 | Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: Akumulátor |  |
Tony_Z
|
07.01.2020 08:47 -
Re: Akumulátor
|
|

|
VB. napsal(a): De o to, e tady vichni píete, e kdy se zmení ah tak to musí na diagnostiku. Take já tam mám 70 ah a kdyby tam měla být v originálu třeba 74 ah a já jí tam dal, asi bych musel na diagnostiku. Zas je mi divný, kdy tam třeba byla origo 74 ah,e by tam někdo dal slabí 70 ah a el na diagnostiku  . Vin: VF7RDRHH8AL538076
Má tam origo 70Ah se startovacím proudem 720A. (Startovací proud můe být vdy větí. Je to spíe informace o tom, kolik je baterie schopna maximálně nabídnout. Reálné číslo si vdy bere spotřebič.)
Jinak nemám to prohledané v diag, co se a jak nastavuje na baterku, tak nechci kecat...
Ale souhlasím s tím, co píe Carlík. Ta baterie se postupně opotřebovává a její hodnoty se mění. A předpokládám, e ta jednotka je dostatečně chytrá, aby tohle věděla a přizpůsobovala se/učila.
Mám C5 X7 teprve chvíli 3měsíce/5tkm, ale připadala mi patná baterie - stále "economy mode", nezvedající se dveře od kufru... Dal jsme novou, nabitou baterii a situace se opakovala. Ve se za pár dní samo vyřeilo - e by si ta jednotka na základě nových hodnot postupně naučila? e by se naučila, e ji nemá na pytel baterku a tedy nemusí házet economy mode tak brzo?
Tak či tak, pokud mám tu monost, tak tam narvu to největí, co se tam rozměrově vleze. Vdy to je 12V baterie a to je základ. Zbylé hodnoty jsou jen o tom, jak dlouho (při určitém proudu) a jak silně (maximální proud - tvrdost zdroje) je schopno těch 12V udret, tak bych zbytečně nevymýlel sloitosti tam, kde nejsou. |
| |
| |