| | |
28.06.2014 20:35 -
Re: Chiptuning
|
2710447
|
|
jruze
|
|
|
robo napsal(a): musketier cennik na X7
.link.
len pre info, pre 103kW z 340nm na 420, tak to je nieco. ktovie co na to povie spojka, dvojhmota atd
a tiez ktovie o co su lepsi v modifikacii ako hore uvedene postupy
no ale ak by som to musel podstupit , tak asi u nich
No ta tabulka je zajímavá , ale kdy tomu naloím tak se mi rozbliká protiskluz i na dvojku pokud jedno kolo a kdy se k tomu přidá i druhé tak to zavře motor a jednak je to prda na spojku atd... a za druhé je to nepříjemné kdy to nečeká. A co to bude dělat kdy to zvednou? - to to budou muset osadit omezovačem výkonu jako u třílitru,nebo tuhle blbinu co mi toto dělá musím nějak vypnout a potom budu zase pořád shánět gumy
No ta tabulka je zajímavá , ale kdy tomu naloím tak se mi rozbliká protiskluz i na dvojku pokud jedno kolo a kdy se k tomu přidá i druhé tak to zavře motor a jednak je to prda na spojku atd... a za druhé je to nepříjemné kdy to nečeká. A co to bude dělat kdy to zvednou? - to to budou muset osadit omezovačem výkonu jako u třílitru,nebo tuhle blbinu co mi toto dělá musím nějak vypnout a potom budu zase pořád shánět gumy:nevim
|
|
28.06.2014 21:19 -
Re: Chiptuning
|
2710477
|
|
robo
|
Město: Piestany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 1083 |
|
|
ten cipnuty 6 valec dobre taha,
.link.
.link.
ale takto tocit ten motor na omedzovac to by nebolo nic pre mna
ten cipnuty 6 valec dobre taha,
http://www.youtube.com/watch?v=4vJSc4Ly5gY :palec
http://www.youtube.com/watch?v=4pNWiPvr5U8
ale takto tocit ten motor na omedzovac to by nebolo nic pre mna
|
|
29.06.2014 00:12 -
Re: Chiptuning
|
2710568
|
|
RimmerCZ
|
Město: Hlučín, Auto: Mercedes E 400d | Počet příspěvků: 611 |
|
|
Ale tak samozrejme, ten Aisin je prevodovka spis pro benziny, takze neni staveny na velke kroutaky. Jaguar ma ten 3.0Hdi dokonce tusim na 600nM, a vykon o trosku vic. Na druhou stranu C5 neni zadny sportak, je to tezka krava a ten predek kdyz se tomu nalozi na plny vykon to nic moc nezvlada a na nerovne ceste to taha za volant . Navic z vlastni zkusenosti vim, ze i ten vykon 240koni je zcela dostacujici pro jakekoliv normalni situace a to si dovolim predjizded vic auta tam, kde bych dvoulitrem samozrejme nemohl a nedrtim to na sport, staci proste prislapnout. Bracha ma 530D a ten rozdil zadniho nahonu a kroutaku i kdyz je motor vykonnove stejny je proste hodne poznat, a to jako opravdu hodne hodne.
Ale tak samozrejme, ten Aisin je prevodovka spis pro benziny, takze neni staveny na velke kroutaky. Jaguar ma ten 3.0Hdi dokonce tusim na 600nM, a vykon o trosku vic. Na druhou stranu C5 neni zadny sportak, je to tezka krava a ten predek kdyz se tomu nalozi na plny vykon to nic moc nezvlada a na nerovne ceste to taha za volant . Navic z vlastni zkusenosti vim, ze i ten vykon 240koni je zcela dostacujici pro jakekoliv normalni situace a to si dovolim predjizded vic auta tam, kde bych dvoulitrem samozrejme nemohl a nedrtim to na sport, staci proste prislapnout. Bracha ma 530D a ten rozdil zadniho nahonu a kroutaku i kdyz je motor vykonnove stejny je proste hodne poznat, a to jako opravdu hodne hodne.
|
|
29.06.2014 00:53 -
Re: Chiptuning
|
2710576
|
|
DrMarvin
|
|
|
ja vam ti nevim...120kw neni zadnej extra zazrak,ale postacujici....bohuzel bych asi chipnutim prisel o zaruku...ale docela by mne zajimalo....proc kdyz cumim na netu, tak c5 c2.0hdi - jidinej rozdil je ze to byla 103kw verze v automatu a ja mam 120kw v manualu...ale mne se maximalka nehne pres 212km/h ...presne jak je napsano v technicaku..ale na netu jsem videl 228 a i trochu vic....kde je jadro problemu safra
ja vam ti nevim...120kw neni zadnej extra zazrak,ale postacujici....bohuzel bych asi chipnutim prisel o zaruku...ale docela by mne zajimalo....proc kdyz cumim na netu, tak c5 c2.0hdi - jidinej rozdil je ze to byla 103kw verze v automatu a ja mam 120kw v manualu...ale mne se maximalka nehne pres 212km/h ...presne jak je napsano v technicaku..ale na netu jsem videl 228 a i trochu vic....kde je jadro problemu safra:D
|
|
29.06.2014 10:28 -
Re: Chiptuning
|
2710639
|
|
DrMarvin
|
|
|
jj...urcite omezovacem..normalne toci kolem 5ti tisic a pri 212 tam je necely 4tisice...spis by mne zajimalo proc to ma automat nastavene na vic
jj...urcite omezovacem..normalne toci kolem 5ti tisic a pri 212 tam je necely 4tisice...spis by mne zajimalo proc to ma automat nastavene na vic:-(
|
|
17.07.2014 16:42 -
Re: Chiptuning
|
2716041
|
|
JaNa
|
Město: , Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 114 |
|
|
trochu jiná kategorie, ale co ekotuning? Píou tam jen sníení paliva, a nepatrný nárůst výkonu a točivého momentu. Máme 2,O HDi, rv 2006, najeto 220000km (ale větinu tras dálka). Je to bezpečné? Co na to odborníci, co tomu rozumí víc, ne koza petreli?
trochu jiná kategorie, ale co ekotuning? Píou tam jen sníení paliva, a nepatrný nárůst výkonu a točivého momentu. :nevim Máme 2,O HDi, rv 2006, najeto 220000km (ale větinu tras dálka). Je to bezpečné? Co na to odborníci, co tomu rozumí víc, ne koza petreli?
|
|
23.10.2014 11:16 -
Re: Chiptuning
|
2744446
|
|
bluemotion
|
Město: Ronov p.R., Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 286 |
|
|
Ja mam 120 KW 2.0HDI s automatem, rok 2010 najeto 150 kk dlouhodoba spotreba 6,0 - 6,2/100 coz je sice krasne, ale zajimalo by me kdyby se to lechce nachipovalo jestli nebude treba nizsi? Jestli muzu nechat FAP protoze jezdim jen dalky a vubec mi nicenu nevadi a kolik by takova sranda prisla, samozrejme bych to chtel udelat na profi urovni a ne nejaky powerbox z ciny..dik za info
Ja mam 120 KW 2.0HDI s automatem, rok 2010 najeto 150 kk dlouhodoba spotreba 6,0 - 6,2/100 coz je sice krasne, ale zajimalo by me kdyby se to lechce nachipovalo jestli nebude treba nizsi? Jestli muzu nechat FAP protoze jezdim jen dalky a vubec mi nicenu nevadi a kolik by takova sranda prisla, samozrejme bych to chtel udelat na profi urovni a ne nejaky powerbox z ciny..dik za info
|
|
23.10.2014 11:38 -
Re: Chiptuning
|
2744449
|
|
jumep
|
|
|
mas 1.8tonove auto s automatom a jazdis za 6l - este raz si precitaj ten nezmysel co chces
jazdit zadarmo?
vzdy si to odnese v aute nejaka suciastka
vsetci ty geniovia chiptunningov by boli uz davno zamestnany u automobilky keby vedeli take zazraky, oni ale ignoruju absolutne mnozstvo legislativ a stavby suciastok motora
mas 1.8tonove auto s automatom a jazdis za 6l - este raz si precitaj ten nezmysel co chces
jazdit zadarmo?
vzdy si to odnese v aute nejaka suciastka
vsetci ty geniovia chiptunningov by boli uz davno zamestnany u automobilky keby vedeli take zazraky, oni ale ignoruju absolutne mnozstvo legislativ a stavby suciastok motora
|
|
23.10.2014 11:45 -
Re: Chiptuning
|
2744450
|
|
bluemotion
|
Město: Ronov p.R., Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 286 |
|
|
se jen ptam na nazor, je fakt ze to jede krasne moje predesle auto byl megane III 1,5 DCI ale pred nim jsem mel lagunu III s 1,5 s chipem a spokojenost, prodaval jsem ji kdyz mela 270 najeto a bez jedineho problemu..tak C5 zustane v tovarnim nastaveni Dik
:-d se jen ptam na nazor, je fakt ze to jede krasne moje predesle auto byl megane III 1,5 DCI :-p ale pred nim jsem mel lagunu III s 1,5 s chipem a spokojenost, prodaval jsem ji kdyz mela 270 najeto a bez jedineho problemu..tak C5 zustane v tovarnim nastaveni Dik :palec
|
|
23.10.2014 12:33 -
Re: Chiptuning
|
2744472
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Jak moc se konstrukčně změnil motor 2.0HDi od prvních C5 k dnením X7?
Vidím rozdíl od asi 80kW po 120kW. Je to jen naladěním (chipem) a nebo i konstrukcí?
Jak moc se konstrukčně změnil motor 2.0HDi od prvních C5 k dnením X7?
Vidím rozdíl od asi 80kW po 120kW. Je to jen naladěním (chipem) a nebo i konstrukcí?
|
|
23.10.2014 13:01 -
Re: Chiptuning
|
2744477
|
|
jumep
|
|
|
ina hlava, ine vstrekovanie, ine sanie .... menil sa aj konstrukcne
ale najlepsi prikla chiptuningu je 1.6
66kw je totozny motor z 80kw, okrem turba, mozno strikov a mapy
ina hlava, ine vstrekovanie, ine sanie .... menil sa aj konstrukcne
ale najlepsi prikla chiptuningu je 1.6
66kw je totozny motor z 80kw, okrem turba, mozno strikov a mapy
|
|
23.10.2014 13:48 -
Re: Chiptuning
|
2744481
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Nejlepím motorem na světě je dámské přirození.
Dá se nastartovat jedním prstem, samo se promazává, přizpůsobí se pístům různých velikostí a samo si kadé čtyři týdny vymění náplně.
Jen koda, e jeho řídící jednotka je tak zasraně nevypočitatelná...
Nejlepím motorem na světě je dámské přirození.
Dá se nastartovat jedním prstem, samo se promazává, přizpůsobí se pístům různých velikostí a samo si kadé čtyři týdny vymění náplně.
Jen koda, e jeho řídící jednotka je tak zasraně nevypočitatelná...
|
|
23.10.2014 13:50 -
Re: Chiptuning
|
2744482
|
|
maha007
|
Město: Slatiňany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 24 |
|
|
chiptuning spočívá v tom e povolí větí dávku paliva a větí tlak turba ,díky tomu má sice větí zrychlení ale auto by ji neprolo homologací při měření emisí kde se měří daleko více veličin ne při stk na emisích se měří pouze kouřivost co při správném chiptuningu není problém aby auto normálně prolo
pouze si sniuje ivotnost jednotlivých součástek
já dělám náklaďáky a tam je trend opačný ze 460 koní uděláme 410 koníků a majitel uetří vpruměru 2 a 3 litry na 100km za rok to ve firmě dělá pěkný balík kaček
chiptuning spočívá v tom e povolí větí dávku paliva a větí tlak turba ,díky tomu má sice větí zrychlení ale auto by ji neprolo homologací při měření emisí kde se měří daleko více veličin ne při stk na emisích se měří pouze kouřivost co při správném chiptuningu není problém aby auto normálně prolo
pouze si sniuje ivotnost jednotlivých součástek
já dělám náklaďáky a tam je trend opačný ze 460 koní uděláme 410 koníků a majitel uetří vpruměru 2 a 3 litry na 100km za rok to ve firmě dělá pěkný balík kaček
|
|
23.10.2014 16:05 -
Re: Chiptuning
|
2744514
|
|
maha007
|
Město: Slatiňany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 24 |
|
|
větí výkon tam dostane jen tím e tam dostane výce paliva, bez paliva a vzduchu není výkon kde vzít, otom e motor vypoutí výce kodlivyn hlavně nox a pevných částic ani nemluvě proto lepí spotřeba
není to otom e to načipuju a mám lepí emise ne z fabriky pouze lepí spotřebu tady ale nikoho nezajímá ekologie ale pouze vlastní peněenka
větí výkon tam dostane jen tím e tam dostane výce paliva, bez paliva a vzduchu není výkon kde vzít, otom e motor vypoutí výce kodlivyn hlavně nox a pevných částic ani nemluvě proto lepí spotřeba
není to otom e to načipuju a mám lepí emise ne z fabriky pouze lepí spotřebu tady ale nikoho nezajímá ekologie ale pouze vlastní peněenka
|
|
| |
|
|