| | |
02.04.2015 21:09 -
Re: Chiptuning
|
2804555
|
|
jruze
|
|
|
Já mám dvě biturba (origo) 125Kw - (stejný soft s X7) a druhé 120Kw - origo z výroby(v charakteristikách psáno ,,sníený výkon") - no druhé půjde na ,,aktualizaci" ale ,,speciál" - nepotřebuji trhat asfalt,ale ... dostane jen 15% a rozvrených tak aby klesla spotřeba. Jinak dá se udělat z 98Kw i biturbo - ta tlačila biturbo před sebou.
Já mám dvě biturba (origo) 125Kw - (stejný soft s X7) a druhé 120Kw - origo z výroby(v charakteristikách psáno ,,sníený výkon") - no druhé půjde na ,,aktualizaci" ale ,,speciál" - nepotřebuji trhat asfalt,ale ... dostane jen 15% a rozvrených tak aby klesla spotřeba. Jinak dá se udělat z 98Kw i biturbo:-)))) - ta tlačila biturbo před sebou.
|
|
03.04.2015 08:49 -
Re: Chiptuning
|
2804702
|
|
robertzn
|
Město: Dobice, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X Break | Počet příspěvků: 30 |
|
|
Mám 14 let starou krásku a 200K naběháno. Chtěl bych ji dostat z těch 80kw na cca 100kw. Není to na to děvče příli?? Sníil bych riziko pokození postupným nárustem výkonu, třeba natřikrát?
Mám 14 let starou krásku a 200K naběháno. Chtěl bych ji dostat z těch 80kw na cca 100kw. Není to na to děvče příli?? Sníil bych riziko pokození postupným nárustem výkonu, třeba natřikrát?
|
|
03.04.2015 09:43 -
Re: Chiptuning
|
2804710
|
|
vilous
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1256 |
|
|
Já jsem viděl v TV nějaký moto magazín, kde vzali dvě ochcávky diesel 80 kW a jednu načipovali na 115 kW. Ta načipovaná pak měla i nií spotřebu. Ale té spotřeby se dosahovalo tak, e kde původní do kopce jezdila na čtyřku, tak načipovaná mohla na estku. Take aby se uetřilo muselo by se jezdit furt na nízké otáčky a to se mi u dieselu nezdá dobré. Jednak auto drnčí a hučí a je po komfortu, jednak se huntuje spojka.
Já jsem viděl v TV nějaký moto magazín, kde vzali dvě ochcávky diesel 80 kW a jednu načipovali na 115 kW. Ta načipovaná pak měla i nií spotřebu. Ale té spotřeby se dosahovalo tak, e kde původní do kopce jezdila na čtyřku, tak načipovaná mohla na estku. Take aby se uetřilo muselo by se jezdit furt na nízké otáčky a to se mi u dieselu nezdá dobré. Jednak auto drnčí a hučí a je po komfortu, jednak se huntuje spojka.
|
|
03.04.2015 10:53 -
Re: Chiptuning
|
2804728
|
|
robertzn
|
Město: Dobice, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X Break | Počet příspěvků: 30 |
|
|
jruze napsal(a): Není to o tom na jaký výkon se to zvedne,ale o tom jak se s tím jezdí - pokud bude jezdit nadoraz s upraveným motorem asi odejde dříve ne neupravený a také záleí v jaké části mapy se upraví a jak dobře je to udělané.
Nejsem závodník, ale přesedlal jsem z Hyundai Lantra benzín 95 kw. Kdy opomenu rozdíl mezi benzinem a dieselem, na to si časem zvyknu, spí jsem od něj očekával větí výkon v kopcich na D1 no a v křiovatce kdy je potřeba nezdrovat , si můu dát kafe, ne se po ostrém selápnutí plynu auto rozjede. Taky mně překvapilo, e motor má nejpříjemnějí zvuk mezi cca 1700- 2500 otáčkama stejně jako u Lantry. Jinak na dálnici je moje cestovní rychlost mezi 130 a 150 km/h, ařekl bych, e poměr mněsto/dálka je asi 70/30%. Kdo by uměl dobře posoudit, a co nejetrněji udělat chip, nevíte? ......... Nerad bych svou princeznu zničil...... láska na první pohled .... Jo jetě na kolik by takový chip vyel?
Nejsem závodník, ale přesedlal jsem z Hyundai Lantra benzín 95 kw. Kdy opomenu rozdíl mezi benzinem a dieselem, na to si časem zvyknu, spí jsem od něj očekával větí výkon v kopcich na D1 no a v křiovatce kdy je potřeba nezdrovat ;-) , si můu dát kafe, ne se po ostrém selápnutí plynu auto rozjede. Taky mně překvapilo, e motor má nejpříjemnějí zvuk mezi cca 1700- 2500 otáčkama stejně jako u Lantry. Jinak na dálnici je moje cestovní rychlost mezi 130 a 150 km/h, ařekl bych, e poměr mněsto/dálka je asi 70/30%. Kdo by uměl dobře posoudit, a co nejetrněji udělat chip, nevíte? ......... Nerad bych svou princeznu zničil...... láska na první pohled :) .... Jo jetě na kolik by takový chip vyel?
|
|
03.04.2015 11:36 -
Re: Chiptuning
|
2804737
|
|
jumep
|
|
|
uz som tu velakrat riesil ze niekto si to dal chipnut, lebo to nejelo a ejhle, bola zla vaha, zasrane sanie a par drobnych problemov
uz je tu x krat pisane, nemas na 100kw spojku, poloosy, brzdy atd.
uz som tu velakrat riesil ze niekto si to dal chipnut, lebo to nejelo a ejhle, bola zla vaha, zasrane sanie a par drobnych problemov
uz je tu x krat pisane, nemas na 100kw spojku, poloosy, brzdy atd.
|
|
03.04.2015 11:41 -
Re: Chiptuning
|
2804740
|
|
RimmerCZ
|
Město: Hlučín, Auto: Mercedes E 400d | Počet příspěvků: 611 |
|
|
jumep napsal(a): uz som tu velakrat riesil ze niekto si to dal chipnut, lebo to nejelo a ejhle, bola zla vaha, zasrane sanie a par drobnych problemov
uz je tu x krat pisane, nemas na 100kw spojku, poloosy, brzdy atd.
a 14 let stare auto
To sis mel koupit 2.2ku, ta by ti ale zrala o litr a pul vic a jela trosku lepe. Zacne ti to pak i navic jeste hulit, neverim, ze se to da udelat bez toho, aniz by se zvysila kourivost. Ja mel chip na 2.2 od profika, nekourilo to do te doby, nez jsem nechal vyrajbovat fap, pak to pri rozjezdu z krizovatky zahulilo, ne nejak zasadne, ale kour tam byl. A to jeste ma ta 2.2 aspon nejakou rozumnou rezervu ve vykonu a velke turbo.
a 14 let stare auto :nevim :nevim :nevim:nevim:nevim:nevim
To sis mel koupit 2.2ku, ta by ti ale zrala o litr a pul vic a jela trosku lepe. Zacne ti to pak i navic jeste hulit, neverim, ze se to da udelat bez toho, aniz by se zvysila kourivost. Ja mel chip na 2.2 od profika, nekourilo to do te doby, nez jsem nechal vyrajbovat fap, pak to pri rozjezdu z krizovatky zahulilo, ne nejak zasadne, ale kour tam byl. A to jeste ma ta 2.2 aspon nejakou rozumnou rezervu ve vykonu a velke turbo.
|
|
03.04.2015 12:06 -
Re: Chiptuning
|
2804753
|
|
J.Cimrman
|
Město: Nymburk, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) | Počet příspěvků: 144 |
|
|
Někde jsem četl e STK bude v budoucnu kontrolovat řid. jednotku zda není odstraněný FAP. To znamená e se na ni napíchnou. A kdy se na ni napíchnou budou vidět i jestli soft je origo nebo ne. Otázka je kdy to bude a jak moc to budou zkoumat ale je to do budoucna moná docela problem. J.C.
Někde jsem četl e STK bude v budoucnu kontrolovat řid. jednotku zda není odstraněný FAP. To znamená e se na ni napíchnou. A kdy se na ni napíchnou budou vidět i jestli soft je origo nebo ne. Otázka je kdy to bude a jak moc to budou zkoumat ale je to do budoucna moná docela problem. J.C.
|
|
03.04.2015 12:14 -
Re: Chiptuning
|
2804755
|
|
Buchta
|
Město: Praha 3, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 445 |
|
|
bych se nebál toho, e by se to nedalo obejít
bych se nebál toho, e by se to nedalo obejít ;-)
|
|
03.04.2015 12:27 -
Re: Chiptuning
|
2804756
|
|
robertzn
|
Město: Dobice, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X Break | Počet příspěvků: 30 |
|
|
jumep napsal(a): uz som tu velakrat riesil ze niekto si to dal chipnut, lebo to nejelo a ejhle, bola zla vaha, zasrane sanie a par drobnych problemov
uz je tu x krat pisane, nemas na 100kw spojku, poloosy, brzdy atd.
Jo........ četl jsem celé vlákno........kontrola váhy je určo na pořadu, a co se týká ostatního.........měl jsem pocit, e se tu řeila 1.6ka, a pokud se dělala ve třech variantách výkonu se zaměnitelnýma dílama, myslel jsem, e by něco podobného mohlo být i u 2.0. pak bych se zvýení na 100kw nebál. u 1.6ky bych to odhadl na marketingový tah.......ano, nemá tolik peněz? prodáme ti auto levněji, ale s malým výkonem........je to naprd? jasně.....prodej auto, doetři a kup silnějí.......ty má auto, my máme zákazníka........a díly? kdy vyrobíme na tři varianty stejnou kvalitu, tak na slabích budou předimenzované, ale zas velká série, tudí ve výsledku levnějí ne to kouskovat podle výkonu. Dělá se to snad ve vech odvětvích průmyslu. trocha materiálu navíc ve větí sérii je levnějí, ne tři mení série s minimálním rozdílem materiálu..........
Jo........ četl jsem celé vlákno........kontrola váhy je určo na pořadu, a co se týká ostatního.........měl jsem pocit, e se tu řeila 1.6ka, a pokud se dělala ve třech variantách výkonu se zaměnitelnýma dílama, myslel jsem, e by něco podobného mohlo být i u 2.0. pak bych se zvýení na 100kw nebál. u 1.6ky bych to odhadl na marketingový tah.......ano, nemá tolik peněz? prodáme ti auto levněji, ale s malým výkonem........je to naprd? jasně.....prodej auto, doetři a kup silnějí.......ty má auto, my máme zákazníka........a díly? kdy vyrobíme na tři varianty stejnou kvalitu, tak na slabích budou předimenzované, ale zas velká série, tudí ve výsledku levnějí ne to kouskovat podle výkonu. Dělá se to snad ve vech odvětvích průmyslu. trocha materiálu navíc ve větí sérii je levnějí, ne tři mení série s minimálním rozdílem materiálu..........
|
|
03.04.2015 12:54 -
Re: Chiptuning
|
2804767
|
|
Buchta
|
Město: Praha 3, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 445 |
|
|
já bych skoro řek, e je v C5 I "jinej" motor ne v C5 II, nahonit si kW jen SW to asi nepude
já bych skoro řek, e je v C5 I "jinej" motor ne v C5 II, nahonit si kW jen SW to asi nepude ;-)
|
|
03.04.2015 13:17 -
Re: Chiptuning
|
2804772
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Vechno jde, ale začal bych od začátku. Dát motor do kupy. Je podezřelý, e by ten motor byl tak líný, jak píe Robert. Zatím si tu nikdo nestěoval, e by neměl dost síly na kopce apod. Pokud motor není v cajku, tak mu chip nepomůe a kdy se dá do kupy, tak nebude chip zapotřebí.
Vechno jde, ale začal bych od začátku. Dát motor do kupy. Je podezřelý, e by ten motor byl tak líný, jak píe Robert. Zatím si tu nikdo nestěoval, e by neměl dost síly na kopce apod. Pokud motor není v cajku, tak mu chip nepomůe a kdy se dá do kupy, tak nebude chip zapotřebí.
|
|
03.04.2015 14:08 -
Re: Chiptuning
|
2804791
|
|
robertzn
|
Město: Dobice, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X Break | Počet příspěvků: 30 |
|
|
Mikra napsal(a): Vechno jde, ale začal bych od začátku. Dát motor do kupy. Je podezřelý, e by ten motor byl tak líný, jak píe Robert. Zatím si tu nikdo nestěoval, e by neměl dost síly na kopce apod. Pokud motor není v cajku, tak mu chip nepomůe a kdy se dá do kupy, tak nebude chip zapotřebí.
Dobrá Při koupi jsem to měl na diagnostice, a bylo mi řečeno, e hodnoty co se týká motoru by odpovídaly počtu najetých kilometrů. Jsem laik, tak mi to od důvěryhodné osoby stačilo. O kontrole váhy vzduchu jsme se u bavili. co dál by to chtělo? ....
Dobrá Při koupi jsem to měl na diagnostice, a bylo mi řečeno, e hodnoty co se týká motoru by odpovídaly počtu najetých kilometrů. Jsem laik, tak mi to od důvěryhodné osoby stačilo. O kontrole váhy vzduchu jsme se u bavili. co dál by to chtělo? ....
|
|
03.04.2015 14:47 -
Re: Chiptuning
|
2804795
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
To přece nejde poradit od stolu. Musí to na diagnostiku k citroenáři a ten by u mohl říct, proč to nejede. Můou to být rozvody, vstřiky, zaneený sání, plnej FAP, změřit tlaky na válcích - vyběhanej netěsnící motor...
To přece nejde poradit od stolu. Musí to na diagnostiku k citroenáři a ten by u mohl říct, proč to nejede. Můou to být rozvody, vstřiky, zaneený sání, plnej FAP, změřit tlaky na válcích - vyběhanej netěsnící motor...
|
|
03.04.2015 15:08 -
Re: Chiptuning
|
2804820
|
|
robertzn
|
Město: Dobice, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X Break | Počet příspěvků: 30 |
|
|
OK. Pánové, vem děkuju za rady, a to nejen v tomto vlákně. Vím, e se vae jména objevují i v jiných vláknech, a díky vaim radám jsem odstranil ji několik neduhů své Princezny, kdy jsem jetě nebyl členem....... snad admin odpustí tento maličký spam ..........
OK. Pánové, vem děkuju za rady, a to nejen v tomto vlákně. Vím, e se vae jména objevují i v jiných vláknech, a díky vaim radám jsem odstranil ji několik neduhů své Princezny, kdy jsem jetě nebyl členem....... snad admin odpustí tento maličký spam :)..........
|
|
03.04.2015 18:54 -
Re: Chiptuning
|
2805098
|
|
robertzn
|
Město: Dobice, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X Break | Počet příspěvků: 30 |
|
|
Ha..... Pánové, napadlo mně...... byl by tu někdo ochotnej, kdo by byl schopen dát sem, nebo mi poslat rozmezí hodnot z diagnozy zdravého 80 kw 2.0 hdi r.v. 2001 Jestli se nepletu, tak z předelých přízpěvků vyplynulo, e tenhle můj model je origo bez fapu, abych to mohl, a se dostanu domů nechat jetě jednou přediagnostikovat.
Ha..... Pánové, napadlo mně...... byl by tu někdo ochotnej, kdo by byl schopen dát sem, nebo mi poslat rozmezí hodnot z diagnozy zdravého 80 kw 2.0 hdi r.v. 2001 Jestli se nepletu, tak z předelých přízpěvků vyplynulo, e tenhle můj model je origo bez fapu, abych to mohl, a se dostanu domů nechat jetě jednou přediagnostikovat.
|
|
03.04.2015 19:26 -
Re: Chiptuning
|
2805147
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
A o jaký hodnoty bys měl zájem? Je jich asi milion a tři sedminy.
Nejsem diagnostik, ale něco mi říká, e Lexia by měla o základních hodnotách vědět.
A o jaký hodnoty bys měl zájem? Je jich asi milion a tři sedminy. :-d
Nejsem diagnostik, ale něco mi říká, e Lexia by měla o základních hodnotách vědět.
|
|
03.04.2015 21:48 -
Re: Chiptuning
|
2805284
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Wow. Ty jsi citroeňácký panic. Nezná Lexii, vevědoucí kněku citroenů?
Lexia je oficiální diagnostika pro auta PSA. Take je pro Citroena tou nejvhodnějí. Kdo to myslí s Citroenama váně, pouívá právě ji. Ta odhalí i to, o čem nemaj ostatní diagnostiky ani ponětí.
Prostě se svěř do rukou někoho z místních mechaniků. Ti ji pouívají a umí to s ní.
.link.
.link.
Těch Dobic je tolik, e nevím, ke komu to má blí. Ale vyplatí se zajet i kousek dál, kdy má jistotu, e jede za mistrem.
Wow. Ty jsi citroeňácký panic. Nezná Lexii, vevědoucí kněku citroenů? :-))))
Lexia je oficiální diagnostika pro auta PSA. Take je pro Citroena tou nejvhodnějí. Kdo to myslí s Citroenama váně, pouívá právě ji. Ta odhalí i to, o čem nemaj ostatní diagnostiky ani ponětí. :-d
Prostě se svěř do rukou někoho z místních mechaniků. Ti ji pouívají a umí to s ní.
http://www.c5club.cz/profiles/jumep#.VR7t25PLI1Q
http://www.c5club.cz/profiles/jruze#.VR7t15PLI1Q
Těch Dobic je tolik, e nevím, ke komu to má blí. Ale vyplatí se zajet i kousek dál, kdy má jistotu, e jede za mistrem. ;-)
|
|
| |
|
|