Limax
|
20.03.2009 14:33 -
Re: Problém s motorem - 2.0i 16V s LPG
|
|

|
tief napsal(a): Rozhodne ti to nevyriesi problem ktory mas ... u teba to vyzera bud na netesnost v system alebo skorej na nespravne zapalovanie/davkovanie zmesi.
Spravny postup je prestat jazdit na plyn ( vypni uplne LPG ), vyries vsetky problem pri jazde na benzin
a potom nechaj nastavit a skontrolovat plyn.
No, moc těmhle věcem nerozumím, ale v diskusi "Porucha katalyzátoru" popisují (aspoň podle mně) stejný problém:
"Po nastartování, hlavně v zimě, běí motor na 3 válce, po přidání plynu na 4. Ukáe se na displeji porucha katalyzátoru. Po ujetí pár km a znovu nastartování porucha zmizí."
"Tak nakonec se podařilo problém odstranit. Pomohlo vyčitění "vnitřku" motoru speciální chemií přidanou do motorového oleje (po ujetí určitého počtu km se musí olej vyměnit) v kombinaci s obdobnou chemií přidanou do benzínu. Dokonce zmizelo i pocukávání motoru okolo dvou tisíc otáček, které zde u také bylo někde diskutované."
S autem se sice snaím jezdit 2 nádre LPG na 1 benzínu, ale nevím jak to provozoval předchozí majitel. Jestli jezdil pořád jenom na plyn, tak to můe být vevnitř dost zasviněný. Chtěl bych vědět co si myslíte o té dekarbonizaci jak jsem to popisoval (vodou). I kdyby to nepomohlo, můe to i ukodit? Jinak auto u bylo na prohlídce a diagnostika nic neřekla. |
| |
| |