| | |
03.02.2017 18:21 -
Re: Chiptuning
|
3035679
|
|
mrazek
|
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.7 V6 HDi 208k (150kW) | Počet příspěvků: 62 |
|
|
čus bus,mám 2,2 Hdi 98kW najeto cca 380tis. asi před rokem jsem do toho el,take po upravě asi tak 120kW-340krouák a myslím si e ten motor na to má take proč né,jen se vyuije jeho potenciál. Spotřeba je asi tak e při klidné noze a v rámci předpisů na dálkové to je kolem 5l (méně né) ale po městě mi to stouplo(průměr dlouhodobý 6,8) z důvodů časté a lepí akcelerace a taky starty a vak víte. Reganerace FAB filtru je průměrně po 800 km a celkově jsem spokojen s tímto zásahem i při nájezdu (opotřebení) motoru,take za mě DOPORUČUJI ale zváit stav motoru celkově.
čus bus,mám 2,2 Hdi 98kW najeto cca 380tis. asi před rokem jsem do toho el,take po upravě asi tak 120kW-340krouák a myslím si e ten motor na to má take proč né,jen se vyuije jeho potenciál. Spotřeba je asi tak e při klidné noze a v rámci předpisů na dálkové to je kolem 5l (méně né) ale po městě mi to stouplo(průměr dlouhodobý 6,8) z důvodů časté a lepí akcelerace:-)) a taky starty a vak víte. Reganerace FAB filtru je průměrně po 800 km a celkově jsem spokojen s tímto zásahem i při nájezdu (opotřebení) motoru,take za mě DOPORUČUJI ale zváit stav motoru celkově.
|
|
03.02.2017 19:25 -
Re: Chiptuning
|
3035690
|
|
eisy811
|
Město: , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 809 |
|
|
Ja to nechapem. 5 litrov na 100. O takej spotrebe mozem snivat, ci C5,alebo obstarozitna Octavia, zrovna tak by som mohol pridat skusenosti s 1.7 CRDi (v i40 spotreba cca 6,5), Pod 5 litrov sa dostanem jedine s trojvalcom 1.4 TDi a to nesmiem prekrocit 120 km/h,vsetko skusenosti na dlhych cestach. Tak asi robim nieco zle, a zle robia aj kolegovia, pretoze napriek tomu, ze maju rozne auta (od 1.6 TDi po 3.0 D) nik z nich nejazdi za menej nez 6 litrov.
A chipnuty mam akurat ten trojvalec, no spotreba nesla vobec dole, ale asi ani hore ,jedine ze ho naozaj nahanam, raz sa mi odvdacil spotrebou 7,4,to bol rekord. Teraz som ho musel prevetrat, takze po 1200 km dialnic mi svietilo 5,2. Zajtra idem domov, dofukal som kolesa na 2,4 tak uvidim ako to pojde
Ale chipnute 2,2 HDi a 5 litrov, tomu skutocne nerozumiem.
Inak, daval som chipovat v C. Tesine u drapka, mozem jedine doporucit, aj po viac nez 200 000 km (zvacsa dialnice) ten motor bez problemov, turbo este povodne. C5 ma snad este 120 kW, takze napriek jej hmotnosti este sa da slusne rozhybat a aj pridavat na dialnici. K 200 km/h sa vsak rucicka priblizuje pomaly
Mrcha Citroen, ma zly koeficient ,aerodynamicky to neni zrovna na 5 hviezdiciek.
Az mi spadne vykon na tych 110 kW, ako tu bolo rozoberane, tak pojdem do Tesina, alebo do Radonic
Ja to nechapem. 5 litrov na 100. O takej spotrebe mozem snivat, ci C5,alebo obstarozitna Octavia, zrovna tak by som mohol pridat skusenosti s 1.7 CRDi (v i40 spotreba cca 6,5), Pod 5 litrov sa dostanem jedine s trojvalcom 1.4 TDi a to nesmiem prekrocit 120 km/h,vsetko skusenosti na dlhych cestach. Tak asi robim nieco zle, a zle robia aj kolegovia, pretoze napriek tomu, ze maju rozne auta (od 1.6 TDi po 3.0 D) nik z nich nejazdi za menej nez 6 litrov.
A chipnuty mam akurat ten trojvalec, no spotreba nesla vobec dole, ale asi ani hore ,jedine ze ho naozaj nahanam, raz sa mi odvdacil spotrebou 7,4,to bol rekord. Teraz som ho musel prevetrat, takze po 1200 km dialnic mi svietilo 5,2. Zajtra idem domov, dofukal som kolesa na 2,4 tak uvidim ako to pojde :-))))
Ale chipnute 2,2 HDi a 5 litrov, tomu skutocne nerozumiem.
Inak, daval som chipovat v C. Tesine u drapka, mozem jedine doporucit, aj po viac nez 200 000 km (zvacsa dialnice) ten motor bez problemov, turbo este povodne. C5 ma snad este 120 kW, takze napriek jej hmotnosti este sa da slusne rozhybat a aj pridavat na dialnici. K 200 km/h sa vsak rucicka priblizuje pomaly
Mrcha Citroen, ma zly koeficient ,aerodynamicky to neni zrovna na 5 hviezdiciek. :-d
Az mi spadne vykon na tych 110 kW, ako tu bolo rozoberane, tak pojdem do Tesina, alebo do Radonic :-d
|
|
03.02.2017 21:22 -
Re: Chiptuning
|
3035721
|
|
mrazek
|
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.7 V6 HDi 208k (150kW) | Počet příspěvků: 62 |
|
|
čus bus,musím upřesnit e vycházím z udajů palubáku od vynulování,moná je spotřeba dle úbytku v nádri odliná a to jak mé minimum i maximum,sorry jestli jsem někoho zklamal
čus bus,musím upřesnit e vycházím z udajů palubáku od vynulování,moná je spotřeba dle úbytku v nádri odliná a to jak mé minimum i maximum,sorry jestli jsem někoho zklamal
|
|
03.02.2017 22:16 -
Re: Chiptuning
|
3035728
|
|
Delict
|
Město: Podhajska, Auto: Citroen C6 2.7 HDi V6 24V TwinTurbo Exclusive | Počet příspěvků: 717 |
|
|
so starou 2.2 HDi sa dalo za 5,5-6 zajazdit kedykolvek, ratam ale spotrebu na dlhsie trasy..po meste neviem.
Ale iba v manuali..v automate 7,5-8
so starou 2.2 HDi sa dalo za 5,5-6 zajazdit kedykolvek, ratam ale spotrebu na dlhsie trasy..po meste neviem.
Ale iba v manuali..v automate 7,5-8 :)
|
|
04.02.2017 00:02 -
Re: Chiptuning
|
3035752
|
|
robo
|
Město: Piestany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 1083 |
|
|
ja teda jazdim kazdy den 120km, a spotreba je 5.8 po 10tisic km. to zodpoveda tak 120-125km rychlosti.
ked chodim okolo 140, tak 6.2-6.5. viac sa neda v ramci predpisov.
mam sice len 103kW ale 340nm ma rovnake ako 120kw.
ja by som isiel iba do musketier.com ale mam pocit ze 420nm uz spojka neda. lebo uz mi v lete zasmrdela v horach
ja teda jazdim kazdy den 120km, a spotreba je 5.8 po 10tisic km. to zodpoveda tak 120-125km rychlosti.
ked chodim okolo 140, tak 6.2-6.5. viac sa neda v ramci predpisov.
mam sice len 103kW ale 340nm ma rovnake ako 120kw.
ja by som isiel iba do musketier.com ale mam pocit ze 420nm uz spojka neda. lebo uz mi v lete zasmrdela v horach
|
|
04.02.2017 14:15 -
Re: Chiptuning
|
3035834
|
|
banan1987
|
Město: Brezno, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) | Počet příspěvků: 84 |
|
|
Spojka je na 2,0 hdi u X7 poddimenzovana.. mam chip. z 100kw na 120kw a spojka u 3 rok v pohode a to mám 200 tis. Km a chip robený pri 100tis. Km. Spotreba 5,4 leto kombinovana
Spojka je na 2,0 hdi u X7 poddimenzovana.. mam chip. z 100kw na 120kw a spojka u 3 rok v pohode a to mám 200 tis. Km a chip robený pri 100tis. Km. Spotreba 5,4 leto kombinovana
|
|
14.07.2017 18:16 -
Re: Chiptuning
|
3082246
|
|
shalafi
|
|
|
Asi to tu bude malo popularne, ale mozno to niekoho bude zaujimat. Dnes som si urobil vylet do Kladna a nechal si vycarovat par ponikov pod kapotu. Mimochodom, z povodnych 120kW zostalo po piatich rokoch 110kW (alebo ich 120 ani nikdy nebolo?).
