v trávě. Nikomu nic . Den nato si nechal počítač nastavit zpět na 100 kw.:palec .....................Výkon je jedna věc ,ale kde jsou ty oststní (brzdy ,pneu, přilnavost ,atd........)
|
|
13.03.2010 13:08 -
Re: Chiptuning
|
1806550
|
|
Froggy
|
Město: Radnice, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0i 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 118 |
|
|
stano1 napsal(a): Ahoj Foggy,prepac,ale niesme tu na to, aby sme sa urazali ale si navzajom poradili 
Promiňte ot, ale taky bych rád zareagoval. Nějak mi nedochází, čím jsem tě Stano1 urazil. Smál jsem se tomu, co napsala Darja, protože jsem tuto hlášku slyšel osobně už několikrát (a nejlepší je, když to pronese někdo, kdo má stoletýho passata a imrvére pod ním leží ) Jinak Darja tě tím chtěla naznačit, že děláš blbost a že bys potom mohl nesmyslně nadávat na auto, který za nic nemůže (jako to právě někteří dělají).
Taky znám jednoho co tunil-byl to sice motor VW 1.9TDI, výkon pěkně vyskočil, spotřeba klesla, ale převodovka šla po 15000 km do kytek...Takže bych byl taky opatrnej, ona tomu někdy nepomůže ani ta opatrnost při používání vyššího výkonu, jak tu bylo naznačováno.
Ahoj Foggy,prepac,ale niesme tu na to, aby sme sa urazali ale si navzajom poradili;-)
Promiňte ot, ale taky bych rád zareagoval. Nějak mi nedochází, čím jsem tě Stano1 urazil. Smál jsem se tomu, co napsala Darja, protože jsem tuto hlášku slyšel osobně už několikrát (a nejlepší je, když to pronese někdo, kdo má stoletýho passata a imrvére pod ním leží :palec ) Jinak Darja tě tím chtěla naznačit, že děláš blbost a že bys potom mohl nesmyslně nadávat na auto, který za nic nemůže (jako to právě někteří dělají).
Taky znám jednoho co tunil-byl to sice motor VW 1.9TDI, výkon pěkně vyskočil, spotřeba klesla, ale převodovka šla po 15000 km do kytek...Takže bych byl taky opatrnej, ona tomu někdy nepomůže ani ta opatrnost při používání vyššího výkonu, jak tu bylo naznačováno.
|
|
13.03.2010 23:59 -
Re: Chiptuning
|
1806576
|
|
zico
|
|

|
celkom zábavná téma - týpek dotazuje čiptuning a odpovedajú mu len od tí, čo ešte nečipovali
celkom zábavná téma - týpek dotazuje čiptuning a odpovedajú mu len od tí, čo ešte nečipovali
:-))))
|
|
14.03.2010 12:27 -
Re: Chiptuning
|
1806585
|
|
Darja
|
|

|
zico napsal(a): celkom zábavná téma - týpek dotazuje čiptuning a odpovedajú mu len od tí, čo ešte nečipovali

