| | |
07.09.2012 17:00 -
Re: Chiptuning
|
2503791
|
|
zhrado
|
Město: Zh, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX | Počet příspěvků: 767 |
|
|
Lene 1,6 je u neosvedčený motor. Proste tam odchádzajú turbá, spojky, vstreky a dokonca to aj derie kžuky! Take ten motor by som odporučil čipova na nií výkon a nevytáča vežmi a meni olej kadých 10 000km...
Lene 1,6 je u neosvedčený motor. Proste tam odchádzajú turbá, spojky, vstreky a dokonca to aj derie kžuky! Take ten motor by som odporučil čipova na nií výkon a nevytáča vežmi a meni olej kadých 10 000km...
|
|
07.09.2012 20:23 -
Re: Chiptuning
|
2503823
|
|
felix81
|
Město: Praha, Auto: C8 2.2 HDi 94kw | Počet příspěvků: 292 |
|
|
jogcar napsal(a): k tomu obsahu, je to totalne z cesty v dnesnej dobe, kedy sa tieto motory osvedcili, passaty s 1.4TSI a ostatne TSI a turbomotory. Toto tvrdenie je velmi kratkozrake a hlavne zalozene na nicom...
Nevím nevím ale poučka "objem ničím nenahradí" která je stará jak první vyrobený funkční motor a platí dodnes.
Tebou propagované motory se pouze osvědčili v ceně povinného ručení a nutnosti majitele této motorizace po dvou letech vůz prodat a koupit si nový protoe motor jde do háje.
Malé porovnání objemů
Jsou dva maníci, Jeden má dva metry, 120kilo a sílu jak dva medvědi. Druhej má 160cm a 45kilo a chrastěj na něm kosti.
Toho meního nadopuje sračkama a hned má taky sílu jak dva medvědi. Take tedka máme dva maníky se stejnou sílou.
A tedka je poleme nakládat 50kilové pytle cukru do lodě.
Dvoumetrové hovado popadne pytel, hodí na hrb a ani si nefrkne. Nadopovanej mrňous udělá to samé a taky ani nefrkne, a na to e jeho o dost mení kostra má co dělat aby pytel udrela. ALE dohání to svaly take taky vesele nese pytel.
Poté co oba odnosí 100 pytlů cukru se ozve mrňous e ho bolí klouby a záda, kdeto vysokej těkej chalan má pouze hlad. Dají si pauzu na jídlo a odpočinek a potom hned jdou zase nosit pytle. Jene po 200 pytlu v mrňousovi díky pernamentímu vysokému zatíení nevydrí záda, křupne v něm a je hotovo. Kdeto objemnej dlouhán dokončí nakládku lodě v pohodě a jde se pořádně narat neb spálil palivo ale jinak je v pohodě.
Co z toho vyplývá?? Malé nadopované motůrky vydrí čtvrtinu toho co objemné masivní motory. Tam kde se vysoký objem líně převaluje je mrňavý motor v křečích
Proč se tady furt řeí turbo na 1.6 hdi a straně málo V6tky??????
Popřemýlej nad tím co píe.
Nevím nevím ale poučka "objem ničím nenahradí" která je stará jak první vyrobený funkční motor a platí dodnes.
Tebou propagované motory se pouze osvědčili v ceně povinného ručení a nutnosti majitele této motorizace po dvou letech vůz prodat a koupit si nový protoe motor jde do háje.
Malé porovnání objemů
Jsou dva maníci, Jeden má dva metry, 120kilo a sílu jak dva medvědi. Druhej má 160cm a 45kilo a chrastěj na něm kosti.
Toho meního nadopuje sračkama a hned má taky sílu jak dva medvědi. Take tedka máme dva maníky se stejnou sílou.
A tedka je poleme nakládat 50kilové pytle cukru do lodě.
Dvoumetrové hovado popadne pytel, hodí na hrb a ani si nefrkne. Nadopovanej mrňous udělá to samé a taky ani nefrkne, a na to e jeho o dost mení kostra má co dělat aby pytel udrela. ALE dohání to svaly take taky vesele nese pytel.
