 | Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: dojmy z STK |  |
autodiag
|
14.01.2020 20:31 -
Re: dojmy z STK
|
|

|
PATaMAT napsal(a): Nevím jakou řeíte normu.
Byl sem minulý týden -rok 2006, RHR, euro 4 s FAP, max přípustný limit kouřivosti je 0,5 a max rozpětí hodnot je 0,25  , naměřeno 0,27 - ve OK , výfuk černý od sazí
V metodice měření je uvedeno na str. 29 - limitní hodnoty stanovuje výrobce vozidla,
pokud je nestanovil pouijí se limitní hodnoty dle přílohy č. 1 vyhláky 211/2018 Sb. take mám FAP a kouřivost 0,5 měřím do 0,5. Limit schválený globálním schválením nelze měnit národní vyhlákou. Kdy u, tak zákonem.
kdyz uz chces poucovat,uvadej aktualni informace ty globalni schvaleni
ohanis se vyhlaskou,pak je to globalni schvaleni ..takze co to je ?
ME se ridi metodikou MVCR danou vyhlaskou,ne zakonem
to ze mas cernej vejfuk znamena co ,ze se chlubis nebo konstatujes ze mas nefunkcni filtr ?
priste kdyz uz chces podporit necim sve tvrzeni,tak to alespon neupravuj a nemaz udaje
na strane 29 ,tebou zmineheho dokumentu (metodika mereni emisi) je popsano mereni emisi pro zazehove motory,ne pro vznetove..
tva nekompletni citace je na strane 31 a zni v celem zneni takto :
14. Limitní hodnoty stanovuje výrobce vozidla. Pokud je nestanovil nebo pokud se jedná o vozidla homologovaná podle 715/2007/ES resp. 595/2009/ES a novějích předpisů (vozidla s DPF, viz Příloha 5 tohoto Metodického postupu), pouijí se limitní hodnoty dle Přílohy č. 1 vyhláky č. 211/2018 Sb..
v plnem zneni dava smysl,protoze to dulezize jsi neumazal
pro uplnost prikladam plne zneni metodiky mereni od zari 2019
zdroj informaci MVCR |
| |
| |