 | Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: jruze |  |
jruze
|
16.10.2020 17:18 -
Re: jruze
|
|

|
Rio11 napsal(a): Proč si to kupoval kdy je to tak patné ? Sis to neprověřil a nezkontroloval ?
No protoe to jezdilo +- za est litrů(spotřeba la za dobu co s tím jezdil la jetě dolů - se patným vstřikem) , přední ostřik ostřikoval(ale byl tam nějak zbastlenej u tak koupeno),protoe tam chyběly některé dekly které nejsou standartně výbavou (pod motorem ano - neveel se do limuzíny( a kdy jsem auto kupoval tak tam nebyl- sehnal jsem a nenamontoval),na motoru ano , na světlometu na některých není standartně, na baterce není standartně), převodovka občas nepatrně cukla při podřazování - nahoru řadila bez problému a čistě, olej neubýval-nepřibýval, startovalo na otočku,auto najelo od začátku roku max 5000Km - měli to za poslední čtyři měsíce půjčeno tři zákazníci po dobu opravy (nikdo si nestěoval a nekomentoval ádný problém, snímač teploty nafty byl jen v diagnostice jen jako koherence= ádný vliv na jízdní vlastnosti) auto absolvovalo duben- květen několik jízd Praha-Veselí při stěhování = bez jakýchkoli problémů . Zadní ostřik jsem neopravoval z důvodu pozdějí vyměně celého spojleru (dodán jiný v barvě a bez pokození laku), EGR byl zaslepen ale je funkční, o patných tyčkách jsem nevěděl a po info e jsou KO dodány nové, o ádné závadě motoru jsem nevěděl a ničím se neprojevoval ádný problém (krom snímače teploty paliva - informace o tomto byla odemne ) árovka deního svícení byla vyměněna za starí funkční nevydrela (novou jsem neměl). Cena X7 79000,- není přemrtěná = za tu se prodávají i C5II , motor se dá zničit za pár minut ( i ten který je v perfektním stavu, vstřik takté ) tím nechci říct e to Zdenda udělal úmyslně ale prostě se to stalo - proto jsem dodal jiný = e patně vypadal neznamená e je patný- je z havarovaného auta na motoru cyběly vačky(ty má na původním) , vstřiky čerpadlo a vývěva (siemes by na to nepasoval a motor byl koupen bez)= lo o blok.písty a hlavu která to podle mne při upadnutí ventylu odnese (jestli upadl ventyl tak to se můe stát kdykoli a bez předelého varování) vstřik varovat můe a také se dá odepsat během pár minut třeba patnou naftou (netvrdím e tomu tak je - jen e to auto jezdilo +- za 6l/100Km = vadný vstřik by asi neměl takovou spotřebu).Mimoto proběhlo několik telefonátů e spotřeba jetě klesla,převodovka řadila dobře. Původní předání mělo být u Zdendy v práci potom změna e u něj doma. O nějakých problémech nebyla zmíňka a do problému s motorem(krom konzultace s EGR a vypnuté ruční brzdě - ale s tím e to funguje a 5. dveřích které začaly zlobit - měli by stačit jen nastavit) Oprava mohla proběhnout u mne a nestálo by to vác jak deset. |
| |
| |