Poté co oba odnosí 100 pytlů cukru se ozve mrňous e ho bolí klouby a záda, kdeto vysokej těkej chalan má pouze hlad. Dají si pauzu na jídlo a odpočinek a potom hned jdou zase nosit pytle. Jene po 200 pytlu v mrňousovi díky pernamentímu vysokému zatíení nevydrí záda, křupne v něm a je hotovo. Kdeto objemnej dlouhán dokončí nakládku lodě v pohodě a jde se pořádně narat neb spálil palivo ale jinak je v pohodě.
Co z toho vyplývá?? Malé nadopované motůrky vydrí čtvrtinu toho co objemné masivní motory. Tam kde se vysoký objem líně převaluje je mrňavý motor v křečích
Proč se tady furt řeí turbo na 1.6 hdi a straně málo V6tky??????
Popřemýlej nad tím co píe. ;-)
|
|
07.09.2012 20:32 -
Re: Chiptuning
|
2503829
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Tak tohle u by snad pochopila i moje babička. Po tomhle felixovi by se to vlákno u mohlo zamknout
Tak tohle u by snad pochopila i moje babička. Po tomhle felixovi by se to vlákno u mohlo zamknout :-d
:palec
|
|
07.09.2012 21:10 -
Re: Chiptuning
|
2503839
|
|
zhrado
|
Město: Zh, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX | Počet příspěvků: 767 |
|
|
aj tie malé motory by v poho vydrali. Len by museli by vyrobené z lepích materiálov. Lene dnes sa etrí vade. A ta 1,6 je poddimenzovana celá...
aj tie malé motory by v poho vydrali. Len by museli by vyrobené z lepích materiálov. Lene dnes sa etrí vade. A ta 1,6 je poddimenzovana celá...
|
|
07.09.2012 21:28 -
Re: Chiptuning
|
2503850
|
|
zhrado
|
Město: Zh, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX | Počet příspěvků: 767 |
|
|
lene doba ked sme dostávali to najlepie co bolo je preč. Dnes vyhrá ten co ponúkne najniiu cenu. A potom to takto vyzerá. Vetko smejd... Vetko..
lene doba ked sme dostávali to najlepie co bolo je preč. Dnes vyhrá ten co ponúkne najniiu cenu. A potom to takto vyzerá. Vetko smejd... Vetko..
|
|
07.09.2012 23:30 -
Re: Chiptuning
|
2503878
|
|
jogcar
|
Město: Poprad, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 37 |
|
|
Co sa tyka map. Je tu aspon jeden programtor? Co v zivote aspon videl ako sa to robi, o com to je? Hlavne , ze vma plno reci kazdy ako to nici a co vsetko to znici?
Co sa tyka map. Je tu aspon jeden programtor? Co v zivote aspon videl ako sa to robi, o com to je? Hlavne , ze vma plno reci kazdy ako to nici a co vsetko to znici?
|
|
08.09.2012 00:43 -
Re: Chiptuning
|
2503896
|
|
miskod
|
|
|
Zrovna dneska sa rozsypalo kolegovi turbo v 1.4TDI...Ma to najazdenych cca 100tis (maju to od novoty)...To je priklad za vsetko. To turbo sa tam musi naplno tocit snad aj na volnobehu, aby to ten motor utiahol.
Ale nie to som chcel. Plne suhlasim s felixom. Hlavne v tom o novych autach. Navyse ono to nie je len o nizkych nakladoch ale aj o tom fenomene s nazvom eko...Ved teraz snad uz kazdy druhy motor ma v nazve eko...
Nedavaju do cinu olovo...To je jedno ze po par rokoch sa to olupe a namiesto plosakov je jedna hrkalka zo suciastok. Pouzivaju eko-izolacie dratov. Ze po par rokoch popraska? Pohoda, ved sme eko...A v neposlednom rade je teraz setrenie na hmotnosti...Krasny priklad su nase zadne brzdice. Uz sa len smejem, ked niekde zapotia ako v novom modeli usetrili 50kg, lebo dali hlinik, tam a tam. Ze sa im to po par rokoch rozpadne (nie zhrdzavie), to je uz jedno. A verim, ze zachvilu tu mame dobu, ked budu auta zase plastove....Huraaaa - EKO...
Zrovna dneska sa rozsypalo kolegovi turbo v 1.4TDI...Ma to najazdenych cca 100tis (maju to od novoty)...To je priklad za vsetko. To turbo sa tam musi naplno tocit snad aj na volnobehu, aby to ten motor utiahol.
