| | |
28.08.2012 12:43 -
Re: Chiptuning
|
2501829
|
|
DeFuckTo
|
Město: Kladno, Auto: Citroën C5 II 3.0i V6 24v 211k AM6 Exclusive Break | Počet příspěvků: 780 |
|
|
Hádám, e omylem prohodil dvojku s trojkou..
Hádám, e omylem prohodil dvojku s trojkou.. ;-)
|
|
28.08.2012 16:51 -
Re: Chiptuning
|
2501901
|
|
Zbyňa
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX | Počet příspěvků: 459 |
|
|
Tata má crossera 2.2HDi (né-biturbo) 115kW 380Nm a nabízenej chip na tenhle motor je 132kW 450Nm, ale to u bude zas konstrukčně troku jiný ne ta původní 2.2 98kW, ne?
Tata má crossera 2.2HDi (né-biturbo) 115kW 380Nm a nabízenej chip na tenhle motor je 132kW 450Nm, ale to u bude zas konstrukčně troku jiný ne ta původní 2.2 98kW, ne? :nevim
|
|
06.09.2012 18:45 -
Re: Chiptuning
|
2503516
|
|
yerri
|
Město: Písek, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX | Počet příspěvků: 18 |
|
|
Jsem jeden z dalsich, co si nechali nachipovat C5ku. Nebyl sem teda u nekoho ve stodole, ale navstivil jsem znackovy chiptunnig. Jelikoz je dnes chip jiz cenove dostupny... za 3990,- mam ted u 1.6HDi 99kw a 305Nm. Fakt prijemne svezeni !!!
Kdykoli si to mohu dat zdarma do puvodniho stavu, ale zatim sem nad tim ani trosku neuvazoval.
Nebudu resit zivotnost motoru... Kazdy na to ma svuj nazor! Firma, u ktere sem byl garantuje, ze toto navyseni vykonu jeste nesnizuje zivotnost motoru. Nechci tim spustit vlnu reakci smerem na zivotnost motoru. Muj nazor je zatim postaven na tom, kdo jak jezdi a jak se povedla vyroba.
I kdyby se snizovala zivotnost, nebude to az tak horke... Zamyslete se, jak dlouho mate auto, nebo jak dlouho jste meli predchozi auto...
Chci radeji upozornit na prijemnou dynamickou jizdu! Mensi spotrebu! Nizke povinne ruceni!
Pred upravou jsem jezdil "svizne" za 6 - 6,2l/100km, kdyz sem zkousel udelat nejmensi spotrebu na klikate trase do prace (cca 30km), za celou nadrz mi vysla 5,5l/100km.
Po uprave jezdim jeste sviznejc a to za 5,6 - 5,8l/100km, zkouset nejmensi spotrebu se mi nechce )
Uz to jede i do kopce...
Bez problemu predjizdim na 5. stupen!
Za povinne ruceni davam 1832,-/rok.
Kazdy, kdo tu ma 2.0HDi vi, jakou ma beznou spotrebu, kdyz nejede zrovna k mori a kolik da za povinne ruceni...
Jsem jeden z dalsich, co si nechali nachipovat C5ku. Nebyl sem teda u nekoho ve stodole, ale navstivil jsem znackovy chiptunnig. Jelikoz je dnes chip jiz cenove dostupny... za 3990,- mam ted u 1.6HDi 99kw a 305Nm. Fakt prijemne svezeni !!!
Kdykoli si to mohu dat zdarma do puvodniho stavu, ale zatim sem nad tim ani trosku neuvazoval.
Nebudu resit zivotnost motoru... Kazdy na to ma svuj nazor! Firma, u ktere sem byl garantuje, ze toto navyseni vykonu jeste nesnizuje zivotnost motoru. Nechci tim spustit vlnu reakci smerem na zivotnost motoru. Muj nazor je zatim postaven na tom, kdo jak jezdi a jak se povedla vyroba.
I kdyby se snizovala zivotnost, nebude to az tak horke... Zamyslete se, jak dlouho mate auto, nebo jak dlouho jste meli predchozi auto...
