
|
Carlík napsal(a): To je celkem normalni stav, neco zustane v motoru a neco ve vymeniku topeni a taky neco v trubkach. Ja z 11.5 litru dostal ven cca 6 litru u RHH 2.0HDi 120kW. Pokud to chces mit poradne je dobre to delat v lete, kdyz je teplo, ja to osobne na svych autech delam, ze to jak je teplo a nehrozi mrazy vypustim, naleju destilku, tyden treba pojezdim, zase vyleju, zase destilku, projedu to, vyleju a uz davam mix destilka nemrzka a davam modrozelenou uz. Pac jsem nazoru, ze kdyby bylo nekdy treba nouzove dolivat tak tu cirou PSA na benzince nekoupim, kdezto modrozelenou ano.
Jsi si jistý, že tou modrozelenou děláš dobře? Nebylo by lepší, které specifikaci odpovídá tomu, co tam máš mít a nalévat podle toho?
V příloze takové drobné info. Vím, že to není PSA značení, ale věřím, že to překousnete. 
Edit: Jinak já si do auta leji tohle. Bezbarvé to není a věřím, že to tam patří. .link.
A hned u toho je psáno, že to odpovídá specifikaci G12/G12+, kterou koupíš kdekoliv. Tak v případě nutnosti bych koupil cokoliv, co odpovídá G12-G13 a nalil to tam. Dle tabulky kompatibility, by to mělo být OK.
Ale lít tam prehistorickou nemrzku G11? No nevím... |