Ale nie to som chcel. Plne suhlasim s felixom. Hlavne v tom o novych autach. Navyse ono to nie je len o nizkych nakladoch ale aj o tom fenomene s nazvom eko...Ved teraz snad uz kazdy druhy motor ma v nazve eko...
Nedavaju do cinu olovo...To je jedno ze po par rokoch sa to olupe a namiesto plosakov je jedna hrkalka zo suciastok. Pouzivaju eko-izolacie dratov. Ze po par rokoch popraska? Pohoda, ved sme eko...A v neposlednom rade je teraz setrenie na hmotnosti...Krasny priklad su nase zadne brzdice. Uz sa len smejem, ked niekde zapotia ako v novom modeli usetrili 50kg, lebo dali hlinik, tam a tam. Ze sa im to po par rokoch rozpadne (nie zhrdzavie), to je uz jedno. A verim, ze zachvilu tu mame dobu, ked budu auta zase plastove....Huraaaa - EKO...
|
|
08.09.2012 13:27 -
Re: Chiptuning
|
2503945
|
|
DaveLbc
|
Město: Liberec, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX | Počet příspěvků: 422 |
|
|
Kluci to je děs co se tady děje. Myslím,e debata tohohle raení je zbytečná.
Je jasný,e se etří vude a není to jenom na meních objemech. Je to prostě trend ve zlevnovat. Dělám v automotiv a věci z plastu jsou dnes dost kvalitní a někdy překonávají i kov.
Je tady dost zkueností,e u motoru 1.6 odchází turbo.
MYSLÍM,E TO NENÍ JENOM TÍM,E TLAČÍ DOST,ALE DOST SE NA TOM PODEPÍE DLOUHÁ VÝMĚNA OLEJE(kterou i sám výrobce doporučuje)
Vím,e to vypadá jako obhajoba malého objemu,ale patřím mezi ty tastnějí co mají ve původní a najeto 200t km.
Vím nemůu vědět co mě čeká zítra. Ale já jsem taky u staré dobré 1.9 TD měnil těsnění pod hlavou a staral jsem se oni...
Bezesporu chip asi není uplně ono pokud to člověk honí jako kdy chce vyhrát RZtu a to je potom jedno co je to za obsah.
Nu co počkáme jak to dopadne třeba po 15t a můem si ověřit zkuenosti naich významných servismanu a rádců
A platí kup si co chce,ale nepomlouvej a poslouchej zkuenějí
Kluci to je děs co se tady děje. Myslím,e debata tohohle raení je zbytečná.
Je jasný,e se etří vude a není to jenom na meních objemech. Je to prostě trend ve zlevnovat. Dělám v automotiv a věci z plastu jsou dnes dost kvalitní a někdy překonávají i kov.
Je tady dost zkueností,e u motoru 1.6 odchází turbo.
MYSLÍM,E TO NENÍ JENOM TÍM,E TLAČÍ DOST,ALE DOST SE NA TOM PODEPÍE DLOUHÁ VÝMĚNA OLEJE(kterou i sám výrobce doporučuje)
Vím,e to vypadá jako obhajoba malého objemu,ale patřím mezi ty tastnějí co mají ve původní a najeto 200t km.
Vím nemůu vědět co mě čeká zítra. Ale já jsem taky u staré dobré 1.9 TD měnil těsnění pod hlavou a staral jsem se oni...
Bezesporu chip asi není uplně ono pokud to člověk honí jako kdy chce vyhrát RZtu a to je potom jedno co je to za obsah.
Nu co počkáme jak to dopadne třeba po 15t a můem si ověřit zkuenosti naich významných servismanu a rádců;-)
A platí kup si co chce,ale nepomlouvej a poslouchej zkuenějí:-))
|
|
08.09.2012 17:53 -
Re: Chiptuning
|
2503963
|
|
jogcar
|
Město: Poprad, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 37 |
|
|
Nechel sa vyjadrovat, no tiez pracujem v automotive, s autami a moto pracujemod detstva. Diskusia je jedna vec, ale (nechcem sa nikoho dotknut), aby nejaky jozko z hornej dolnej, rozsiroval bludy, bez poznania akejkolvek specifikacie, ktory mozno nevie vypocitat ani hriadel. Vsetko ide dopredu, vsetko je cim dalej lepsie, presnejsie, kvalitnejsie, lahsie a vyhovuje roznym potrebam a normam. To, ze jeto tak, o tom nemienim a nebudem diskutovat. Ja, moji kolegovia, moji znamy, aj z motorenwerku, vedia co robia a a tvoje argumenty a komentare su pre mna/nas urazkou. To, ze mas svoj nazor a tu ho verejne prezentujes mi nevadi, je to tvoj nazor, no musis akceptovat aj nazory inych, a ratat s tym, ze nemusis mat uplnu pravu, ze to vidisinak a ze niekohho tym mozes urazit..