Chci radeji upozornit na prijemnou dynamickou jizdu! Mensi spotrebu! Nizke povinne ruceni!
Pred upravou jsem jezdil "svizne" za 6 - 6,2l/100km, kdyz sem zkousel udelat nejmensi spotrebu na klikate trase do prace (cca 30km), za celou nadrz mi vysla 5,5l/100km.
Po uprave jezdim jeste sviznejc a to za 5,6 - 5,8l/100km, zkouset nejmensi spotrebu se mi nechce :o)
Uz to jede i do kopce...
Bez problemu predjizdim na 5. stupen!
Za povinne ruceni davam 1832,-/rok.
Kazdy, kdo tu ma 2.0HDi vi, jakou ma beznou spotrebu, kdyz nejede zrovna k mori a kolik da za povinne ruceni... :-))
|
|
06.09.2012 19:15 -
Re: Chiptuning
|
2503542
|
|
Zbyňa
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX | Počet příspěvků: 459 |
|
|
No, běnou svinou jízdu po okrskách, kdy semtam naseru pár prassátů a koktávek, 130 - 140 , někdy víc, tak do 6-6,2l take zas tak hrozný to váně není samozřejmě s povinným se tak nízko s dvoulitrem nedostanem. Já jsem zastánce toho, a si kadej dělá co chce, take a slouí! S případnými závadami se nám ale pochlub, né e to zatají
No, běnou svinou jízdu po okrskách, kdy semtam naseru pár prassátů a koktávek, 130 - 140 , někdy víc, tak do 6-6,2l take zas tak hrozný to váně není ;-) samozřejmě s povinným se tak nízko s dvoulitrem nedostanem. Já jsem zastánce toho, a si kadej dělá co chce, take a slouí! S případnými závadami se nám ale pochlub, né e to zatají :-))))
|
|
06.09.2012 20:46 -
Re: Chiptuning
|
2503606
|
|
Maxifik
|
Město: Trutnov 4, Auto: Toyota Verso 1,8 | Počet příspěvků: 746 |
|
|
Chudák kupec Tvého auta, nic zlého netue se bude po nějaké době divit
Chudák kupec Tvého auta, nic zlého netue se bude po nějaké době divit :-((((
|
|
06.09.2012 20:49 -
Re: Chiptuning
|
2503609
|
|
jumep
|
|
|
u 1.6 okrem turba pozdravujem spojku a poloosy, ale kazdy sveho stesti strujce
u 1.6 okrem turba pozdravujem spojku a poloosy, ale kazdy sveho stesti strujce
|
|
06.09.2012 21:09 -
Re: Chiptuning
|
2503622
|
|
DeFuckTo
|
Město: Kladno, Auto: Citroën C5 II 3.0i V6 24v 211k AM6 Exclusive Break | Počet příspěvků: 780 |
|
|
No to bych i pochopil, ale to bych musel jezdit na maximální výkon ne? Kdy budu jezdit jako teď, do cca 3000 ot standartně, tak po čipu se to můe chovat dejme tomu, jako bych teď točil např 4000, co je max výkon mýho motoru, tak kde je problém? Nezastávám se nikoho, jen mě to zajímá, tak mě, prosím, neberte patně...
No to bych i pochopil, ale to bych musel jezdit na maximální výkon ne? Kdy budu jezdit jako teď, do cca 3000 ot standartně, tak po čipu se to můe chovat dejme tomu, jako bych teď točil např 4000, co je max výkon mýho motoru, tak kde je problém? Nezastávám se nikoho, jen mě to zajímá, tak mě, prosím, neberte patně... :palec
|
|
06.09.2012 21:42 -
Re: Chiptuning
|
2503647
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Výkon motoru nejsou jen otáčky. Musí vzít v úvahu taky krouák, tlaky a síly působící na loiska, kliku, spojku, dál turbo, vačky, ventily a spoustu jiných fičur, který prostě nebyly testovaný a konstruovaný na chiping. Prostě malý motor dohnaný do extrému nevydrí tak dlouho, jako kdy jede v pohodě. Jistě e běně chiptuning není jetě extrém, ale u 1,6 HDi u to je na pováenou.
