| | |
10.04.2016 22:17 -
Srazy - obecně
|
2939727
|
|
alx
|
Město: Hostovlice, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 204k (150kW) Tourer | Počet příspěvků: 1278 |
|
|
presunuti diskuze
presunuti diskuze
|
|
10.04.2016 15:55 -
Re: Letní C5 sraz 2016 - INFORMACE, DISKUZE
|
2939394
|
|
citrus
|
Město: Trnava, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v SX | Počet příspěvků: 612 |
|
|
tak ja odpadávam okolo 22,00 bene Ale moe za to skor pivo ako sedenie v aute
Nemyslim e by si bol rebel kvoli počeovaniu... Veď je o aj o drobnych opravach, upravach...
tak ja odpadávam okolo 22,00 bene :-d Ale moe za to skor pivo ako sedenie v aute:-d:-d
Nemyslim e by si bol rebel kvoli počeovaniu... Veď je o aj o drobnych opravach, upravach...
|
|
10.04.2016 17:33 -
Re: Letní C5 sraz 2016 - INFORMACE, DISKUZE
|
2939444
|
|
jumep
|
|
|
jruze: zasa neviem na co sa stazujes, vsetky zrazy okrem prveho som spoluorganizoval a vsetky mali nejaky takyto program. To ze vela ludi chodi skoro spat je tym ze starneme ... prve piestany ked sa robili, boli vsetci o 7 rokov mladsi a tahalo sa do rana a potom sa s kludom slo von, nikomu to nebranilo zostat, je jedno aky bude program, ludia budu unaveny a pojdu spat
a hlavne vzdy ten spravny pokec a najdlhsie co sa zostava hore je noc z piatka na sobotu
si jediny ktory tu nieco taketo pise, ja mam skor stale opacne komentare - zena nechce ist, lebo ze co tam ona bude robit, my sa bavime o autach .... preto je program robeny tak aby nebol len o autach a aby tam kazdy mal nieco
stale opakujem (a bolo to tak vzdy) kazdy si moze program zariadit aj po svojom / mozes spravit zraz sam podla svojho gusta, mozes tam sedet a robit auta - na rozdiel od darje ktora to nemala rada a hovorila mi ze nech to moc neprehanam v tom ja problem nevidim, cely den sed s ludmi v autach a rob im co chcu (ale o tom ten zraz moc neni, je skor o tom sa stretnut, pokecat, zasutazit si, uzit si vikend a potom ist domov)
ad program,
piatok - prichod, vecer spolocne posedenie a instruktaz k dalsiemu dnu a chmatak/jeho obdoba
sobota - 10:00 odchod na spanilku - trvanie do cca 12:00
- po obede individualna jazda s propoziciami - podla programu, pripadne mozete utvarat skupiny (prave tie krasy slovenska / tatier)
- vecer vyhodnotenie a odovzdanie cien
nedela - ochod
neviem co sa s tebou stalo - ale pamatam si ako si nesiel na liptov onehda a napisal do fora potom toto
.link.
teraz ti taky program zrazu vadi
jruze: zasa neviem na co sa stazujes, vsetky zrazy okrem prveho som spoluorganizoval a vsetky mali nejaky takyto program. To ze vela ludi chodi skoro spat je tym ze starneme ... prve piestany ked sa robili, boli vsetci o 7 rokov mladsi a tahalo sa do rana a potom sa s kludom slo von, nikomu to nebranilo zostat, je jedno aky bude program, ludia budu unaveny a pojdu spat
a hlavne vzdy ten spravny pokec a najdlhsie co sa zostava hore je noc z piatka na sobotu
si jediny ktory tu nieco taketo pise, ja mam skor stale opacne komentare - zena nechce ist, lebo ze co tam ona bude robit, my sa bavime o autach .... preto je program robeny tak aby nebol len o autach a aby tam kazdy mal nieco
stale opakujem (a bolo to tak vzdy) kazdy si moze program zariadit aj po svojom / mozes spravit zraz sam podla svojho gusta, mozes tam sedet a robit auta - na rozdiel od darje ktora to nemala rada a hovorila mi ze nech to moc neprehanam v tom ja problem nevidim, cely den sed s ludmi v autach a rob im co chcu (ale o tom ten zraz moc neni, je skor o tom sa stretnut, pokecat, zasutazit si, uzit si vikend a potom ist domov)
ad program,
piatok - prichod, vecer spolocne posedenie a instruktaz k dalsiemu dnu a chmatak/jeho obdoba
sobota - 10:00 odchod na spanilku - trvanie do cca 12:00
- po obede individualna jazda s propoziciami - podla programu, pripadne mozete utvarat skupiny (prave tie krasy slovenska / tatier)
- vecer vyhodnotenie a odovzdanie cien
nedela - ochod
neviem co sa s tebou stalo - ale pamatam si ako si nesiel na liptov onehda a napisal do fora potom toto
http://www.c5club.cz/diskuze/single/2418157-re-podzimni-sraz-slovensko-2011-liptov-vseobecna-diskusia/
teraz ti taky program zrazu vadi
Přílohy: jruze-liptov-poakcii.JPG ( 34998b ) - |
|
10.04.2016 18:13 -
Re: Letní C5 sraz 2016 - INFORMACE, DISKUZE
|
2939462
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
jruze napsal(a): Sraz - posezení PA a SO ? - v pátek toho dost lidí má plné kecky po cestě(moc vytrvalců není) SO ? jak dlouhá bude ,,projíďka"? sraz který jsem kritizoval ? - nikdo krom Lukiho + 3. jsem ve 22.oo v hospodě neviděl(někteří po celodenním jedění ani večeři nestihli včas- najel jsem víc ne cesta na sraz - přilo mi to zvlátní a asi jsem nebyl sám vichni byly tak utahaní e li spát) Proto se tentokrát ptám Sraz Lukiho byl OK ale tentokrát se ptám raději dopředu - pro mne je to dost rozhodující údaj protoe spát mohu doma,na krásy slovenska popravdě moc zvědav nejsem a na srazu bych si rád pokecal se členy (o tom by to mělo být) (a organizovat nějaký jiný program pro ti co nechtějí sraz trávit v autě by mne přiel jako pod čárou.)- jó můu tam početit malé displeje a pod... ale to by asi bylo rebelství.To budu raději doma.
Tak proč neudělá jednou sraz ty, podle svých představ, u jsi o tom mockrát mluvil, dokonce jsi to tady i někde psal. Rád bych se zúčastnil, teda jestli bych neměl zákaz, jako rebelant .
V Harrachově jsi el spát dřív jak já, já dost ponocuju, dokonce i dřív kdy jsem jetě pil rezavej mok .
Ale jestli chce jenom opravovat auta, pak sedět v hospodě celej den, tak aby si kadý nael nějaký program sám, o dětech a enách ani nemluvim, nebo napi svojí představu o programu, třeba bude mít nějaký dobrý nápad.
Tak proč neudělá jednou sraz ty, podle svých představ, u jsi o tom mockrát mluvil, dokonce jsi to tady i někde psal. Rád bych se zúčastnil, teda jestli bych neměl zákaz, jako rebelant :-d.
V Harrachově jsi el spát dřív jak já, já dost ponocuju, dokonce i dřív kdy jsem jetě pil rezavej mok :-d.
Ale jestli chce jenom opravovat auta, pak sedět v hospodě celej den, tak aby si kadý nael nějaký program sám, o dětech a enách ani nemluvim, nebo napi svojí představu o programu, třeba bude mít nějaký dobrý nápad. ;-)
|
|
10.04.2016 21:07 -
Re: Letní C5 sraz 2016 - INFORMACE, DISKUZE
|
2939624
|
|
jruze
|
|
|
63zdenda napsal(a): Tak proč neudělá jednou sraz ty, podle svých představ, u jsi o tom mockrát mluvil, dokonce jsi to tady i někde psal. Rád bych se zúčastnil, teda jestli bych neměl zákaz, jako rebelant .
V Harrachově jsi el spát dřív jak já, já dost ponocuju, dokonce i dřív kdy jsem jetě pil rezavej mok .
Ale jestli chce jenom opravovat auta, pak sedět v hospodě celej den, tak aby si kadý nael nějaký program sám, o dětech a enách ani nemluvim, nebo napi svojí představu o programu, třeba bude mít nějaký dobrý nápad.
To u jsem se snail a sraz který jsem kritizoval ? najel jsem snad 300Km s dvouma dětma(spanilka + vejlet) které musím nakrmit prákama protoe nesnáí jízdu autem - na ten okruh se vyjídělo tuím kolem 14.oo a někteří nestihli na 19.00 večeři,krom toho v součtu tam byl výstup nejvyí horu světa(to sem krom jednoho výstupu neabsolvoval - vichni si mohli pokecat sami se sebou v autě a nebo v posteli - protoe v 20.oo u byl v hospodě akorát Luki + tuím 3. vytrvalci Na srazu Lukiho jsme li spát kolem tuím 03.oo ?? Nepojedu na sraz abych měl děti tři dny pod fetem a kecal za jízdy s manelkou.Ale Ok kadého volba - mluvím za sebe a místo vejletu bych mohl počeovat malé displeje
To u jsem se snail a sraz který jsem kritizoval ? najel jsem snad 300Km s dvouma dětma(spanilka + vejlet) které musím nakrmit prákama protoe nesnáí jízdu autem - na ten okruh se vyjídělo tuím kolem 14.oo a někteří nestihli na 19.00 večeři,krom toho v součtu tam byl výstup nejvyí horu světa(to sem krom jednoho výstupu neabsolvoval;-) - vichni si mohli pokecat sami se sebou v autě a nebo v posteli - protoe v 20.oo u byl v hospodě akorát Luki + tuím 3. vytrvalci Na srazu Lukiho jsme li spát kolem tuím 03.oo ?? Nepojedu na sraz abych měl děti tři dny pod fetem a kecal za jízdy s manelkou.Ale Ok kadého volba - mluvím za sebe a místo vejletu bych mohl počeovat malé displeje :-d
|
|
10.04.2016 21:14 -
Re: Letní C5 sraz 2016 - INFORMACE, DISKUZE
|
2939643
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
jruze napsal(a): To u jsem se snail a sraz který jsem kritizoval ? najel jsem snad 300Km s dvouma dětma které musím nakrmit prákama protoe nesnáí jízdu autem - na ten okruh se vyjídělo tuím kolem 14.oo a někteří nestihli na 19.00 večeři,krom toho v součtu tam byl výstup nejvyí horu světa(to sem krom jednoho výstupu neabsolvoval - vichni si mohli pokecat sami se sebou v autě a nebo v posteli - protoe v 20.oo u byl v hospodě akorát Luki + tuím 3. vytrvalci Na srazu Lukiho jsme li spát kolem tuím 03.oo ?? Nepojedu na sraz abych měl děti tři dny pod fetem a kecal za jízdy s manelkou.Ale Ok kadého volba - mluvím za sebe a místo vejletu mohu počeovat malé displeje
Nečetl jsem v připravovaných srazech, e by jsi nějaký organizoval, tak nějaký udělej, nebo napi představu, třeba má dobrý nápad, který by se mohl realizovat na dalích srazech.