Jednou mi jeden člověk řekl, že není na světě lepší pocit, než si dát heroin. Že neexistuje nic lepšího. I přes to jsem vnitřně přesvědčená, že si to nikdy nevyzkouším.
A ti, co nečipovali, ale mají v okolí lidi, kteří to bohužel zkusili, nezačnou čipovat, aby dopadli stejně, že?
Vždy budou dva tábory, ti co tvrdí, že se zvýší výkon, sníží spotřeba a dokonce se prodlouží životnost motora.
Pak bude vždy druhý tábor co si myslí, že konstruktéři vozů nejsou idioti a vědí, proč udělali kompromis mezi životností, spotřebou a výkonem.
Každý můžeme se svým majetkem zacházet dle našeho nejlepšího uvážení. Zavírám téma s tím, kdo chce čipovat, ať čipuje, kdo nechce nebude
Jednou mi jeden člověk řekl, že není na světě lepší pocit, než si dát heroin. Že neexistuje nic lepšího. I přes to jsem vnitřně přesvědčená, že si to nikdy nevyzkouším.
A ti, co nečipovali, ale mají v okolí lidi, kteří to bohužel zkusili, nezačnou čipovat, aby dopadli stejně, že?
Vždy budou dva tábory, ti co tvrdí, že se zvýší výkon, sníží spotřeba a dokonce se prodlouží životnost motora.
Pak bude vždy druhý tábor co si myslí, že konstruktéři vozů nejsou idioti a vědí, proč udělali kompromis mezi životností, spotřebou a výkonem.
Každý můžeme se svým majetkem zacházet dle našeho nejlepšího uvážení. Zavírám téma s tím, kdo chce čipovat, ať čipuje, kdo nechce nebude :)
|
|
13.05.2011 00:36 -
Re: Chiptuning
|
2390305
|
|
milankoN
|
|
|
Rozmyslam o kupe C5 Tourer 3.0 hDi, ktory ma 240 koni. chcel by som ho upravit na 280 koni. ma niekto skusenosti s tym? je to dobra volba? samozrejme do upravy by som som zahrnul aj rozsirenie podlozkami a sirsie pneu (255/35/R19).Uprava podvozku je mozna?
Rozmyslam o kupe C5 Tourer 3.0 hDi, ktory ma 240 koni. chcel by som ho upravit na 280 koni. ma niekto skusenosti s tym? je to dobra volba? samozrejme do upravy by som som zahrnul aj rozsirenie podlozkami a sirsie pneu (255/35/R19).Uprava podvozku je mozna?
|
|
13.05.2011 08:48 -
Re: Chiptuning
|
2390311
|
|
stano1
|
|
|
Ahoj milankoN, neviem či si na správnej adrese a pri správnej značke. Ak sa chceš uberať týmto smerom,tak by som ti doporučoval neaký kostitas typu : WV, Audi, Bmw-Alpine,alebo možno ešte Seat. Ony takéto radi a budeš mať vďačného služobníka. .Citroen je o niečom inom.
Ahoj milankoN, neviem či si na správnej adrese a pri správnej značke. Ak sa chceš uberať týmto smerom,tak by som ti doporučoval neaký kostitas typu : WV, Audi, Bmw-Alpine,alebo možno ešte Seat. Ony takéto radi a budeš mať vďačného služobníka. :-d .Citroen je o niečom inom.
|
|
19.05.2011 22:05 -
Re: Chiptuning
|
2391283
|
|
Klokan
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 3.0i V6 215k | Počet příspěvků: 213 |
|
|
milankoN .... jak je psáno, citroeny (civilní) jsou o pohodlí, ne o rally.
1. Pokud chceš dávat podložky, uvědom si že je to nelegální a dooost rizikové. Střihnou se ti šrouby a letíš ... (min. z STK)
2. Širší pneu lze omezeně (koukni třeba co dává Musketier / Carlsson atd). Díky konstrukci hydrauliky však brzo narazíš na limity ( čti podběhy).
3. Jakýkoliv čip (s vyjímkou PS-u) má neblahý vliv na všechny součástky auta. V dnešní době snižování nákladů - (čti mam auto na 100kW tak spojka vydrží max 120kW atp) se čipem dostáváš za hranice únosnosti většiny dílů. Jen málo lidí si nechá čipem pouze lehce upravit mapu motoru, všichni tam cpou co to jde. Nafty, tlaku turba ... atd. Že by po čipu někdo měnil ložiska, spojku, ojnice atp za jiné, stavěné na vyšší výkony sem ještě neviděl. To dělají jen dvorní tunningové firmy, které ti dají také záruku. Schválně se optej Čípkaře, estli ti převezme po čipu záruku na auto .. a uvidíš.
Není náhodou že pro různé výkony motoru jsou různé díly jako spojka atp. Šetří se všude a na všem...
3. Pokud se chceš vrtat v pérování, kup si verzi Metalic - s pružinama .. (pak ale nechápu proč citrus ... ale neva)
Ze zkušeností z třílitrového XMka nevim, k čemu bys potřeboval z 240 koní 280. Už tak to bude trhat dlažbu. Tak s vyjímkou Válek Mimoňů to asi nemá význam. 
Jinak já si nechal očipovat dvoulitrový XMko - nákupem třílitru. Asi nejlepší řešení.
milankoN .... jak je psáno, citroeny (civilní) jsou o pohodlí, ne o rally.
1. Pokud chceš dávat podložky, uvědom si že je to nelegální a dooost rizikové. Střihnou se ti šrouby a letíš ... (min. z STK)
2. Širší pneu lze omezeně (koukni třeba co dává Musketier / Carlsson atd). Díky konstrukci hydrauliky však brzo narazíš na limity ( čti podběhy).
3. Jakýkoliv čip (s vyjímkou PS-u) má neblahý vliv na všechny součástky auta. V dnešní době snižování nákladů - (čti mam auto na 100kW tak spojka vydrží max 120kW atp) se čipem dostáváš za hranice únosnosti většiny dílů. Jen málo lidí si nechá čipem pouze lehce upravit mapu motoru, všichni tam cpou co to jde. Nafty, tlaku turba ... atd. Že by po čipu někdo měnil ložiska, spojku, ojnice atp za jiné, stavěné na vyšší výkony sem ještě neviděl. To dělají jen dvorní tunningové firmy, které ti dají také záruku. Schválně se optej Čípkaře, estli ti převezme po čipu záruku na auto .. a uvidíš.
Není náhodou že pro různé výkony motoru jsou různé díly jako spojka atp. Šetří se všude a na všem...
3. Pokud se chceš vrtat v pérování, kup si verzi Metalic - s pružinama .. (pak ale nechápu proč citrus ... ale neva)
Ze zkušeností z třílitrového XMka nevim, k čemu bys potřeboval z 240 koní 280. Už tak to bude trhat dlažbu. Tak s vyjímkou Válek Mimoňů to asi nemá význam. :-))))
Jinak já si nechal očipovat dvoulitrový XMko - nákupem třílitru. Asi nejlepší řešení.
|
|
20.05.2011 12:06 -
Re: Chiptuning
|
2391301
|
|
Avenger1
|
Město: , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) | Počet příspěvků: 29 |
|

