tief
|
20.03.2009 16:30 -
Re: Problém s motorem - 2.0i 16V s LPG
|
|

|
Limax napsal(a): No, moc těmhle věcem nerozumím, ale v diskusi "Porucha katalyzátoru" popisují (aspoň podle mně) stejný problém:
"Po nastartování, hlavně v zimě, běí motor na 3 válce, po přidání plynu na 4. Ukáe se na displeji porucha katalyzátoru. Po ujetí pár km a znovu nastartování porucha zmizí."
"Tak nakonec se podařilo problém odstranit. Pomohlo vyčitění "vnitřku" motoru speciální chemií přidanou do motorového oleje (po ujetí určitého počtu km se musí olej vyměnit) v kombinaci s obdobnou chemií přidanou do benzínu. Dokonce zmizelo i pocukávání motoru okolo dvou tisíc otáček, které zde u také bylo někde diskutované."
S autem se sice snaím jezdit 2 nádre LPG na 1 benzínu, ale nevím jak to provozoval předchozí majitel. Jestli jezdil pořád jenom na plyn, tak to můe být vevnitř dost zasviněný. Chtěl bych vědět co si myslíte o té dekarbonizaci jak jsem to popisoval (vodou). I kdyby to nepomohlo, můe to i ukodit? Jinak auto u bylo na prohlídce a diagnostika nic neřekla.
Uskodit by to nemalo. Co sa tyka hore uvedenej diskusie na 99% stacilo aby majitel nechal vycistit vstrekovace u specializovanej firmy ... Uz som videl zversky system ktory na vstrekovanie plynu pouzival benzinove vstrekovace a tie
potom umieraju za chodu ... |
| |
| |