Nečetl jsem v připravovaných srazech, e by jsi nějaký organizoval, tak nějaký udělej, nebo napi představu, třeba má dobrý nápad, který by se mohl realizovat na dalích srazech. ;-)
|
|
10.04.2016 21:24 -
Re: Letní C5 sraz 2016 - INFORMACE, DISKUZE
|
2939662
|
|
jruze
|
|
|
63zdenda napsal(a): Nečetl jsem v připravovaných srazech, e by jsi nějaký organizoval, tak nějaký udělej, nebo napi představu, třeba má dobrý nápad, který by se mohl realizovat na dalích srazech.
Nezdá se ti e se snaí vyvolávat konflikty? Zajeď někdy na sraz jiných klubů a nebo si nech vyprávět o dřívějích(a nebo se podívej na fotky , moná je tam i jaký byl na nich program) a aby to nezačalo přecházet někam tak znovu opakuji e jsem se zeptal,doufám e dostanu blií informace a rozhoduji se sám za sebe a informuji také.
Nezdá se ti e se snaí vyvolávat konflikty? Zajeď někdy na sraz jiných klubů a nebo si nech vyprávět o dřívějích(a nebo se podívej na fotky , moná je tam i jaký byl na nich program) a aby to nezačalo přecházet někam tak znovu opakuji e jsem se zeptal,doufám e dostanu blií informace a rozhoduji se sám za sebe a informuji také.;-)
|
|
10.04.2016 21:30 -
Re: Letní C5 sraz 2016 - INFORMACE, DISKUZE
|
2939678
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
Jaký konflikty, psal jsi, e si se snail, tak jsem odpověděl, co tam vidí za provokace, napi mi to klidně v SZ, nemám proč tu něco vyvolávat, je to o srazech.
Jaký konflikty, psal jsi, e si se snail, tak jsem odpověděl, co tam vidí za provokace, napi mi to klidně v SZ, nemám proč tu něco vyvolávat, je to o srazech. ;-)
|
|
10.04.2016 22:57 -
Re: Letní C5 sraz 2016 - INFORMACE, DISKUZE
|
2939761
|
|
jruze
|
|
|
jumep napsal(a): jruze: zasa neviem na co sa stazujes, vsetky zrazy okrem prveho som spoluorganizoval a vsetky mali nejaky takyto program. To ze vela ludi chodi skoro spat je tym ze starneme ... prve piestany ked sa robili, boli vsetci o 7 rokov mladsi a tahalo sa do rana a potom sa s kludom slo von, nikomu to nebranilo zostat, je jedno aky bude program, ludia budu unaveny a pojdu spat
a hlavne vzdy ten spravny pokec a najdlhsie co sa zostava hore je noc z piatka na sobotu
si jediny ktory tu nieco taketo pise, ja mam skor stale opacne komentare - zena nechce ist, lebo ze co tam ona bude robit, my sa bavime o autach .... preto je program robeny tak aby nebol len o autach a aby tam kazdy mal nieco
stale opakujem (a bolo to tak vzdy) kazdy si moze program zariadit aj po svojom / mozes spravit zraz sam podla svojho gusta, mozes tam sedet a robit auta - na rozdiel od darje ktora to nemala rada a hovorila mi ze nech to moc neprehanam v tom ja problem nevidim, cely den sed s ludmi v autach a rob im co chcu (ale o tom ten zraz moc neni, je skor o tom sa stretnut, pokecat, zasutazit si, uzit si vikend a potom ist domov)
ad program,
piatok - prichod, vecer spolocne posedenie a instruktaz k dalsiemu dnu a chmatak/jeho obdoba
sobota - 10:00 odchod na spanilku - trvanie do cca 12:00
- po obede individualna jazda s propoziciami - podla programu, pripadne mozete utvarat skupiny (prave tie krasy slovenska / tatier)
- vecer vyhodnotenie a odovzdanie cien
nedela - ochod
neviem co sa s tebou stalo - ale pamatam si ako si nesiel na liptov onehda a napisal do fora potom toto
.link.
teraz ti taky program zrazu vadi
Nezlob se ale nechci sedět za volantem od 10.oo do 19.oo mimo oběda a sětna nafetovanejma tři dny aby byli OK a nenahrávám si rozhovory v dílně,nezveřejním SZ ve kterých toto kritizují soukromně - je to soukromé a cením si jejich důvěry mi to říct,opravovat auta na srazu? párkrát jsem nechal diag úmyslně doma aby mne to nesvádělo(jinak jí vozím pernamentně sebou vude) - párkrát jsem se musel smát kdy lidi na fóru ,,Jumep děkujeme bylo to super" a v dílně ,,no něco by se stím udělat mělo - vdy jsme se skoro neviděli" a dělat na srazu diag? no dříve jsme ty,ja,tief běhali po place a nezjitně jí dělali(jen tak pro zábavu a s podáním infa co je můe čekat,lidi byli spokojení,viděli jak a co se dá vyčíst a tak - dnes jí má skoro kadý a moc s ní neumí a mno ho by chtělo cokoli okoukat,poradit s ovládáním(a přitom samo pokecat) atd. ale jak říkám na několika srazech jsem jí ani nebral aby se spí pokecalo v kolektivu (nebo jsem řekl e jí nemám) a enský je jich tam dos aby se zase bavili o tom jak na ně doma serem a nevěnojem se rodině atd... a e stárnem beru,ale to jsem na srazu LUKIHO o dva roky omládl.Soutě zručnosti? to bylo na omluvu odemne - největí kravina jet s AP autem a novejma brzdama místo druhým autem se kterým jsem zitej.(to byla ostuda a potupa pro mne)- to by snad odjela lépe i má dcera - teď je třeba zajímavé téma budoucnost Citroenu(to je ale blií téma - to by sraz musel být pozítří) a STK atd..
