| | |
24.10.2014 00:06 -
Re: Chiptuning
|
2744765
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
A ví co je nejlepí? A do Yeriho příspěvku 23.10.v 19:44 nikdo nikomu chip nevyvracel, jen se tu připomělo pár moných negativ jako odpověď na dotaz od bluemotiona. Najednou jste se tu vyrojili a brečíte, a vám sem nelezem.
A smím si to tady alespoň číst, kdy to teda není vlákno pro mě?
A ví co je nejlepí? A do Yeriho příspěvku 23.10.v 19:44 nikdo nikomu chip nevyvracel, jen se tu připomělo pár moných negativ jako odpověď na dotaz od bluemotiona. Najednou jste se tu vyrojili a brečíte, a vám sem nelezem.
A smím si to tady alespoň číst, kdy to teda není vlákno pro mě? :-o
|
|
24.10.2014 01:24 -
Re: Chiptuning
|
2744772
|
|
robo
|
Město: Piestany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 1083 |
|
|
martinrx napsal(a): Napadá mě jedna věc ohledně nárůstu výkonu. Vzpoměl jsem si na svoje bývalé Mondeo: Ford u od začátku vývoje svých TDCi implementoval do motorů funkci tzv overboost. To zn. e po určitý časový interval je motor naladěn tak aby přidal k výkonu pár kW i točivý moment. Tuto vlastnost zachoval i v roce 2008 kdy opustil svou nespolehlivou řadu motorů Puma a do nových mondeí začal montovat upravené Hdi od PSA. Umí něco takového i Citroen Hdi?
Myslím e to je vlastnost která se v určitých momentech můe hodit a nahrazuje to svým způsobem částečně i chip a na opotřebení vozu i motoru to má vliv minimální...
Umi, normalne ma 320nm, pri pedale na podlahe ma overboost 340nm, pre hdi 2.0
Umi, normalne ma 320nm, pri pedale na podlahe ma overboost 340nm, pre hdi 2.0
|
|
27.10.2014 12:37 -
Re: Chiptuning
|
2745603
|
|
jumep
|
|
|
plny plyn je uz pred tou "zarazkou" - ta zarazka je hardspot ktory tam je kvoli obmedzovacu
plny plyn je uz pred tou "zarazkou" - ta zarazka je hardspot ktory tam je kvoli obmedzovacu
|
|
27.10.2014 18:23 -
Re: Chiptuning
|
2745721
|
|
J.Cimrman
|
Město: Nymburk, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) | Počet příspěvků: 144 |
|
|
Měl jsem načipovaný dvě auta, Mazdu a Berlingo a spotřeba skoro stejná jelo to o deset víc a to byl celý efekt. V kroutícím momentu byl teměř zanedbatelný rozdíl a akorát to dost hulilo. A tak u nikdy vice a navíc mám v autě DPF a to si neumím vůbec představit. Dělali to v professional Autochip u Horních Počernic. Prostě kadej kdo to má vypravuje o tom jaká je to bomba a kdo to nemá to chce taky. Za mě vyhozený peníze. J.C.
Měl jsem načipovaný dvě auta, Mazdu a Berlingo a spotřeba skoro stejná jelo to o deset víc a to byl celý efekt. V kroutícím momentu byl teměř zanedbatelný rozdíl a akorát to dost hulilo. A tak u nikdy vice a navíc mám v autě DPF a to si neumím vůbec představit. Dělali to v professional Autochip u Horních Počernic. Prostě kadej kdo to má vypravuje o tom jaká je to bomba a kdo to nemá to chce taky. Za mě vyhozený peníze. J.C.
|
|
28.10.2014 01:06 -
Re: Chiptuning
|
2745810
|
|
J.Cimrman
|
Město: Nymburk, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) | Počet příspěvků: 144 |
|
|
Mazda Premacy 2.0 tdi, to u si přesně nepamatuji o kolik to zvedli mělo to byt snad z 66kw 80 ale moc znát to nebylo, Berlingo 1.6 hdi z 66 na 85 kw a taky nic moc výsledek byl hlvně ten e to víc hulilo, měl jsem i černej nárazník a tak u chip nechci vidět. J.C.