Výkon motoru nejsou jen otáčky. Musí vzít v úvahu taky krouák, tlaky a síly působící na loiska, kliku, spojku, dál turbo, vačky, ventily a spoustu jiných fičur, který prostě nebyly testovaný a konstruovaný na chiping. Prostě malý motor dohnaný do extrému nevydrí tak dlouho, jako kdy jede v pohodě. Jistě e běně chiptuning není jetě extrém, ale u 1,6 HDi u to je na pováenou.
|
|
06.09.2012 22:41 -
Re: Chiptuning
|
2503699
|
|
jardda
|
Město: Trhove sviny, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 109 |
|
|
Moná mimo mísu,ale v práci jsme dostali tři slabý auta /podmínka keftu/ a nechaly je chipnout na jednom se kously ály v750t ty druhy jetě jezdí maj cca 1 400t. Kadopádně já bych si to udělat nenechal. Na druhou stranu kadý si staví auto pro sebe a ne pro ty po nás. To by musel jít člověk do novýho no ikdy
Moná mimo mísu:nevim,ale v práci jsme dostali tři slabý auta /podmínka keftu/ a nechaly je chipnout na jednom se kously ály v750t ty druhy jetě jezdí maj cca 1 400t. Kadopádně já bych si to udělat nenechal. Na druhou stranu kadý si staví auto pro sebe a ne pro ty po nás. To by musel jít člověk do novýho no ikdy:-d
|
|
06.09.2012 22:52 -
Re: Chiptuning
|
2503703
|
|
yerri
|
Město: Písek, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX | Počet příspěvků: 18 |
|
|
No jsem rad, ze se tu ozivila diskuze, ale hlavne ze jsem poukazoval na to, ze bych tu zivotnost neresil... je tu malo prispevku a informaci ohledne chipu, tak jsem chtel pridat prispevek, kterym vyjadruji "zatim" spokojenost. Taky aby si tu mohli C5kari precist i prispevek, ve kterem je nekdo s chiptunnigem spokojen.
No nad nekterymi novymi prispevky se mohu jen pousmat. Kdyz neco nemam overene, nebo nevim co pisu, tak to tady prece zbytecne nehltim ne?
Jeste dodam jentak pro info: Zmena byla provedena hlavne v davkovani paliva a vzduchu... To navazuje i na vetsi tlak ve valci, potom i tlakuje vic turbo. Jenze kdo se jen domnenkuje, kouknete na hodnoty tlaku turba.
-moje turbo natlakovalo pred upravou max 2318 mbar, po uprave mi tlaci max 2471 mbar.
Nemyslim si, ze 0,15bar je extra vyznamnych pro zniceni motoru. Navic se vseobecne vi, ze automobilky tyto a podobne motory ucelne davaji do aut poddimenzovane, uz jen proto ze se auta vozi do celeho sveta s rozdilnymi klimatickymi podminky. Firmy, ktere se venuji chiptuningu uz radu let, zkusenosti jak moc navysit vykon maji. Dokonce nektere znackove firmy garantuji "nesnizeni zivotnosti" se zarukou na motor!
1.6HDi ma jeste i pri 99kW rezervu vykonu... Ale samozrejme na ukor zivotnosti... Verte mi, ze 99kw je jeste bezpecnych.
Spojka a dalsi mechanismy, ktere prevadi vykon na kola jsou vice namahany !!! Ale je treba si uvedomit ze maximalni vykon pouzijete jen pri prudke akceleraci! Pri prudkem brzdeni, vystavujete spousta mechanickych dilu nekolikanasobne vetsi silou, nez pri akceleraci.
Nemyslim si, ze bych vyznamne opotrebovaval dily, nez pred navysenim vykonu. Jak to z nekterych prispevku primo vyzaruje.
Pro ty, kterym se zda auto malo dynamicke, klidne si to vyzkousejte, muzete si to treba za tyden vratit do puvodniho stavu.