Nezlob se ale nechci sedět za volantem od 10.oo do 19.oo mimo oběda a sětna nafetovanejma tři dny aby byli OK a nenahrávám si rozhovory v dílně,nezveřejním SZ ve kterých toto kritizují soukromně - je to soukromé a cením si jejich důvěry mi to říct,opravovat auta na srazu? párkrát jsem nechal diag úmyslně doma aby mne to nesvádělo(jinak jí vozím pernamentně sebou vude) - párkrát jsem se musel smát kdy lidi na fóru ,,Jumep děkujeme bylo to super" a v dílně ,,no něco by se stím udělat mělo - vdy jsme se skoro neviděli" a dělat na srazu diag? no dříve jsme ty,ja,tief běhali po place a nezjitně jí dělali(jen tak pro zábavu a s podáním infa co je můe čekat,lidi byli spokojení,viděli jak a co se dá vyčíst a tak - dnes jí má skoro kadý a moc s ní neumí a mno ho by chtělo cokoli okoukat,poradit s ovládáním(a přitom samo pokecat) atd. ale jak říkám na několika srazech jsem jí ani nebral aby se spí pokecalo v kolektivu (nebo jsem řekl e jí nemám) a enský je jich tam dos aby se zase bavili o tom jak na ně doma serem a nevěnojem se rodině atd... a e stárnem beru,ale to jsem na srazu LUKIHO o dva roky omládl.Soutě zručnosti? to bylo na omluvu odemne - největí kravina jet s AP autem a novejma brzdama místo druhým autem se kterým jsem zitej.(to byla ostuda a potupa pro mne)- to by snad odjela lépe i má dcera:-(((( - teď je třeba zajímavé téma budoucnost Citroenu(to je ale blií téma - to by sraz musel být pozítří) a STK atd..
|
|
10.04.2016 23:32 -
Re: Srazy - obecně
|
2939794
|
|
jumep
|
|
|
nebude to tym ako jazdis ze im je zle?
vzdy sa jazdilo
a tiez nechapem preco mne nikto nic nenapise take a nepovie zeby to bolo lepsie inac - to je potom uplne bezpredmentne, lebo ja neviem o nikom okrem teba co by povedal ze ma s tym problem tak ako to je (ak mate niekto pripomienky je dobre ich hovorit organizatorom a nie niekde v garazi niekomu kto to neovplyvni - cize ocakavam komentare - kludne aj ked neverejne cez SZ)
kazdopadne vzdy sa sedi vecer pri pive a keca a vzdy sa dlhsie sedava v piatok, v sobotu kazdy siel skor spat z dovodu ze v nedelu taha domov a nikto nepotrebuje ist so zbytkacom na dlhu trasu
osobne si skor myslim ze si si nieco domyslel ze bolo inac, lebo ako hovorim vsetky okrem prveho som spoluorganizoval a od 2012 to cele riesim ja (to bol ten zlom ked organizator nedorazil na zraz museli sme to lepit na mieste)
raz sa spravi program s tym ze sa chodi po okoli, inokedy sa spravi program ako zrucka
Ako hovoris, po veceroch sme behali okolo aut, to ze ja teraz nebeham je skor dane tym ze mam na starosti organizaciu a vzdy je co ine behat a riesit, ale urcite to nie je tym zeby nebolo cas na pokec
a ako uz bolo viac krat povedane, povedz ze spravis zraz, zozen miesto, vymysli program, obetuj tomu dni priprav, potom bud nervozny ze mas v ocakavani 60-70 ludi na ktore si to kalkuloval a ludia sa ti nehlasia - ako kludne ti pomozem s tym
jo a za toto "enský je jich tam dos aby se zase bavili o tom jak na ně doma serem a nevěnojem se rodině" si myslim zeby ta zopar z nich zlincovalo a keby som sa k tomu takto staval tak uz polovica ludi nechodi na zraz lebo nepojdu bez bab
nebude to tym ako jazdis ze im je zle? :D
vzdy sa jazdilo
a tiez nechapem preco mne nikto nic nenapise take a nepovie zeby to bolo lepsie inac - to je potom uplne bezpredmentne, lebo ja neviem o nikom okrem teba co by povedal ze ma s tym problem tak ako to je (ak mate niekto pripomienky je dobre ich hovorit organizatorom a nie niekde v garazi niekomu kto to neovplyvni - cize ocakavam komentare - kludne aj ked neverejne cez SZ)
kazdopadne vzdy sa sedi vecer pri pive a keca a vzdy sa dlhsie sedava v piatok, v sobotu kazdy siel skor spat z dovodu ze v nedelu taha domov a nikto nepotrebuje ist so zbytkacom na dlhu trasu
osobne si skor myslim ze si si nieco domyslel ze bolo inac, lebo ako hovorim vsetky okrem prveho som spoluorganizoval a od 2012 to cele riesim ja (to bol ten zlom ked organizator nedorazil na zraz museli sme to lepit na mieste)
raz sa spravi program s tym ze sa chodi po okoli, inokedy sa spravi program ako zrucka
Ako hovoris, po veceroch sme behali okolo aut, to ze ja teraz nebeham je skor dane tym ze mam na starosti organizaciu a vzdy je co ine behat a riesit, ale urcite to nie je tym zeby nebolo cas na pokec
a ako uz bolo viac krat povedane, povedz ze spravis zraz, zozen miesto, vymysli program, obetuj tomu dni priprav, potom bud nervozny ze mas v ocakavani 60-70 ludi na ktore si to kalkuloval a ludia sa ti nehlasia - ako kludne ti pomozem s tym
jo a za toto "enský je jich tam dos aby se zase bavili o tom jak na ně doma serem a nevěnojem se rodině" si myslim zeby ta zopar z nich zlincovalo a keby som sa k tomu takto staval tak uz polovica ludi nechodi na zraz lebo nepojdu bez bab
|
|
11.04.2016 00:25 -
Re: Srazy - obecně
|
2939807
|
|
jruze
|
|
|
S dětmi jezdím sice rychle ale né tak aby lítali v autě jak nudle v bandě (malá musí být na kynedrilu a aspoŇ půl hodiny před,větí u to větinou zvládá i bez) - můu říct e jich je tak 10.-15. z toho bych mohl doloit tak 5.-7. co i SZ ale cením si jejich důvěry tak nebudu zveřejňovat.Proč né veřejně a nebo to nepotvrdili netuím - nemám důvod si vymejlet - pokud by to byl jen můj názor tak řeknu prostě nejedu a je to.Běhat kolem aut ? kdy ? hodně lidí přijede a večer a mají za sebou několik set Km a zalezou na pokoje aby přeili sobotu- příjde mi to e hodně z nich jede ze starých z povinnosti a z novejch ze zvědavosti - to svědčí i návtěvnost. Celé se to tu nějak pokazilo proč to na jednu stranu nevím a nechápu.Nevím ale na jiných clubech a srazech je to o něčem jiném.A ano dřív jsem byl nasranej e mi to nevylo - dnes mi to nějak neláká a a bych si dovolil říct e ztráta času a to mne mrzí - nějaké konflikty do atmosféry srazu netahám to s tím nemá nic společného ba naopak .
S dětmi jezdím sice rychle ale né tak aby lítali v autě jak nudle v bandě (malá musí být na kynedrilu a aspoŇ půl hodiny před,větí u to větinou zvládá i bez) - můu říct e jich je tak 10.-15. z toho bych mohl doloit tak 5.-7. co i SZ ale cením si jejich důvěry tak nebudu zveřejňovat.Proč né veřejně a nebo to nepotvrdili netuím - nemám důvod si vymejlet - pokud by to byl jen můj názor tak řeknu prostě nejedu a je to.Běhat kolem aut ? kdy ? hodně lidí přijede a večer a mají za sebou několik set Km a zalezou na pokoje aby přeili sobotu- příjde mi to e hodně z nich jede ze starých z povinnosti a z novejch ze zvědavosti - to svědčí i návtěvnost. Celé se to tu nějak pokazilo proč to na jednu stranu nevím a nechápu.Nevím ale na jiných clubech a srazech je to o něčem jiném.A ano dřív jsem byl nasranej e mi to nevylo - dnes mi to nějak neláká a a bych si dovolil říct e ztráta času a to mne mrzí - nějaké konflikty do atmosféry srazu netahám to s tím nemá nic společného ba naopak .
|
|
11.04.2016 16:09 -
Re: Srazy - obecně
|
2939970
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Jarda má pravdu v tom, e je to po tak dlouhý cestě skoro nemoný, zdret se dlouho do noci v hospodě. Ale já osobně bych nevyměnil za pokec v hospodě ani jeden kilometr z Liptovského srazu. Moc se mi spanilka i s návtěvama památek a zajímavostí líbila. Ta dlouhá spanilka nebyla únavná. Straně rád bych si podobný sraz zopakoval. Moná to letos vyjde.
Chápu taky, e kdy dětem nesedí jízda, tak je to problém. Třeba by se ale selo víc lidí, kterým dlouhá spanilka nevyhovuje. Ti by se mohli po krátký projíďce odtrhnout od kolony, vrátit se a zahřívat idle v hospodě. Nebo si dát náhradní (vlastní) program, ne ostatní spanilku dokončí. Je to jen o komunikaci.
Jarda má pravdu v tom, e je to po tak dlouhý cestě skoro nemoný, zdret se dlouho do noci v hospodě. Ale já osobně bych nevyměnil za pokec v hospodě ani jeden kilometr z Liptovského srazu. Moc se mi spanilka i s návtěvama památek a zajímavostí líbila. Ta dlouhá spanilka nebyla únavná. Straně rád bych si podobný sraz zopakoval. Moná to letos vyjde.