Mazda Premacy 2.0 tdi, to u si přesně nepamatuji o kolik to zvedli mělo to byt snad z 66kw 80 ale moc znát to nebylo, Berlingo 1.6 hdi z 66 na 85 kw a taky nic moc výsledek byl hlvně ten e to víc hulilo, měl jsem i černej nárazník a tak u chip nechci vidět. J.C.
|
|
28.10.2014 07:39 -
Re: Chiptuning
|
2745818
|
|
jruze
|
|
|
No uvaoval jsem o tom to zvednout , ale pořád mám otázku proč - kdy tomu naloím začne hrabat a kdy obě kola tak to elektronika zavře (nevím jestli to dělají vechny) - je to docela nepříjemné a musí se s tím naučit - předejít tomu . No a přidat tomu znamená odbourat tuto vlastnost ,,protiskluzu" protoe jednak bych utrhal poloosy a nebo sehnat přilnavějí gumy - ale jaké kdy nestačí michelíny (moná závodní , ale vím jen o hladkých a nikde bych nevysvětlil e to tak má být )
No uvaoval jsem o tom to zvednout , ale pořád mám otázku proč - kdy tomu naloím začne hrabat a kdy obě kola tak to elektronika zavře (nevím jestli to dělají vechny) - je to docela nepříjemné a musí se s tím naučit - předejít tomu . No a přidat tomu znamená odbourat tuto vlastnost ,,protiskluzu" protoe jednak bych utrhal poloosy a nebo sehnat přilnavějí gumy - ale jaké kdy nestačí michelíny (moná závodní , ale vím jen o hladkých a nikde bych nevysvětlil e to tak má být:-) )
|
|
28.10.2014 08:14 -
Re: Chiptuning
|
2745821
|
|
J.Cimrman
|
Město: Nymburk, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) | Počet příspěvků: 144 |
|
|
Nechci tvrdit e to je úpně k ničemu to je kadýho věc ale zázrak se postě nekonal a oběktivně vzato to alespoň pro mě to ádný přínos nebyl a i kdy ta cena dnes u není taková jako před esti lety J.C.
Nechci tvrdit e to je úpně k ničemu to je kadýho věc ale zázrak se postě nekonal a oběktivně vzato to alespoň pro mě to ádný přínos nebyl a i kdy ta cena dnes u není taková jako před esti lety J.C.
|
|
28.10.2014 09:29 -
Re: Chiptuning
|
2745829
|
|
ink
|
Město: Řím, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive | Počet příspěvků: 163 |
|
|
predpokladam ze chipaci ti spravia meranie vykonov a momentov na valcoch, pre a po tuningu, nie? Zmeny by mali byt evidentne.
Nemohol by to tu niekto z chipnutych publikovat?
predpokladam ze chipaci ti spravia meranie vykonov a momentov na valcoch, pre a po tuningu, nie? Zmeny by mali byt evidentne.
Nemohol by to tu niekto z chipnutych publikovat? :palec
|
|
28.10.2014 10:48 -
Re: Chiptuning
|
2745844
|
|
jruze
|
|
|
Já nevím- nechci někoho pomlouvat-kritizovat , ale u několikrát jsem řeil nějaké problémy po Počernické firmě - nevím buď Citroeny neumí nebo (osobně je neznám a mám na to někoho kdo to opravdu umí - jen kdy jel s mím miláčkem tak řekl e jede jak hovado,e by toto auto nechtěl(k vůli výkonu!!) a e nechápe proč mu přidávat - tak jsem ho do toho nenutil a jak u jsem psal je to o poloosy atd...)
Já nevím- nechci někoho pomlouvat-kritizovat , ale u několikrát jsem řeil nějaké problémy po Počernické firmě - nevím buď Citroeny neumí nebo :nevim (osobně je neznám a mám na to někoho kdo to opravdu umí - jen kdy jel s mím miláčkem tak řekl e jede jak hovado,e by toto auto nechtěl(k vůli výkonu!!) a e nechápe proč mu přidávat - tak jsem ho do toho nenutil a jak u jsem psal je to o poloosy atd...);-)
|
|
28.10.2014 11:44 -
Re: Chiptuning
|
2745854
|
|
jofo
|
Město: ilina, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X Break | Počet příspěvků: 11 |
|
|
Koly obmedzovacu rychlosti. Nastavis si obmedzovac na 50km/hod a potrebujes zrychlit na 70 tak zmacknes pedal az na podlahu tak aby sa premackol spinac na pedali a obmedzovac sa zrusi.
Ak si sa na toto pytal.
Koly obmedzovacu rychlosti. Nastavis si obmedzovac na 50km/hod a potrebujes zrychlit na 70 tak zmacknes pedal az na podlahu tak aby sa premackol spinac na pedali a obmedzovac sa zrusi.
