Darja
|
07.02.2009 13:19 -
Citroën mění image
|
|

|
Začíná to novým logem, je oblejí, u to nejsou dva ostré ípy, no spí to vypada jako moderní bumerangy. Je to cílem ukázat jejich Créative Technologie. Stejně jako nápis citroën se mění, linky jsou oblejí, působí nově, ale na konzervativní citroën a moc hravě.

Stejně tak jako hodlají mít nové vztahy s jejich zákazníky. Inu mluví jen o vztahu v prodejnách, dokonce hodlají udělat Bussines oddělení. Mám z toho pocit, e se zase zapomíná na nás, stávající 
Pak mluví o ikorých nabídkách vozidel (odkud je vykrtnuta vlajkové loď, C6, které se přestane v Čechách prodávat, stejně jako prcek C2)
A podobně, uvidíme, jak se to vyvine 
Link na předváděcí video .link.
P.S. K tolik omýlanému konceptu DS. Ano, existuje koncept Citroënu, ale rozhodně nevypadá jako ty příerné virtuál tuningy původního citroënu DS. upoutávka na koncept DS3 je zde (v četině) .link.
DS zamená Different Spirit, a pochybuju, e má navázat designové dílo Flaminio Bertoniho a má být pokračováním nové řady, u jen proto, e z dálky přípomíná (alespoň mě) novou fábii.
Foto k nahlédnutí zde .link. . Ale přijde mi divné,e zrovna citroen, co dělá cavyky s utajněním nově vyráběných aut, by si nechal takhle něco prozradit |
| |
| |