No jsem rad, ze se tu ozivila diskuze, ale hlavne ze jsem poukazoval na to, ze bych tu zivotnost neresil... je tu malo prispevku a informaci ohledne chipu, tak jsem chtel pridat prispevek, kterym vyjadruji "zatim" spokojenost. Taky aby si tu mohli C5kari precist i prispevek, ve kterem je nekdo s chiptunnigem spokojen.
No nad nekterymi novymi prispevky se mohu jen pousmat. Kdyz neco nemam overene, nebo nevim co pisu, tak to tady prece zbytecne nehltim ne? :nevim
Jeste dodam jentak pro info: Zmena byla provedena hlavne v davkovani paliva a vzduchu... To navazuje i na vetsi tlak ve valci, potom i tlakuje vic turbo. Jenze kdo se jen domnenkuje, kouknete na hodnoty tlaku turba.
-moje turbo natlakovalo pred upravou max 2318 mbar, po uprave mi tlaci max 2471 mbar.
Nemyslim si, ze 0,15bar je extra vyznamnych pro zniceni motoru. Navic se vseobecne vi, ze automobilky tyto a podobne motory ucelne davaji do aut poddimenzovane, uz jen proto ze se auta vozi do celeho sveta s rozdilnymi klimatickymi podminky. Firmy, ktere se venuji chiptuningu uz radu let, zkusenosti jak moc navysit vykon maji. Dokonce nektere znackove firmy garantuji "nesnizeni zivotnosti" se zarukou na motor!
1.6HDi ma jeste i pri 99kW rezervu vykonu... Ale samozrejme na ukor zivotnosti... Verte mi, ze 99kw je jeste bezpecnych.
Spojka a dalsi mechanismy, ktere prevadi vykon na kola jsou vice namahany !!! Ale je treba si uvedomit ze maximalni vykon pouzijete jen pri prudke akceleraci! Pri prudkem brzdeni, vystavujete spousta mechanickych dilu nekolikanasobne vetsi silou, nez pri akceleraci.
Nemyslim si, ze bych vyznamne opotrebovaval dily, nez pred navysenim vykonu. Jak to z nekterych prispevku primo vyzaruje.
Pro ty, kterym se zda auto malo dynamicke, klidne si to vyzkousejte, muzete si to treba za tyden vratit do puvodniho stavu.
|
|
06.09.2012 23:01 -
Re: Chiptuning
|
2503706
|
|
jumep
|
|
|
v 1.6 odchadzaju turba prave preto ze uz z vyrobi to je precipovane
motor je zhodny s 66kw, 80kw ma ine turbo a iny zotrvak
zhrnem to - nech ti to sluzi, ja som tych motorov tu mal uz dost na to aby som to v ziadnom pripade neodporucil
v 1.6 odchadzaju turba prave preto ze uz z vyrobi to je precipovane
motor je zhodny s 66kw, 80kw ma ine turbo a iny zotrvak
zhrnem to - nech ti to sluzi, ja som tych motorov tu mal uz dost na to aby som to v ziadnom pripade neodporucil
|
|
06.09.2012 23:05 -
Re: Chiptuning
|
2503709
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Za týden pozná prd, stejně jako firmy, který uvádějí dokonce prodlouení ivotnosti po jejich chipingu. Jak to asi mají ověřený? Vichni jejich zaměstnanci jezdí chipnutýma motorama a to minimálně 200t km? Mají zkuenosti. He he. Kde k nim přily? Kecaj, protoe se tím iví.
Nedrádil bych hada bosou nohou kvůli 10kW aneb "Kadý strůjcem svýho těstí".
Za týden pozná prd, stejně jako firmy, který uvádějí dokonce prodlouení ivotnosti po jejich chipingu. Jak to asi mají ověřený? Vichni jejich zaměstnanci jezdí chipnutýma motorama a to minimálně 200t km? Mají zkuenosti. He he. Kde k nim přily? Kecaj, protoe se tím iví.