Asi to tu bude malo popularne, ale mozno to niekoho bude zaujimat. Dnes som si urobil vylet do Kladna a nechal si vycarovat par ponikov pod kapotu. Mimochodom, z povodnych 120kW zostalo po piatich rokoch 110kW (alebo ich 120 ani nikdy nebolo?).
Přílohy: 20170714_175311.jpg ( 4678064b ) - |
|
07.08.2017 18:52 -
Re: Chiptuning
|
3087574
|
|
karkulin77
|
|
|
Ahoj nemáte někdo zkuenost s camp performance, mereni výkonu.cz. Uvauji o chiptuningu.
Ahoj nemáte někdo zkuenost s camp performance, mereni výkonu.cz. Uvauji o chiptuningu.
|
|
07.08.2017 19:44 -
Re: Chiptuning
|
3087578
|
|
vilous
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1256 |
|
|
Nejsem vůbec odborník na zvyování výkonu, ale jedno mne práskne do oka hned. Fakt chce někdo drádit 14 let starý motor tím, e mu zahulí? Já bych u toho auta chodil opatrně kolem a kýchal potichu a byl rád, e mne spolehlivě sveze.
Měl jsem daný motor a byly to dráky, ale smysl mi uniká. Napadá mne jediná motivace - naposledy tomu dám zahulit a kdy to nevydrí, tak zavolám úklidovou slubu, aby zametla a jdu si koupit konečně ferrari.
Je to i jednoduchá metoda jak poznat chipovou seriózní slubu - ta do toho nikdy nepůjde. Musela by za něco ručit a to by tedy byla odvaha.
Nejsem vůbec odborník na zvyování výkonu, ale jedno mne práskne do oka hned. Fakt chce někdo drádit 14 let starý motor tím, e mu zahulí? Já bych u toho auta chodil opatrně kolem a kýchal potichu a byl rád, e mne spolehlivě sveze.
Měl jsem daný motor a byly to dráky, ale smysl mi uniká. Napadá mne jediná motivace - naposledy tomu dám zahulit a kdy to nevydrí, tak zavolám úklidovou slubu, aby zametla a jdu si koupit konečně ferrari.
Je to i jednoduchá metoda jak poznat chipovou seriózní slubu - ta do toho nikdy nepůjde. Musela by za něco ručit a to by tedy byla odvaha.
|
|
07.08.2017 21:16 -
Re: Chiptuning
|
3087634
|
|
karkulin77
|
|
|
Omlouvám se nemám aktuální profil. Je to c5 touter 2.2hdi 150kw.
Omlouvám se nemám aktuální profil. Je to c5 touter 2.2hdi 150kw.
|
|
07.08.2017 21:33 -
Re: Chiptuning
|
3087639
|
|
jumep
|
|
|
tak do toho motoru by som osobne nesahal
tak do toho motoru by som osobne nesahal
|
|
08.08.2017 19:59 -
Re: Chiptuning
|
3087794
|
|
karkulin77
|
|
|
Jde mi hlavně o to e zabírá a kolem 2200ot.Spotrebu neřeím ta je v pohodě jezdím dálky. Auto komplet po servisu na dvou různých diag. a ve ok.
Jde mi hlavně o to e zabírá a kolem 2200ot.Spotrebu neřeím ta je v pohodě jezdím dálky. Auto komplet po servisu na dvou různých diag. a ve ok.
|
|
08.08.2017 21:50 -
Re: Chiptuning
|
3087802
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
udelat jde vse..zalezi uz ovsem kdo..jake mapy a jak je upravi...
chuptuning neni o tom naprat na turbine maximum a cekat ze to poleti jak raketa,je potreba s rozmyslem (tlak paliva,vstrikovane mnozstvi ve vsech 3 fazich k tomu tocivy moment a to vse k plneni sladit s EGR.atd atd)
udelat jde vse..zalezi uz ovsem kdo..jake mapy a jak je upravi...
chuptuning neni o tom naprat na turbine maximum a cekat ze to poleti jak raketa,je potreba s rozmyslem (tlak paliva,vstrikovane mnozstvi ve vsech 3 fazich k tomu tocivy moment a to vse k plneni sladit s EGR.atd atd)
|
|
10.08.2017 15:09 -
Re: Chiptuning
|
3087986
|
|
artsvec
|
Město: Suice, Auto: Opel Insignia Country Tourer 1.6 16V - 200 koní | Počet příspěvků: 650 |
|
|
Koupil jsem to u s chipem a jsem s tím moc spokojený. Nejsme závodníci, ale je to super na bezpečné předjídění a se spotřebou jsem také spokojený. Na odkazu níe jsou nae spotřeby, je to bez jakékoliv snahy etřit, a kdy můem (třeba v Německu), tak se svezeme.
