 | Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: dojmy z STK |  |
Tony_Z
|
15.01.2020 13:09 -
Re: dojmy z STK
|
|

|
lake napsal(a): Tony, pokud tě zajímají limity u nafáků starího data výroby, najde to taky ve vyhláce 2011/2018. V příloze č. 1. je to druhá část bodu 8.2.2.2. Původně jsem to zde nezkopíroval, páč se na tohle nikdo neptal. Tady to je:
---------------------------------
8.2.2.2.1.2
Pokud výrobce vozidla kategorie M nebo N s pohonem na motorovou naftu nebo s duálním pohonem nestanoví hodnoty součinitele absorpce motoru, nesmí limity zjitěné metodou volné akcelerace překročit:
a) u vozidel poprvé registrovaných do 31. prosince 1979: 4,0 m-1
b) u motorů s atmosférickým sáním nebo u vozidel poprvé registrovaných nebo poprvé uvedených do provozu od 1. ledna 1980 do 30. června 2008: 2,5 m-1,
c) u přeplňovaných motorů poprvé registrovaných nebo poprvé uvedených do provozu od 1. ledna 1980 do 30. června 2008: 3,0 m-1 nebo u vozidel poprvé registrovaných nebo poprvé uvedených do provozu od 1. července 2008: 1,5 m-1
----------------------------------------
Díky, koukám na to a pročítám.
Troku mi z předchozí diskuze vychází, e se lidem motá dohromady kouřivost a rozptyl naměřených hodnot kouřivosti...
Dá se tedy říci, e u nás u vech platí to, co máme na títcích a ádné dalí omezení tam nejsou. A v případě, e títek nebyl, tak jsou ty hodnoty benevolentní a a...
Jinak tady jetě něco pro info: .link.
A tady tedy celá 211/2018 .link.
EDIT: Jetě tedy ta vyjímka ze títku, jak zase zmiňoval autodiag, tak pokud je vozidlo homologováno dle 715/2007/ES (tedy s FAPem a současně a EURO 5 od září 2009 a EURO6) a novějí, tak pak platí 0,25 limit kouřivosti. A to jsou auta, která FAP prostě mají - tedy nemají problém s touto hodnotou.
U starích aut jsem se NIKDE nedočetl, e by se nemělo respektovat to, co je na títku.
EDIT2: To znamená, e třeba na PATaMAT (EURO4) se tato vyjímka nevztahuje a platí títek. |
| |
| |