Ak si sa na toto pytal.
|
|
28.10.2014 12:01 -
Re: Chiptuning
|
2745858
|
|
jumep
|
|
|
presne, ta zarazka je spinac v pedali, ked sahnes nan zospodu, zistis ze tam je spinac, ktory dokazes stlacit aj prstami (ide tazko) a je to tam ako deaktivacia obmedzovaca - kolizna situacia, mas zapaty obmedzovac na 50, obiehas v obci traktor, obmedzovac ta nepusti cez 50 co je ok ... zrazu sa objavy auto pred tebou, automaticky podvedome pristupis plyn, ale auto nezrychli, tak prve co skusis je este raz ho prislapnut a vtedy stlacis aj to tlacitko, obmedzovac sa deaktivuje a ty zrychlis - v tom momente ta nemusi napadnut stlacit tlacitko na packe aby si ho deaktivovat, na nic ine tam to tlacitko neni - 100% plynu mas danych uz pred zmacknutim tlacitka a overboost pojde prave z toho prudko zoslapnuteho 100%, nie z tlacitka / zarazky
presne, ta zarazka je spinac v pedali, ked sahnes nan zospodu, zistis ze tam je spinac, ktory dokazes stlacit aj prstami (ide tazko) a je to tam ako deaktivacia obmedzovaca - kolizna situacia, mas zapaty obmedzovac na 50, obiehas v obci traktor, obmedzovac ta nepusti cez 50 co je ok ... zrazu sa objavy auto pred tebou, automaticky podvedome pristupis plyn, ale auto nezrychli, tak prve co skusis je este raz ho prislapnut a vtedy stlacis aj to tlacitko, obmedzovac sa deaktivuje a ty zrychlis - v tom momente ta nemusi napadnut stlacit tlacitko na packe aby si ho deaktivovat, na nic ine tam to tlacitko neni - 100% plynu mas danych uz pred zmacknutim tlacitka a overboost pojde prave z toho prudko zoslapnuteho 100%, nie z tlacitka / zarazky
|
|
28.10.2014 13:59 -
Re: Chiptuning
|
2745882
|
|
J.Cimrman
|
Město: Nymburk, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) | Počet příspěvků: 144 |
|
|
ádná brzda, nasypali to tam z počítače a bylo to hotový a prý hrozně drahej program, prostě kecy v kleci. J.C.
ádná brzda, nasypali to tam z počítače a bylo to hotový a prý hrozně drahej program, prostě kecy v kleci. J.C.
|
|
31.10.2014 13:59 -
Re: Chiptuning
|
2747062
|
|
shalafi
|
|
|
ahaa, ten nastavitelny obmedzovac (aj som zabudol, ze nieco take mam) .. ja som myslel na tvrdy obmedzovac (u mna 210 km/h) a neslo mi do hlavy, co to s tym ma spolocne
ahaa, ten nastavitelny obmedzovac (aj som zabudol, ze nieco take mam) .. ja som myslel na tvrdy obmedzovac (u mna 210 km/h) a neslo mi do hlavy, co to s tym ma spolocne :-))))
|
|
02.04.2015 18:57 -
Re: Chiptuning
|
2804438
|
|
robertzn
|
Město: Dobice, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X Break | Počet příspěvků: 30 |
|
|
Zdravím vechny. Vidím, e tady na foooru se to hemí odborníky mechaniky, tak bych se chtěl zeptat, jestli jsou shodné motory převodovky a dalí součástky ovlivněné čipováním 2.0 rhz 80kw c5 I a 2.0 100kw. A jestli se dělaly 100kw motory v jedničkové řadě, nebo a ve dvojkové...... dík
Zdravím vechny. Vidím, e tady na foooru se to hemí odborníky mechaniky, tak bych se chtěl zeptat, jestli jsou shodné motory převodovky a dalí součástky ovlivněné čipováním 2.0 rhz 80kw c5 I a 2.0 100kw. A jestli se dělaly 100kw motory v jedničkové řadě, nebo a ve dvojkové...... dík
|
|
02.04.2015 20:43 -
Re: Chiptuning
|
2804512
|
|
jumep
|
|
|
to su absolutne rozdielne motory, vo vsetkom
c5 1 mala len rhz (80kw) a 2.2 (98kw)
c5 2 dostala rhr
to su absolutne rozdielne motory, vo vsetkom
c5 1 mala len rhz (80kw) a 2.2 (98kw)
c5 2 dostala rhr
|
|
| |
|
|