Nechel sa vyjadrovat, no tiez pracujem v automotive, s autami a moto pracujemod detstva. Diskusia je jedna vec, ale (nechcem sa nikoho dotknut), aby nejaky jozko z hornej dolnej, rozsiroval bludy, bez poznania akejkolvek specifikacie, ktory mozno nevie vypocitat ani hriadel. Vsetko ide dopredu, vsetko je cim dalej lepsie, presnejsie, kvalitnejsie, lahsie a vyhovuje roznym potrebam a normam. To, ze jeto tak, o tom nemienim a nebudem diskutovat. Ja, moji kolegovia, moji znamy, aj z motorenwerku, vedia co robia a a tvoje argumenty a komentare su pre mna/nas urazkou. To, ze mas svoj nazor a tu ho verejne prezentujes mi nevadi, je to tvoj nazor, no musis akceptovat aj nazory inych, a ratat s tym, ze nemusis mat uplnu pravu, ze to vidisinak a ze niekohho tym mozes urazit..
|
|
08.09.2012 19:33 -
Re: Chiptuning
|
2503968
|
|
felix81
|
Město: Praha, Auto: C8 2.2 HDi 94kw | Počet příspěvků: 292 |
|
|
jogcar napsal(a): Nechel sa vyjadrovat, no tiez pracujem v automotive, s autami a moto pracujemod detstva. Diskusia je jedna vec, ale (nechcem sa nikoho dotknut), aby nejaky jozko z hornej dolnej, rozsiroval bludy, bez poznania akejkolvek specifikacie, ktory mozno nevie vypocitat ani hriadel. Vsetko ide dopredu, vsetko je cim dalej lepsie, presnejsie, kvalitnejsie, lahsie a vyhovuje roznym potrebam a normam. To, ze jeto tak, o tom nemienim a nebudem diskutovat. Ja, moji kolegovia, moji znamy, aj z motorenwerku, vedia co robia a a tvoje argumenty a komentare su pre mna/nas urazkou. To, ze mas svoj nazor a tu ho verejne prezentujes mi nevadi, je to tvoj nazor, no musis akceptovat aj nazory inych, a ratat s tym, ze nemusis mat uplnu pravu, ze to vidisinak a ze niekohho tym mozes urazit..
Budem pouze diskutovat a nadávky si necháme na sraz.
Jogcare má pravdu i nemá pravdu. Nejmenuju se joko a z horní dolní nejsem. Ale to je vedlejí. To e doba jde dopředu o tom ádná, díly jsou přesnějí, lehčí a vyhovují nějakým normám, to třeba jo. Proč se třeba nevyrábí napínací kladky z poctivé nelámavé oceli ale z křehkého plastu. Viz moje Xmo. dopínací kladku řemenu pohonu mám z plastu a u se mi kus utípl. Kdyby byla ze eleza tak se to nestane?? A mám tam toho víc co musím měnit aby mě to nikde nenechalo.
Proč VW aut 2.0TDi těch nejnovějích najednou odcházejí turba a lítají rozvody? Protoe hřídel pohánějcí olejové čerpadlo je poddimenzovaná a vymačká se aa pak samozřejmě motor nemae tak jak má. U rozvodů géblsácký ininýři vymysleli na napínací kladce slabí jistící roub s jemným závitem. To absolutně nechápu kterého idiota napadlo dát do hliníku jemný závit.
To je jen pička ledovce. Proč dnení vozy mají straně malý olejový filtr, proč se nepouívají ty klasické roubovací velké filtry. atd atd atd
Taková malá story:
Mám kamaráda který si před třemi lety koupil značně ojetý Peugeot 309 s 1.9D 47 kw 350 000k (a to bůh ví jestli). majitelé Bxa ten motor velmi dobře znají.
Ten můj kamarád po koupi pouze udělal výměnu rozvodů, olejů a filtrů. Dneska na něm má 530 000km a pouze do něj leje naftu a kdy se pán uráčí, tak vymění olej. To jelito ani rozvody nevyměnilo po 80 000km. Celkový výdaj za tři roky provozu pouze na údrbě činí 12 000kč. A to jetě drkuje e je to moc.
Tak kdepak udělali inenýři chybu, e tenhle starej pekáč se vesele skoro bez výdajů pohybuje na naich silnicích??????
Majitel nového křápu nebo 3 roky starého těch 12 000kč nechá v servisu rok co rok né-li půlrok. Není v tomhle systému něco patně e si starej pekáč takhle vytře prdel s novotou??????
Vrátím se k objemu: mě nevadí litrové motůrky v autech, ale musí to bejt v autech kde to má smysl. V pravých lehkých autech to absolutně sedí. Ale je zvěrstvo narvat 1.6Hdi icí stroj (majitelé prominou) do obrovské C5tky. To auto má skoro dvě tuny a ten motor se setsakra zapotí. To platí i jiných automobilek. Proč v CXe, XMu nely objemy pod dva litry a ty motory fungují dodnes? Proč člověk vidí často v bazaru C5 1.6 hdi s uhnaným motorem???
Budem pouze diskutovat a nadávky si necháme na sraz. :-d
Jogcare má pravdu i nemá pravdu. Nejmenuju se joko a z horní dolní nejsem. Ale to je vedlejí. To e doba jde dopředu o tom ádná, díly jsou přesnějí, lehčí a vyhovují nějakým normám, to třeba jo. Proč se třeba nevyrábí napínací kladky z poctivé nelámavé oceli ale z křehkého plastu. Viz moje Xmo. dopínací kladku řemenu pohonu mám z plastu a u se mi kus utípl. Kdyby byla ze eleza tak se to nestane?? A mám tam toho víc co musím měnit aby mě to nikde nenechalo.
Proč VW aut 2.0TDi těch nejnovějích najednou odcházejí turba a lítají rozvody? Protoe hřídel pohánějcí olejové čerpadlo je poddimenzovaná a vymačká se aa pak samozřejmě motor nemae tak jak má. U rozvodů géblsácký ininýři vymysleli na napínací kladce slabí jistící roub s jemným závitem. To absolutně nechápu kterého idiota napadlo dát do hliníku jemný závit.
To je jen pička ledovce. Proč dnení vozy mají straně malý olejový filtr, proč se nepouívají ty klasické roubovací velké filtry. atd atd atd
Taková malá story:
Mám kamaráda který si před třemi lety koupil značně ojetý Peugeot 309 s 1.9D 47 kw 350 000k (a to bůh ví jestli). majitelé Bxa ten motor velmi dobře znají.
Ten můj kamarád po koupi pouze udělal výměnu rozvodů, olejů a filtrů. Dneska na něm má 530 000km a pouze do něj leje naftu a kdy se pán uráčí, tak vymění olej. To jelito ani rozvody nevyměnilo po 80 000km. Celkový výdaj za tři roky provozu pouze na údrbě činí 12 000kč. A to jetě drkuje e je to moc.
Tak kdepak udělali inenýři chybu, e tenhle starej pekáč se vesele skoro bez výdajů pohybuje na naich silnicích??????
Majitel nového křápu nebo 3 roky starého těch 12 000kč nechá v servisu rok co rok né-li půlrok. Není v tomhle systému něco patně e si starej pekáč takhle vytře prdel s novotou??????
Vrátím se k objemu: mě nevadí litrové motůrky v autech, ale musí to bejt v autech kde to má smysl. V pravých lehkých autech to absolutně sedí. Ale je zvěrstvo narvat 1.6Hdi icí stroj (majitelé prominou) do obrovské C5tky. To auto má skoro dvě tuny a ten motor se setsakra zapotí. To platí i jiných automobilek. Proč v CXe, XMu nely objemy pod dva litry a ty motory fungují dodnes? Proč člověk vidí často v bazaru C5 1.6 hdi s uhnaným motorem???
|
|
11.09.2012 02:17 -
Re: Chiptuning
|
2504392
|
|
Jeffrey
|
|
|
Jedinej správnej tuner byl Fantomas, ten to DSo musel mít ale sakra čiplý. A k tomu ty dva FAPy na prdeli, to byla ale pořádná forsá, ta regenerace.
