
|
63zdenda napsal(a): Chtěl bych se s vami podělit o mou zkuenost s koupí vozu C5 od místního mistra servisáka.
Zatím nebudu podrobně popisovat výměnu bouraného biturba za 2l automat, kdy jsem 2dny s manelkou ztrávil očistou, abych věděl, e to je auto.
Po koupi, kdy jsem nebyl u předání, byl jsem ve slubě, jsem si při jízdě viml, e motor pocukává, občas lítají otáčky a robot neví, zda přeřadit, či ne, jsem zajel na prohlídku k jinému místnímu servisákovi, kde se ve potvrdilo, jako by prokluzovala spojka, auto bylo čerstvě po STK, prý, dále diagnostika odhalila zaslepený EGR, nějak mi to zavání, e by s tímto nechaly auto projít, dále v závadách snímač teploty nafty, nesvítící jedno světlo denního svícení, mokrý vstřik č.3, motor od palivového čerpadla mokrý a dolů na převodovku,při předjídění kouří, chybějící plasty.
Po domluvě s majitelem slíbená náprava, e dodá, ne prodá, spodní plast motoru i plastovým páskem pod ním, plast na motor, plast na akumulátor a na světlo, snímač teploty nafty, árovku denního svícení, elektriku na tané a výměnu mých alu kol.
Dále po ujetí 500km motor umřel, zjitěno na místě jiným servisákem, e po vyndání onoho vstřiku č.3 dostal ze spodu řádně nafackováno, slíben jiný motor, přivezen se zpoděním 6hodin motor na dva díly, vybrané vačky, osazení po nich vydřeno, stáří ani nájezd neznám, orezlý, sehnal jsem jiný, s jasnou historii a nájezdem, nicméně majitel nechce na nic slyet, o nějaké penění náhradě, měl jsem vyslyet rad a nechat mu auto odtáhnout, vdy má přece nějakou povinnost, nehledě na slunost a fér jednání, vdy jsem si myslel, e sme tady jedna rodina a kdy tady někomu věřit, tak komu jinému ne servisákům.
Chtěl bych znát vae názory k tomuto dlouhému slohu, který je stále jenom ve zkratce, třeba i formou SZ.
Tak teď já.
Auto normálně jezdilo (několik svědkú bych asi doloil) Převodovka řadila normálně.(mohl by potvrdit jeden zájemce se kterým byla provedena asi před měsícem zkuební jízda zhruba 10-15 Km a auto od té doby najelo asi 200Km) Auto (biturbo) jsem koupil (po dohodě) za aukční cenu s doplatkem 40000,- (tak jak jsme se dohodli)také jsme se dohodli na slevě (8000,- s prodejní ceny 90000,- kterou jsem chtěl + dodání spojleru pátých dveří(cena spojleru v Citroenu 25000,- má cena 2000,-) a stabilizačních tyček z. nápravy cena 1000,-) ostatní díly dodám - dalí sleva z aukčí ceny jsou výměna kol a kabelá k tanému. Motor který jsem dodal byl bez vaček,čerpadla a vývěvy(tento motor jsem dříve zakoupil kvúli jinému potkanému motoru a slyel jsem ho běet před koupí= take je OK - jen mi leel v dílně)- ten motor jsem koupi za 10000,- a po této události jsem ho dal protoe z mne neznámého důvodu zřejmě upadl ventil a ta oprava by byla nerentabilní take stačilo přestrojit díly(vačky,vývěva,čerpadlo) . Nabídl jsem e tuto opravu provedu - nabídka byla odmítnuta.Pokud se jedná o zaslepený EGR = manelka jela koupit něco co se nevelo do limuzíny tak jsem (asi po měsíci auto nastartoval a auto mi dvakrát posobě zhaslo (zřejmě spadlá nafta) s příznakem chyby EGR tak jsem projistotu zaslepil = EGR je funkční = můe potvrdit Zdenda který po konzultaci semnou záslepku odstranil.Co se motoru stalo nevím=olej neral spotřeba +- 6l/100Km.Koupené biturbo za aukční cenu(totáka) : zadní brzdy a destičky na výměnu,zlobí tlačítka na volantu,nefunkční vyhřívání sedačky řidiče,kaz na displeji a dalí ,havarovaná zadní část vozu+ hnutý nosník(cena dílů k opravě dle rozpočtu bez práce 116000,- )podle pojiovny - 50% = 58000,- (takto to počítá pojiovna při pouití starích dílů) + lak + práce) |