Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: Koupě Citroenu C5
michalf
17.05.2024 11:15 - Re: Koupě Citroenu C5
Za?iato?n?k
RimmerCZ napsal(a):
Pokud jeste nebyly menene predni pistnice tak na ne brzy prijde, koule vydrzi pres 200 ale o moc vic uz ne, hlavne pokud chces aby to perovalo jak nove no.


Když jsem se u svého stávajícího auta ptal v 200 000 km na generálku hydrauliky (tj. i výměnu koulí), jak údajně předepisuje výrobce, tak mi bylo řečeno, že to běžně nebývá potřeba a pokud nepozoruju nějaký vyložený problém, mám to nechat plavat. Auto teď má 300 000 km, s hydraulikou žádný problém nebyl. Auto už nejspíš nepéruje jak nové, ale pořád je to výrazný rozdíl oproti "běžným" autům na pružinách. Auto mám od r. 2015 (172 000 km) a za celou dobu se na jedné zadní pístnici asi dvakrát náhodně při prohlídkách objevila kapka oleje. Jednou už byla plánována oprava, ale po dovezení do servisu byla pístnice zase suchá, tak od opravy mechanik upustil. Jednou někdy při cca 250 000 km bylo dolito nějaké menší množství oleje kvůli vrzajícímu řízení při otáčení volantem na místě. Jinak nikdy nic. Prostě po zkušenostech s C5II z hydrauliky nemám obavy. Leda by se C5III v tomto ohledu nějak významně lišila.


RimmerCZ napsal(a):
Rozvodak by uz mel byt vymeneny, protoze tam je tusim interval max. 10 let, to si pozjistuj.


Jasně, s výměnou rozvodů počítám 100%.


RimmerCZ napsal(a):
Taky bych se snazil zjistit, jestli byl vubec kdy meneny olej v automatu. Stav prevodovky musis zkontrolovat i po poradnem prohrati, protoze vychozeny hydroblok v AT se vic projevi kdyz je horky a tim padem i ridsi olej. Takze zkusebni jizda aspon tech 20km minimalne, uz kvuli te prevodovce.


Pokud se dá věřit záznamům z Cebie, tak nikdy . A mám neblahé tušení, že u podobně starých aut s podobným nájezdem to většinou nebude jiné. S hrůzou pročítám téma .link. - nakonec bych i skousl nutnost repase hydrobloku (u podobného manuálního auta bych nejspíš stejně nechával vyměnit setrvačník, což by vyšlo cenově srovnatelně), ale nejsem si jistý, jaké další škody můžu čekat jako důsledek toho dlouho neměněného oleje.

Každopádně díky za všechny tipy. V mezičase se objevil i jiný kandidát, 2014, ~150 000 km, ke kterému se teď spíš kloním, právě kvůli tomu nižšímu nájezdu, tj. nižší pravděpodobnosti problémů s automatem. (Je to 2.0 HDi 101 kW, to výše odkazované je 120 kW - netuším, jestli to z hlediska problémů s AP může hrát roli.)

  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  
Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator