| |  |
 | Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: jruze |  |
63zdenda
|
19.10.2020 21:22 -
Re: jruze
|
|

|
Hele, v inzerci jsi psal motor ok, hydraulika ok, nápravy a podvozek ok, e něco chybí a co je patně po telefonátu s tebou ani zmínka, na nic jsi neupozornil, jetě jsem tě ádal, a ve před prodejem zkontroluje, koukne na fap, podle stavu vyčistit nebo nechat, při dalim hovoru jsi řekl, e je ve ok i fap, komu jinému bych měl proboha věřit, kdy ne klubovému servisáku, který jezdí prohlíet auta před koupí, já jsem jenom laik, patné vztahy sme spolu neměly, tudí byla velikánská důvěra, e si nedovolí mě podrazit.