Jedinej správnej tuner byl Fantomas, ten to DSo musel mít ale sakra čiplý. A k tomu ty dva FAPy na prdeli, to byla ale pořádná forsá, ta regenerace.;-)
|
|
11.09.2012 13:57 -
Re: Chiptuning
|
2504578
|
|
Tony_Z
|
Město: Okr. Kladno, Auto: C5 III (X7) Tourer 2.2HDi 125Kw (4HT, 2009); C5 I 2.0HDi 80Kw (RHZ, 2002) | Počet příspěvků: 519 |
|
|
felix81:
Proč se takové motory jako 1.9D nevyrábí??? Protoe se ti na nějakejch "ubohejch" 47kw vyprdne, navíc při tom objemu se chytne za hlavu, jak bude platit vysoký povinný ručení za nic (dle mylení větiny dnení společnosti) a pro pár jedinců jako jsi ty to prostě vyrábět nebudou. Jde předevím o to vydělat, jako v kadém normálním podniku.
Navíc ta 1.9D bych řekl, e vydrela hodně néé kvůli svému objemu, ale proto, e na ní není v podstatě nic, co by se mohlo pokazit ruku v ruce jdoucí s nízkým výkonem (mení namáhání čehokoliv).
Vem si tu 1.6HDi, vykuchej z ní turbo, FAP, zru přímej vstřik... (najednou k tomu mizernému výkonu, co zbyde bude ten motor silně předimenzovanej) a uvidí, jak ti najede milion, ale nikdo s ní nebude chtít jezdit, kdy se sotva rozjede na křiovatce.
Dále jsou auta krapet těí ne dříve, take stejný motor o kterým básní bys umořil mnohem dříve a ani by nemusel mít turbo a dalí serepetičky, nemluvě o tom, e s vyí váhou prudce vzrůstá spotřeba. No není o perfektní mít 1.9D, (která sice v autě co váilo 1t rala 5l ) mít v autě o váze 1,5t se spotřebou minimálně 8l, plahočit se rychlostí kody 105l a jetě ji hezky povařit vodu v chladiči?
Doporučuji jízdní kolo, nestojí skoro nic, ere jen snídani, oběd a večeři a můe ujet klidně 2 miliony km. A hlavně vydrí .
felix81:
Proč se takové motory jako 1.9D nevyrábí??? Protoe se ti na nějakejch "ubohejch" 47kw vyprdne, navíc při tom objemu se chytne za hlavu, jak bude platit vysoký povinný ručení za nic (dle mylení větiny dnení společnosti) a pro pár jedinců jako jsi ty to prostě vyrábět nebudou. Jde předevím o to vydělat, jako v kadém normálním podniku.
Navíc ta 1.9D bych řekl, e vydrela hodně néé kvůli svému objemu, ale proto, e na ní není v podstatě nic, co by se mohlo pokazit ruku v ruce jdoucí s nízkým výkonem (mení namáhání čehokoliv).
Vem si tu 1.6HDi, vykuchej z ní turbo, FAP, zru přímej vstřik... (najednou k tomu mizernému výkonu, co zbyde bude ten motor silně předimenzovanej) a uvidí, jak ti najede milion, ale nikdo s ní nebude chtít jezdit, kdy se sotva rozjede na křiovatce.
Dále jsou auta krapet těí ne dříve, take stejný motor o kterým básní bys umořil mnohem dříve a ani by nemusel mít turbo a dalí serepetičky, nemluvě o tom, e s vyí váhou prudce vzrůstá spotřeba. No není o perfektní mít 1.9D, (která sice v autě co váilo 1t rala 5l ) mít v autě o váze 1,5t se spotřebou minimálně 8l, plahočit se rychlostí kody 105l a jetě ji hezky povařit vodu v chladiči? :-D
Doporučuji jízdní kolo, nestojí skoro nic, ere jen snídani, oběd a večeři a můe ujet klidně 2 miliony km. A hlavně vydrí :-)).
|
|
11.09.2012 14:20 -
Re: Chiptuning
|
2504594
|
|
flyteSVK
|
|
|
jogcar napsal(a): k tomu obsahu, je to totalne z cesty v dnesnej dobe, kedy sa tieto motory osvedcili, passaty s 1.4TSI a ostatne TSI a turbomotory. Toto tvrdenie je velmi kratkozrake a hlavne zalozene na nicom...