.link.
Koupil jsem to u s chipem a jsem s tím moc spokojený. Nejsme závodníci, ale je to super na bezpečné předjídění a se spotřebou jsem také spokojený. Na odkazu níe jsou nae spotřeby, je to bez jakékoliv snahy etřit, a kdy můem (třeba v Německu), tak se svezeme.
http://www.c5club.cz/page/kod-50/sekcia-2.html#.WYxalOlpyVM
|
|
10.08.2017 15:10 -
Re: Chiptuning
|
3087987
|
|
karkulin77
|
|
|
Tak to vezmu jetě od začátku, po té co jsem auto koupil jsem navtívil první servis kde mi udělali geometrii,a rozvody, na diagnostice ve ok. Týden po té jsem měnil olej filtry a znovu diagnostika a ve ok. Stále se mi zdálo e to auto na 150kw prostě nejede tak jak má dokonce se mi zdálo téměř srovnatelné s předchozím autem 2.2hdi 98kw. Dnes jsem zkusil zajet na chiptuning protoe jsem si byl jist e je auto v pořádku a ejhle pravdu měl Jumep který mi v SZ psal e auto nemusí být úplně fit. Po přijetí na chip jsem chtěl nejdříve na brzdu po chvíli přiel technik e se mu to moc nezdá, e bude asi něco s regulací turba a naměřil hodnotu 99kw viz příloha. Jsem domluvený v jedné firmě abych přivezl turbo jen ho asi nedokáí připojit na změření z důvodu ,e těchto motorů zatím moc není tak se uvidí. Za případné rady a doporučení díky.
:palec:palec:-):-)Tak to vezmu jetě od začátku, po té co jsem auto koupil jsem navtívil první servis kde mi udělali geometrii,a rozvody, na diagnostice ve ok. Týden po té jsem měnil olej filtry a znovu diagnostika a ve ok. Stále se mi zdálo e to auto na 150kw prostě nejede tak jak má dokonce se mi zdálo téměř srovnatelné s předchozím autem 2.2hdi 98kw. Dnes jsem zkusil zajet na chiptuning protoe jsem si byl jist e je auto v pořádku a ejhle pravdu měl Jumep který mi v SZ psal e auto nemusí být úplně fit. Po přijetí na chip jsem chtěl nejdříve na brzdu po chvíli přiel technik e se mu to moc nezdá, e bude asi něco s regulací turba a naměřil hodnotu 99kw viz příloha. Jsem domluvený v jedné firmě abych přivezl turbo jen ho asi nedokáí připojit na změření z důvodu ,e těchto motorů zatím moc není tak se uvidí. Za případné rady a doporučení díky.:-):palec
Přílohy: CCF10082017_00000.jpg ( 627973b ) - |
|
10.08.2017 16:35 -
Re: Chiptuning
|
3088016
|
|
jruze
|
|
|
karkulin77 napsal(a):
To jsi udělal dobře- dálková diagnostika po SZ je to pravé ořechové a ohledně chipu= napřed musí být motor OK a potom se dá něco dělat a auto se kupuje s někým kdo se v nich vyzná - stále se objevují lidé (a to i ,,staří členové") kteří koupí a potom se diví,přemejlej jak z toho ven a jak to vyřeit.
To jsi udělal dobře- dálková diagnostika po SZ je to pravé ořechové a ohledně chipu= napřed musí být motor OK a potom se dá něco dělat;-) a auto se kupuje s někým kdo se v nich vyzná :-o - stále se objevují lidé (a to i ,,staří členové") kteří koupí a potom se diví,přemejlej jak z toho ven a jak to vyřeit.
|
|
10.08.2017 16:51 -
Re: Chiptuning
|
3088024
|
|
karkulin77
|
|
|
jruze -pokud nemá radu nekomentuj děkuji.
jruze -pokud nemá radu nekomentuj děkuji.
|
|
| |
|
|