RimmerCZ
|
17.05.2024 13:18 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
|

|
Ja jsem mel trilitra, takze predek byl tezsi, ale pistnice jsem menil ve 160. Koule v cce 250, po vymene to bylo dost poznat, zaroven s tim byly uhnite trubky k zadnim pistnicim. U tech prevodovek je to loterie. Jestli to jezdilo treba hodne po dalnici tak je to lepsi nez kdyz to jezdilo po spis po meste, kde dochazi k mnohem castejsimu razeni v prepoctu na kilometr. Nejhorsi co muze byt by asi bylo, kdyby se pri razeni zvedaly otacky. To znamena, ze prokluzuji lamely a timpadem budou trochu nebo vic spalene. Pokud je razeni spise vice znatelne bez zvyseni otacek, proste radi lehce tvrdeji, tak to bude asi proste opotrebeny hydroblok. To poznas taky, ze za studena radi lepe a jemneji nez za tepla - neutika pres ty pistky tolik tlaku. Ten stoji kolem 25 novy, coz neni az tak hrozne a da se vymenit na aute no. Proplach bych vubec nedelal u prevodovky, kde nemusel byt nikdy meneny olej a delal bych jen castecnou vymena tech 3.5l oleje treba pokazde pri motorovem oleji. Tech 3.5l JW3324 oleje v materialu vyjde lehce pres 1000korun, takze to v podstate pri vymene oleje "skoro" nepoznas na cene. Tak GL pri hledani |
| |
| |