| | |
10.01.2012 23:04 -
Re: autochip.eu / Praha
|
2439417
|
|
zico
|
|
|
jasne. ja som skor pisal o tom, ze som skepticky ohladne zvysenia Vmax po uprave.
jasne. ja som skor pisal o tom, ze som skepticky ohladne zvysenia Vmax po uprave.
|
|
10.01.2012 23:18 -
Re: autochip.eu / Praha
|
2439434
|
|
zhrado
|
Město: Zh, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX | Počet příspěvků: 767 |
|
|
Ono by to mohla by teoreticky pravda lebo je dos áut ktoré sa pri max rýchlosti nepriblíia ani k obmedzovaču. Take ak zvýi čipom výkon tak sa môe posunú aj Vmax.
Ono by to mohla by teoreticky pravda lebo je dos áut ktoré sa pri max rýchlosti nepriblíia ani k obmedzovaču. Take ak zvýi čipom výkon tak sa môe posunú aj Vmax.
|
|
10.01.2012 23:20 -
Re: autochip.eu / Praha
|
2439436
|
|
zico
|
|
|
mne sa ani v jednom pripade Vmax nezmenila. ani max.otacky (co som tiez skusal na parkovisku .. on/off)
mne sa ani v jednom pripade Vmax nezmenila. ani max.otacky (co som tiez skusal na parkovisku .. on/off)
|
|
05.02.2012 22:42 -
Chiptuning
|
2448030
|
|
lukdo
|
|
|
Kde se dá za dobře chip zakoupit a na kolik mě vyjde?
Kde se dá za dobře chip zakoupit a na kolik mě vyjde?
|
|
06.02.2012 09:50 -
Re: Chiptuning
|
2448090
|
|
flyteSVK
|
|
|
napriklad tu: .link. su tam aj zlavy
napriklad tu: http://www.chip.cz/mesicnik-chip/predplatne su tam aj zlavy
|
|
06.02.2012 11:10 -
Re: Chiptuning
|
2448111
|
|
Tony_Z
|
Město: Okr. Kladno, Auto: C5 III (X7) Tourer 2.2HDi 125Kw (4HT, 2009); C5 I 2.0HDi 80Kw (RHZ, 2002) | Počet příspěvků: 519 |
|
|
lukdo napsal(a): Kde se dá za dobře chip zakoupit a na kolik mě vyjde?
Já to mám odsud: .link.
Chipnuté skoro dva roky, přes 20tkm najeto, na motoru zatím ve v pořádku. Moná, e to jede trochu lépe, ale to je tak ve. Dobře si to rozmysli, já bych to u víckrát chipnout nedal. Loňský emise mi stačili a můu se jenom dohadovat, jestli to je tím nebo něčím jiným. Řekl bych, e to nemá význam, jen si člověk přidělává starosti.
flyteSVK: Vtipálku jeden DD
Kde se dá za dobře chip zakoupit a na kolik mě vyjde?
Já to mám odsud: http://www.diesel-technik.cz/
Chipnuté skoro dva roky, přes 20tkm najeto, na motoru zatím ve v pořádku. Moná, e to jede trochu lépe, ale to je tak ve. Dobře si to rozmysli, já bych to u víckrát chipnout nedal. Loňský emise mi stačili a můu se jenom dohadovat, jestli to je tím nebo něčím jiným. Řekl bych, e to nemá význam, jen si člověk přidělává starosti.
flyteSVK: Vtipálku jeden :-DDD
|
|
06.02.2012 17:14 -
Re: Chiptuning
|
2448315
|
|
fugas
|
Město: Kladno, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive | Počet příspěvků: 43 |
|
|
Chiptunnig,věčné téma I kdy zatím nepatřím ke skalním odpůrcům,taky jsem od toho upustil.Musim se prostě smířit s pokrokem-auta jsou stále komplikovanějí,poruchvějí a "línějí"
Chiptunnig,věčné téma:-d I kdy zatím nepatřím ke skalním odpůrcům,taky jsem od toho upustil.Musim se prostě smířit s pokrokem-auta jsou stále komplikovanějí,poruchvějí a "línějí":-)
|
|
09.04.2012 17:21 -
Re: Chiptuning
|
2468003
|
|
jogcar
|
Město: Poprad, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 37 |
|
|
V podstate najdolezitejsie je vyhnut sa vselijakym powerboxom a podobne. Nic co sa zapaja dodatocne. V zaklade ak je vsetko ok tak fungovat moze vsetko fajn. Problem moze nastat pri hladani zavad, v horsej variante nemusi zafungovat skrz skreslene udaje ochrana motora. Jumep urcite vie viac. Samozrejme ziadne nahrate mapy stiahnute z netu a podobne. Jedna sa urcite o velke percento modifikovanyc jednotiek upravenych blbe. Renomovane firmy to vedia spravne a maju aj know how. Kazdopadne si treba uvedomit, ze vozidlo, chladenie atd. Bolo dimenzovane na nejake hodnoty a predstava, ze bez HW uprav mozea ist stale kotol je uplne mimo. Da sa, vo vacsine pripadov to konci crashom.