Tie TSI, ktorym lietaju napinaky a retaze? Ano, chytam za slovicka, toto podla mna nebol moc podareny priklad. Takisto ako HTP a ich problem s karbonovymi usadeninami.
Ford ma teraz novy litrovy Ecoboost a dava ho do Focusa. Neviem preco, ale osobne by som si radsej kupil jeho poctivy 1,6 Zetec. Proste neverim, ze ho po case nerozdrapi (ale to bude uz asi problem ineho ako prveho majitela).
Treti problem tych malych motorcekov je spotreba. Ludia to kupuju, lebo marketingove materialy hovoria, ze spotreba je 4.5 litra v meste. Ano, za idealnych podmienok. Postojis chvilu v zapche, pripadne stupis na plyn aby si vyhnal pavukov z turba a hned sme na 9 litroch.
Cital som ze pracujes v automotive. Fandim ludom pre ktorych je praca konickom, a robia ju s nadsenim a dobrou vierou. Bohuzial ale problemy sa neprejavuju hned, ale prave az druhemu a dalsiemu majitelovi.
Mozes namietat x milionmi najazdenych testovacich kilometrov, ale ludia na forach sa na tie male motory nestazuju len tak.
k tomu obsahu, je to totalne z cesty v dnesnej dobe, kedy sa tieto motory osvedcili, passaty s 1.4TSI a ostatne TSI a turbomotory. Toto tvrdenie je velmi kratkozrake a hlavne zalozene na nicom...:palec
Tie TSI, ktorym lietaju napinaky a retaze? Ano, chytam za slovicka, toto podla mna nebol moc podareny priklad. Takisto ako HTP a ich problem s karbonovymi usadeninami.
Ford ma teraz novy litrovy Ecoboost a dava ho do Focusa. Neviem preco, ale osobne by som si radsej kupil jeho poctivy 1,6 Zetec. Proste neverim, ze ho po case nerozdrapi (ale to bude uz asi problem ineho ako prveho majitela).
Treti problem tych malych motorcekov je spotreba. Ludia to kupuju, lebo marketingove materialy hovoria, ze spotreba je 4.5 litra v meste. Ano, za idealnych podmienok. Postojis chvilu v zapche, pripadne stupis na plyn aby si vyhnal pavukov z turba a hned sme na 9 litroch.
Cital som ze pracujes v automotive. Fandim ludom pre ktorych je praca konickom, a robia ju s nadsenim a dobrou vierou. Bohuzial ale problemy sa neprejavuju hned, ale prave az druhemu a dalsiemu majitelovi.
Mozes namietat x milionmi najazdenych testovacich kilometrov, ale ludia na forach sa na tie male motory nestazuju len tak.
|
|
11.09.2012 16:23 -
Re: Chiptuning
|
2504668
|
|
Maxifik
|
Město: Trutnov 4, Auto: Toyota Verso 1,8 | Počet příspěvků: 746 |
|
|
Tak mě to tu trochu připadá jako nekonečná diskuze o tom, zda bylo dříve vejce či slepice. A si kadý dělá s autem co uzná za vhodné, ale bylo by přinejmením sluné o tom případného kupce poinformovat. Bohuel já nevěřím, e se někdo rád pochlubí jakýmikoliv úpravami při prodeji auta. Hlavně těch, co způsobují nějaké problémy. A to je ten hlavní kámen úrazu
Tak mě to tu trochu připadá jako nekonečná diskuze o tom, zda bylo dříve vejce či slepice. A si kadý dělá s autem co uzná za vhodné, ale bylo by přinejmením sluné o tom případného kupce poinformovat. Bohuel já nevěřím, e se někdo rád pochlubí jakýmikoliv úpravami při prodeji auta. Hlavně těch, co způsobují nějaké problémy. A to je ten hlavní kámen úrazu :-))
|
|
11.09.2012 16:33 -
Re: Chiptuning
|
2504669
|
|
jogcar
|
Město: Poprad, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 37 |
|
|
Tomu verim, no doba sa meni a doba sa zmenila. Downsizing co sa tyka motorov som nevymyslel ja. Kazdi clovek, ked mu ukazes tabulky chape, ze zivit stare velkoobjemove motory bez turba nema cenu, komu sa to paci je to zasa pasia. Ale taka je doba a fakt je ten, ze jazdi to dobre a aj ekonomicky.