Nedrádil bych hada bosou nohou kvůli 10kW aneb "Kadý strůjcem svýho těstí".
|
|
06.09.2012 23:47 -
Re: Chiptuning
|
2503730
|
|
jruze
|
|
|
Já jen nechápu proč někdo leze do slabého motoru a potom z něj dělá ,,golema" tak si ho koupím rovnou a je to. takhle co uetří na naftě vrazí do dílů které k vůli tomu odpálil.(ta 1.6 nejede a tak patně) - kadý by si měl vybrat auto podle toho k čemu a jak ho chce pouívat.
Já jen nechápu proč někdo leze do slabého motoru a potom z něj dělá ,,golema" tak si ho koupím rovnou a je to. takhle co uetří na naftě vrazí do dílů které k vůli tomu odpálil.(ta 1.6 nejede a tak patně) - kadý by si měl vybrat auto podle toho k čemu a jak ho chce pouívat.
|
|
06.09.2012 23:54 -
Re: Chiptuning
|
2503732
|
|
karneval
|
|
|
@yerri
No skúsme sa zamyslie nad tým, prečo automobilky ladia motory len na tie výkony, kedy ete mou poskytnú záruku. Mne tam bije do očí slovo ZÁRUKA. Myslím si e ininieri v PSA by ti vedeli urobi software ktorý ti z auta vytiahne 150kW, ale potom by ti na to čo nedali? No záruku. O čom to vypovedá?
Len tvoje vlastné slová...
Taktie tvrdenie chipfiriem e sa nezniuje ivotnos dielov sa nedá absolútne ničím podloi a je to len marketing. Keby e sa ti rozpadne motor a má kodu v tisícoch , doká tej firme e je to kvoli ich chipu a nie zanedbanie údrby z tvojej strany.
@yerri
No skúsme sa zamyslie nad tým, prečo automobilky ladia motory len na tie výkony, kedy ete mou poskytnú záruku. Mne tam bije do očí slovo ZÁRUKA. Myslím si e ininieri v PSA by ti vedeli urobi software ktorý ti z auta vytiahne 150kW, ale potom by ti na to čo nedali? No záruku. O čom to vypovedá?
Len tvoje vlastné slová...
Taktie tvrdenie chipfiriem e sa nezniuje ivotnos dielov sa nedá absolútne ničím podloi a je to len marketing. Keby e sa ti rozpadne motor a má kodu v tisícoch , doká tej firme e je to kvoli ich chipu a nie zanedbanie údrby z tvojej strany.
|
|
07.09.2012 09:51 -
Re: Chiptuning
|
2503754
|
|
toskey
|
Město: Odolena Voda, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 147 |
|
|
nejlepí a nejekonomičtějí tuning je přejít na vyí obsah...
nejlepí a nejekonomičtějí tuning je přejít na vyí obsah...
|
|
07.09.2012 15:46 -
Re: Chiptuning
|
2503787
|
|
jogcar
|
Město: Poprad, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 37 |
|
|
k tomu obsahu, je to totalne z cesty v dnesnej dobe, kedy sa tieto motory osvedcili, passaty s 1.4TSI a ostatne TSI a turbomotory. Toto tvrdenie je velmi kratkozrake a hlavne zalozene na nicom...
k tomu obsahu, je to totalne z cesty v dnesnej dobe, kedy sa tieto motory osvedcili, passaty s 1.4TSI a ostatne TSI a turbomotory. Toto tvrdenie je velmi kratkozrake a hlavne zalozene na nicom...:palec
|
|
07.09.2012 16:04 -
Re: Chiptuning
|
2503788
|
|
Zbyňa
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX | Počet příspěvků: 459 |
|
|
No a si tvrděj co chtěj, ale nevěřim tomu, e nějaký 1.4 TSI turbo - kompresor 132kW bude po 100 000km motor, kterej bych chtěl opečovávat
No a si tvrděj co chtěj, ale nevěřim tomu, e nějaký 1.4 TSI turbo - kompresor 132kW bude po 100 000km motor, kterej bych chtěl opečovávat
|
|
| |
|
|