jruze
|
31.07.2019 21:11 -
Re: Klima kompresor
|
|

|
Rio11 napsal(a): Podívej se jak jsem napsal ty tlaky .
Mělo by být víc jak na volnoběh tak pod otáčkama - variabilní pístky asi budou ale i nízkotlak není OK měl by klesnout ní - to by nasvědčovalo a)málo chladiva b) patný redukční ventil ale i KO kompresor(tomu ale nevěřím)
Poslední zkučenost týden zpět - klapky ? po opravě ve volnoběhu trubka studená (chladila levá strana) v otáčkách přestávalo chladit a trubka vlaná(příznak málo chladiva) po naplnění klimy(v okruhu bylo 150g) na 650g byla klima jak mraznička jestlie bude KO expanzní ventil nebude procházet chladivo do výměníku nebude to chladit a trubka se ohřeje tak(ta chladí průtokem chladiva) no předtím jsi uváděl e neklesá tlak - teď e klesá = to by ale zase vypadalo na kompresor(ventil tam není ale variabilní pohon pístků asi ano (podle títku kompresoru) - nevím nejsem specialista na klimy ale ten kdo plní by měl vědět víc(tady co má plničku kdy plnil mou tak říkal e mám moc vysokej nízkotlak = tak znovu odsál (2x) e to dělává i to e je bordel ve vysoueči a po dvou pokusech klesl nízkotlak a zmrznul bych v autě(vysokej el víc nahoru ale to bylo proto e mám na biturbu jen jeden větrák (saharu) -původně měl podezření na regulační ventil (proto o něm píu)
Podle tabulky od Pata je nízkotlak velký - redukční ventil
Mám kompresor z mé staré 2.2 le BA má jinej - mohu sehnat ,expanzní ventil mám(asi bych neřeil a vyměnil bych obojí najednou(kompresor nebude stát víc jak 1500,- ventil ti věnuji) |
| |
| |