Co sa tyka spotreby si dovolim nesuhlasit. Nie je to take cierno biele. Vacsinou sa jedna o nespravne navyky, zbytocne volnobehy, prehnane kratke trasy(poznam aj ludi s 1,5km denne, nebudem komentovat) nespravny rychlostny stupen(chybajuce automaty), cize nasledne podtacanie a pretacanie motora. A ked budes jazdit kotol, tam sa da argumentovat, ze stare motory, hlavne dizle, nezozrali tolko naviac, ale ani nemali ziadny vykon.
Co sa tyka nazorov mechanikov, to snad netreba rozoberat. Su to ludia, ktori sa stretavaju viac menej IBA s pokazenym, cize po case sa objektivita straca, vidia to cierne, ale nechapu, ze za ten cas, co on vymeni 1 olej, vybehne len z jedinej linky priemerne 30 malych aut, tiez s tym "zlym" motorom
Tomu verim, no doba sa meni a doba sa zmenila. Downsizing co sa tyka motorov som nevymyslel ja. Kazdi clovek, ked mu ukazes tabulky chape, ze zivit stare velkoobjemove motory bez turba nema cenu, komu sa to paci je to zasa pasia. Ale taka je doba a fakt je ten, ze jazdi to dobre a aj ekonomicky.
Co sa tyka spotreby si dovolim nesuhlasit. Nie je to take cierno biele. Vacsinou sa jedna o nespravne navyky, zbytocne volnobehy, prehnane kratke trasy(poznam aj ludi s 1,5km denne, nebudem komentovat) nespravny rychlostny stupen(chybajuce automaty), cize nasledne podtacanie a pretacanie motora. A ked budes jazdit kotol, tam sa da argumentovat, ze stare motory, hlavne dizle, nezozrali tolko naviac, ale ani nemali ziadny vykon.
Co sa tyka nazorov mechanikov, to snad netreba rozoberat. Su to ludia, ktori sa stretavaju viac menej IBA s pokazenym, cize po case sa objektivita straca, vidia to cierne, ale nechapu, ze za ten cas, co on vymeni 1 olej, vybehne len z jedinej linky priemerne 30 malych aut, tiez s tym "zlym" motorom:-d
|
|
11.09.2012 18:20 -
Re: Chiptuning
|
2504690
|
|
Darja
|
|
|
Souhlas s felixem.... musí to mít smysl...
A vichni, kdo tu děláme v automotive, u asi víme svoje...
Souhlas s felixem.... musí to mít smysl...
A vichni, kdo tu děláme v automotive, u asi víme svoje...
|
|
11.09.2012 20:02 -
Re: Chiptuning
|
2504704
|
|
.45acp
|
|
|
Taky mám pocit, e objem nelze nahradit.
S čipováním mi to připadá jako čipování psů. U nás v Jablonci to povinné není, ale v některých městech jo. Vlastníme dlouhosrstého jezevčíka a domnívám se, e po čipování se z něj Irský setr nestane. Taky příklad rozdílnosti objemů.
Taky mám pocit, e objem nelze nahradit.
S čipováním mi to připadá jako čipování psů. U nás v Jablonci to povinné není, ale v některých městech jo. Vlastníme dlouhosrstého jezevčíka a domnívám se, e po čipování se z něj Irský setr nestane:-d. Taky příklad rozdílnosti objemů.
|
|
11.09.2012 20:06 -
Re: Chiptuning
|
2504705
|
|
jumep
|
|
|
zhrniem to takto a navrhujem aj do pravidiel :
Zakaz hovorenia o chiptuningu a veciach podobnych. Vacsina ludi na tomto fore / v tejto komunite je proti a vznikaju tu len zbytocne zvady / flamewars, lebo kazdy ma svoju pravdu a tu sa nikomu nepodari prekrutit.
zhrniem to takto a navrhujem aj do pravidiel :) :
Zakaz hovorenia o chiptuningu a veciach podobnych. Vacsina ludi na tomto fore / v tejto komunite je proti a vznikaju tu len zbytocne zvady / flamewars, lebo kazdy ma svoju pravdu a tu sa nikomu nepodari prekrutit.
|
|
| |
|
|