Hanz 397
|
28.12.2020 10:03 -
Re: Automatická převodovka v 1.6 a 2.0 - porovnání
|
|

|
RimmerCZ napsal(a): Mam doma oboje, v C4 2013 to mame. Jako kdyz to clovek nehoni a neocekava nejake rychle razeni, zbrkle vyjezdy z krizovatek atp, tak se to da. Je to proste pro beznou klidnou jizdu. Jedine co mi trosku vadi proti klasickemu automatu je to, ze to proste pri razeni ubira plyn stejne jak kdyz radis v manualu. Ztrati na chvili tah, takze se proste houpes dopredu a dozadu kdyz radi, protoze v realu radi o trochu pomaleji, nez bys radil rucne. Oproti mojemu automatu v C5 je fajn, ze to ma padla pod volantem na razeni a vlastne na te prevodovce nejsou ztraty. Nema hydromenic, takze nezvysuje spotrebu. Jestli bych si mel vybrat dneska mezi manualem a tim robotem, tak asi toho robota. Porad lepsi, nez radit rucne, to uz mam za sebou 
K robotu: my ho máme v C4 Picassu. Nechtěl jsem to, ale přítelkyni se líbila barva auta a motorizace (2,0i)...
Ze začátku jsem tomu nemohl přijít na chu, ale po tom, co jsem udělal nově kalibraci spojky (musel jsem ji dělat u několikrát, protoe enská s tím jezdí větinou po městě, take se naučí fakt nesmysly), tak se na to dá s trochu přivřeným okem zvyknout. Co se týče komfortu řazení, kdy je na provozní teplotě, tak o něm při klidné jízdě nevím, kdy prolápnu kickdown, tak si s meziplynem podřadí třeba o tři stupně (co hydroautomat v C5 nikdy neuměl) a kdy ho přidrím pod krkem, tak dokáe řadit třeba v 6000 ot/min a dělá to bez spojky... Jsou to sice extrémy a docela sluný tosy, ale jede to fakt hezky. Take za mě bych asi robota úplně neodsuzoval. Jen je potřeba pohlídat si pár věcí... Nenaučit ho zbytečně nechat prokluzovat spojku, pohlídat si pomalý průjezd křiovatkou, kdy se jede krokem, ale robot nezařadí 1° a drí to právě přes prokluz spojky na dvojku a podobně... |
| |
| |