|
aha, ono to uz alx smazal. bolo to v tom prispevku. Nevadi, tak to napisem znova. Mam novu C5kombi, 120kW, 163k. Chcel by som na tom spravit chiptuning. Dovod, zvysit vykon motora hlavne na priebiehanie. Nejazdim moc rychlo, pohodovo, ale mozno mat ten tah motora este vecsi pri tychto situaciach.
otazky. Odporucate/neodporucate
Ak ano, kedy. Ci ako nove auto, alebo po zabehu, nejakych 5-10 tisic km ?
Ci sa po case zbavit aj filtra pevnych castic. Tiez to ponukaju v ramci sluzby.
aha, ono to uz alx smazal. bolo to v tom prispevku. Nevadi, tak to napisem znova. Mam novu C5kombi, 120kW, 163k. Chcel by som na tom spravit chiptuning. Dovod, zvysit vykon motora hlavne na priebiehanie. Nejazdim moc rychlo, pohodovo, ale mozno mat ten tah motora este vecsi pri tychto situaciach.
otazky. Odporucate/neodporucate
Ak ano, kedy. Ci ako nove auto, alebo po zabehu, nejakych 5-10 tisic km ?
Ci sa po case zbavit aj filtra pevnych castic. Tiez to ponukaju v ramci sluzby.
|
|
20.05.2011 12:12 -
Re: Chiptuning
|
2391302
|
|
tief
|
|
|
odpoved: nie, jednak prides o zaruku na auto a potom uz sa to tu pisalo - znicis motor, mal som tu uz 2x auto po uprave mapy, ako nasledok bol zdevastovany nediagnostikovatelny motor, u jedneho neviem ako to dopadlo, u druheho majitel menil turbo, vstriky, vahu vzduchu co trocha zrovnalo motor ale divneho zvuku sa uz nezbavil ( najskor sahnute saly ? ) ...
to same plati o fape ...
odpoved: nie, jednak prides o zaruku na auto a potom uz sa to tu pisalo - znicis motor, mal som tu uz 2x auto po uprave mapy, ako nasledok bol zdevastovany nediagnostikovatelny motor, u jedneho neviem ako to dopadlo, u druheho majitel menil turbo, vstriky, vahu vzduchu co trocha zrovnalo motor ale divneho zvuku sa uz nezbavil ( najskor sahnute saly ? ) ...
to same plati o fape ...
|
|
20.05.2011 14:03 -
Re: Chiptuning
|
2391304
|
|
vilous
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1256 |
|
|
Naprostý souhlas s Klokanem. Nejlepší tuning je sednout si 5 minut před nákupem auta a říci si, co chci - a podle toho auto koupit.
Při typicky české nedůvěře k velkým motorům jsou výkonnější verze obvykle v ojetinách levnější než méně výkonné. U mého minulého auta (vectra) se dělaly motory 1.6, 1.8 a 2.0. A polovina majitelů motorů 1.6 na klubových stránkách hledala, jak zvednout výkon.
Naprostý souhlas s Klokanem. Nejlepší tuning je sednout si 5 minut před nákupem auta a říci si, co chci - a podle toho auto koupit.
Při typicky české nedůvěře k velkým motorům jsou výkonnější verze obvykle v ojetinách levnější než méně výkonné. U mého minulého auta (vectra) se dělaly motory 1.6, 1.8 a 2.0. A polovina majitelů motorů 1.6 na klubových stránkách hledala, jak zvednout výkon.
|
|
20.05.2011 14:39 -
Re: Chiptuning
|
2391305
|
|
jumep
|
|