Chápu taky, e kdy dětem nesedí jízda, tak je to problém. Třeba by se ale selo víc lidí, kterým dlouhá spanilka nevyhovuje. Ti by se mohli po krátký projíďce odtrhnout od kolony, vrátit se a zahřívat idle v hospodě. Nebo si dát náhradní (vlastní) program, ne ostatní spanilku dokončí. Je to jen o komunikaci.
|
|
11.04.2016 18:46 -
Re: Srazy - obecně
|
2940015
|
|
Henry
|
|
|
Mám nápad. Co udělat CITROEN sraz ala "Mimoňské války". Místo spanilky budeme závodit a pálit gumy, ve volném čase si vzájemně prodávat doplňky a know how. Polonahé hostesky by určitě ocenily nae drahé poloviny. Po srazu budeme místo krás Slovenska prohlíet "nejrychlejí biturbo", nejlépe spálené gumy nebo stav získané hotovosti.
P.S. Vyzkouel jsem oboje, ale radi budu prohlíet krásy Slovenska.
Mám nápad. :-( Co udělat CITROEN sraz ala "Mimoňské války". :-o Místo spanilky budeme závodit a pálit gumy, :palec ve volném čase si vzájemně prodávat doplňky a know how.;-) Polonahé hostesky by určitě ocenily nae drahé poloviny. :-)) Po srazu budeme místo krás Slovenska prohlíet "nejrychlejí biturbo", nejlépe spálené gumy nebo stav získané hotovosti.:-))))
P.S. Vyzkouel jsem oboje, ale radi budu prohlíet krásy Slovenska.;-)
|
|
11.04.2016 19:15 -
Re: Srazy - obecně
|
2940024
|
|
máca
|
|
|
Tak já také k tomu něco řeknu. Jezdím na srazy od r.2009 a jezdím na ně ráda. Řídit mne baví take celý den v autě při poznávání krás mi přímo nabíjí baterky, včistím si tím hlavu a asi bych se na určitá místa třeba ani neodhodlala jet, protoe třeba o nich nevím. Nejsem sice u nejmladí, ale větinou jsme li spát, kd u servírky chtěly končit. Vechny srazy,které jsem absolvovala byly pro mne velkým přínosem jak v poznávání krás, tak i získávání cenných rad. Je na kadém, jak se rozhodne,zda pojede,či ne. V info o srazu si můe udělat obrázek, jak bude probíhat Velký dík patří vem organizátorům,protoe udělat sraz je velký rout času, nervů i peněz. Buďme rádi, e jetě vůbec Peter a ostatní ty srazy mají ochotu organizovat. Já u se těím na známé i neznámé tváře a krásy Slovenska.
Tak já také k tomu něco řeknu. Jezdím na srazy od r.2009 a jezdím na ně ráda. Řídit mne baví take celý den v autě při poznávání krás mi přímo nabíjí baterky, včistím si tím hlavu a asi bych se na určitá místa třeba ani neodhodlala jet, protoe třeba o nich nevím. Nejsem sice u nejmladí, ale větinou jsme li spát, kd u servírky chtěly končit. Vechny srazy,které jsem absolvovala byly pro mne velkým přínosem jak v poznávání krás, tak i získávání cenných rad. Je na kadém, jak se rozhodne,zda pojede,či ne. V info o srazu si můe udělat obrázek, jak bude probíhat Velký dík patří vem organizátorům,protoe udělat sraz je velký rout času, nervů i peněz. Buďme rádi, e jetě vůbec Peter a ostatní ty srazy mají ochotu organizovat. Já u se těím na známé i neznámé tváře a krásy Slovenska.
|
|
11.04.2016 19:31 -
Re: Srazy - obecně
|
2940027
|
|
jruze
|
|
|
Mikra napsal(a): Jarda má pravdu v tom, e je to po tak dlouhý cestě skoro nemoný, zdret se dlouho do noci v hospodě. Ale já osobně bych nevyměnil za pokec v hospodě ani jeden kilometr z Liptovského srazu. Moc se mi spanilka i s návtěvama památek a zajímavostí líbila. Ta dlouhá spanilka nebyla únavná. Straně rád bych si podobný sraz zopakoval. Moná to letos vyjde.
Chápu taky, e kdy dětem nesedí jízda, tak je to problém. Třeba by se ale selo víc lidí, kterým dlouhá spanilka nevyhovuje. Ti by se mohli po krátký projíďce odtrhnout od kolony, vrátit se a zahřívat idle v hospodě. Nebo si dát náhradní (vlastní) program, ne ostatní spanilku dokončí. Je to jen o komunikaci.
