a na to, e ta ofenzívaje je u teď větině ukradená....
btw jen geneze modelu C5III je vtipná:
*původně plánovaný nástupce na konec roku 2014 na EMP2 + Hydro
*poté díky spojení s GM a zvaované společné platformě Epsylon projekt zastaven ( PSA je bezradná )
*nová řiditelka Citroenu má motto, e Citroeny nesmí být komplikovaná (rozuměj bez hydry) a s jednoduchým designem.
*stávající C5 je prodávána dalí tři roky, do konce roku 2017ačkoliv měla mít koncem roku 2014 nástupce.
*PSA si myslí e sedan není potřeba a stačí SUV, které do Evropy přichází s dvouletým zpoděním oproti číně.
*PSA- Citroen mění strategii a přiznává, e velký sedan je potřeba, mluví se o datumu 2019/2020.
*Linda Jackson tvrdí e Citroeny musí být extravagadní a jiné ne vechna ostatní auta.
*podle posledních informací byl sedan opět odsunut na rok 2022, protoe přednost dostala naová C4 2021.
take moc hezká ofenzíva. C6 pokud bude tak nejspí opět jen v číně a nikoho to nemusí ani vzruovat, protoe to bude stejný kýč jako poslední čínská C6.... Jediná ofenzíva proběhla u Peugeotu a i tam jsou v dost velkým zpodením oproti ostatním. Citroen se tady plácá s faceliftovaným Cactusem a novým Berlingem, ale zbytek nabídky je dost nekonzistentní