|
ten motor ako hdi zacinal na 66kw, potom 80kw, 100kw, 103kw a teraz 120kw
cimviac kw, tym viac ten isty obsah trpi, tymmensia rezerva na pripadne zvysovanie vykonu
a podstatna vec 120kw ma dostatocnu vykonovu rezervu si myslim aj na predbiehanie
C5 ma byt lumizina a nie zavodny kostitras
ten motor ako hdi zacinal na 66kw, potom 80kw, 100kw, 103kw a teraz 120kw
cimviac kw, tym viac ten isty obsah trpi, tymmensia rezerva na pripadne zvysovanie vykonu
a podstatna vec 120kw ma dostatocnu vykonovu rezervu si myslim aj na predbiehanie
C5 ma byt lumizina a nie zavodny kostitras
|
|
20.05.2011 15:07 -
Re: Chiptuning
|
2391306
|
|
zico
|
|

|
Musim poopravit jednu dogmu. Uprava vykonu JE mozna sucasne so zachovanim zaruky. Plati to premiovych, aj u nepremiovych znaciek.
Je to vsak potrebne riesit s prislusnym autorizovanym predajcom/servisom
Musim poopravit jednu dogmu. Uprava vykonu JE mozna sucasne so zachovanim zaruky. Plati to premiovych, aj u nepremiovych znaciek.
Je to vsak potrebne riesit s prislusnym autorizovanym predajcom/servisom :-p
|
|
20.05.2011 16:04 -
Re: Chiptuning
|
2391308
|
|
WeissC5
|
Město: Dubňany, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 26 |
|
|
Zdravím všechny účastníky této zajímavé diskuse a přídám taky svou trošku.
Co říkáte na chiptuning 2,7 HDi s parametry po chiptuningu 158kW a 460Nm? Firma ho nabízí jako jednu ze tří možných výkonových variant s tím, že cílem je snížení spotřeby.
Zdravím všechny účastníky této zajímavé diskuse a přídám taky svou trošku.
Co říkáte na chiptuning 2,7 HDi s parametry po chiptuningu 158kW a 460Nm? Firma ho nabízí jako jednu ze tří možných výkonových variant s tím, že cílem je snížení spotřeby.
|
|
20.05.2011 16:08 -
Re: Chiptuning
|
2391309
|
|
flyteSVK
|
|

|
Teoreticky ano, pokial tam daju inu mapu s inym priebahom krutaku a ty budes chodit presne podla toho. Inak nie. A druha vec: ked mas cipnute auto, tak sa ti zvysi spotreba, pretoze tomu nakladas a tesis sa ako to zrychluje. Inak by si to predsa necipoval
Teoreticky ano, pokial tam daju inu mapu s inym priebahom krutaku a ty budes chodit presne podla toho. Inak nie. A druha vec: ked mas cipnute auto, tak sa ti zvysi spotreba, pretoze tomu nakladas a tesis sa ako to zrychluje. Inak by si to predsa necipoval :)
|
|
20.05.2011 23:29 -
Re: Chiptuning
|
2391351
|
|
Rafmartin
|
Město: Zálesie, Auto: Citroen C3 HDi | Počet příspěvků: 209 |
|

|
S Citroenmi veci okolo tuningu robi hlavne Musketier, nie? Ti maju tusim vzhlad+vykon. V Blave som v origo Citroene videl upravenu, malo jazdenu C6, davali k tomu plnu zaruku
S Citroenmi veci okolo tuningu robi hlavne Musketier, nie? Ti maju tusim vzhlad+vykon. V Blave som v origo Citroene videl upravenu, malo jazdenu C6, davali k tomu plnu zaruku
|
|
21.05.2011 01:17 -
Re: Chiptuning
|
2391353
|
|
zico
|
|

|
Uprava vykonu JE mozna sucasne so zachovanim zaruky.
Uprava vykonu JE mozna sucasne so zachovanim zaruky.
|
|
21.05.2011 16:32 -
Re: Chiptuning
|
2391414
|
|
zico
|
|

|
ake tajomstvo? ako som pisal: "Je to vsak potrebne riesit s prislusnym autorizovanym predajcom/servisom"
ake tajomstvo? ako som pisal: "Je to vsak potrebne riesit s prislusnym autorizovanym predajcom/servisom"
|
|
| |
|
|