No kdy někdo něco vymyslí tak to holt absolvuji (prostě je to dané a jel jsem na ten sraz) ale je pravdou e by se mě dělat pro vechny a né pro maratonce,horolezce atd.. sám Jumep na jednu stranu řekne ,,stárneme" a na druhou stanu zorganizuje výstup na montevrest(nevím jak se to píe) xx lidí tam byla absolutně neschopná toto absolvovat a i s malími dětmi to bylo .... aco měli dělat (nebo by měli) ti ostatní? sedět na zadní části a koukat do bl.. a se po4.-5. hodinách vrátí a bude pokračovat program srazu? (tam ale přijeli vichni za zábavou pokecem atd... taď si vem e by tam zústal jeden dva lidi nebudou otrávení nebo opačně co kdyby jel na celodenní výlet Jumep s jednou dvěma posádkama bylo by to fér? Vím e zavděčit se vem je nemoné ale od toho se potom odvíjí počet na srazech (ten bych řek klesá ). Co vím tyhle ,,maratony" dříve nebyly a o to víc bylo soutěí, moností pokecu , monost grilovačky atd.. Mně by spí vyhovoval takovej kemp s chatkama + večer grlilovačka a nebo styl podlesí.Nebránil bych se ani tomuto programu ale pokud by byl sraz třeba 4.-6.dní kdy se vichni během dvou dnů vykecaj a věřím e potom i já klidně pojedu na jeden celej den na vejlet - takto je na to sedět v autě celej den málo času a není to sraz ale poznávací zájezd.Pojďme zorganizovat týdení sraz třeba v Chorvatsku je nas tu hodně kteří to tam znají a můeme soutěít po cestě, z toho týdne dva dny prokecáme , dva tři dny procestujeme atd.. A finančně to zas není taková katastrofa a kilometrově ? Na věčinu míst kde jsem byl jsem dojel na jednu nádr (sraz který kritizuji jsem na jednu nádr neodjel - najel jsem celkem 1300Km)
No kdy někdo něco vymyslí tak to holt absolvuji (prostě je to dané a jel jsem na ten sraz) ale je pravdou e by se mě dělat pro vechny a né pro maratonce,horolezce atd.. sám Jumep na jednu stranu řekne ,,stárneme" a na druhou stanu zorganizuje výstup na montevrest(nevím jak se to píe) :nevim xx lidí tam byla absolutně neschopná toto absolvovat a i s malími dětmi to bylo .... aco měli dělat (nebo by měli) ti ostatní? sedět na zadní části a koukat do bl.. a se po4.-5. hodinách vrátí a bude pokračovat program srazu? (tam ale přijeli vichni za zábavou pokecem atd... taď si vem e by tam zústal jeden dva lidi nebudou otrávení nebo opačně co kdyby jel na celodenní výlet Jumep s jednou dvěma posádkama bylo by to fér? Vím e zavděčit se vem je nemoné ale od toho se potom odvíjí počet na srazech (ten bych řek klesá ). Co vím tyhle ,,maratony" dříve nebyly a o to víc bylo soutěí, moností pokecu , monost grilovačky atd.. Mně by spí vyhovoval takovej kemp s chatkama + večer grlilovačka a nebo styl podlesí.Nebránil bych se ani tomuto programu ale pokud by byl sraz třeba 4.-6.dní kdy se vichni během dvou dnů vykecaj a věřím e potom i já klidně pojedu na jeden celej den na vejlet - takto je na to sedět v autě celej den málo času a není to sraz ale poznávací zájezd.Pojďme zorganizovat týdení sraz třeba v Chorvatsku je nas tu hodně kteří to tam znají a můeme soutěít po cestě, z toho týdne dva dny prokecáme , dva tři dny procestujeme atd.. A finančně to zas není taková katastrofa a kilometrově ? Na věčinu míst kde jsem byl jsem dojel na jednu nádr (sraz který kritizuji jsem na jednu nádr neodjel - najel jsem celkem 1300Km)
|
|
12.04.2016 14:42 -
Re: Srazy - obecně
|
2940259
|
|
PATaMAT
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 1300 |
|
|
Na c5 srazu jsem nikdy nebyl. Ty srazy co dělal Petr podle fotek paráda .... Ono kritizovat je velmi snadné, ale nic nikomu nebrání udělat sraz podle sebe. A kdy děti nesnáí jízdu v autě, no tak je nech doma u babiček ... Pokud má někdo nějaké výhrady, nebo návrhy co a jak, měl by to řeit osobně s Petrem a ne tu naříkat... Dělat něco pro skupinu lidí - co člověk to jiný názor ... je vdy velmi těké se zavděčit vem.
Na c5 srazu jsem nikdy nebyl. Ty srazy co dělal Petr podle fotek paráda .... Ono kritizovat je velmi snadné, ale nic nikomu nebrání udělat sraz podle sebe. A kdy děti nesnáí jízdu v autě, no tak je nech doma u babiček ... Pokud má někdo nějaké výhrady, nebo návrhy co a jak, měl by to řeit osobně s Petrem a ne tu naříkat... Dělat něco pro skupinu lidí - co člověk to jiný názor ... je vdy velmi těké se zavděčit vem.
