Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Diskuzní fórum / Úpravy, vylepšení, tuning / Chiptuning
|< < 1 ... 7 8 9 10 11 12 13 ... 29 > >|
10.01.2012 23:04 - Re: autochip.eu / Praha 2439417
zico
Město: Bratislava, Auto: A6 allroad 3.0 TDIPočet příspěvků: 426

99 Poslat soukromou zprávu
jasne. ja som skor pisal o tom, ze som skepticky ohladne zvysenia Vmax po uprave.

10.01.2012 23:18 - Re: autochip.eu / Praha 2439434
zhrado
Město: Zh, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SXPočet příspěvků: 767
99 Poslat soukromou zprávu
Ono by to mohla by teoreticky pravda lebo je dos áut ktoré sa pri max rýchlosti nepriblížia ani k obmedzovaču. Takže ak zvýšiš čipom výkon tak sa môže posunú aj Vmax.

10.01.2012 23:20 - Re: autochip.eu / Praha 2439436
zico
Město: Bratislava, Auto: A6 allroad 3.0 TDIPočet příspěvků: 426

99 Poslat soukromou zprávu
mne sa ani v jednom pripade Vmax nezmenila. ani max.otacky (co som tiez skusal na parkovisku .. on/off)

05.02.2012 22:42 - Chiptuning 2448030
lukdo
Město: Jindřichův Hradec, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive BreakPočet příspěvků: 10
99 Poslat soukromou zprávu
Kde se dá za dobře chip zakoupit a na kolik mě vyjde?

06.02.2012 09:50 - Re: Chiptuning 2448090
flyteSVK
Město: Vacsinou BA, inak TN, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v SXPočet příspěvků: 562

99 Poslat soukromou zprávu
napriklad tu: .link. su tam aj zlavy

06.02.2012 11:10 - Re: Chiptuning 2448111
Tony_Z
Město: Okr. Kladno, Auto: C5 III (X7) Tourer 2.2HDi 125Kw (4HT, 2009); C5 I 2.0HDi 80Kw (RHZ, 2002)Počet příspěvků: 519

99 Poslat soukromou zprávu
lukdo napsal(a):
Kde se dá za dobře chip zakoupit a na kolik mě vyjde?


Já to mám odsud: .link.
Chipnuté skoro dva roky, přes 20tkm najeto, na motoru zatím vše v pořádku. Možná, že to jede trochu lépe, ale to je tak vše. Dobře si to rozmysli, já bych to už víckrát chipnout nedal. Loňský emise mi stačili a můžu se jenom dohadovat, jestli to je tím nebo něčím jiným. Řekl bych, že to nemá význam, jen si člověk přidělává starosti.

flyteSVK: Vtipálku jeden DD

06.02.2012 17:14 - Re: Chiptuning 2448315
fugas
Město: Kladno, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi ExclusivePočet příspěvků: 43
99 Poslat soukromou zprávu
Chiptunnig,věčné téma I když zatím nepatřím ke skalním odpůrcům,taky jsem od toho upustil.Musim se prostě smířit s pokrokem-auta jsou stále komplikovanější,poruchvější a "línější"

09.04.2012 17:21 - Re: Chiptuning 2468003
jogcar
Město: Poprad, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 37
99 Poslat soukromou zprávu
V podstate najdolezitejsie je vyhnut sa vselijakym powerboxom a podobne. Nic co sa zapaja dodatocne. V zaklade ak je vsetko ok tak fungovat moze vsetko fajn. Problem moze nastat pri hladani zavad, v horsej variante nemusi zafungovat skrz skreslene udaje ochrana motora. Jumep urcite vie viac. Samozrejme ziadne nahrate mapy stiahnute z netu a podobne. Jedna sa urcite o velke percento modifikovanyc jednotiek upravenych blbe. Renomovane firmy to vedia spravne a maju aj know how. Kazdopadne si treba uvedomit, ze vozidlo, chladenie atd. Bolo dimenzovane na nejake hodnoty a predstava, ze bez HW uprav mozea ist stale kotol je uplne mimo. Da sa, vo vacsine pripadov to konci crashom.

10.07.2012 11:02 - Re: CHIPTUNING PRO BENZÍN 2491124
flyteSVK
Město: Vacsinou BA, inak TN, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v SXPočet příspěvků: 562

99 Poslat soukromou zprávu
Iba ciptuning samotny nema zmysel u ziadneho atmosferickeho motora.

10.07.2012 11:04 - Re: CHIPTUNING PRO BENZÍN 2491125
proton
Město: Praha , Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v SX BreakPočet příspěvků: 15

99 Poslat soukromou zprávu
flyteSVK napsal(a):
Iba ciptuning samotny nema zmysel u ziadneho atmosferickeho motora.


A mᚠtip na nějaké další úpravy?
Díky

10.07.2012 11:08 - Re: CHIPTUNING PRO BENZÍN 2491130
toskey
Město: Odolena Voda, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive BreakPočet příspěvků: 147
99 Poslat soukromou zprávu
proton napsal(a):
A mᚠtip na nějaké další úpravy?
Díky

Jo, vyměnit za auto s větším motorem... U benzínu žádný čipování nemá smysl,možná jen úprava map.

