 | Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: jruze |  |
jruze
|
12.10.2020 22:23 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
|

|
63zdenda napsal(a): A to chce říct,e po STK jsi dal záslepku na EGR zpět a vezl to na prodej,není to divný,ani si nepátrali po tom,e to eně dvakrát chcíplo.
Na tyčky stejně jako mokrý vstřik mě upozornil Hanz,není to můj pocit.
Dále ti moná napovim,od plné nádre nájezd 500km,dojezd 480km,spotřeba 5,7l, ale v nádri čtvrtka,kam se poděla nafta z nádre,olej podle měrky nad maximem,před tím na merce mezi riskama,myslí e patný vstřik nemůe odpálit ve pod sebou,jak je tady často popisované?
Auto po výměně oleje a cesta k tobě (něco přes 200Km)= olej jak píe jsi kontroloval a byl OK ? Při diagnostice u tvého servisáka a kontrole hladiny oleje byl na OK nikoli přes tak nevím.Pokud by se ,,posral" vstřik propálí se píst nikoli upadne ventyl.(do vstřiku nemělo co jiného pratit aby ho tak pokodil proto si myslím e upadl ventyl) No u mne to nebaví - pole mi e já útočím na tvou peněenku a e jsem uboák (to mi příjde spí opačně) no tak to uděláme jinak = uveď auto do původního stavu = tak aby jelo a já ho odkoupím zpět za cenu kterou jsi mi za něj zaplatil( odkup havarovaného biturba aukční cena 42000 + doplatek 40000 = celková cena 82000).To je asi fér nebo není ? Ty tyčky a spojler měnit nemusí. |
| |
| |