|
|
12.04.2016 16:47 -
Re: Srazy - obecně
|
2940330
|
|
alx
|
Město: Hostovlice, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 204k (150kW) Tourer | Počet příspěvků: 1278 |
|
|
jruze napsal(a): No kdy někdo něco vymyslí tak to holt absolvuji (prostě je to dané a jel jsem na ten sraz) ale je pravdou e by se mě dělat pro vechny a né pro maratonce,horolezce atd.. sám Jumep na jednu stranu řekne ,,stárneme" a na druhou stanu zorganizuje výstup na montevrest(nevím jak se to píe) xx lidí tam byla absolutně neschopná toto absolvovat a i s malími dětmi to bylo .... aco měli dělat (nebo by měli) ti ostatní? sedět na zadní části a koukat do bl.. a se po4.-5. hodinách vrátí a bude pokračovat program srazu? (tam ale přijeli vichni za zábavou pokecem atd... taď si vem e by tam zústal jeden dva lidi nebudou otrávení nebo opačně co kdyby jel na celodenní výlet Jumep s jednou dvěma posádkama bylo by to fér? Vím e zavděčit se vem je nemoné ale od toho se potom odvíjí počet na srazech (ten bych řek klesá ). Co vím tyhle ,,maratony" dříve nebyly a o to víc bylo soutěí, moností pokecu , monost grilovačky atd.. Mně by spí vyhovoval takovej kemp s chatkama + večer grlilovačka a nebo styl podlesí.Nebránil bych se ani tomuto programu ale pokud by byl sraz třeba 4.-6.dní kdy se vichni během dvou dnů vykecaj a věřím e potom i já klidně pojedu na jeden celej den na vejlet - takto je na to sedět v autě celej den málo času a není to sraz ale poznávací zájezd.Pojďme zorganizovat týdení sraz třeba v Chorvatsku je nas tu hodně kteří to tam znají a můeme soutěít po cestě, z toho týdne dva dny prokecáme , dva tři dny procestujeme atd.. A finančně to zas není taková katastrofa a kilometrově ? Na věčinu míst kde jsem byl jsem dojel na jednu nádr (sraz který kritizuji jsem na jednu nádr neodjel - najel jsem celkem 1300Km)
Jardo, zkus uz byt trochu konstruktivnejsi a porad dokola tu nebrec ze se ti sraz nezda. Uz jsi to tu psal nekolikrat, nekolikrat ti vetsina sdelila svuj nazor, at uz s tebou souhlasila ci nikoliv, takze myslim ze neni potreba to tu porad omylat dokola.
Zivot je otazkou volby, pokud se ti program nelibi, nemusis jezdit, stejne tak jako mnozi, kterym se program libi a prijedou. Pokud i presto chces prijet a s lidmi se videt, nemusis se zucastnit programu jako takoveho, nic neni povinne!
A jak uz zde bylo napsano, kritizovat umi kazdy, ale chopit se toho a neco udelat to uz tak jednoduche neni ze?
Takze pokud mas predstavu o jine podobe srazu, je potreba pro to neco udelat a nechat na tom trochu "sadla". Peter Ti nabidl pomoc pri zorganizovani, tak v cem je problem? Urcite to bude lepsi a prinosnejsi, nez hanit praci nekoho jineho, budme radi, ze tu vubec nekdo je, kdo je ochoten srazy poradat !!
Sakra Jardo vzpamatuj se uz
Jardo, zkus uz byt trochu konstruktivnejsi a porad dokola tu nebrec ze se ti sraz nezda. Uz jsi to tu psal nekolikrat, nekolikrat ti vetsina sdelila svuj nazor, at uz s tebou souhlasila ci nikoliv, takze myslim ze neni potreba to tu porad omylat dokola.
Zivot je otazkou volby, pokud se ti program nelibi, nemusis jezdit, stejne tak jako mnozi, kterym se program libi a prijedou. Pokud i presto chces prijet a s lidmi se videt, nemusis se zucastnit programu jako takoveho, nic neni povinne!
A jak uz zde bylo napsano, kritizovat umi kazdy, ale chopit se toho a neco udelat to uz tak jednoduche neni ze?
Takze pokud mas predstavu o jine podobe srazu, je potreba pro to neco udelat a nechat na tom trochu "sadla". Peter Ti nabidl pomoc pri zorganizovani, tak v cem je problem? Urcite to bude lepsi a prinosnejsi, nez hanit praci nekoho jineho, budme radi, ze tu vubec nekdo je, kdo je ochoten srazy poradat !!
Sakra Jardo vzpamatuj se uz :-((((
|
|
12.04.2016 17:58 -
Re: Srazy - obecně
|
2940335
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
Máca, PataMat a alx, naprostý souhlas.
Kdy jsem výe psal, aby udělal sraz podle svých představ, nebo napsal nějaký nápad ke srazům, vyvolával jsem konflikt, nebylo vysvětleno ani v SZ, potom návrh o Chorvatsku, tak u tomu vůbec nerozumím, .
Nechci prudit, ale jestli se to sem nehodí, nebo je v tom náznak provokace, omlouvám se a prosim o smazání, ale beru to tak, e buď chci jet, nebo nechci, nic mezi tím bohuél není, kdy se mi program nelíbí, napíu nejví jednou, nejedu a dál neřeim.
Máca, PataMat a alx, naprostý souhlas. :palec
Kdy jsem výe psal, aby udělal sraz podle svých představ, nebo napsal nějaký nápad ke srazům, vyvolával jsem konflikt, nebylo vysvětleno ani v SZ, potom návrh o Chorvatsku, tak u tomu vůbec nerozumím, . :nevim
Nechci prudit, ale jestli se to sem nehodí, nebo je v tom náznak provokace, omlouvám se a prosim o smazání, ale beru to tak, e buď chci jet, nebo nechci, nic mezi tím bohuél není, kdy se mi program nelíbí, napíu nejví jednou, nejedu a dál neřeim. :-((((
|
|
12.04.2016 18:59 -
Re: Srazy - obecně
|
2940368
|
|
krocan
|
Město: Fryčovice, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi Exlusive Break | Počet příspěvků: 216 |
|
|
Co se týče srazu, na ádném jsem jetě nebyl - moje chyba. Jinak bych rád poprosil část diskutujících, nerozbíjejte tento klub. Pokud někoho zaenete do kouta, bude kopat. Trocha empatie by nekodila. J.
Co se týče srazu, na ádném jsem jetě nebyl - moje chyba. Jinak bych rád poprosil část diskutujících, nerozbíjejte tento klub. Pokud někoho zaenete do kouta, bude kopat. Trocha empatie by nekodila. J.
|
|
| |
|
|