Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: Řídící ventil seřízení vačkového hřídele / C5 II 2.0i 16v
Bobr53
04.02.2022 23:31 - Re: Řídící ventil seřízení vačkového hřídele / C5 II 2.0i 16v
U??vate?
Ahoj kolegové,
vloudím se do tohoto tématu s benzinovým 1,6 THP 115kW/156HP, je to sice jiný motor, ale problém může být podobný
Po provedení kompletní GO motor šlape ve všech režimech jízdy báječně, jen se nemohu zbavit jednoho problému. Po nastartování a rozjezdu vyskočí cca do 2 km jízdy chyba P0016 - nesoulad otáček sací vačky s klikou, tato chyba vyskočí převážně při dojezdu k nějaké křižovatce, když uberu otáčky - po této chybě PCM zablokuje časování sací vačky. Stačí však znovu nastartovat a potom už po celý den tato chyba nevyskočí, grafy časování vačky jedou jako podle kopíráku - viz graf správného chodu motoru při výjezdu na 10 km kopec na tempomat i klasickou jízdu. Až zase druhý den znovu P0016.
Vyměnil jsem čidlo otáček sací vačky, týden byl klid, ale pak se chyba P0016 začala opět prosazovat. Poradíte?

  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  
Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator