Bobr53
|
04.02.2022 23:31 -
Re: Řídící ventil seřízení vačkového hřídele / C5 II 2.0i 16v
|
|

|
Ahoj kolegové,
vloudím se do tohoto tématu s benzinovým 1,6 THP 115kW/156HP, je to sice jiný motor, ale problém můe být podobný 
Po provedení kompletní GO motor lape ve vech reimech jízdy báječně, jen se nemohu zbavit jednoho problému. Po nastartování a rozjezdu vyskočí cca do 2 km jízdy chyba P0016 - nesoulad otáček sací vačky s klikou, tato chyba vyskočí převáně při dojezdu k nějaké křiovatce, kdy uberu otáčky - po této chybě PCM zablokuje časování sací vačky. Stačí vak znovu nastartovat a potom u po celý den tato chyba nevyskočí, grafy časování vačky jedou jako podle kopíráku - viz graf správného chodu motoru při výjezdu na 10 km kopec na tempomat i klasickou jízdu. A zase druhý den znovu P0016. 
Vyměnil jsem čidlo otáček sací vačky, týden byl klid, ale pak se chyba P0016 začala opět prosazovat. Poradíte? |
| |
| |