10.07.2012 11:10 - Re: CHIPTUNING PRO BENZÍN 2491131
TomasT
Město: Praha 15, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX BreakPočet příspěvků: 1470
99 Poslat soukromou zprávu
A čeho bys rád dosáhl? Vyšší maximální rychlosti? Většího zrychlení na výjezdech ze zatáček? Možnosti předjíždět ve stylu "forsហstíhačky"?
Pak sis asi vybral špatné auto, takový Golf GTI by tě uspokojil více.
C5 není auto pro tuning ale na polykání velkých kvant kilometrů, pokud ho přesto chceš a chceš výkonnější, tak si rovnou takové kup (3.0V6) a nesnaž se ze slabšího motoru vymlátit, co v něm není.

10.07.2012 11:38 - Re: CHIPTUNING PRO BENZÍN 2491137
proton
Město: Praha , Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v SX BreakPočet příspěvků: 15

99 Poslat soukromou zprávu
toskey napsal(a):
Jo, vyměnit za auto s větším motorem... U benzínu žádný čipování nemá smysl,možná jen úprava map.


Co je úprava map?
Díky

10.07.2012 11:48 - Re: CHIPTUNING PRO BENZÍN 2491139
proton
Město: Praha , Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v SX BreakPočet příspěvků: 15

99 Poslat soukromou zprávu
TomasT napsal(a):
A čeho bys rád dosáhl? Vyšší maximální rychlosti? Většího zrychlení na výjezdech ze zatáček? Možnosti předjíždět ve stylu "forsហstíhačky"?
Pak sis asi vybral špatné auto, takový Golf GTI by tě uspokojil více.
C5 není auto pro tuning ale na polykání velkých kvant kilometrů, pokud ho přesto chceš a chceš výkonnější, tak si rovnou takové kup (3.0V6) a nesnaž se ze slabšího motoru vymlátit, co v něm není.


Moderní auta mají výkonnovou rezervu, je to součást aktivní bezpečnosti. Tento motor výkonnovou rezervu nemá. To se odráží také na napříznivé spotřebě nad 120 km v hodině. Ještě je velmi citlivý na palivo, chová se výrazně jinak při 95 a více oktanech. Všechny tyto proměné z něho žádnou hvězdu nedělají. To je fakt, který je poctivé si přiznat i když své auto mám rád.

10.07.2012 12:28 - Re: CHIPTUNING PRO BENZÍN 2491149
TomasT
Město: Praha 15, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX BreakPočet příspěvků: 1470
99 Poslat soukromou zprávu
proton napsal(a):
Moderní auta mají výkonnovou rezervu, je to součást aktivní bezpečnosti. Tento motor výkonnovou rezervu nemá. To se odráží také na napříznivé spotřebě nad 120 km v hodině. Ještě je velmi citlivý na palivo, chová se výrazně jinak při 95 a více oktanech. Všechny tyto proměné z něho žádnou hvězdu nedělají. To je fakt, který je poctivé si přiznat i když své auto mám rád.

Pokud 103kW motor nemá žádnou výkonovou rezervu, co bych pak měl říkat já?
A přitom pořád jezdím tak na čtvrt plynu, takže rezervu pořád mám.

10.07.2012 12:37 - Re: CHIPTUNING PRO BENZÍN 2491159
tief
Město: Praha, Auto: Počet příspěvků: 1827
99 Poslat soukromou zprávu
ak chces vykonovu rezervu tak si kup V6 ... inak zvysovanie vykonu u auta ktore ma byt na kazdodenny provoz nema vyznam - zvysis vykon ale znizis spolahlivost ... ale ak naozaj chces tak maly navod:
1) programovatelna ECU, k tomu WB O2 sensor - to je taky zaklad
2) upravene sacie potrubie, napriklad jenvey
3) vykopni katak a druhu lambdu
4) vykopni hydrostely, daj tam napevno ventily, idealne lahsie, zvecsi a vylesti vsetky sacie a vyfukove kanalky hlavy a na 100% zlicuj zo sacim a vyfukovym potrubim
5) odlahci setrvak
6) tvrdsie saly a lahke kovane piesty
7) odlahci klukovu hriadel
8) vecsie vstrekovace
9) zniz hlavu na zvysenie kompresii
10) zozen si ostrejsie/tupejsie vacky a stavitelne casovacie kolecka na ne
11) nasledne uprav chladnie vody, oleja, zozen si pevnejsiu spojkovu sadu
12) patricne uprav vyfuk aby to vsetko zvladal

ak sa ti zadari ziskas 50 - 70kw naviac, po 1 - 2 rokoch to odladis aby to bolo relativne spolahlive, nezralo to ako raketoplan a dalo sa s tym normalne jazdit

podtrzeno secteno

kup si V6

10.07.2012 12:43 - Re: CHIPTUNING PRO BENZÍN 2491160
proton
Město: Praha , Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v SX BreakPočet příspěvků: 15

99 Poslat soukromou zprávu
tief napsal(a):
ak chces vykonovu rezervu tak si kup V6 ... inak zvysovanie vykonu u auta ktore ma byt na kazdodenny provoz nema vyznam - zvysis vykon ale znizis spolahlivost ... ale ak naozaj chces tak maly navod:
1) programovatelna ECU, k tomu WB O2 sensor - to je taky zaklad
2) upravene sacie potrubie, napriklad jenvey
3) vykopni katak a druhu lambdu
4) vykopni hydrostely, daj tam napevno ventily, idealne lahsie, zvecsi a vylesti vsetky sacie a vyfukove kanalky hlavy a na 100% zlicuj zo sacim a vyfukovym potrubim
5) odlahci setrvak
6) tvrdsie saly a lahke kovane piesty
7) odlahci klukovu hriadel
8) vecsie vstrekovace
9) zniz hlavu na zvysenie kompresii
10) zozen si ostrejsie/tupejsie vacky a stavitelne casovacie kolecka na ne
11) nasledne uprav chladnie vody, oleja, zozen si pevnejsiu spojkovu sadu
12) patricne uprav vyfuk aby to vsetko zvladal

ak sa ti zadari ziskas 50 - 70kw naviac, po 1 - 2 rokoch to odladis aby to bolo relativne spolahlive, nezralo to ako raketoplan a dalo sa s tym normalne jazdit

podtrzeno secteno

kup si V6


super, profi návod, díky

10.07.2012 18:10 - Re: CHIPTUNING PRO BENZÍN 2491201
dwarf
Město: Zvolen, Auto: Jeep CommanderPočet příspěvků: 84

99 Poslat soukromou zprávu
Po tuningu u Jumepa, uz viac nepotrebujem

10.07.2012 19:39 - Re: CHIPTUNING PRO BENZÍN 2491219
Hanz 397
Město: Česká Kamenice, Auto: Peugeot 508 SW GTPočet příspěvků: 2453

U??vate? Poslat soukromou zprávu
tief napsal(a):
ak chces vykonovu rezervu tak si kup V6 ... inak zvysovanie vykonu u auta ktore ma byt na kazdodenny provoz nema vyznam - zvysis vykon ale znizis spolahlivost ... ale ak naozaj chces tak maly navod:
1) programovatelna ECU, k tomu WB O2 sensor - to je taky zaklad
2) upravene sacie potrubie, napriklad jenvey
3) vykopni katak a druhu lambdu
4) vykopni hydrostely, daj tam napevno ventily, idealne lahsie, zvecsi a vylesti vsetky sacie a vyfukove kanalky hlavy a na 100% zlicuj zo sacim a vyfukovym potrubim
5) odlahci setrvak
6) tvrdsie saly a lahke kovane piesty
7) odlahci klukovu hriadel
8) vecsie vstrekovace
9) zniz hlavu na zvysenie kompresii
10) zozen si ostrejsie/tupejsie vacky a stavitelne casovacie kolecka na ne
11) nasledne uprav chladnie vody, oleja, zozen si pevnejsiu spojkovu sadu
12) patricne uprav vyfuk aby to vsetko zvladal

ak sa ti zadari ziskas 50 - 70kw naviac, po 1 - 2 rokoch to odladis aby to bolo relativne spolahlive, nezralo to ako raketoplan a dalo sa s tym normalne jazdit

podtrzeno secteno

kup si V6

Ještě bych dodal:vyházej zbytečnosti z interieru,jako jsou sedačky(místo nich skořepiny od Recára),koberce,batohy,rádio,klimu,spolujezdce.... Lidi neblázněte-jak psal TomasT jestli chceš stíhačku,tak koukni po netu,určo nějakou vyřazenou z naší úžasné AČR seženeš. Jestli chceš pohodlný a klidný auto,koupil sis správně,jen se s tím výkonem stačí naučit počítat.... Já jsem,jako(každej u nás na dědině) mladej blbec "vytůnil" škůdku,lítala fakt super,ale k čemu to,když jsem vždy po zahřátí musel vyměnit svíce(jedny na start a zahřívání,druhý na jízdu),volnoběh měla 1300,aby se udržela,žrala 14-19/100km a po cca 5000km začala sama k tomu benzínu přimíchávat tak 1,5litru oleje na každých 100km(!). Nech to,jak to je a užívej si plavnou jízdu po našich úúúžasných silnicích.
A kdyby ti to nestačilo-podobný vlákno: .link.

11.07.2012 00:07 - Re: Chiptuning 2491271
Klokan
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 3.0i V6 215kPočet příspěvků: 213
99 Poslat soukromou zprávu
jak píše tief - nejlepším tuningem 2,0i je nákup 3,0 V6. Nic mezi tím nehledej, nemá to význam.

"Placebo" úpravy stylu jiné svíčky, sportovní filtr, 100oct. benzín, hustokrutý samolepky atd ti nic, nebo skoro nic než něco na úrovni chyby měření nepřinesou. Zlepšení nastane po změně ECU, komprese, vaček, vstřikovačů a jiných pokročilých HW úprav. To vyjde ale ta V6ka lacinějc ....

|< < 1 ... 7 8 9 10 11 12 13 ... 29 > >|


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  
Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator