| | |
15.11.2009 10:58 -
Blow Off
|
1428030
|
|
boza
|
Město: Slaný, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive Break | Počet příspěvků: 89 |
|
|
Nemáte někdo zkuenosti s namontováním Blow Off ventilu?.link.
Nemáte někdo zkuenosti s namontováním Blow Off ventilu?http://www.sportovniautodoplnky.cz/universalni-blow-off-ventil-type-rs-seriditelny-s-velkym-odfukem-modry-nebo-cerveny/
|
|
15.11.2009 11:11 -
Re: Blow Off
|
1428031
|
|
tief
|
|
|
Na diesla ?
Na diesla ? :-O
|
|
15.11.2009 11:29 -
Re: Blow Off
|
1428034
|
|
boza
|
Město: Slaný, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive Break | Počet příspěvků: 89 |
|
|
.link. Omlouvám se myslel jsem na diesel!Díky.link.
http://www.spoilercentrum.cz/eshop/produkty/pop-off-diesel-motory/ Omlouvám se myslel jsem na diesel!Díkyhttp://www.mptuning.cz/index.php?main_page=index&cPath=650&sort=20a&page=2&zenid=s44mqicnl401hv8689m8fhq2h0
|
|
15.11.2009 11:37 -
Re: Blow Off
|
1428035
|
|
tief
|
|
|
Je ti jasne ze krome "psoukani" to nebude mit zadny efekt ?
Je ti jasne ze krome "psoukani" to nebude mit zadny efekt ?
|
|
15.11.2009 11:38 -
Re: Blow Off
|
1428036
|
|
JirkaŘ
|
|
|
troku jsem hledal a nael i vysvětlení... u dieslov to nemá iadny praktický význam, ako u benzínov . Diesel toti nemá tú klapku ktorá zbrzdí turbo. Na diesle sa pouíva iba na parádu a ten zvuk robí nejaká elektricky napájaná sranda...
co ja vím tak na naftove motory se to nedava... a jeste jedna vec je ze BLOW-OFF ventil sice odstrani turbo díru ale zpusobuje zpusobuje stratu par koníčků.... pokud mas 300 koni tak te ta strata par koni nemrzi ale pokud mas v aute 125 koni nebo kolik ma nafta a prijdes tram treba o 6 koniku tak je to skoda... znamej ma iprezu udelanou a ma cca 300 koni blof off ventil mu sebral 12 koní..
Take nic takového bych tam fakt ani nedával...
troku jsem hledal a nael i vysvětlení... u dieslov to nemá iadny praktický význam, ako u benzínov . Diesel toti nemá tú klapku ktorá zbrzdí turbo. Na diesle sa pouíva iba na parádu a ten zvuk robí nejaká elektricky napájaná sranda...
co ja vím tak na naftove motory se to nedava... a jeste jedna vec je ze BLOW-OFF ventil sice odstrani turbo díru ale zpusobuje zpusobuje stratu par koníčků.... pokud mas 300 koni tak te ta strata par koni nemrzi ale pokud mas v aute 125 koni nebo kolik ma nafta a prijdes tram treba o 6 koniku tak je to skoda... znamej ma iprezu udelanou a ma cca 300 koni blof off ventil mu sebral 12 koní..
Take nic takového bych tam fakt ani nedával...;-)
|
|
15.11.2009 11:42 -
Re: Blow Off
|
1428037
|
|
boza
|
Město: Slaný, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive Break | Počet příspěvků: 89 |
|
|
Take to nemá vliv na přívod vzduchu k turbu?
Take to nemá vliv na přívod vzduchu k turbu?
:-o
|
|
15.11.2009 11:45 -
Re: Blow Off
|
1428038
|
|
boza
|
Město: Slaný, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive Break | Počet příspěvků: 89 |
|
|
Díky za radu!A jak to je se sportovním filtrem,popřípadně sportovním výfukem na diesel?
Díky za radu!A jak to je se sportovním filtrem,popřípadně sportovním výfukem na diesel?
|
|
15.11.2009 11:46 -
Re: Blow Off
|
1428039
|
|
tief
|
|
|
Na diesli to vliv nema - jenom "psouk" nic vic ...
Na diesli to vliv nema - jenom "psouk" nic vic ...
|
|
15.11.2009 12:00 -
Re: Blow Off-sportovní filtr a výfuk
|
1428040
|
|
boza
|
Město: Slaný, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive Break | Počet příspěvků: 89 |
|
|
.link. nemáte někdo namontovaného něco podobného,popřípadně jestli jste někdo nedával sportovní výfuk?Díky
http://www.tuning-centrum.cz/product/25194-sportovni-filtr-green-citroen-c5-22l-hdi-vykon-98kw-133hp-typ-motoru-dw12ated-rok-vyroby-01- nemáte někdo namontovaného něco podobného,popřípadně jestli jste někdo nedával sportovní výfuk?Díky
|
|
15.11.2009 12:10 -
Re: Blow Off
|
1428041
|
|
Darja
|
|
|
Jo, kónusovej green máme na druhým autě. Na denní jezdění je to zbytečné a náročné. Filtr se zanáí, je potřeba ho čistit a impregnovat. Nevyčistěnej a nenaipregnovanej sportovní filtr můe být jetě více ke kodě, ne k uitku.
Jestli chce mermomocí utratit nějaký koruny, kup si vloku do boxu. Ale krom pocitu, e má v boxu schovanej green, se nic moc nezmění.
A sportovní výfuk, myslí spí jen nějakou dunící rouru s ozdobnou koncovkou, nebo jde seriózně na performance?
Jo, kónusovej green máme na druhým autě. Na denní jezdění je to zbytečné a náročné. Filtr se zanáí, je potřeba ho čistit a impregnovat. Nevyčistěnej a nenaipregnovanej sportovní filtr můe být jetě více ke kodě, ne k uitku.
Jestli chce mermomocí utratit nějaký koruny, kup si vloku do boxu. Ale krom pocitu, e má v boxu schovanej green, se nic moc nezmění.
A sportovní výfuk, myslí spí jen nějakou dunící rouru s ozdobnou koncovkou, nebo jde seriózně na performance? :-)
|
|
15.11.2009 12:32 -
Re: Blow Off
|
1428042
|
|
boza
|
Město: Slaný, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive Break | Počet příspěvků: 89 |
|
|
Samozřejmě nechci nic dunícího!Koncovky samozřejmě nějaké pěkné a pokud mono,tak jednu na pravou a druhou na levou stranu!Ohledně toho filtru myslel jsem samozřejmě vloku do originál boxu,snad by se měl zlepit přínod vzduchu k motoru a zas tak velkej cenovej rozdíl oproti normálnímu to není!!!
Samozřejmě nechci nic dunícího!Koncovky samozřejmě nějaké pěkné a pokud mono,tak jednu na pravou a druhou na levou stranu!Ohledně toho filtru myslel jsem samozřejmě vloku do originál boxu,snad by se měl zlepit přínod vzduchu k motoru a zas tak velkej cenovej rozdíl oproti normálnímu to není!!!
|
|
15.11.2009 12:41 -
Re: Blow Off
|
1428043
|
|
Darja
|
|
|
No papírák mě stojí asi 300Kč a green stojí 1600Kč. Motoru, na kterým není nic upraveného je to fuk.
Duplex se na C5 nedělá, take leda si jej nechat udělat na zakázku. Jinak dělá "relativně" tiché a pěkné koncáky na C5 Remus.
No papírák mě stojí asi 300Kč a green stojí 1600Kč. Motoru, na kterým není nic upraveného je to fuk.
Duplex se na C5 nedělá, take leda si jej nechat udělat na zakázku. Jinak dělá "relativně" tiché a pěkné koncáky na C5 Remus.
|
|
15.11.2009 12:54 -
Re: Blow Off
|
1428044
|
|
boza
|
Město: Slaný, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive Break | Počet příspěvků: 89 |
|
|
Díky!Protoe dělám pro jednu firmu s autoozvučením tak mám od jednoho odběratele dobrou nabídku na GREEN za super cenu,jen jsem chtěl vědět jestli nic nepokazím!