V podstate najdolezitejsie je vyhnut sa vselijakym powerboxom a podobne. Nic co sa zapaja dodatocne. V zaklade ak je vsetko ok tak fungovat moze vsetko fajn. Problem moze nastat pri hladani zavad, v horsej variante nemusi zafungovat skrz skreslene udaje ochrana motora. Jumep urcite vie viac. Samozrejme ziadne nahrate mapy stiahnute z netu a podobne. Jedna sa urcite o velke percento modifikovanyc jednotiek upravenych blbe. Renomovane firmy to vedia spravne a maju aj know how. Kazdopadne si treba uvedomit, ze vozidlo, chladenie atd. Bolo dimenzovane na nejake hodnoty a predstava, ze bez HW uprav mozea ist stale kotol je uplne mimo. Da sa, vo vacsine pripadov to konci crashom.
|
|
10.07.2012 11:02 -
Re: CHIPTUNING PRO BENZÍN
|
2491124
|
|
flyteSVK
|
|
|
Iba ciptuning samotny nema zmysel u ziadneho atmosferickeho motora.
Iba ciptuning samotny nema zmysel u ziadneho atmosferickeho motora.
|
|
10.07.2012 11:10 -
Re: CHIPTUNING PRO BENZÍN
|
2491131
|
|
TomasT
|
Město: Praha 15, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 1470 |
|
|
A čeho bys rád dosáhl? Vyí maximální rychlosti? Větího zrychlení na výjezdech ze zatáček? Monosti předjídět ve stylu "forsá stíhačky"?
Pak sis asi vybral patné auto, takový Golf GTI by tě uspokojil více.
C5 není auto pro tuning ale na polykání velkých kvant kilometrů, pokud ho přesto chce a chce výkonnějí, tak si rovnou takové kup (3.0V6) a nesna se ze slabího motoru vymlátit, co v něm není.
A čeho bys rád dosáhl? Vyí maximální rychlosti? Větího zrychlení na výjezdech ze zatáček? Monosti předjídět ve stylu "forsá stíhačky"?
Pak sis asi vybral patné auto, takový Golf GTI by tě uspokojil více.
C5 není auto pro tuning ale na polykání velkých kvant kilometrů, pokud ho přesto chce a chce výkonnějí, tak si rovnou takové kup (3.0V6) a nesna se ze slabího motoru vymlátit, co v něm není.
|
|
10.07.2012 11:48 -
Re: CHIPTUNING PRO BENZÍN
|
2491139
|
|
proton
|
Město: Praha , Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v SX Break | Počet příspěvků: 15 |
|
|
TomasT napsal(a): A čeho bys rád dosáhl? Vyí maximální rychlosti? Větího zrychlení na výjezdech ze zatáček? Monosti předjídět ve stylu "forsá stíhačky"?
Pak sis asi vybral patné auto, takový Golf GTI by tě uspokojil více.
C5 není auto pro tuning ale na polykání velkých kvant kilometrů, pokud ho přesto chce a chce výkonnějí, tak si rovnou takové kup (3.0V6) a nesna se ze slabího motoru vymlátit, co v něm není.
Moderní auta mají výkonnovou rezervu, je to součást aktivní bezpečnosti. Tento motor výkonnovou rezervu nemá. To se odráí také na napříznivé spotřebě nad 120 km v hodině. Jetě je velmi citlivý na palivo, chová se výrazně jinak při 95 a více oktanech. Vechny tyto proměné z něho ádnou hvězdu nedělají. To je fakt, který je poctivé si přiznat i kdy své auto mám rád.
Moderní auta mají výkonnovou rezervu, je to součást aktivní bezpečnosti. Tento motor výkonnovou rezervu nemá. To se odráí také na napříznivé spotřebě nad 120 km v hodině. Jetě je velmi citlivý na palivo, chová se výrazně jinak při 95 a více oktanech. Vechny tyto proměné z něho ádnou hvězdu nedělají. To je fakt, který je poctivé si přiznat i kdy své auto mám rád.
|
|
10.07.2012 12:37 -
Re: CHIPTUNING PRO BENZÍN
|
2491159
|
|
tief
|
|
|
ak chces vykonovu rezervu tak si kup V6 ... inak zvysovanie vykonu u auta ktore ma byt na kazdodenny provoz nema vyznam - zvysis vykon ale znizis spolahlivost ... ale ak naozaj chces tak maly navod:
1) programovatelna ECU, k tomu WB O2 sensor - to je taky zaklad
2) upravene sacie potrubie, napriklad jenvey
3) vykopni katak a druhu lambdu
4) vykopni hydrostely, daj tam napevno ventily, idealne lahsie, zvecsi a vylesti vsetky sacie a vyfukove kanalky hlavy a na 100% zlicuj zo sacim a vyfukovym potrubim
5) odlahci setrvak
6) tvrdsie saly a lahke kovane piesty
7) odlahci klukovu hriadel
8) vecsie vstrekovace
9) zniz hlavu na zvysenie kompresii
10) zozen si ostrejsie/tupejsie vacky a stavitelne casovacie kolecka na ne
11) nasledne uprav chladnie vody, oleja, zozen si pevnejsiu spojkovu sadu
12) patricne uprav vyfuk aby to vsetko zvladal
ak sa ti zadari ziskas 50 - 70kw naviac, po 1 - 2 rokoch to odladis aby to bolo relativne spolahlive, nezralo to ako raketoplan a dalo sa s tym normalne jazdit
podtrzeno secteno
kup si V6
ak chces vykonovu rezervu tak si kup V6 ... inak zvysovanie vykonu u auta ktore ma byt na kazdodenny provoz nema vyznam - zvysis vykon ale znizis spolahlivost ... ale ak naozaj chces tak maly navod:
1) programovatelna ECU, k tomu WB O2 sensor - to je taky zaklad
2) upravene sacie potrubie, napriklad jenvey
3) vykopni katak a druhu lambdu
4) vykopni hydrostely, daj tam napevno ventily, idealne lahsie, zvecsi a vylesti vsetky sacie a vyfukove kanalky hlavy a na 100% zlicuj zo sacim a vyfukovym potrubim
5) odlahci setrvak
6) tvrdsie saly a lahke kovane piesty
7) odlahci klukovu hriadel
8) vecsie vstrekovace
9) zniz hlavu na zvysenie kompresii
10) zozen si ostrejsie/tupejsie vacky a stavitelne casovacie kolecka na ne
11) nasledne uprav chladnie vody, oleja, zozen si pevnejsiu spojkovu sadu
12) patricne uprav vyfuk aby to vsetko zvladal
ak sa ti zadari ziskas 50 - 70kw naviac, po 1 - 2 rokoch to odladis aby to bolo relativne spolahlive, nezralo to ako raketoplan a dalo sa s tym normalne jazdit
podtrzeno secteno
kup si V6 :)
|
|
10.07.2012 12:43 -
Re: CHIPTUNING PRO BENZÍN
|
2491160
|
|
proton
|
Město: Praha , Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v SX Break | Počet příspěvků: 15 |
|
|
tief napsal(a): ak chces vykonovu rezervu tak si kup V6 ... inak zvysovanie vykonu u auta ktore ma byt na kazdodenny provoz nema vyznam - zvysis vykon ale znizis spolahlivost ... ale ak naozaj chces tak maly navod:
1) programovatelna ECU, k tomu WB O2 sensor - to je taky zaklad
2) upravene sacie potrubie, napriklad jenvey
3) vykopni katak a druhu lambdu
4) vykopni hydrostely, daj tam napevno ventily, idealne lahsie, zvecsi a vylesti vsetky sacie a vyfukove kanalky hlavy a na 100% zlicuj zo sacim a vyfukovym potrubim
5) odlahci setrvak
6) tvrdsie saly a lahke kovane piesty
7) odlahci klukovu hriadel
8) vecsie vstrekovace
9) zniz hlavu na zvysenie kompresii
10) zozen si ostrejsie/tupejsie vacky a stavitelne casovacie kolecka na ne
11) nasledne uprav chladnie vody, oleja, zozen si pevnejsiu spojkovu sadu
12) patricne uprav vyfuk aby to vsetko zvladal
ak sa ti zadari ziskas 50 - 70kw naviac, po 1 - 2 rokoch to odladis aby to bolo relativne spolahlive, nezralo to ako raketoplan a dalo sa s tym normalne jazdit
podtrzeno secteno
kup si V6
super, profi návod, díky
super, profi návod, díky:palec
|
|
10.07.2012 18:10 -
Re: CHIPTUNING PRO BENZÍN
|
2491201
|
|
dwarf
|
Město: Zvolen, Auto: Jeep Commander | Počet příspěvků: 84 |
|
|
Po tuningu u Jumepa, uz viac nepotrebujem
Po tuningu u Jumepa, uz viac nepotrebujem :palec
|
|
10.07.2012 19:39 -
Re: CHIPTUNING PRO BENZÍN
|
2491219
|
|
Hanz 397
|
|
|
tief napsal(a): ak chces vykonovu rezervu tak si kup V6 ... inak zvysovanie vykonu u auta ktore ma byt na kazdodenny provoz nema vyznam - zvysis vykon ale znizis spolahlivost ... ale ak naozaj chces tak maly navod:
1) programovatelna ECU, k tomu WB O2 sensor - to je taky zaklad
2) upravene sacie potrubie, napriklad jenvey
3) vykopni katak a druhu lambdu
4) vykopni hydrostely, daj tam napevno ventily, idealne lahsie, zvecsi a vylesti vsetky sacie a vyfukove kanalky hlavy a na 100% zlicuj zo sacim a vyfukovym potrubim
5) odlahci setrvak
6) tvrdsie saly a lahke kovane piesty
7) odlahci klukovu hriadel
8) vecsie vstrekovace
9) zniz hlavu na zvysenie kompresii
10) zozen si ostrejsie/tupejsie vacky a stavitelne casovacie kolecka na ne
11) nasledne uprav chladnie vody, oleja, zozen si pevnejsiu spojkovu sadu
12) patricne uprav vyfuk aby to vsetko zvladal
ak sa ti zadari ziskas 50 - 70kw naviac, po 1 - 2 rokoch to odladis aby to bolo relativne spolahlive, nezralo to ako raketoplan a dalo sa s tym normalne jazdit
podtrzeno secteno
kup si V6
Jetě bych dodal:vyházej zbytečnosti z interieru,jako jsou sedačky(místo nich skořepiny od Recára),koberce,batohy,rádio,klimu,spolujezdce.... Lidi neblázněte-jak psal TomasT jestli chce stíhačku,tak koukni po netu,určo nějakou vyřazenou z naí úasné AČR seene. Jestli chce pohodlný a klidný auto,koupil sis správně,jen se s tím výkonem stačí naučit počítat.... Já jsem,jako(kadej u nás na dědině) mladej blbec "vytůnil" kůdku,lítala fakt super,ale k čemu to,kdy jsem vdy po zahřátí musel vyměnit svíce(jedny na start a zahřívání,druhý na jízdu),volnoběh měla 1300,aby se udrela,rala 14-19/100km a po cca 5000km začala sama k tomu benzínu přimíchávat tak 1,5litru oleje na kadých 100km(!). Nech to,jak to je a uívej si plavnou jízdu po naich úúúasných silnicích.
A kdyby ti to nestačilo-podobný vlákno: .link.
Jetě bych dodal:vyházej zbytečnosti z interieru,jako jsou sedačky(místo nich skořepiny od Recára),koberce,batohy,rádio,klimu,spolujezdce.... Lidi neblázněte-jak psal TomasT jestli chce stíhačku,tak koukni po netu,určo nějakou vyřazenou z naí úasné AČR seene. Jestli chce pohodlný a klidný auto,koupil sis správně,jen se s tím výkonem stačí naučit počítat.... Já jsem,jako(kadej u nás na dědině) mladej blbec "vytůnil" kůdku,lítala fakt super,ale k čemu to,kdy jsem vdy po zahřátí musel vyměnit svíce(jedny na start a zahřívání,druhý na jízdu),volnoběh měla 1300,aby se udrela,rala 14-19/100km a po cca 5000km začala sama k tomu benzínu přimíchávat tak 1,5litru oleje na kadých 100km(!). Nech to,jak to je a uívej si plavnou jízdu po naich úúúasných silnicích.
A kdyby ti to nestačilo-podobný vlákno: http://www.c5club.cz/diskuze/upravy-vylepseni-tuning/2438993-powerbox/
|
|
11.07.2012 00:07 -
Re: Chiptuning
|
2491271
|
|
Klokan
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 3.0i V6 215k | Počet příspěvků: 213 |
|
|
jak píe tief - nejlepím tuningem 2,0i je nákup 3,0 V6. Nic mezi tím nehledej, nemá to význam.
"Placebo" úpravy stylu jiné svíčky, sportovní filtr, 100oct. benzín, hustokrutý samolepky atd ti nic, nebo skoro nic ne něco na úrovni chyby měření nepřinesou. Zlepení nastane po změně ECU, komprese, vaček, vstřikovačů a jiných pokročilých HW úprav. To vyjde ale ta V6ka lacinějc ....
jak píe tief - nejlepím tuningem 2,0i je nákup 3,0 V6. Nic mezi tím nehledej, nemá to význam.
"Placebo" úpravy stylu jiné svíčky, sportovní filtr, 100oct. benzín, hustokrutý samolepky atd ti nic, nebo skoro nic ne něco na úrovni chyby měření nepřinesou. Zlepení nastane po změně ECU, komprese, vaček, vstřikovačů a jiných pokročilých HW úprav. To vyjde ale ta V6ka lacinějc ....
|
|
| |
|
|