
|
jruze napsal(a): Auto po výměně oleje a cesta k tobě (něco přes 200Km)= olej jak píe jsi kontroloval a byl OK ? Při diagnostice u tvého servisáka a kontrole hladiny oleje byl na OK nikoli přes tak nevím.Pokud by se ,,posral" vstřik propálí se píst nikoli upadne ventyl.(do vstřiku nemělo co jiného pratit aby ho tak pokodil proto si myslím e upadl ventyl) No u mne to nebaví - pole mi e já útočím na tvou peněenku a e jsem uboák (to mi příjde spí opačně) no tak to uděláme jinak = uveď auto do původního stavu = tak aby jelo a já ho odkoupím zpět za cenu kterou jsi mi za něj zaplatil( odkup havarovaného biturba aukční cena 42000 + doplatek 40000 = celková cena 82000).To je asi fér nebo není ? Ty tyčky a spojler měnit nemusí.
Čeho ty má dost, já mám u tebe dost, po umření motoru jsem se po vystydnutí na olej díval, bylo ho nad maximem, kdy jsem ti volal, říkal jsem ti to, servisáka ádného nevlastnim, proto není můj, ale opravuje auto, ve jsi měl dovézt, nevím proč počítá km, motor jsi měl dovézt pondělí nebo středu, ve čtvrtek jsem volal, slíbyl jsi ho přivézt v pátek ve 13 hod, 14,30 jsem ti volal kde jsi, opravoval jsi nějaké auto, po mém naléhání jsi přijel v 19 hod, mezi tím jsem musel jet do Lípy pro manelku, kterou jsem kvůly tobě poslal autobusem, abych jí i s nákupem odvezl domů a jel zpět, najeto 126km, zbytečně, ani jsi nedal vědět, e přijede o 6 hodin dýl.
U těch tvých pohádek mám opravdu dost, kope kolem ale k problému se nepostaví a jestly to je útok na mou peněenku, to si opravdu stále myslím, co také jiného, kdy jsem v tom za 35 tis,kč.
Ale jetě jednou si to shrňme- auto které jsi měl na klubu v inzerátech, bylo motor ok, podvozek a nápravy ok, automatická převodovka měněna s malým nájezdem.
Kdy jsi auto přivezl, po pár dnech kdy jsem přijel ze sluby, zjitěno e chybý spodní kryt motoru i s lyinkou, vrchní kryt motoru, kryt nad světlem a kryt baterie, auto jsme s manelkou vykydaly, sedačky propálené od cigaret, jízda zjitěno pro mě laika podivné chování jak motoru, tak zvlátní řazení, jel jsem ke klubovému servisáku na diagnostiku a zkuební jízdu, cukání motoru a mokry vstřik č.3 potvrzen, robot také řadí zvlátnim způsobem, po otevření zjitěn zaslepený EGR, patný snímač teploty nafty, diagnostika podle hodnot odhalila zaslepený EGR, potvrzeny zkuební jízdou zadní tyčky stabilizátoru, nesvítící světlo denního svícení, hrozným způsobem vyusovaná barva s lakem ze zadního límce pátých dveří a nedovírá elektrický zámek pátých dveří, po telefonátu s tebou slíbená náprava, e o těchto problémech ví a ve přiveze, co nemá dá z mého biturba, jediné jsi nevěděl o tyčkách, je to divné, jeliko jsem po tobě chtěl, a celé auto prohlídne, koukne na stav fapu a dá vědět výsledek této kontroly, pak jsi volal, e je ve v pořádku, víc křiálové to být nemůe, no a pak nastal problém s umřením motoru, od toho jsi nejprve dal vůbec ruce pryč, pak jsi slíbyl přivézt jiný motor, celý motor jsi samozřejmě nedovezl, to co jsi přivezl mi dva servisáci potvrdily, e se propadly hanbou někomu něco takového daly, proto jsem sehnal jiný, s jasnou historii, pak jsem ti volal, e a mi poveze ten scházející material, e si ten svůj motor můe odvézt, tvá odpověď mě dostala do kolen, klidně ho vyhoď, asi ten motor tak křiálovej také není, e?
A jak by sis představoval vrácení auta do původního stavu, jako e těch 35 tis.kč do toho vrazim a pak ti ho vrátim, jse normální, nebouchl ses do hlavy?
Já u jsem smířen s tím, e od tebe neuvydím ani korunu, jsem prostě důvěřivej vůl, ale tady sis asi opravdu podepsal svůj ortel, aspoň podle počtů SZ co dostávám, jedno ti ale slýbim, pokud bude někdy prodávat nedejboe nějaké auto, určitě tě doporučim jako férového co nikdy nezklame. |