Díky!Protoe dělám pro jednu firmu s autoozvučením tak mám od jednoho odběratele dobrou nabídku na GREEN za super cenu,jen jsem chtěl vědět jestli nic nepokazím!
|
|
15.11.2009 13:35 -
Re: Blow Off
|
1428049
|
|
JirkaŘ
|
|
|
V předchozím voze (Mondeo V6) jsem měl konusový bavlněný filtr místo původního airboxu, který (jak píe Darja) jsem pravidelně musel čistit a impregnovat. Výsledek byl ten, e "pocitově" el motor lépe od spodních otáček. Jak říkám, byl to můj subjektivní dojem. A kromě toho byl z motoru slyet nádherný zvuk, který se tímto jetě více podpořil. S původním airboxem zvuk takový nebyl. Vak posuď sám : .link. . Upřímně ale.... V6 je V6 . A na motor HDi bych tohle nedával. Určitě zachovat airbox ! Někde jsem četl, e váhy vzduchu bývají citlivé na to co se děje "před nimi" - tedy dokonce i na jiný filtr ne doporučuje výrobce vozidla. Snad by se ale nestalo nic, kdy tam přijde něco takového : .link. je to filtr od výrobce K&N - ověřil jsem si číslo v jejich katalogu 33-2539 sedí... místo původního filtru. Já u ale experimentovat nebudu. Jó mít motor jako Darja ... tak to by mě to asi nedalo .
V předchozím voze (Mondeo V6) jsem měl konusový bavlněný filtr místo původního airboxu, který (jak píe Darja) jsem pravidelně musel čistit a impregnovat. Výsledek byl ten, e "pocitově" el motor lépe od spodních otáček. Jak říkám, byl to můj subjektivní dojem. A kromě toho byl z motoru slyet nádherný zvuk, který se tímto jetě více podpořil. S původním airboxem zvuk takový nebyl. Vak posuď sám : http://www.youtube.com/watch?v=nzV4Q8swdyo . Upřímně ale.... V6 je V6 :palec . A na motor HDi bych tohle nedával. Určitě zachovat airbox ! Někde jsem četl, e váhy vzduchu bývají citlivé na to co se děje "před nimi" - tedy dokonce i na jiný filtr ne doporučuje výrobce vozidla. Snad by se ale nestalo nic, kdy tam přijde něco takového : http://www.tuningshop.cz/motor/sportovni-filtr-k-n-citroen-c5-2-2-dsl-2001-2004-33-2539-all/ je to filtr od výrobce K&N - ověřil jsem si číslo v jejich katalogu 33-2539 sedí... místo původního filtru. Já u ale experimentovat nebudu. Jó mít motor jako Darja :-)) ... tak to by mě to asi nedalo :-)))) .
|
|
15.11.2009 14:04 -
Re: Blow Off
|
1428051
|
|
Darja
|
|
|
JirkaŘ napsal(a): "pocitově" el motor lépe .... byl to můj subjektivní dojem
Ano, jsi jedním z těch, kteří měli masá mozku a uvěřili, sériovej motor tohle nijak nepocítí. Jenom tvoje namasírovaný vědomí a peněenka
P.S. Jako exmajitel V6 bys měl mít pocit, e to táhlo "vocpoda" i se sériovým filtrem, o tom je ta krása velkých objemů a hromady hrnků.
Jene tady bude asi problém, e ten tvůj starej ford 2,5 s nemá pořádnej krouáčisko
Ano, jsi jedním z těch, kteří měli masá mozku a uvěřili, sériovej motor tohle nijak nepocítí. Jenom tvoje namasírovaný vědomí a peněenka :-)
P.S. Jako exmajitel V6 bys měl mít pocit, e to táhlo "vocpoda" i se sériovým filtrem, o tom je ta krása velkých objemů a hromady hrnků.
Jene tady bude asi problém, e ten tvůj starej ford 2,5 s nemá pořádnej krouáčisko
|
|
| |
|
|